Heel goed aangeleverd en zorgvuldig verpakt.

Snelle levering, goede service!

Prima bekers en snelle levering

Gemakkelijk te vinden en te bestellen via de website. Prima bekers. Snelle levering, vlotte en uitstekende afhandeling van klachten.

Ik ben heel erg tevreden

Kwaliteit is goed. De prijs is wel gestegen zag ik. Dat is dan een beetje jammer

Zeer snelle levering top.

prima leveri g

alles watvik zocht was er en snelle levering

Perfect delivery in time requested

I need urgent this article and I found it on the web site. I got excellent assistance with costumer service, so I got a good experience.

Snelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit

Zoals verwacht ook snel en netjes ontvangen. Goede kwaliteit.

Snelle levering, goed verpakt. Mooie glaasjes

Duidelijke afspraken en afstemming vooraf

Ik heb met een prettige en bekwame medewerker mijn wensen besproken en samen hebben we de juiste oplossing gevonden. Alles werd duidelijk besproken zodat er geen verrassingen waren na de bestelling. Ik ben erg blij met het eindresultaat dat dus mede mogelijk werd gemaakt door de duidelijke communicatie onderling. Helemaal top!

PRIMA

goede en snelle afhandeling van de order, duidelijke informatie over status bestelling

Geweldig ontzorgend

Bestellen op de website en de volgende dag in huis. Hoe makkelijk kan het zijn!

goed, snel, makkelijk

goed, snel, makkelijk

Prijs goed , snelle levering

We hebben al meerdere keren besteld, en alles wordt snel geleverd. We hebben wel een keer lekke bekers gehad maar dat werdt goed en snel hersteld door nieuwe dozen te sturen.

Netjes op tijd en snel geleverd

Netjes op tijd en snel geleverd

prima website met snelle levering

goede website, snelle levering en bij vragen direct antwoord

prima afgewerkt

Makkelijk bestellen, snel geleverd

goed en snel geregeld

Toppers

Snel de volgende dag in huis. Ze laten weten hoe en watje hebt besteld en waneer je het kan verwachten. Toppers.

Goede service en snel geleverd. Tevreden

Snelle levering en goede bekers! Je kreeg geen track en trace, maar met een telefoontje vertellen ze je meer over de planning en weet je waar je op kan rekenen!

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en goede service!

super snelle levering, tegen betaalbare prijs

zie bovenzijde

Mooie borden, snel geleverd!

Fijn om voor een feestje mooie borden te hebben die we vervolgens bij het groenafval konden scheiden. Mooie borden en goede service.

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100