Nette services

snelle nette services

Goed om te lezen, Christel. Bedankt voor je mooie beoordeling.

prima conform afspraak

Levering keurig conform de afspraak geleverd

Bedankt voor je mooie review, John! Hopelijk tot de volgende bestelling!

Helemaal goed

Mijn bestelling in goed en vlot geleverd. Ik heb dus niets te klagen

Fijn dat je zo tevreden bent, Marco! Tot de volgende bestelling!

Snelle levering en keurig verpakking

snel en op de juiste tijd geleverd

Goed om te lezen! Bedankt voor je bestelling en je mooie review, Marco

mooi op tijd geleverd

prima spullen

Bedankt voor je review, Dick. Vinden we fijn om te horen!

Goed maar er zijn geen witte/blanco milkshakebekers van 0,5 L

Helaas zijn er geen witte/blanco milkshakebekers van 0,5L

Helaas hebben wij het artikel dat je zoekt inderdaad niet in ons assortiment zitten. Aangezien wij ons assortiment altijd willen vernieuwen gaan we zeker bekijken of er mogelijkheden zijn om dit artikel toe te voegen. Onze inkoper gaat ermee aan de slag! Bedankt voor je review en hopelijk bevalt je bestelling goed. Tot de volgende!

goede service

Klein probleem werd proffesioneel verholpen

Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor jullie review en hopelijk tot de volgende bestelling!

Opvolging heel correct

Zending was binnen een dag geleverd echter ontbrak er een wezenlijk product. Gebeld en bleek niet op voorraad, was niet te zien bij het bestellen, Dirfect werd er een oplossing gezocht en een alternatief toegestuurd. Erg goed en zeer gewaardeerd.

Fijn dat je onze service kan waarderen, Matthijs. Wij zijn blij dat het is opgelost! Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Bedankt voor je review!

Snel, goede prijs , top kwaliteit

Precies de punten waar wij op willen scoren! Bedankt voor je mooie review, Danny. Tot de volgende bestelling!

prima en goed geleverd

dit is de eerste keer dat ik daar wat bestel maar het is keuring en netjes op tijd geleverd

Kunnen we concluderen dat het dan ook zeker niet de laatste keer is geweest? Blij dat je zo tevreden bent. Bedankt!

aflevering is prima verlopen. snelle levering

aflevering is prima verlopen. snelle levering

Gaat snel he, Jacqueline! Hopelijk bevalt je bestelling net zo goed. Tot de volgende!

Precies de goede bekers en snel geleverd

Goed om te lezen! Bedankt voor je bestelling en hopelijk tot de volgende keer, André.

Duidelijke overzichtelijke website. snelle levering

Bedankt voor je mooie review, Therese. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service!

Afspraak = Afspraak

Snel besteld , snel bezorgd en scherp geprijsd.

Zo is het, Kees. Afspraak = afspraak! Bedankt voor je review en hopelijk tot de volgende bestelling!

T O P !!!

Zeer vriendelijk te woord gestaan, ideeen aangedragen door bedrijf, proefbekertjes opgestuurd , kwalitatief zeer goede bekertjes, mooie prijs, etc etc etc

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en onze producten, Jolanda. Wij zijn blij met zo'n klant als jij! Bedankt voor je leuke review en veel drinkplezier uit de bekertjes!

fijne site om te bestellen snelle levering. Goede kwaliteit van producten

Zeer goed bedrijf

Snelle afhandeling van het bestelde en prettige communicatie

Wauw, dat zijn nog eens mooie woorden Hans. Fijn dat je zo tevreden bent. Tot de volgende bestelling!

Goede levering, goede producten

Ik heb koffiebenodigdheden besteld voor op het kantoor en deze is keurig afgeleverd. Ik zou zeker weer hier bestellen

Wij vinden het heel leuk om jou als terugkerende klant te verwelkomen, Willem. Succes met de koffiebenodigdheden en hopelijk tot de volgende keer!

Super snel geleverd

Prima kwaliteit koffiebekers

Wauw, een 10! Fijn dat je zo tevreden bent, Lyda.

Prettige grootte

Fijne bekertjes, maar soms wat loslatende vlokjes bij hete thee.

Onze kwaliteitsmedewerker is aan het onderzoeken wat het probleem precies is, fijn dat jullie elkaar even telefonisch hebben gesproken. Bedankt voor je bestelling en review, Hilde. En tot de volgende bestelling!

Betrouwbare partner.

Doe al jaren lang zaken met deze partij en levert uitstekende produkten. Snel, vakkundig en betrouwbaar.

Dat vinden we leuk om te horen van een trouwe klant als jij, Maritza. Tot de volgende bestelling!

Zoals altijd prima!

Gewoon bestellen en dan krijg je wat je besteld hebt! :-)

Zo simpel is het, Wilco! Bedankt en tot de volgende bestelling. :)

Wederom prima en snel geleverd

Prima prijs kwaliteit verhouding

En wederom: weer bedankt voor je bestelling Marco!

Katonnen bekers van diverse formaten

KoffiebekerDirect.nl levert kartonnen bekers voor een redelijke prijs en een uitgebreide keuze van inhoud / formaten met diverse bedrukkingen. Als je hier niet slaagt, heeft verder zoeken echt geen zin.

Dat zijn nog eens leuke woorden, Kees! Bedankt voor je leuke review en hopelijk zien we je terug in onze webshops.

Vlot verloop van bestelling tot levering.

Enige opmerking: de BTW werd aangerekend op de factuur, nochtans intracommunautair.

Bedankt voor je bestelling en review, Brigitte. Bij het invullen van een btw-nummer en bedrijfsnaam wordt de btw bij Belgische klanten verlegd. We zien je graag terug in onze webshops!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100