Goede prijs-kwaliteitsverhouding, vlotte levering.

Duidelijke website en snelle levering

Ik heb er goede ervaringen mee. De website is praktisch en overzichtelijk. De levering is snel. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Al met al erg tevreden.

Zoals hoort, gewoon correct ( ik had BIJ JULLIE niet anders verwacht

Alles keurig verpakt en op tijd door keurige transporteur ( behulpzaam, dus niet neergooien en pleiten ) geleverd. Dus GRAAG TOT VOLGEND KEER

Goede snelle service bij beschadigde levering

Onze bestelling werd super snel gerealiseerd en dat was heel prettig. Helaas had UPS er een rommeltje van gemaakt en kwam 1 doos beschadigd bij ons aan. Zodra ik dit aangaf via de email bij Suzanne, regelde zij direct dat er een nieuwe, onbeschadigde lading onze kant op kwam. Dit was ontzettend fijn omdat je bij andere bedrijven soms heel veel negatieve energie kwijt bent aan communicatie. Bedankt voor de goede service!

Keurig netjes.

Prima. Alles netjes verpakt.

goede bekers, snelle levering.

Makkelijk bestellen, leuke bekers, snelle levering, prijs/kwaliteit oké.

perfecte directe service.

Ongelooflijk betrouwbaar, aan de telefoon duidelijke communicatie of iets onderweg is, en wanneer men het kan verwchten. Zeer betrouwbaar.

Fijne, snelle levering

Ik had onbedrukte koffiebekers besteld. Goede en snelle levering.

Helemaal Top!

de website is overzichtelijk, duidelijke omschrijvingen over producten snelle levering en het bestelde product heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. meer tevreden kon ik niet zijn.

Fijne stevige champagneglazen.

Glazen drinken fijn en zijn stevig genoeg om te hergebruiken! Mooie maat ook.

Direct!

Ik bestel altijd bij KoffiebekerDirect, gewoon omdat ik zeker weet dat het prima is, betaalbaar en de levering is , al zou ik last minute bestellen, ook altijd op tijd. Bevestiging in je mail , ook altijd fijn met de factuur erbij. Ga zo door!

Perfect geleverd

Keurig in een stevige doos geleverd, gelukkig per 50 verpakt en niet per 100. Zijn al druk in gebruik genomen.

Klasse

Goede service en snelle levering

Snelle levering na bestelling.

Snelle leveringen

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Oké

Goede service vriendelijk personeel

Echt de BESTE Klantenservice!

BESTE Klantenservice die ik in lange tijd heb mogen ervaren. Snelle reactie en ik werd zelfs teruggebeld toen ze me zagen worstelen met de bestelling (welke deksels op welke bakjes en ovenvaste of niet) Echt geweldig! En het kwam net voor de kerst aan

Goede bekers met een eerlijke prijs

Ik bestel iedere keer hier omdat de levering , de bekers én de prijs top is. Goedkoper kan misschien wel met een plastic bekertje maar een goede stevige beker drinkt wel lekkerder !!!

De bestelling is zeer snel en uitstekend uitgevoerd. Groetjes en een gezond en goed 2021. Tony Korsten

prima geholpen en snel geleverd

Goede informatie gekregen . Bestelling liep vlot evenals de bezorging

very convenient

good quality, fast service and price is wright.

Snelle,correcte levering

Snelle,correcte levering

Bedankt voor je mooie review, Mike!

Handige koffiebekers

Echt stevige, mooie koffiebekers geleverd. Snelle service en goede kwaliteit.

goede service, snelle levering

De gevraagde bekers waren niet op voorraad, maar we kregen snel een vervangend model thuisgestuurd. Dat is meedenken.

Wat fijn dat je onze service zo kan waarderen, Henny! Bedankt voor je review en hopelijk zien we je weer terug in onze shop.

Geheel volgens verwachting geleverd

Goed product voor een goede prijs, geheel volgens verwachting geleverd.

Fijn dat we aan je verwachting hebben kunnen voldoen, Peter. We zien je graag weer terug in onze shop!

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100