een hele snelle en goede service

een hele goede en snelle service en goede comunicatie

In een woord TOP!!

Wij waren door de koffie heen en Kofffiebekerdirect.nl is goedkoop maar zeker ook de snelste wat betreft verzenden. Ik besteld in de avond en had het de volgende dag weer in huis. Ik hou van sites die doen wat ze schrijven op hun site Dit is de tweede keer dat wij hier koffie hebben besteld en de volgende keer gaan wij dat zeker weer doen!!

Beste kwaliteit voor goede prijzen

Super kwaliteit, top service ik bestel hier altijd en raad echt iedereen aan om hier te gaan bestellen.

Goede levering

Herbestelling gedaan van bekertjes! Erg goed bevallen en snel geleverd!

prima!!

Je hebt net besteld en voor dat je het weet staat het op je bureau.

Goede prijzen, snelle verzending!

Makkelijk en duidelijk omschreven product op een goede website. Prijzen zijn goed, verzending is super!

Fijn bedrijf met goede service

Goede producten en snelle levering

snelle bezorging

contact gehad met medewerkers. Heel vriendelijk en goede adviezen!

snelle levering goeie kwaliteit

snelle levering goeie kwaliteit

Fantastisch oplossend gericht

Er was een kink in de kabel gekomen bij levering van de koffiebekers. Dit werd fantastisch opgelost door Mirko. Volgende keer weer hier naar toe voor koffiebekers.

Prima ervaring uit het verleden

Altijd goede ervaringen gehad. Jammer dat er geen betaalbaar alternatief is voor bordjes, waardoor we helaas uit moeten wijken naar een andere aanbieder die dat wel heeft.

Vanachter het bureau

Een goede partner voor koffiebekers. Werkt perfect en super snel. Een serieuze aanrader.

Nette bekers en betaalbaar

Fijn bedrijf om mee te werken

Snelle reacties. Had niet de goede bestelling geplaatst maar dit kon direct gewijzigd worden

Goede service, snelle levering!

Ik heb al 2x ijsbekers besteld en ik ben er zeer tevreden over... Goede service via mail contact. Ik zou jullie zeker aanbevelen!

je krijgt wat je besteld

bestelling gedaan en vlot in huis, het product is wat ik er van verwacht.

snelle en correcte levering

Duidelijke site, makkelijke registratie, duidelijke facturering en correcte levering

Exact geleverd zoals gezegf

Snel en correct geleverd. Aantal is juist, doos is netjes. Niets aan op te merken

Snelle en goede levring van een mooi product

Even bellen en de levering wordt geregeld. Prettige organisatie om voor eerst kennis mee te maken.

Top firma

Geweldige service en ZEER concurrerende prijzen!!! Fantastisch geregeld.

Prima vershoudfolie

Geweldig de perforatie-rand. Erg makkelijk om even een schaal af te dekken.

Geweldige dispenser

Zeer mooi en degelijke dispenser voor huishoudfolie. Snijdt folie strak af

Wederom snelle levering van een prima product

Ik heb inmiddels een aantal keer koffiebekers besteld en mijn klant is erg tevreden met het product. Via e-mail wordt er snel op mijn vragen gereageerd en het lijkt wel of men steeds sneller gaat leveren! Daar is iedereen erg blij mee natuurlijk!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100