je krijgt wat je besteld

bestelling gedaan en vlot in huis, het product is wat ik er van verwacht.

snelle en correcte levering

Duidelijke site, makkelijke registratie, duidelijke facturering en correcte levering

Exact geleverd zoals gezegf

Snel en correct geleverd. Aantal is juist, doos is netjes. Niets aan op te merken

Snelle en goede levring van een mooi product

Even bellen en de levering wordt geregeld. Prettige organisatie om voor eerst kennis mee te maken.

Top firma

Geweldige service en ZEER concurrerende prijzen!!! Fantastisch geregeld.

Prima vershoudfolie

Geweldig de perforatie-rand. Erg makkelijk om even een schaal af te dekken.

Geweldige dispenser

Zeer mooi en degelijke dispenser voor huishoudfolie. Snijdt folie strak af

Wederom snelle levering van een prima product

Ik heb inmiddels een aantal keer koffiebekers besteld en mijn klant is erg tevreden met het product. Via e-mail wordt er snel op mijn vragen gereageerd en het lijkt wel of men steeds sneller gaat leveren! Daar is iedereen erg blij mee natuurlijk!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Super winkel

Prijzen zijn goed. Service is top!

Snelle levering en netjes, maar jullie verpakken en versturen niet neutraal!

Ik vraag heel duidelijk neutraal en naamloos te versturen en te leveren. Maar ik krijg pakketten binnen waar Packaging Direct. op tal van items staat vermeld en is gebrand! Pakbon, doos, verpakking tape enz enz. Ik kan jullie daarin dus niet vertrouwen en dat is voor mij een kwalijke zaak! Elke leverancier waar wij mee werken doet dat en kan dat! Dus jullie moeten dat ook kunnen.. Ik weet ook wel dat jullie dit zelf niet draaien, in de zending zit er tenslotte ook geen branding op van jullie leverancier! Graag verneem ik van jullie hierop een reactie.

Prima geregeld!

De champagneglazen zijn binnen 2 dagen bezorgd. Supersnel!

Gemakkelijk en snel en scherp geprijsd.

'Top

Online gevonden, mooie prijs voor het product en snel leverbaar

Zeer snelle en coulante afhandeling.

Mijn bestelling werd snel geleverd, helemaal in orde. Echter na het uitpakken bleek een verkeerd product te zijn geleverd. Telefonisch contact hierover opgenomen, correct en vriendelijk te woord gestaan. Heb een printscreen van mijn bestelling toegemaild. Ze zouden het aan de leverancier doorgeven. Een dag later bericht gekregen dat de leverancier het juiste artikel zou opsturen. Het verkeerde artikel mocht ik houden. Twee dagen later het juiste artikel ontvangen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle correcte levering met goed prijs kwaliteits verhouding

Snelle correcte levering met goed prijs kwaliteits verhouding

Nette afwerking

Ik had plastic rollen besteld van 500m, met perforatierand. Helaas waren die alleen per drie te bestellen, dus ik heb nu voldoende voor de komende 30 jaar.

Wederom de belofte waar gemaakt!

Bestel hier al jaren onze kartonnen bekers bedrukt in de bedrijfskleuren en logo. Altijd weer conform afspraak tegen en nette prijs.

Snelle service en prima kwaliteit.

Hulpvaardig,snelle oplossing bij vragen. Levering zeer snel en alles prima in orde. Kraft koffiebekers van prima kwaliteit. Topfirma!

Ik had een bestelling geplaats achteraf had ik door dat ik iets verkeerd had bestel ik ben onmiddellijk geholpen echt super goede service

Goede producten met een snelle levering

We hebben twee soorten koffiebekers besteld die we zelf wilden bedrukken. Het ontwerp was in eerste instantie korrelig en we kregen de netjes de kans om het opnieuw aan te leveren. De bestelling werd al snel bezorgd. Op de grote koffiebekers was een zwarte streep te zien. Na het bellen met de klantenservice is dit netjes opgepakt. De bekers zien er mooi uit, zijn stevig en een ware eyecatcher voor ons kantoor!

Very good and quick delivery.

Very good and quick delivery.

Supersnelle levering en goede producten!

Tijdens de zoektocht naar disposables ben ik terecht gekomen bij disposabledirect.nl. Hier kon ik snel alles vinden wat ik zocht. Eenmaal besteld is mijn bestelling de volgende dag al thuis geleverd! Supersnel en fijn dus, daarnaast is de kwaliteit van de producten wat ik ervan had verwacht. Al met al zeer tevreden!

alles snel en netjes aangekomen

hier ga ik zeker nogmaals bestellen, het pakket kwam al een dag later en was keurig.

Binnen een dag geleverd.

Op maandag besteld, op Dinsdagochtend geleverd. Super.

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100