Goede service en goede kwaliteit

Alle producten zijn goed onderhouden en in goede kwaliteit. Prijzen zijn aanvaardbaar. Snelle reactie.

Snel geschakeld

We hebben vrij laat een aanvraag gedaan in de vakantietijd. Gelukkig is er snel geschakeld voor ons en is alles geleverd en gemonteerd en een dag later ook weer keurig opgehaald. Top geregeld

Prima geregeld

Vriendelijk geholpen ondanks de drukte bij ophalen. Prima geregeld allemaal.

Fijn!

Fijn!

Heel erg tevreden hoe alles is verlopen.

Goede communicatie vriendelijk mensen. Alles verloopt prima. Heel tevreden.

Erg slecht, spullen dubbel verhuurd

Spullen niet geleverd op tijdstip zoals afgesproken. Je wordt niet gebeld bij vertraging dus zelf bellen. Hadden geen tijd meer om te komen op afgesproken dag plus barkrukken waren al verhuurd aan iemand anders. De volgende dag deels spullen geleverd, weer niet op afgesproken tijd. Barkrukken had hij geen oplossing voor. Zelf rondgebeld in de omgeving en hij heeft daar de barkrukken opgehaald en geleverd. Tijd afgesproken om alles op te laten halen, weer niet op de afgesproken tijd. Erg veel pech dus voor een relatief kleine bestelling... Hier doe ik geen zaken meer.

Goedeservice & Goede materialen

Begin Juli online een BBQ aangevraagd om te huren. Binnen 1 dag kwam er een bevestiging op de mail inclusief een linkje om direct online te betalen. Ophalen & terug brengen is ook prima geregeld snel en geen gedoe. Kortom zeker een aanrader, wij komen terug!

Perfect geregeld!

Fijn bedrijf, perfect geregeld!

Fijne service, snel respons, geen poespas

Een koelkast gehuurd voor 11 dagen. Vlotte communicatie met Klantenservice, en de chauffeur(s). Lekker Brabants bedrijf zonder poespas. Zeker fijn om mee te werken!

Prima, alleen halen en brengen kan verbeterd worden

Super !

Prachtige tent. Keurig op tijd gehaald en geleverd. Vriendelijke eigenaar en beleefd personeel! Een 10 waard!

Oplichters

De biertap deed het niet. We tapte alleen schuim. We konden nog net op tijd bierkratten halen bij de Albert Heijn. Bij melding alleen een sorry. Geen geld terug, geen begrip. Toen nog 35 euro van de borg afgehaald omdat er een krat miste. Wat zullen wij met dat krat hebben gedaan? Er stond ook niets op papier over hoeveelheid kratten geleverd. De gehuurde tent was oud en vies. De wijnglazen super klein. Gelukkig wel heel leuk feest gehad maar ik zou kiezen voor iets hogere prijs en betere service. De man sprak slecht tot geen nederlands.

hallo anne, koert of arthur (u heeft veel verschillende namen vermeld) en bij de bestelling ook nog eens een andere naam : Ragus BV ANJM Hoffman Keizersgracht 568a 1017 EM Amsterdam 0610204780 [email protected] wij geven garantie of herstellen of bieden oplossing indien fout aan ons te verwijten zou zijn. fustkoeler stond op stand 1 welke heel laag is en daar door heeft u veel schuim gehad. maar u heeft ook fust helemaal op gemaakt. hierdoor is het aan ons niks te verwijten. bij levering waren bierkoeler en borden met 2 verschillende kratten gekomen en bij ophalen waren er beide zoek geraakt.u zei dat we deze niet meegenomen hadden. alsnog krat van borden kwam in uw keuken met uw kruiden naar boven drijven en krat van bierkoeler kon u niet vinden en daar zijn natuurlijk kosten aan verbonden. u bent niet eens met kosten en u plaatst deze oneerlijke review maar dat is dan jammer . wij zullen altijd kosten in rekening brengen indien u een product niet terug levert. bij oneerlijke review plaatsen wij uw volledige gegevens er bij omdat onze gegevens staan ook er bij en dat vinden wij eerlijk. ANJM Hoffman Huizerweg 30 1261 AX Blaricum met vriendelijk groet van , partytentverhuur-flevoland.nl

Top bbq

Heerlijk weekend gehad zonder zorgen. De houtskool bbq deed het fantastisch! Bedankt!

Duidelijke afspraken

Positief van betaling tot ophalen/terugbrengen

Goede service prima uitgelegd.

Fijn contact, snelle reacties

Super snel reactie op de gevraagde offerte. Verder makkelijk en goed telefonisch bereikbaar en denken echt mee! Heel fijn bedrijf en bij een volgend bedrijfsfeestje komen wij zeker terug.

Zeer gewaardeerde verhuurder

Via een goed en overzichtelijke site hebben wij een tent, stoelen en statafels gehuurd. Buiten het feit dat de prijs/kwaliteit verhouding ongelooflijk goed is, worden deze artikelen op afgesproken tijd geleverd en opgebouwd. De eigenaar komt zelf opbouwen en daarbij krijg je buiten een grote glimlach ook een goede uitleg over het hoe en wat van bv de tent. Wij zullen er dan ook niet aan twijfelen om dit bedrijf wederom in te schakelen bij een volgend feest en hebben hem ook aanbevolen bij onze vrienden en familie.

Prima !!!

Goede ervaring en correct zowel bij de aflevering als retour nemen.

Goede, vlotte service, voor herhaling vatbaar!!

Geweldig assortiment aan goede, nette spullen voor elk feest. Ben blij via Partytentverhuur Assen alle zaken geregeld te hebben.

Heel servicegericht, duidelijke afspraken

Meedenkend, eerlijk en komt afspraken na.

Super blij met de service en producten

Staat van de tafels en tafelkleden waren top. Zal zeker weer gebruik van maken!

Uitstekende communicatie en perfect geregeld!

Ik ben heel enthousiast over Partytentverhuur Eindhoven. Ze denken met je mee, zijn goed bereikbaar en reageren snel. Bovendien leveren ze prima materialen! Ik kan hen zeker aanbevelen!

Top service goede spullen

Drank was lekker koud de hele avond

Makkelijk, snel en een goede prijs!

Alles is goed geregeld, communicatie verloopt goed en ook het materiaal is dikke prima! Het ophalen en brengen is ook goed te doen.

Prima geregeld

Snelle reactie op email, vooraf betaald via ideal en daar alleen een borg achter hoeven laten. Ik werd snel geholpen bij het ophalen en er was verder geen papieren rompslomp. Ook het terugbrengen verliep vlot en makkelijk. Simpelweg gewoon prima geregeld.