eens, en zeker weer

makkelijk te bestellen, en daarna bij bestellen. stond bijna klaar.. dus ophalen ging snel en goed. terugbrengen, ook weer snel en goed zeker nogmaals hiernaar toe voor benodigdheden.

5 sterren, nette partytent

De afspraken zijn duidelijk, duidelijke omschrijving meegeleverd voor het opzetten van de tent. Partytent was top en het feest geslaagd!

Top!!

Goede service en aardige mensen!

Goed materiaal

Tent is degelijk. Snel opgezet. Geeft gedegen advies.

Ik raad het iedereen aan!!!

We huurden een luxe tent voor een feest. Dankzij de meegeleverde instructies hebben we de tent heel vlot kunnen monteren.

Supervriendelijk en goed geregeld

Reageert snel op aanvragen. Maakt duidelijke afspraken. Is vriendelijk en denkt mee in oplossingen. Wij maken zeker nog vaker gebruik van dit bedrijf. Top!

Voldoen aan verwachtingen.

We misten een afdichtingsrubber bij een van de terraskachels en haringen om het tentzeil aan de grond vast te zetten.

goed geholpen

prima service kom er zeker terug

Erg goed en super vriendelijk

Ze waren erg vriendelijk en de prijzen waren ook super voordelig ik zal hier zeker nog eens huren. Daarnaast met het ophalen en weg brengen zijn het ook erg fijne tijden die voor iedereen haalbaar is

Flexibel, meedenkend en prettige communicatie

Prettige en directe communicatie met Han, erg meedenkend en flexibel. Super bedankt!

Goede service, snel en flexibel

Fijn bedrijf, goede afspraken en snelle levering.

Uitstekend!

Voor een feest op het werk wat materialen via hun gehuurd! Telefonisch goed bereikbaar en er was snel contact opgekomen met mij. Vriendelijk personeel en alles was top geregeld! Zeker een aanrader en ons zien ze volgend jaar weer terug!

Prima service en goede producten, toppertje

Tafels en 9 klapstoelen gehuurd. Alles prima.cerlopen . Van de aanvraag tot en met t retourneren

Goed bereikbaar en vriendelijke service!

Goede communicatie, goed spul en netjes geleverd.

Communicatie verliep goed en snel. Spullen waren netjes en werden op tijd geleverd en gehaald, niets op aan te merken!

Prettig bedrijf om mee te werken.

Wij waren heel laat met onze aanvraag voor de huur en alles kon toch nog snel geregeld worden. Heel flexibel!

Fijn contact en denken mee, prijs en kwaliteit goed. Een aanrader

Gewoon goed, weten van de bestelling tot de aflevering al een feest te maken

Betrouwbare service

Vaker dingen gehuurd. Alles precies volgens afspraak en goede kwaliteit!

snelle goede service eerlijke prijs

kreeg snel reactie op mijn vragen en de prijs voor de te huren materiaal is een eerlijke, nette prijs.

Heel Goed

Prima dienst Goed geprijst

Super fijn

Bij opzetten super gedaan en afhalen ook werken netjes en zijn op tijd zeker aanrader

mooie stevige easy-up partytent

makkelijk reserveren en tenten zijn van goede kwaliteit