Vlotte levering, product zoals verwacht en makkelijk te monteren.

Rolgordijnenexpert levert wat hij belooft en dat zeer snel.

Zie hierboven

Juiste maat en goede zware kwaliteit

Nette levering van het product. Perfect passend en een mooie kwaliteit materiaal. Daarbij komt ook nog een goede prijs.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat mooi dat u tevreden bent met het rolgordijn en de prijs-kwaliteit verhouding. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Snelle levering en goede retourservice

Werkjas en -broek werden snel geleverd. Broek was te groot en is omgeruild, had in 2 dagen alweer een nieuwe.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u tevreden bent. Het kan inderdaad gebeuren dat het niet past, gelukkig proberen wij u dan snel te voorzien van het product dat past. Wij wensen u nog veel plezier en veiligheid toe! Met vriendelijke groet, WerkschoenenWinkel.NL

tiptop

good and fast

Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier en veiligheid toe! Met vriendelijke groet, WerkschoenenWinkel.NL

Rolgordijn (XL) is van mooie en goede kwaliteit. Waar voor je geld. Netjes en snel thuis afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de aankoop.

Beste Arthur, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met het XL rolgordijn. Wij doen inderdaad ons best om mooie producten te maken voor een leuke prijs. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goede kwaliteit en eenvoudig zelf te monteren!

Inmiddels hangen de verduisterende duettes 1 week en wij zijn zeer tevreden. Het zelf inmeten en online bestellen gaat zeer eenvoudig. de levering is snel en het is eenvoudig zelf te monteren. Kortom, een goede prijs kwaliteit verhouding en ik zou zo weer iets bestellen!

Beste Cristel, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw duettes. Wij proberen het inmeten en monteren inderdaad zo makkelijk mogelijk te maken. Wij wensen u nog veel plezier met de plissegordijnen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Hele goede ervaring volgende bestel ik weer bij jullie

Zeer tevreden goeie kwaliteit En staat heel mooi👍

Beste Ja, Hartelijk dank voor uw review! Wat goed dat u tevreden bent met de rolgordijnen en dat ze mooi staan. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Mochten u nog een keer op zoek zijn naar raamdecoratie dan helpen wij u weer graag! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Heldere site, duidelijke informatie goede kwaliteit

Op de site is je keus goed te maken en staan er duidelijke instrukties. Na de bestelling wordt je uitgebreid op de hoogte gehouden van de levering. De kwaliteit van de gordijnen is erg goed en montage is goed zelf te doen (instructies op de site) in één woord TOP

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij proberen het online bestellen van rolgordijnen zo makkelijk mogelijk te maken. Goed om te horen dat u ook zo blij bent met onze kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met de rolgordijnen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Onderhoudsmiddelen voor Werkschoenen

Stevige veters voor werkschoenen besteld, aangezien je die in een schoenenwinkel niet kunt kopen. Tevens ook werksokken mee besteld. Allemaal prima kwaliteit. Jammer dat ze geen veters met een lengte van 100 cm voor lage werkschoenen met 4 rijen gaatjes hebben. Maar door anders inrijgen wel opgelost.

linkervoet uitstekend rechtervoet moet nog wennen vanwege peesontsteking.

Ze zitten goed ik had geen vermoeide voeten alleen onder me rechtervoet zit rond me hiel een pees ontsteking het heeft tijd nodig.

Duidelijke website en snelle levering

Website is duidelijk en levering de volgende dag. Prima!

Good service

Erg snelle service! toen ik de te groot bestelde werkschoenen retourneerde, ontving ik de juiste maat weer binnen 2 dagen thuis.

Website is Overzichtelijk, Zeer snelle bezorging. Voor de 2e keer wat besteld, indien nodig ga ik weer naar werkschoenen .nl

Uitstekend bedrijf.

Prima rolgordijnen, we zijn heel tevreden.

Beste Ine, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent met de rolgordijnen. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Snelle goede service!

Past perfect, goede kwaliteit!

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent met de rolgordijnen. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Ik ben zeer tevreden over de hulp bij het bestellen en het uiteindelijk afronden van de bestelling. Alle vragen werden steeds onmiddellijk en duidelijk beantwoord en er werd onmiddellijk actie ondernomen bij verdere vragen en/of opmerking. De uiteindelijke levering is nog niet gebeurd dus we zijn in blijde afwachting.

Beste Ilse, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Wij proberen klanten zo snel mogelijk te helpen met vragen en advies zodat zij een goede keuze kunnen maken, Ik zie dat er inmiddels al is geleverd. Wij wensen u nog veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Prima webshop

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Goede kwaliteit en simpel te plaatsen

Na bestelling even moeten wachten op bevestiging van leveren. Maar daarna alles netjes conform afspraak zelf met belletje van de Chauffeur dat hij onderweg is. Nette en kwalitatief mooie gordijnen. Welke eenvoudig zelf te hangen zijn.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw plisségordijnen en de kwaliteit ervan. Wij proberen u inderdaad goed op de hoogte te houden van de levering. Wij wensen u nog veel plezier met de plissegordijnen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

werkschoenen online kopen blijft toch altijd een beetje een gok, maar heeft bij werkschoenenwinkel al diverse malen goed uitgepakt. De Safety Jogger Turbo, maat 47 zit prima. Met losse inlegzolen zodat je eigen steunzolen erin kunnen. Top.

Top product!

Wij zijn zeer tevreden met de vier plissés. Levering was binnen drie weken en keurig op tijd volgens de sms. Alles was goed ingepakt en zonder beschadigingen. De wandmeubels zijn van stabiele kwaliteit, dat zie je weleens anders. Het ziet er fantastisch uit.

Beste Han, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw plisségordijnen en met onze service. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Good

Fast delivery

Fast delivery

Prima winkel

Werkschoenen gekocht

Prijs kwaliteit goed. Goede service.