Betrouwbaar, snelle levering en een prima kwaliteit.

Betrouwbaar, snelle levering en peodukten van prima kwaliteit.

Snelle levering en een paar gratis sokken!

Snelle levering en een paar gratis sokken!

• Would you recommend us? No

Supersnelle levering, prima kwaliteit-prijsverhouding

Uitstekende werkschoenen voor een zacht prijsje. Levering al de volgende werkdag. Hulde.

pleasant and good

Mooie plisse gordijnen

De plisse gordijnen voldoen aan alle verwachtingen. Goed afgewerkt, makkelijk te monteren. Zeer tevreden

Zeer goede en mooie schoenen

Zat een beetje met bevestigingmail maar alles was keurig betaald en de levering buitengewoon snel, schoenen zien er keurig uit en netjes verpakt, moet meerdere schoenen bestellen en zal dit zeker hier doen. Dikke 5 sterren

Great shoes!

I both the puma work shoes and they are great! Quick delivery and walk good!

Snelle en goede levering

Goede werkschoenen voor een goede prijs. De verzendkosten waren relatief hoog. De levering was snel, de schoenen goed verpakt.

Snel

Ak verschiilde malen gekocht altijd tevreden

oke

all good

Overzichtelijke website, goede levering en mooie plisse!

Professioneel bedrijf. Keurige afhandeling en een hele mooie plissé (antraciet, zonwerend) Zeer zeker aan te bevelen!

Quick delivery and high quality products

Quick delivery, Shoes fits perfect.

Snelle levering goede schoenen voor een zeer voordelige prijs, en dan ook nog een paar gratis sokken , gewelig toch .

Retourneren onnodig moeilijk.

Ik heb hier schoenen besteld maar wilde deze terugsturen. Echter is het process onnodig moeilijk gemaakt: - De schoenen worden geleverd in inpakpapier, dus terug sturen in de zelfde doos is niet mogelijk dus moet ik hier zelf een doos voor vinden. - Er zit gaan retour formulier bij de schoenen dus die moet je op de site zien te vinden. - Je kan niet gemakkelijk gratis terugsturen zoals dat bij veel webshops wel kan dus dit kost je dan weer geld.

• Would you recommend us? No

Goede schoenen

Tot nu toe goed.

Slecht

Schoenen besteld maar een ander merk en model gekregen. Reactie klantenservice: op de website staat vermeld dat de schoenen af kunnen wijken van de afbeelding op de website. Ik kan ze natuurlijk retourneren maar dan betaal ik voor de 2e keer verzendkosten en heb ik nog geen schoenen. Als ik A bestel wil ik geen B ontvangen. Werkschoenenwinkel: NOOIT MEER

Goede schoenen, goede levering

De website is overzichtelijk, de schoenen zitten fijn en waren snel geleverd!

Goeie veiligheidsschoenen voor een redelijke prijs

De bestelde veiligheidsschoenen zien er goed uit en lopen lekker.

Snelle levering en goede service

Na bestellen van verkeerde maat schoenen, retour gestuurd en dag erna al de nieuwe schoenen geleverd. Top service.

Aanrader

Duidelijke omschrijving van de producten, goede kwalitatieve producten, snelle service en levering.

Super kwaliteit en mooie prijzen

Super blij de met plisse gordijnen. Mooie kleur en kwaliteit. En makkelijk zelf te bevestigen.

Ik heb daar nu al een paar keer werkschoenen voor ons bureau besteld. En het is een fijne en makkelijke website. En ze worden netjes en snel geleverd.

Waardeloos

Op 15 april een 'smartfit' rolgordijn besteld voor een raam in een kunststof deur, 29 april werd het geleverd. Vanaf die tijd minstens 2 x in de week contact(mail + foto's en telefonisch) met de klantenservice omdat het profiel van het gordijn niet diep genoeg is om op de clips te klikken. Dus een fout van de productie-afdeling want wij hebben heel secuur de meetinstructies gevolgd. Helaas wordt er keer op keer beloofd dat men met een oplossing komt maar vervolgens gebeurt er NIETS. Echt te schofterig voor woorden. Er wordt wel verwacht dat je vooraf € 173,- betaald maar service heeft dit bedrijf nog nooit van gehoord. Men neemt niet de moeite om iemand van de productie-afdeling contact met mij te laten zoeken om het probleem te bespreken. Steeds een meisje dat belooft dat ze het oplost .... geen woorden voor wat een bende!!!