geweldig had de verkeerde maat besteld in 3 dagen alles retour en weer nieuwen toppy

heel goed had zelf een maat te klein besteld .geen ramp terugsturen en de volgende dag de nieuwen al weer binnen .zo kan het ook .Ga hier zeker nog eens bestellen .toppy en nog een paar gratis werksokken er bij.ga zo door zou ik zeggen .Ik zou jullie zeker aanbevelen bij een ander.

Snelle levering, goede service.

Snel geleverd, gratis verzending. Alleen bij omruiling is de terugverzendkost voor de klant, dat is minder.

Good

Good

x

x

Product is oké.....service laat duidelijk te wensen over.

Betreft: PAX-order 32089 Producten zijn goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. In de verpakking ontbreek een relevante montage instructie. Ook op de site van Pax is hier deze niet aanwezig.... Daar wij in de verpakking onderdelen vonden waar wij niet konden achterhalen welke functie deze hadden hebben wij via de chat om info gevraagd. De betreffende medewerkster gaf on het advies een foto van de betreffende onderdelen naar de service afdeling te mailen. Daar wij op dat moment bij klanten de betreffende rolgordijnen monteerde hebben wij voorgesteld te telefoneren of te Appen met de deze service afdeling. Dit was echter niet mogelijk volgens de chat-dame... Mailen en wachten op antwoord was het devies. Wij zijn daar maar niet op in gegaan..... Bij de montage blijkt dat bij plaatsing in de dag, de borstels in de zij-geleiders te lang zijn die moet je inkorten ander kun je de geleider-bescherming niet monteren. Bij het monteren en testen is het koord van het rolgordijn al drie keer op de koppeling losgeraakt en deze koppeling is wat ons betreft niet deugdelijk. De borstels aan de boven- en achterzijde van de gordijn behuizing zijn te "kortharig" waardoor licht-afdichting niet mogelijk is. hiervoor moeten wij nog een keer terug naar de klant om deze uit te wisselen...

Geachte heer/mevrouw, De montage handleiding staat online op de website onderaan de pagina van het product dat u bestelt bij het kopje monteren. Wij hebben geen app service dus dat is niet mogelijk. U kunt foto`s sturen per mail en dan erachteraan bellen en dan kunnen wij u tegelijkertijd aan de hand van de foto`s helpen. Als het product niet deugdelijk is, wil ik u vragen om het klachtenformulier in te vullen op de website zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

very nice shop . I recommend to go shop there

Snelle levering, goede communicatie

Op zoek naar een dames werkschoen, klekne maat. En perfect geslaagd. Met een mooie smalle leest, perfect.

retour procedure is waardeloos

Ik moet perse zelf een retourbon printen terwijl ik geen printer tot mijn beschikking heb, de informatie die nodig is om mijn retour in behandeling te nemen kan volgens medewerker alleen met een uitgeprinte retour bon waar ik met de hand dezelfde informatie opschrijf, dat is protocol is het argument,.... echt om te huilen. Ik ben zwaar teleurgesteld in deze klantonvriendelijke houding,

Beste heer/mevrouw, Helaas is dat onze retourprocedure en is het belangrijk dat wij weten van wie het afkomstig is en dat alles is ingevuld waar wij naar vragen om ervoor te zorgen dat wij het geld weer kunnen terugstorten. Met vriendelijke groet, WerkschoenenWinkel.NL

Goed en snel

Goede site, fijn dat ze grote maten hebben. Ze zijn niet duur, dus zal iedereen met grote voeten deze site zeker aanbevelen.. Snelle levering en goede betalingsmogeelijkheden

Product was keurig op tijd en zoals verwacht

Werkschoenen in schoenmaat 50!!!?? Waar vind je die nog ? Nou, hier dus! Mooi op tijd zodat mijn zoon ze aankon naar zijn stage.

Doen wat je verwacht. bestelling snel binnen

Doen wat je verwacht. De site is mooi en duidelijk. bestelling snel binnen.

slechte communicatie

enkel gestandaardiseerde e-mails, schoenen pas geleverd na 10 dagen ipv na de zogezegde 24u en slechte opvolging intern

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Onze excuses voor het ongemak, wij hebben inderdaad een automatische mail gestuurd dat de schoen vertraagd was omdat deze niet voorradig was. Met vriendelijke groet, Werkschoenen.COM

Goede keus en snel geleverd

Er is veel keus en de levering was prompt. Ook de communicatie via mail is helemaal in orde.

netjes

overzichtelijke website en goede service.

Very quick and good quality

Very quick delivery and a good service

Snel besteld en een hele snelle levering. Zeer tevreden

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Ook bij een foutieve levering direct actie!!

Daar zouden veel bedrijven van kunnen leren!

good

good delivery and good quality

I bougie workingshoes

Perfect fast delivery,

Superslechte service bij defect

Product gaat na 2,5 jaar defect. Klantenservice hebben wij volledig als niet meedenkend of oplossingsgericht ervaren. De oplossing waar zij mee kwamen bleek zelfs tot 2x toe ingetrokken te worden, omdat 'het toch geen goede oplossing was'. Eindconclusie; zoek het uit. Heel jammer, terwijl wij toch wel voor meer dan 1000 euro gekocht hebben.

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Wij geven 2 jaar fabrieksgarantie en helaas kunnen wij de geboden oplossing niet kosteloos uitvoeren. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Voldoet al mijn wensen Top en nog bedankt voor de gratis sokken Tot volgende keer zeker

Snelle perfecte verzending

Mijn zoon is heel blij met zijn werkschoenen (afwaskeuken), hij heeft even moeten wennen, maar na twee dagen liepen ze heerlijk. Dank jullie wel voor de gratis bijgeleverde kousen! :)

Fantastic

Some couple of workshoes ordered. Nice shoes for a cheap prize. I am satisfied. Thank you very much.,

Werkschoenen

Een goede en vlotte levering,en goede voor als nog werkschoenen. Maar ik denk altijd service en efficiënte kan altijd beter.