Goede service, snelle levering

In het weekend een mail gestuurd met een vraag over een afstandbediening voor een whirpool. op maandagovhtend een reactie, afstandbediening besteld in de webshop, op dinsdag het product binnengekregen.

Helemaal top

Supersnelle levering. Volgende dag in huis. Terugbetaling van terug gestuurde, verkeerde maat besteld, nog even afwachten.

Goede Klantenservice van Anton

We zijn nog bezig met bouwen maar hebben alles voor het sanitair al besteld helemaal zeker zijn van de spullen kunnen we pas als alles geinstalleerd is maar tot nu toe zijn we erg tevreden over de snelle levering en behulpzaamheid en prijzen

Snel en correct geleverd.

Goede kwaliteit, ziet er prachtig uit en alle onderdelen aanwezig.

keurig volgens bestelling en snel !

Kan niet beter!

Prijs/kwaliteit TOP!

Goede prijzen, goede kwaliteit materialen. Er wordt mee gedacht over de bestelling, ik had nl. een waskom en een opzettafel besteld, die eigenlijk niet bij elkaar pasten, hiervoor werd een beter passend artikel voor aangeboden. Snel geleverd.

Goede klantenservice en snel en correct geleverd.

Kranen besteld. Deze waren niet aangekomen omdat de levering een adres in een nieuwbouwwijk betreft. Toen ik met de klantenservice belde, werd er direct een andere set opgestuurd en hebben zij het afgehandeld met de set die nog ergens onderweg was. Top service!

Duidelijke site, snelle levering

Een mooie designradiator besteld. De radiator werd snel geleverd. Ik miste een montagehandleiding waardoor ik niet zeker was of ik het keerplaatje moest gebruiken. De medewerker van RadiatorXXL heeft me prima geholpen.

snel en correct geleverd

Heel tevreden over de manier van bestellen en het feit dat je op de hoogte wordt gehouden van de levertijd, keurig op tijd afgeleverd.

Een website/winkel zoals het hoort te zijn!

Ik had een hele lijst met spullen, van een bad tot wastafel en toilet bij hun besteld. Op het laatste moment moest er iets aangepast worden in de bestelling. Het was geen enkel probleem en de levering van alles was evengoed 1 a 2 dagen later. En de aanpassing was al gecrediteerd op dat moment! Wow! Waren alle winkels maar zo!

Alles zoals het hoort!

Ik werd zelfs gebeld of ik akkoord ging met een deel levering.

excellente service super vriendelijk

ik had een wc besteld met de verkeerde aansluiting heb deze zonder problemen retour kunnen zenden enkele dagen later stond mijn geld terug op mijn rekening had ondertussen een nieuwe besteld bij badkamerxxl 2 dagen later werd die al geleverd aan de telefoon was men heel vriendelijk en super behulpzaam hier zal ik zeker nog winkelen een echte aanrader voor wie een webwinkel zoekt met goede klanten service

Goed geholpen

Goed geholpen

Goed alleen verzendkosten

Ik ben erg blij met de snelle en duidelijke levering Wel jammer dat de retourprocedure via eigen kosten verlopen, en je wilt ook weer wat anders bestellen Dat is een minpunt vandaar 4 ster

Perfect kan niet beter.

Spoedig geleverd. Alles in top conditie!

snel geleverd en een mooie prijs

top in orde

Super service!

Heel prettig en behulpzaam

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en heel klantgerichte service!

Na een snelle levering ben ik erg goed geholpen met het vinden van een juiste aansluitset voor een radiator. Op een zeer klantgerichte manier snel en goed geholpen. Uitstekende service!

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden , zowel met de snelheid van levering ,de prima informatie zowel voor als erna. Geen gezeur of lange wachtijd .

Uitstekende en snelle levering

Goede website/-shop Snel tot een keuze gekomen. Bestel- en leverproces boven verwachting.

Kan het dan nog beter??

Goede duidelijke site, heb je dan nog vragen, zoals ik, dan wordt je zeer goed en helder geholpen. Zeer snelle levering, je kan zelf de dag aangeven en wordt dan geleverd op de tijd van afspraak. En voor de prijs kijk maar eens goed rond, product, kwaliteit en doen wat ze zeggen in een woord chapeau.

Snel en probleemoplossend

Wat ons betreft een combinatie van een duidelijk aanbod van producten die goed op elkaar zijn afgestemd, een snelle levering en een probleemoplossende service. De wc-pot was helaas beschadigd/kapot bij aflevering. Na contact met badkamerxxl hierover, werd direct een nieuw exemplaar geleverd.

Een goed artikel, ik ben tevreden

De chauffeur was snel en vriendelijk. De levering dankzij Track and Trace goed te volgen en was mooi op tijd.

Filter op locatie