Snelle levering goede producten

Producten zijn geleverd op het moment dat gezegd werd dat ze zouden worden geleverd. In de ochtend komt er een mail waarin staat hoe laat op de dag de bestelling wordt bezorgd erg fijn dat er tijdslots worden aangehouden. De materialen die besteld waren waren van goede kwaliteit.

Helemaal tevreden

Snelle en correcte levering.

Duidelijke site, concurrerende prijzen en goede service.

Goede en duidelijke communicatie

Goed geholpen, levertijd was wat langer dan eerst gecommuniceerd, maar daar werd goed en duidelijk (zelfs telefonisch) over gecommuniceerd

Vlotte service

Duidelijke website. Er stond ook in wanneer ik het pakje kon verwachten. Dat gebeurde ook. Leuk dat kaartje erbij. Goed product geleverd.

Snel gevonden, snel in huis!

Makkelijke site als je iets zoekt. Daarna snel in huis!

Rdelijk met uiteindelijk goed

Ik had een doucheput besteld met een hoogte van 60 mm en kreeg een verkeerde geleverd die te hoog was. Na mail overleg is alsnog de juiste opgestuurd. Dus wat mij betreft een goed bedrijf die hun klanten helpen.

Badkamerxxxl

Mijn ervaring is dat de site goed werkt, levertijden van bestelling wel exceptioneel lang 2-3 maanden. Vervolgens ook nog vergeten op te sturen, waardoor levertijd nog langer was dan noodzakelijk. Moest hier zelf achter aan gaan. na melding was bestelling dag later binnen

Dit verdiend inderdaad niet de schoonheidsprijs waarvoor onze excuses. We trachten deze zittingen voorradig te houden maar in uw geval heeft het even moeten duren. Toen deze weer voorradig waren had u automatisch bericht moeten ontvangen en dit is helaas niet gebeurd. Onze excuses dat het door fouten van onze kant wat langer heeft moeten duren.

Goede service en afhandeling

Supersnelle levering van mijn Villeroy & Boch douchebak. Zending per vrachtauto ( i.v.m. gewicht ) wordt netjes van te voren aangegeven. Vriendelijke en deskundige telefonische hulp

garantie afhandeling

Wij hadden een wc bril die niet goed werkte. Dit is perfect opgelost.

mooie prijs, kwaliteit en snelle levering

kwaliteit voor lagere prijs dan concurenten

Snel binnen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Radiator was de volgende dag al binnen, heel fijn!!

Was weliswaar iets niet in orde met een onderdeel van de bestelling maar super opgelost! Bedankt daarvoor Bauke!

Heel fijn!

Er werd met ons meegedacht. Spullen werden snel geleverd. Mooie producten. Blij mee!!

Uitstekende service tijdens garantie

Prima geholpen bij het vervangen van een kraan tijdens de garantie periode! Snelle reacties en acties. Wij zijn zeer tevreden!!

Alles prima geregeld!

Gebruiksvriendelijke website; snel besteld en snel geleverd! Ik hoop dat de werking evenzo goed is!

Prima product! Snelle levering!

De bestelling is helemaal zoals verwacht. Prima. Service is uitstekend. De bestelling zou volgende dag vanaf 9.45h geleverd worden en chauffeur stond al 9.44h voor de deur. Top!

Door slechte omschrijving en gebrek aan goede foto’s niet juiste product besteld

Heb niet juiste product besteld door gebrekkige omschrijving en te weinig foto’s. Paste niet, en terugstuurprocedure met eerst aanmelden is omslachtig. Heb elders wel juiste gevonden en goedkoper ook nog. Zou willen dat ik eerste keer beter had gezocht en dit bedrijf had overgeslagen.

Top winkel.

Ik heb een zeer goede ervaring met deze winkel, en dat zit zo. Ik was pas verhuist en had een verkeerd huisnummer ingevuld, en zodoende kon de post mijn pakket niet bezorgen. De winkel heb het rechtgezet en de kosten die toen nodig waren ook vergoed.

Erg tevreden, sterke aanbeveling.

Zeer tevreden van 2e bestelling (ditmaal 2 radiatoren voor gebruik bij onze verbouwing). Radiatoren waren super stevig verpakt om elke kans op beschadiging te vermijden. Bij levering wel even rekening mee houden dat levering tot aan voordeur is (en niet er voorbij). Produkten snel geleverd en voldoet Ana verwachtingen (ook door ruime aanbod qua afmetingen/assortiment). Tevreden klant nu ook na 2e bestelling

Nadat bestelling van electrische handdoekdroger een week te laat en beschadigd (fout vd vervoerder) werd afgeleverd direct contact opgenomen met Badkamerxxl. Volgende dag reeds een nieuwe toegestuurd gekregen. Echt super service. Bedankt

Helaas is de zending via DHL niet goed gegaan. Deze zending is helaas te laat en beschadigd aangeleverd bij u. Na melding hiervan hebben wij direct een nieuw exemplaar bij u afgeleverd en volgens uw laatste bericht is deze goed aangekomen. Onze excuses dat de eerste zending niet goed is gegaan.

Goed verpakt en snel geleverd!

Snel geleverd en een goede degelijke wc-bril!

Eenvoudig en snel

Goed advies, snelle reactie en levering