Zeker niet bedrogen.

Correct product en goed verpakt.

precies gekregen wat ik wilde hebben

Heldere website met duidelijke beschrijving van de producten. Levering volgens afspraak.

Snelle levering.

Goede product informatie en specificatie op de website. Levering sneller dan verwacht.

Super service goede prijzen en netjes geleverd

Al ons sanitair besteld en netjes geleverd en goede nazorg.

zeer goed

Eerste aankoop zeer positief verlopen. Snelle levering en correcte aflevering!!

Zeer goede prijs

2 bekend merk goede doucheslangen voor een prima prijs. En heel snel geleverd. Gemakkelijk betalen met iDEAL.

prima!!

Correcte levering. Snel en product perfect!

Snel en goedkoop

De dop van de afloop van mijn douche was kapot. Op badkamerxxl.be heb ik een nieuw onderdeel besteld, en na 4 dagen was dit geleverd. Dit was ook één van de goedkopere websites die ik kon vinden.

Snelle service en levertijd was top.

Snel geleverd en nette duidelijke website.

Super, prima, kwaliteit, prima prijs, betrouwbare levering.

Reeds meerdere radiatoren gekocht en geen problemen gehad. Eerste keer telefonisch contact gehad en super geholpen.

Duidelijk, snel, goede communicatie.

Duidelijke productinfo, snelle levering, eventuele problemen snel hersteld.

snel en juist bezorgd

Makkelijke bestelprocedure, snelle bezorging, makkelijke betaling....

Helemaal goed

Ik had er een beetje een hard hoofd in om zo iets als radiatoren online te bestellen maar voor de rest van het huis ga ik het net zo doen. Prima prijs, perfecte bezorging.

Zeer behulpzaam personeel. Correcte aflevering

Mijn eerste radiator bij radiatorxxl

De eerste radiator was beschadigd toen gebeld en eerst de volgende dag gelijk om geruild kan gebeuren maar snel goed opgelost en hij draait nu mooi op zolder.

Perfecte service

Bijzonder snel en correct!

Goede levering en goed op tijd Zelfs bij levering naar Duitsland

Toppie!

Goede opvolging van order en info facturatie, zeer tevreden!

Snelle service en levering en goed geprijsd

Ik had een vraag over een Grohe WC set en kreeg snel en duidelijk antwoord. Toch maar voor de zekerheid nagevend en werd vriendelijk geholpen. Bezorging ook snel geleverd door een zeer vriendelijke vrouw. Top!!!

Goede kwaliteit snelle levering

Badkamer spiegel

Goede communicatie en hulp en snelle levering

Over een artikel had ik een vraag en ben snel en goed geholpen. Ook met alle andere vragen. Vervolgens een offerte van alle artikelen gekregen en die werden snel geleverd. Kortom, een enorm goede klantenservice en levering.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en snelle levering!

Een artikel was niet op voorraad. Daar werd ik meteen over gebeld en zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van nog een artikel dat ik was vergeten. Geen extra verzendkosten. Fijn als iemand zo meedenkt! Alsnog een zeer snelle levering van het artikel dat niet op voorraad was en de rest alvast uitgeleverd.

Snelle en perfecte aflevering

Goede kwaliteit

Zeer goede service

Eenvoudige website om te bestellen, tracking van verzending. Zeer snel antwoord op vragen

Sphinx besteld maar niet gekregen

Sphinx softclose besteld Maar niet gekregen. De bril is dun en met scherpe randen. Niet wat ik van sphinx ken. Bij bestelling werd wel juiste EANnr vermeld maar bij levering vind ik niks terug dat ook maar suggereert dat het zelfs een sphinx is( logo kwaliteit etc) En dan is 160,- toch we ineens heel duur

Filter op locatie