Alles vlot en snel geleverd

Alles vlot en snel geleverd

snelle levering en degelijk materiaal

alles naar wens geleverd, materiaal tip top in orde.

Mooie producten, in overleg sneller geleverd. Fijn.

Mooie douchewisser, voldoet helemaal aan de verwachting. Zeeprek idem

Goede service uit het Hoge Noorden

Douchebak besteld. Na aflevering bleek een beschadiging. Bak zonder problemen omgewisseld. Chauffeur belt even vantevoren wanneer hij er bijna is. Ook handig.

Goede prijs voor mijn wastafel en snel in huis. Vriendelijke chauffeur van de bezorg dienst

Goede overzichtelijke web site. Snelle levering en goed verpakt

Goed verpakt bezorgt en sneller dan verwacht.

Het product was niet op voorraad maar zij hebben toch hun best gedaan om het zo snel mogelijk te bezorgen en dat is gelukt. Dus de klant staat voorop , hartelijk dank nogmaals. Met vriendelijke groet Michel.

Ging top

Snel en exact wat ik bestelde

Bestelling van 3xhauffages Steeds niet in orde

Eerste maal geleverd, 1 was er vermist en een andere was beschadigd. Levering werd niet nagekomen.. dagen van werk thuis gebleven voor niets! Dan werd er na veel misverstanden onder hen toch geleverd en word de chauffage weer beschadigd door die leverancier! Aangezien de kinderen zonder verwarming zaten konden we niet weer wachten! Kregen we een schadevergoeding van 45 €!! Schandalig noem ik dat! Als je een auto koopt ogen daar toch ook geen krassen of deuken inzitten 🙄 Ben niet tevreden van hun service! En ik hou men hart al vast voor de kwaliteit , want ziet er toch ook niet echt uit wat het moet zijn.

Eerst telefonisch navraag gedaan of mijn spiegel op voorraad was bij Badkamer xxl. Ik werd netjes en vriendelijk te woord gestaan en gelukkig was mijn Sphinx spiegel op voorraad dus snel besteld en volgens afspraak werd deze 2 dagen later keurig bezorgd.

Zeer snel en goede service

Eerst telefonisch contact gehad: Zeer klantvriendelijk, duidelijk, en géén wachttijd. Ik bestelde vervolgens een artikel dat overal elders een levertijd van meerdere weken had. Kreeg het de volgende dag al in huis! Zelfs een dag eerder dan beloofd. De prijs was hetzelfde als overal, en er werden géén verzendkosten in rekening gebracht. Kortom alle lof, en zeker aan te bevelen.

Mijn bestelling kon makkelijk geplaatst en betaald worden en werd snel en correct geleverd. Super tevreden met dit bedrijf.

Gewoon goed en snel

Snel en goed,goed in gepakt. Goed om te volgen , kwamen tussen de aangegeven tijden.

Slechter dan slecht

Nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Op de dag van levering staat er een chauffeur aan de deur die er bij aankomst achterkomt dat de douchewand ontbreekt. Vervolgens krijgen wij de belofte om de volgende dag teruggebeld te worden over de status en het probleem. Inmiddels 2 dagen later op vrijdag zelf maar gebeld en te horen gekregen dat er gewoon is afgetekend voor de levering (door de chauffeur zelf). Na diverse keren afstemmen wordt de douchedeur alsnog geleverd. De chauffeur kwam terwijl wij niet thuis waren en heeft de douchewand in de voortuin achtergelaten. Wat blijkt... pakket weer niet compleet. Op maandag nogmaals de toezegging gekregen dat we dinsdag teruggebeld werden maar nee.. woensdag dus zelf maar weer gebeld en toen werd er weer beloofd dat vandaag, vrijdag, het resterende deel van het pakket geleverd zou worden. Jullie raden t al... t is inmiddels 6 uur geweest en nog niets geleverd. Klantenservice gesloten en weer wachten tot maandag. Nog nooit zoiets meegemaakt en de klantenservice gooit het telkens op de schuld van de leverancier. In 1 woord: waardeloos!

Ontzettend snel, goeie prijs en levering dik voor elkaar.

levering op tijd.

Niet zoals beloofd met Track and Trace code, helemaal niet te volgen, ook niet met welk Logistiek bedrijf het geleverd werd. Radiator werd geleverd door alleen een chauffeur, terwijl dit, menselijk gezien niet door een persoon gedragen kan en mag worden. Als klap op de vuurpijl sprak de chauffeur alleen maar Turks en gebrekkig Engels. !!!!!!!!!!!

Goede snelle levering

Zoals je verwacht, goed!

goede levering!

Ik kon nog een dag van te voren mijn adres wijzigen. En dat is heel fijn want zo kon ik het product in ontvangst nemen :) Product is ook gewoon goed.

Mooie materialen gekocht voor een scherpe prijs, alles keurig geleverd. Na maandje pas met de verbouwing van toilet bezig gegaan, blijkt bij het bouwen dat een kraan aan de lange kant was. Even een telefoontje en kon hem gelijk omruilen voor een andere die op lengte gemaakt kon worden. Perfecte service.

Alles verlopen zo als beschreven, en snelle levering , kan ik iedereen aanbevelen. En ook prijs kwaliteit verhouding top.

Perfecte afhandeling...

Bestelling werd perfect verwerkt en afgeleverd...

Goed contact, op tijd afgeleverd en geen schade

Goede service , gemaakte afspraken worden keurig nagekomen

Goede service , gemaakte afspraken worden keurig nagekomen

Goede kwaliteit maar duur

Compakte heldere LED verlichting met alle montage accessoires en gechromeerde degelijke afwerking maar niet goedkoop.

Heel erg tevreden klant !!!

Goede advies , snelle levering en heel erg scherpe prijzen vergelijking met andere webshops ! Product voldoet aan alle verwachtingen ! Erg tevreden klant hier :-)

Heel erg goed

De levering was goed, het telefonisch contact was zeer goed en de retour betaling was heel vlot geregeld.

Filter op locatie