Prima en correcte levering

Goed en betrouwbaar bedrijf

Aardige mensen aan de telefoon, goed geholpen bij de bestelling en prima service met bezorgen.

Bestelling geplaatst en alles correct bezorgd. Bij installatie bleek dat we toch iets anders wilde en men heeft daar fantastisch op gereageerd en spullen gewisseld. Zeer tevreden.

Zoals het hoort: Goed!

Duidelijke website, stipte levering

Gebroken spiegel en geen sefon meegeleverd.

Helaas zijn er wat dingen misgegaan. Spiegel was gebroken bij levering en sefon niet meegeleverd en wel besteld. Hierdoor is mijn Badkamer niet af en moet ik zelf deze dingen nog plaatsen. Krijg wel een nieuwe spiegel maar had liever gehad dat ik dit niet nodig was want de aannemer zou alles voor mij aansluiten.

perfecte en snelle levering

Juiste product en aantal werd snel geleverd.

Super tevreden!!

Vlotte levering en keurig verpakt.. Aantrekkelijk geprijsd!! Kortom bijzonder tevreden...

Geweldig bedrijf

Volop keuze en deskundige begeleiding Prima kwaliteit prijsverhouding keurig op tijd geleverd in zeer goede verpakking compleet met montagetekening en toebehoren

Goede ervaring

Goede service en snelle levering.

Prima aankoop !! Alles vlot gegaan

Site duidelijk, snelle levering. Goed verpakt

Onvriendelijk, slecht bereikbaar, slechte levering

Op de site staat voor 11.00 besteld s avonds in huis... niks van waar alleen op een enkel product. Vaag extern bedrijf levert, kan niet omgezet worden en als je het bedrijf belt zijn ze onaardig en onbehulpzaam. Mails wordt niet op gereageerd. IK BESTEL ER NOOIT MEER.

Tegenvaller na goede afspraken.

Na slechte ervaringen over de levering van specifieke badkamer accessoires bij andere leveranciers kon door Badkamerxxl.nl twee juiste handdoekbeugels voor Vasco radiatoren worden besteld. Tijdens het plezierig gesprek over de specifieke maten van de steunblokken voor de beugels bij dit type radiator werd positief geverifieerd of het de juiste maten waren. Bij de (snelle) levering bleek toch één beugel niet de juiste maat te heggen (24 i.p.v. 46 mm). Jammer en ook sneu om zelf de retourkosten te betalen door deze fout van Badkamerxxl.nl

De levering is goed aangekomen, maar veel te laat

Levering was beloofd voor vr 28/05, maar heb het pas di 01/06 ontvangen. Ik moest de afspraak met de loodgieter afzeggen.

super

een staand toilet besteld en de volgende dag al bezorgt hier kunnen andere zaken nog wat van leren

Een aanrader!

Heel mooi hout met structuur. Komen hun afspraken na!

Snel en goed geleverd

snelle service, goede kwaliteit en goede prijzen

Uitstekend geregeld

Bestellen en betalen ging vlekkeloos. Dag later was het pakketje binnen. Super!

in een woord geweldig

goede service , goed advies, prettige afhandeling

geweldig

super snelle levering en goede hulp als je vragen heb. klantenservice is top!!!

Kwaliteitsproducten en prima service, een aanrader!

Kwaliteitsproducten en prima service, een aanrader!

Gewoon zoals het hoort

Ik heb een elektrische radiator voor mijn badkamer aangeschaft. Rond 19:00 besteld volgende dag netjes thuis bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Radiator is top, mooier dan op de foto's, werkt prima, ben er erg blij mee. Radiator was ook netjes en goed ingepakt. De informatie die op de website was te vinden klopt ook en wordt na gekomen.

Helemaal perfect

Perfect volgens gehele bestelling

Kwamen afspraken geheel na en snel.

Bestelling gedaan en meteen reactie wanneer de levering gepland is. Ze blijven je op de hoogte houden van de voortgang. Producten zijn goed verpakt en compleet.

Product besteld maar half geleverd.

Vriendelijk telefoontje maar verder niets gehoord en bestelling nog steeds in niet compleet.