Uitstekende afhandeling van bestelling en service.

We hadden wat problemen met het vinden van het juiste onderdeel voor onze douchethermostaat, doch e.e.a. Is adequaat opgelost.

duidelijk proces, snel en goed geleverd

Bestellen is snel maar retourneren is slecht!

Online bestellen gaat makkelijk en snel. Goede afhandeling bij aankomst. Maar iets retourneren is ronduit slecht!!!! Het kan kan eigenlijk gewoon niet!! Alleen om die reden zou ik echt nooit meer daar bestellen omdat je letterijk met geleverde goederen blijft zitten waar je niks meer mee kan. Aan de telefoon denken ze ook totaal niet mee. Eigen verantwoordelijkheid. Tenzij je het met hele hoge eigen kosten terug stuurt. Schandalig!

Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring met ons heeft. Het klopt inderdaad dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van artikelen. De eventuele kosten die daar uit voort komen zijn ook voor eigen rekening.

Goede service, duidelijke communicatie

Er wordt vlot gereageerd op vragen via de mail. Het product werkt en past. Zou handiger zijn als van alle producten en foto op de website zou staan.

Afwijkende producten en slechte service

Op de website stond een mooi wasmeubel met wastafel. Na ontvangst van product, sterk afwijkend product (andere kleur wasbak) en tevens beschadigd. Gebeld zou opgehaald worden, niemand geweest, weer gebeld zou opgehaald worden, niemand geweest en opnieuw gebeld. Moest zelf de verzendkosten maar betalen maar uit coulance wilde ze de helft wel betalen. Nee je stuurt beschadigde en onjuiste producten. Klantenservice 0 sterren Producten 0 sterren Service *** -3 sterren Uiteindelijk de fabrikant zelf gebeld en de producten kunnen nu wel terug, zonder moeite. Ga niet uit op basis van mijn feedback, maar lees de facebook recensies en google op dit bedrijf. Had ik ook moeten doen!

Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring met ons heeft gehad. Ik zie dat het uiteindelijk is opgelost door een retour af te stemmen die terug is gebracht naar onze leverancier. Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn in onze reviews en daar horen ook de minder goede ervaringen bij.

Snelle levering mooi product

Snelle levering, zeer tevreden! Verwarming prachtig.. en zwart afdekkapje!

prima koop

Goed advies en duidelijke afspraken, welke keurig werden nagekomen. Prima ervaring met de shop.

Top kwaliteit en service

De bestelling zou pas in februari komen maar na een kort telefoon gesprek was alles binnen een week binnen. Mooie kranen, mengkranen en douche koppen, zeer tevreden.

Goed en snel geleverd

Ondanks de Corona toch snel en goed geleverd

Radiator was volgende dag in huis. Alle aansluitingen erbij, nu lekker warm op zolder.

Prijs/kwaliteit goed en snelle service!

Mooie douchewand die eenvoudig te plaatsen was.

Super service!!!

Gebeld en snel te woord gestaan. Erg behulpzaam. Ik heb foto’s gestuurd waarop binnen een uur is gereageerd! Bestelling volgende dag binnen. Heel tevreden!

Snel en goed geleverd

Bestelling kwam snel en goed binnen.

Al staat de wereld op zijn kop badkamerxxl blijft top!!

De afhandeling van mijn offerte en levering ging super snel!!

Alle verschillende artikelen efficiënt en snel geleverd!

NOg niet kunnen zien of alles goed werkt, moet nog geïnstalleerd worden, maar heb er alle vertrouwen in dat ook dit geen probleem zal zijn. WEndelien de Jongh

Prima toiletcombi voor nette prijs

Ziet er strak uit en spoelt prima. Tussen spoelbak en toiletpot zit dikke manchet, die goed afsluit maar wel wat wiebelig is. Al met al aanrader

Prima product en snelle levering

Gemakkelijke bestelprocedure en duidelijke handleiding bij product.

Correcte levering

De afgesproken dag was ook de dag dat mijn artikelen door DHL zijn afgeleverd.

Ik had een fout gemaakt bij bestellen en die werd onmiddellijk gecorrigeerd. De verzending ging ondanks de feestdagen zeer snel!

Product zoals omschreven en goede service

Het product was zoals omschreven en de beloofde leverdatum was bijna gehaald, alleen was er een foutje gebeurd bij de transporteur. Ik kreeg echter een vlotte telefonische service van Badkamer XXL en ze zorgden er voor dat het product toch nog snel bij ons is geraakt.

Mooi product, goede service

Prima materiaal, door Transportschade glasplaatje defect. Direct reactie en een nieuwe opgestuurd gekregen.

Prijs kwaliteit een echte aanrader

1 dagje later geleverd, maar dat is in de eindejaarsperiode toch een hele prestatie

Het zijn de mensen die het bedrijf maken.

Wij zijn goed begeleid en zeer goed geholpen fijne mensen ook als er iets minder goed gaat wordt het goed opgepakt en verder zeer netjes tot in de puntjes afgehandeld. Heel goed hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Snelle levering mooie spullen

De bestelde EasyDrain werd binnen 3 dagen geleverd, ondanks de drukte in de koerierswereld, ook al omdat ze gebruik maken van een transportbedrijf i.p.v. PostNL op DHL o.i.d.