Vlotte levering

Staan je vriendelijk te woord en zijn eerlijk in de communicatie. Artikelen zijn op voorraad en snel geleverd ook wordt je goed op de hoogte gehouden over het leveringsproces.

XXL qua assortiment, maar met de bestrokkenheid van een eenmanszaak!

Ik heb verschillende producten online besteld (fonteintje, kraan, sifon, bedieningspaneel voor toilet), maar wel telefonisch advies gevraagd. Ben heel goed geholpen! Heb ook snel een adequaat antwoord gehad op een mailtje met een vraag. Ben blij dat ik - eigenlijk toevallig - bij deze webwinkel terecht gekomen ben.

behulpzaam en snelle service

De afstandsbediening van ons Ucosan bad was niet meer te gebruiken. Verschillende partijen hiervoor benaderd. BadkamerXXL voorziet in de juiste informatie; een nieuwe afstandsbediening besteld, volgende dag in huis. Zonder idiote prijsverhogingen zoals concurrenten doorvoeren..

Top service snelle levering

Zie boven

redelijk

de bezorging wat een uur te laat, waardoor ik met afspraken in de problemen kwam. De beschrijving van de baddeur was onvoldoende en de scharnieren zaten scheef. Dit was goed te herstellen en de respons op vragen wat goed.

Uitmuntend!!!!!!

Product: Top. Kwaliteit/prijs: Top. Service: Top. Bezorging: Top. Hier blijf ik, indien nodig, klant. TOP.

Snelle levering en ook retourzending snel en goed afgehandeld

Prima snelle levering

Wel jammer dat de twee producten die ik bestelde afzonderlijk bezorgd zijn door twee verschillende bezorgdiensten.Ik begrijp dat het van verschillende leveranciers komt, maar toch voelt het als energieverspilling

Snelle bezorging van het bestelde.

Via internet mogelijkheid om hele assortiment van dispensors te bekijken en de voor ons geschikte te bestellen, die zeer snel geleverd kon worden.

Super services netjes alles optijd en als iets kapot is dan helpen ze je perfect!!

Goed en adequaat

Vriendelijk aan de telefoon. Bij een fout in de aflevering is heeft de organisatie helder gewerkt om besteld artikel alsnog te laten leveren.

Slechte kwaliteit badkamermeubelen

Slechttt

prima, snel en goed verpakt voor verzending

makkelijk te bestellen met een snelle en nette afhandeling

Super te vrede

Besteld en de volgende dag in huis waarom zou u verder lopen als je bij badkamerxxl van die kwaliteit kan kopen

Kon beter

Snelle levering Maar al 2 keer gebeld zou terug gebeld worden maar helaas nogniks gehoord

Prima service volgende dag al geleverd

Snel geleverd en geen verzendkosten

Duidelijk, vriendelijk en betrokken

Wij kozen voor een bestelling bij Badkamer XXL omdat de site duidelijk was en beschikte over uitgebreide informatie van de producten. Maar ook de service en vriendelijkheid na de plaatsing van de bestelling was erg prettig. Badkamer XXL is gewoon heel makkelijk te bereiken en ze staan je erg prettig en betrokken te woord bij elke vraag en helpen je erg graag. Erg fijn voor een online bestelling. Een dikke tien voor service.

Op tijd voor goede prijs

Prima website en bestelling op tijd. Zoals het hoort

Erg snel

Zeer vlot geleverd

Super snelle en vriendelijke service

Wederom een super ervaring met BadkamerXXL. Snelle service, klantgericht en vriendelijk.

Goede en snelle service

Ook al ging het om een kleinigheidje waar niets aan te verdienen viel is de bestelling zorgvuldig en snel behandeld.

Tegels besteld voor de badkamer. Snel geleverd.

snelle levereing

snelle levering en alles was perfect in orde.

Niet echt op de hoogte

Voordat ik bestelde gevraagd of bepaalde onderdelen bij het product meegeleverd zouden worden. Dit werd bevestigd. Maar toch zaten de gevraagde onderdelen er niet bij. Navraag leerde mij dat de betreffende onderdelen toch apart besteld dienen te worden. Slordig. Levering wel volgens afspraak.