Prima, niets aan te merken

Retour ging uitstekend, nieuwe product

Top! Nu nog installeren....

En dan ervaren....

Goede uitleg, mooi product

We hadden een pendeldeur gekocht voor de douche. Eerst telefonisch contact gehad en hier goed ingelicht over het product. Levering was op tijd en goed verpakt. Zojuist gemonteerd en voldoet precies aan de verwachtingen.

Service top.

De volgende dag al geleverd, hartstikke goed. We hebben de radiator nog niet uitgepakt maar de levering was 100%. Doos in goede staat.

Prima geregeld!

Mooi badkamer meubilair uitgezocht en besteld bij BadkamerXXL. Geen eerdere ervaring, maar een goede keus geweest. De bestelling werd snel en op afgesproken dag geleverd. Het meubilair was uitstekend verpakt zodat de kans op beschadiging heel minimaal was. De instructies die erbij geleverd worden zijn duidelijk. Zelfs als je net als ik niet dagelijks badkamers installeert, is het ophangen en aansluiten prima te doen. Kortom, ik beveel BadkamerXXL van harte aan!

Na maanden zoeken, eindelijk de juiste!

Na diverze keren bij andere winkels iedere keer de verkeerde afstandsbediening voor mijn 10 jaar oude whirlpool te hebben gekregen, ging Anton aan de slag en kwam al snel met de juiste oplossing. Geen standaard product weliswaar voor hun en waarschijnlijk 6 weken levertijd. Precies na 6 weken kwam hij binnen en inderdaad, deze was wel de juiste, helemaal top!!

Snel geleverd en goed antwoord op mijn vraag

LED lamp besteld, werd snel geleverd. Helaas geen installatiehandleiding : aansluiten op 230 V of 12 V ? Gelukkig kwam er binnen een dag antwoord op mijn vraag. Ik kon de LED lamp snel installeren. Het zou wel handig zijn om een een handleiding mee te sturen !!

badkamerspiegels is fantastisch!

De bestelde badkamerspiegel liet kwa bezorging een week op zich wachten, daarom geef ik 3 sterren ipv 5. Het is uiteindelijk goed opgepakt, lof voor de vriendelijke klantenservice. Minder lof voor het bezorgbedrijf..... De spiegel zelf? prachtig! Mooie vormgeving. Licht aan de zijkanten geeft een mooie gloed. Die is overigens niet instelbaar op helderheid of kleur. Ophangen was een fluitje van een cent.

Prima verzorgt

Verkeerde kleur besteld en na een telefoontje vlot geregeld. Snelle bezorging en voldoende informatie om het pakket te volgen. Prima bedrijf

Niet doen bij twijfel.

Retourkosten zijn vrij hoog. Synthetische wasbak heeft veel kleurverschil en wordt niet duidelijk afgebeeld.

Vriendelijk en correct geholpen

Heel prettig, vriendelijk en correct te woord gestaan en een duidelijke en geduldige uitleg bij vragen. Goed op de hoogte gehouden betreft de voortgang van de levering, toen bleek dat er enige vertraging zou zijn. Al met al erg tevreden.

Goed geregeld en snelle levering

Snelle levering, goed advies

Bestelling geruild, was in eerste instantie vergeten, maar na telefoontje dezelfde dag nog ontvangen.

Goede kwaliteit en keurig verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen.

Zeer tevreden met product en service

Bestelde item voldoet helemaal aan verwachting en de afspraken worden nagekomen.

Heerlijk zachte douche

Snelle levering van uitstekend product. Eenvoudig vast te monteren aan de bestaande doucheslang. Breede sproeikop met lekker warme regen. We zijn heel tevreden.

Uitstekend bediend.

Een foutje in de levering door een verkeerde maatopgave werd door BadkamerXXL met veel zorg en extra moeite verholpen. Ik ben onder de indruk.

Whoooo!! Dat was snel en goed geleverd!!!

Bij Badkamerxxl.NL een opzet schaal gekocht voor ons projectje wc ruimte. Direct na bestelling een mail met bevestiging (das normaal), maar de levering!!! Dat was echt top. Kreeg eerst een mail met tijd indicatie. Daarna mail met tijd indicatie van 45 min. 5 min voor levering kreeft mijn telefoon een appje dat de bezorger er zal zijn binnen 5 min!! Vriendelijke chauffeur die er ook was binnen die 5 min. Super geregeld BadkamerXXL.nl. Ik zeg; niks meer aan veranderen. Ga zo door!!!

Geweldige service

Gebeld met de klantenservice omdat ik een vraag had over een product. Ontzettend goed en vriendelijk geholpen! (terwijl ik geen grote bestelling deed). Het pakketje kwam zoals gepland door een vriendelijke bezorger die nog plezier in zijn vak leek te hebben :) Kortom, fantastische ervaring!

prima geregeld

mijn bestelling werd vlg afspraak perfect geleverd

Deskundig en vriendelijk advies!

Ik ben zoals gewoonlijk super geholpen door Bauke.

Na de informatie die ik gekregen heb werd het product snel en goed geleverd.

Goed en deskundig personeel.

Ophangbeugels niet bij radiator.

Ik koop er in ieder geval niks meer

Goede service en snelle levering

Fontein voldoet aan de verwachting. Goede service en snelle levering, top!

Nette service

Zojuist gesproken over een retour die verkeerd was aangemeld en daar €25 eu voor moest betalen. Gaven aan dat dit fout was in systeem, en netjes geregeld dat ik de terugzending niet hoef te betalen. Bedankt voor het bellen en de oplossing!