Helaas nog niks ontvangen

Jullie hadden artikel tijdelijk uit bestellijst moeten halen. Ben al maanden op wc bril aan het wachten. De bestelling zou nu in september geleverd worden. Hopenlijk gaat het dan lukken.

Slecht

Bestelling zou donderdag geleverd worden. Werd uiteindelijk vrijdag. Wat blijkt, hoewel het uitdrukkelijk in de bon staat dat ik voor een zwarte douche cabine ga, brengen ze een chromen cabine. Gebeld en pas na drie dagen geleverd. Heb twee vrije dagen genomen om de douche te installeren, maar niemand die daar aan denkt.

niet goed

Ik bestel een monster van € 7,95 van een tegel 30x60cm en ontvang een klein stukje (30x15cm) van deze tegel waardoor niet goed is te zien of het mooi staat in ons kantoorpand. Kortom € 7,95 in de put gegooid. Nu anders geregeld met een bedrijf die wel begrijpen hoe het werkt.

Beste Gerhard, Vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt overgehouden aan het bestellen van een sample bij ons. De sample die je bij ons hebt besteld is inderdaad een klein stukje van de volledige tegel, dit is ook het hele idee van een sample in onze optiek. We wensen je nog succes met de verdere zoektocht naar de juiste tegel. Graag zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Helemaal top

Snel betrouwbaar en precies zoals beloofd

Goede service en geduldig

Telefonisch goed en geduldig geholpen door personeel. Product retourneren was geen probleem. Namen zelfs de moeite om een tegeltje op te sturen om te proberen in mijn woning.

Goede en snelle levering door eigen bezorgdienst

Prima prijzen en bezorgkosten. De levertijd wordt netjes doorgegeven maar iets minder zichtbaar of de chauffeur onderweg is. Prima service

Supersnelle service !!

snel en goede telefonische service

Ik dacht dat ik het bestelde niet compleet had maar bleek dat ik niet goed gekeken had.

Beschadigde kraan geen terugkoppeling

Ik heb een kraan ontvangen die beschadigd was, heb dit aangegeven. Maar na een week nog geen terugkoppeling ontvangen voor een oplossing.

onvoldoende informatie

De kast is kwalitatief goed en voldoet grotendeels aan de verwachting, Maar ik verwachtte wel van een spiegelkast dat bij openen van de deuren twee tegenovergestelde spiegels je helpen om je achterkant te zien. NIet dus... De deuren openen in de verkeerde richting.

Beste Jonathan, Bedankt voor je review. Je review heeft betrekking op je bestelde spiegelkast, deze is via de volgende link bij ons op de website te vinden: https://www.badkamerxxl.nl/blinq-tania-spiegelkast-100-cm-met-3-deuren-donker-eiken-21498. Als ik bij de informatie van de spiegelkast kijk dan zie ik het volgende staan: - Draairichting is zelf links of rechts in te stellen. - Binnenkant van de deur is niet spiegelend. Dit staat onder de afbeelding bij plus- en aandachtspunten en dit staat tevens bij de specificaties. Wij proberen de producten zo volledig mogelijk aan te bieden. Mocht je in de toekomst onduidelijkheden ervaren bij producten, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Super service, zelfs na 2 jaar na aankoop geen probleem om kapot onderdeel te vervangen

2 jaar na aankoop douchecabine ging afsluitstrip kapot. Zonder probleem een nieuwe geleverd.

Snelle en efficiënte service

Helaas niet meteen de beoogde toiletbril ontvangen maar wel de goede medewerking gekregen om deze om te ruilen.

Klasse

Ik laat eigenlijk nooit een review achter, maar dacht laat me daar maar wel mee beginnen, want als ik iets koop via internet, kijk ik altijd naar de reviews. Ik was op zoek naar een nieuwe douchestang voor mijn badkamer. Had een chrome, maar dacht laten we dit keer voor zwart gaan. Na een dag te hebben gegoogled kwam ik steeds uit op deze douchestang. Leuke prijs en er zit ook nog een douchekop bij. (Misschien voor badkamer xxl wel handig om de naam te wijzigen naar glijstang met douchekop) Had het woensdag in de avond besteld en heb het vrijdag ontvangen, zoals bij de bestelling beschreven. Pakket was super goed/netjes ingepakt. Meteen uitgepakt om het te installeren. Ik had gelukkig nog gaten in de muur en de afmeting was exact als mijn nieuwe douchestang, dus hoefde niet nogmaals te boren. Het was een appeltje eitje om de stang op te hangen. Binnen 5 minuten stang opgehangen en douchekop vastgemaakt. Heb uiteraard meteen de waterstraal getest. Ik moet zeggen dit is echt een super heerlijke straal. Ik kan het niet echt omschrijven, maar jullie moeten het gewoon echt proberen. Voor de prijs zeg ik eerlijk dat je het niet moet laten liggen. Ik kan niet wachten om vanavond weer onder de douche te gaan. Heb nog steeds een chrome thermostaat, dus ga even googlen voor een zwarte, want hij moet uiteraard wel matchen.

Klasse

Lekker snel en precies ontvangen wat omschreven stond.

Correct en goed geholpen

Er werd goed meegedacht om het juiste artikel te verkrijgen.

Snel het juiste product geleverd

Vlot en correct alles geleverd

Product oké maar levering slecht

3 dagen achter elkaar een mail gehad dat die dag de spullen geleverd zouden worden. Drie dag niemand gezien.

Goede kwaliteit product. Had een vraag over de levering erg snel en vriendelijk geholpen, mogen veel klantenservices een voorbeeld aan nemen!

Goed ontkalkings product ,voor mijn douchetoilet

Snelle bezorging een product voor een reële prijs

Makkelijk bestellen en op de afgesproken tijd geleverd.

Beschadigd product geleverd

Nadat ik een beschadigd en incompleet product heb ontvangen contact gehad met de klantenservice. Heb een mail gestuurd met alle info die nodig was, na 2 weken kreeg ik pas een reactie waarin de vraag voor meer foto's. Nu alweer 3 weken later nog geen reactie, het bad is al dicht gemetseld maar de badwaste nog steeds beschadigd. 223 euro is een hoop geld voor iets wat kapot is en niet compleet! Hopelijk volgt alsnog een passende oplossing.

Beste Mark, Vervelend om te horen dat er een beschadigd product bij je is geleverd. Het bericht dat je ons gemaild had is bij ons verkeerd gearchiveerd. Op 13-06-2022 is er een nieuwe badwaste besteld, deze is nergens op voorraad en is daarom niet direct leverbaar. Er wordt op 05-07-2022 kosteloos een nieuwe Villeroy & Boch badwaste met toevoer voor Oberon 2.0 naar je toegestuurd. In hoeverre het nog mogelijk was, hopen we je hier alsnog goed mee geholpen te hebben. Mocht je aan de hand van deze oplossing je review nog willen aanpassen dan zouden wij dit erg waarderen. Graag zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Opgelost maar...

Een slang bleek te ontbreken van een doucheset. Oplossing: een hele nieuwe verpakking sturen. Aan de deur openmaken, slang eruit halen, verpakking terug met de bezorger. Milieutechnisch misschien niet zo heel handig. Minder leuk: de bezorger stuurt de morgen voor levering om 7:20 uur een bericht dat tussen 8:30 en 9:00 u dezelfde dag geleverd gaat worden. Onhandig, daar kun je je niet op voorbereiden. Is ook al eens eerder eerder gebeurd (nog vroeger). Is niet klantvriendelijk dus verbeterpunt. Oplossing 3 sterren, uitvoering 2 resultaat 2,5 sterren.

Beste Ruud, Helaas komt het af en toe voor dat een bestelling incompleet wordt geleverd, onze excuses hiervoor. Je opmerking over het bericht met betrekking tot het moment van levering nemen wij mee ter optimalisatie. Mocht je aan de hand van deze review/ oplossing je review nog willen aanpassen dan kan dat. Veel plezier gewenst met je douchesysteem. Graag zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl Met Vriendelijke Groeten, Team BadkamerXXL

Heel tevreden!

Kan niet anders dan goed vermelden.

Volgens afspraak geleverd

Op tijd geleverd (brievenbus zending)

Mooi product, goede service!

Mooie spiegelkast en snel bezorgd. De kleur van de zijpanelen die we online hadden uitgekozen, bleek niet helemaal te passen bij ons meubel. Snel en kosteloos kregen we een andere kleur toegestuurd. Fantastische service, wat niet eens had gehoeven. Heel fijn om te weten dat dit soort bedrijven nog bestaan.