Product werkte gelijk goed

Aankoop niet geleverd, geld kwijt

Ik heb een pakket van 10 thermostatische radiatorkranen besteld bij Badkamerxxl.nl . Na 3 dagen ben ik bij het afhaalpunt Gamma Eindhoven gaan kijken of het daar ook al lag...niks dus, ook geen melding of zo Gebeld naar Badkamerxxl.nl, zeiden ze dat het pakket via de Technische Unie toch geleverd was. Krijg ik een mailtje met de afleverbon van de chauffeur hiervan. Geen handtekening te zien!! Ben ik nog tot 2x toe bij de Gamma gaan navragen..helaas Over en weer gebeld met Badkamerxxl.nl, maar dus 0 op het request. Onderzoek hier, onderzoek daar van hun kant...zeggen ze. Ze hebben de handel doorgezet naar de Technische Unie en daar is wat hun betreft de kous af. Het zijn daar dus gewoon zakkenvullers. Je bent gewoon je geld kwijt. Dat dit in Nederland zo maar kan. Moet ik er dus een advocaat bij gaan halen, wat ik dus ook ga doen. Het is de eerste keer dat ik te maken krijg met dit soort praktijken. Het is nu 6 weken geleden, ik ben er klaar me. Ik zou zeggen...Wees gewaarschuwd!! Ik ga dit ook doorzetten naar de klachtenkompas, ik laat het er niet bij zitten Groet, Chrit

Geweldige service!

Onze wisser van Zone bleek bij aankoop van binnen gebroken. Na een bericht hierover kregen we direct een nieuw exemplaar toegestuurd.

Bestelling was goed verpakt maar ondanks dat toch 2 gebroken tegels van 33 x100 cm mailtje gestuurd met foto en 2 dagen later werden er 2 nieuwe geleverd . Super service.

Ik ben perfect geholpen

Was mijn eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij dit bedrijf. Ik had eerder bij een ander bedrijf badkamer spullen besteld en die waren beschadigd binnen gekomen. Hier hebben ze mijn zending van tevoren gecontroleerd en zelf actie ondernomen voordat ik de zending ophaalde. Het kan dus wel! Ik ga zeker hier weer bestellen.

Hele goede service

De service is perfect , ik had een kleine beschadiging aan mijn douche bak. Na een snelle reactie op de mail is dit heel netjes opgelost. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zeker een aanrader!

snelle levering. Productomschrijving kan beter maar ligt aan fabrikant

Bestelde items (handdoek haken en rekje voor op radiator, merk instamat) waren zeer snel binnen en zeer correct verpakt. In de productomschrijving staat dat deze ook op de LP leden radiator past. Dit is wel zo, echter dient deze hiervoor eerst nog op maat gezaagd te worden, anders is deze te lang. Voor een stangetje van 127 euro vind ik dit toch wel bijzonder.

Snelle levering maar kwaliteit valt tegen

We bestelden een Smedbo Z626 cosmeticaspiegel wandmodel LED chroom. Levering en afhandeling was supersnel en correct. De spiegel voldoet maar voor 133 Euro verwacht je een betere kwaliteit. De arm is van metaal en voelt zeer solide. Maar de achterzijde en buitenrand (ook aan de voorkant zichtbaar) van de spiegel zijn van goedkoop verchroomd plastic dat je eerder bij de Action zou verwachten. Jammer, doet afbreuk aan de uitstraling.

geweldige service, duidelijke website

Vanaf de start van het bestellen van badkamer accessoires, tot aan het binnenkomen van de materialen aan toe, telkens een duidelijke route / mail ontvangen van het bedrijf., badkamer XXL. Zonder dat we het wisten zat er zelfs een extra wc-borstel bij. Toen bleek dat dit de kleur niet was (wit i.p.v. zwart), werd deze zonder 'gedoe' alsnog nagezonden. zowel per telefoon als per mail erg vriendelijke mensen, die behulpzaam waren. Waren alle webwinkels maar zo!

Super fijn bedrijf, snel, flexibel, persoonlijk en scherp

Hele fijne ervaring mee voor al ons sanitair. Meedenken, snel schakelen, goede prijzen en fijn persoonlijk contact.

Snelle levering, hoog bedrag voor portovrije verzending

Gratis verzending pas boven 100 euro. Ik had onderhoudsmiddelen nodig. Niet alle producten zijn even scherp geprijsd ten opzichte van concurrerende bedrijven. Wel snel geleverd en duidelijke mails nav de bestelling.

Goede prijs, zorgvuldige afhandeling

Ik zocht artikelen voor onderhoud van de inventaris van de badkamer. Redelijk standaard spul, op veel plaatsen te koop. Toch een goede prijs gevonden bij deze webwinkel. Verder een nette afhandeling.

scherpe prijzen, snelle levering, overzichtelijke website

scherpe prijzen, snelle levering, overzichtelijke website

Top levering

Ik had een hoge badkamerkast besteld. Het product was makkelijk te bestellen en de levering goed te volgen. De bezorger was heel vriendelijk.

Hele fijne service

Snel en fijn geschakeld over tegellevering.

Mooi product snel geleverd

Bouwpakket van een kastje werd geleverd met een hele grote vrachtauto vastgezet op 2 pallets. Vond dat wat er groot voor een pak van 1.80 x 40 x 15 cm. Maar was wel heel zorgvuldig vastgezet. Pakket was eenvoudig in elkaar te zetten met een goede beschrijving digitaal bij het product. Binnen een uur alles in elkaar gezet. Moet nu alleen nog worden opgehangen.

Super goede service

Mijn product moest ik helaas terug sturen, omdat ik het verkeerd besteld had, maar de service was super! Hele vriendelijke mensen! Gelijk reactie en het product werd, de dag dat ik retour meldde, gelijk opgehaald..

fantastisch product

fantastisch product & snelle bezorging Perfect *****

Ik was bezig met het renoveren van mijn badkamer. Ik was op zoek naar ideeën voor mijn design en kwam dit website tegen. Ik was specifiek op zoek naar kranen en accessoires koper van kleur. Ik heb bij hun alles kunnen krijgen van het merk Brauer Copper Edition en ook een heel mooi badkamermeubel. Ik woon op Curaçao dus had contact met hun via mail. Het ging netjes. Ik kreeg altijd binnen 24 uur antwoord. Tevens kreeg ik goed advies van het personeel. De aflevering ging volgens afspraak en nazorg was perfect. Een aanrader!!

Top ervaring, snelle levering!

De manier waarop men bij het bedrijf te woord stond is zeer prettig, goede uitleg en raad. Vooral hoe je een optie kon nemen om het artikel te reserveren en later kon beslissen of je je aankoop definitief kon maken. Snelle levering.

Zeer goede service!

Echt een aanrader deze winkel. Betrouwbaar en zelfs na 2 jaar nog uitstekend service. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen!

Kreeg tot twee keer toe kapotte tegels bezorgd

Tweemaal kapotte tegels in ontvangen. Zal nde natuurlijk. Wel keurig nieuwe ontvangen en netjes afgehandeld.

Mooi assortiment, goede service

Wij hadden snel een paar dozen tegels en een inbouwnis nodig voor ons project. Contact opgenomen met de klantenservice via de chatfunctie, en via dat kanaal goed geholpen door Saskia. Zij heeft me geholpen door de bestelde producten klaar te zetten, waardoor ik ze zelf snel kon afhalen in Buitenpost. Ze belde tussendoor persoonlijk nog op om een en ander te bevestigen. Top!

Levering was een drama!

Zaterdag mail; 'uw bestelling wordt maandag tussen 8.15 en 10.15 bezorgd'. Om 13.00 uur nog niemand gezien. Zowel BadkamerXL als de transporteur onbereikbaar per telefoon. Einde middag uiteindelijk contact met BadkamerXL "we gaan het uitzoeken en bellen u terug''. Niet teruggebeld maar 's avonds een mail; Uw bestelling wordt morgen tussen 7.24 en 9.24 bezorgd. Tot 14.00 uur gewacht en toen was ik het zat, moest ook naar de bouwmarkt om verder te kunnen. 14.30 telefoon "met de chauffeur, ik sta voor u deur''. Ik gaf aan in de bouwmarkt te zijn en over 15 a 20 minuten terug te zijn. Daar MOCHT hij niet op wachten. Toen ik ff flink tekeer ben gegaan (niet persoonlijk want hij kon er ook niks aandoen nam ik aan) omdat ik al ruim(!) anderhalve dag had gewacht, na enige discussie afgesproken de spullen op te stoep te zetten omdat ik toch al onderweg was. Uiteindelijk heeft de chauffeur wél netjes gewacht tot ik er was maar verdiend absoluut geen schoonheidsprijs, laat staan een aanbeveling.

Hi Richard, Wij vinden het vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaring met de levering. We hebben geprobeerd om je telefonisch uit te leggen waar dit aan lag. Wij zijn voor de levering afhankelijk van verscheidene bezorgdiensten. Meestal worden de producten op het gewenste tijdstip geleverd, echter komt het ook sporadisch voor dat de producten op een ander tijdstip worden geleverd (in dit geval een dag later om 14:30). Wij hopen dat je in ziet dat dit vrijwel ieder bedrijf kan overkomen en zouden het waarderen dat je je review enigszins kunt aanpassen op basis van het product. Hopelijk heb je veel plezier van je product en zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl. Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Fantastische service

Wij hadden een probleem met onze kast, dit is boven verwachting snel en goed opgelost. Deze service verdiende echt een dikke 10!! Als we weer sanitair nodig hebben komen wij zeker terug!