Uitstekende en snelle service

Alle producten werden binnen de 48 uur geleverd. Ook administratief was er een snelle reactie voor duplicata van faktuur. Na heel wat zoek- en vergeleijkings-werk hadden zij de beste prijs !

Goed bereikbaar en correct

Tijdens het transport had de wastafel schade opgelopen. Er werd onmiddellijk een nieuwe voor me opgestuurd. Aan de telefoon hebben ze me goed en vlot geholpen.

Mooi en degelijk product , precies zoals op de foto . Snelle levering , ik raad deze webshop iedereen aan .

Alles vlot verlopen.

Kwaliteit goed.

Alles naar wens verlopen

Van bestelling tot levering ging alles soepel en volgens afspraak. Informatievoorziening ook prima in orde. Product werkt ook naar behoren

Kwaliteit producten, beste prijs. Duidelijke communicatie.

uitstekend!

Wij hebben flatline radiatoren besteld voor het hele huis. Op de site kan je makkelijk en snel je gewenste radiator vinden. Ze leveren ook erg snel! Kwaliteit is ook wel echt goed!

Ik word heel goed geholpen en de bestelling voldoet precies aan mijn verwachting

Prijs/ kwaliteit en snelle levering

Prijs/ kwaliteit en snelle levering

goede prijs/kwaliteit verhouding.

Scherpe prijs. Goed product. Goede info over levertijd e.d.

Goed geregeld

Badkamerxxl goede service en waarneer je belt voor vragen direct antwoord daarnaast ook goede prijs en kwaliteit

Gewoon Super

Tussen kerst en oud en nieuw de radiator besteld omdat Badkamerxxl als enige de radiator zo snel kon leveren. Voor alle zekerheid nog na gebeld en uiterst vriendelijk te woord gestaan. De radiator is geleverd op oudjaarsdag. Daarbij was de prijs ook zeer concurrerend Voor ons een geweldige ervaring met Badkamerxxl

gewoon super

een echte aanrader

Gewoon goed

Duidelijk, goede prijs en snelle levering

Uitstekend!

Prima levertijden, uitstekende communicatie en levering volgens afspraak.

Werd niet op juiste adres bezorgd maar is correct afgehandeld.

levering op tijd volgens afspraak

De bestelde tegels werden goed verpakt op tijd geleverd.

Netjes op tijd, en zonder problemen geleverd

Onze duoblok Grohe bau wc set was netjes, alleen vond ik de installatie een beetje lastig. Ik als vergevorderde klusser, ex loodgieter liep tegen een heel raar probleem aan. Het kraantje 3/8 paste op geen enkele manier, er moest direct gekneld worden op de vlotter aansluiting. Dus met knelring 12mm en bochten gesoldeerd, zonder kraan. Volgens Grohe, moet je het met flexibele slang aansluiten, niet mogelijk ivm vlijmscherpe rand op vlotter aansluiting dan snijdt je meteen je pakking ring door. Ik denk dat Grohe en badkamer xxl dit dingetje maar eens onder de loep moeten nemen. Door eventueel de eerst benodigde informatie of aansluit materialen bij moet leveren. Of in ieder geval de informatie daarover.

Goede en snelle levering

Goede snelle levering, echter de geadviseerde bijproducten kloppen niet.

De bestelling verliep wat moeizaam

Voor de prijs zit je hier goed maar alles heeft zijn prijs. Mijn bestelling werd op do 12 dec voor 17u geplaatst voor een voorraadartikel. Normaal wordt het dan daags nadien geleverd. Echter de leverdatum was blijkbaar 16/12, dit was niet duidelijk bij de afwikkeling van het orderproces. Bij kontakt overlegd om de levering op vrijdag 20/12 te laten doorgaan, mits verwittiging door de transporteur 1u op voorhand van tijdstip van levering. De mailbevestiging vermeldde 30min - niet mijn overlegde afspraak. Uiteindelijk die dag bericht dat de levering op een verkeerde vrachtwagen geladen werd en de levering niet kon doorgaan zoals gepland. Afspraak levering maandag 23/12 dan maar - deze keer met bevestigde vraag 1u op voorhand bellen. Maandag vindt uiteindelijk de levering plaats. Echter de vrachtwagen stond plots voor de deur, gelukkig was ik op de werf. De chauffeur had geen instrukties gekregen en was ook nauwelijks nederlands machtig. Deze was van plan de levering in de voortuin te dumpen, tot ik weigerde te tekenen voor ontvangst. Uiteindelijk werd de levering - zoals het hoort - gelijkvloers binnen afgeleverd. De verpakking bleek beschadigd een gedeukte hoek - foto's beschikbaar. Gezien het een spiegelkast betrof met een bang hart de verpakking geopend. Alles gelukkig zonder gevolg. Gezien het een duurder merk betrof was de verpakking adekwaat af fabriek. Ze hangt en ben uiterst tevreden van het produkt.

Prima, kompleet en op tijd.

Prima ervaring met badkamerxxx.nl Bestelling op tijd en voor een prima prijs.

Correct en tijdig

Goede informatie via chat zodat ik de juiste bestelling kon plaatsen!

Snelle levering en super service

Had 4 radiatoren besteld waarvan er 1 na levering niet bleek te passen. Na een telefoontje meteen kunnen regelen dat de goede geleverd werd en de oude meteen retour kon! Super service!!

Alles perfect !

Kwaliteit OK en snel geleverd !

snelle service

Installateur had verkeerde drain doorgegeven. Badkamerxxl leverde snel juiste drain en regelde de terugbetaling snel. Dachten ook goed mee over welke drain wel de juiste zou zijn.

Filter op locatie