Super goede service en hulp

Ze zijn heel erg behulpzaam en zoeken alles voor je uit..en ze nemen de tijd voor je..echt een aanrader

Scherpe prijs, levering op tijd, direct contact en goede service!

Douchedeur en wastafel besteld. Niet op voorraad, maar wel geleverd op de vooraf aangegeven datum. Voor informatie en service zijn ze goed te bereiken. In mijn geval was er een kleine maar zichtbare schade aan de profielen van de douchedeur. Dat hebben ze snel en perfect opgelost!

Prima kwaliteit

Precies geleverd op de dag van afspraak en tijd. Zodar je niet de hele dag thuis zit te wachten

Superservice

Je ervaart past echt servicegerichtheid als er iets mis gaat met een bestelling, en hoewel wat mij betreft de winkel hier niet zoveel aan kon doen, hebben ze het perfect en sneller dan verwacht opgelost. En Martijn Helder is daarin een prachtig visitekaartje voor badkamerxxl.

Supersnel!!!!

Om 1130uur s morgens een Hans grohe complete rain shower set besteld en volgende dag om 1345uur in huis!!!gewoon supersnel geleverd en voorderest een goede en duidelijke website!!!bedankt

Superweldigfantakolosachtig!

Superweldigfantakolosachtig!

Zondermeer goed

Alles stipt op tijd geleverd. Een onderdeel verkeerd geleverd, maar werd in no time hersteld.

TOP-service!!

Klantenservice gebeld i.v.m. bestelling van een Hans Grohe Raindance douchekop 24 cm of die nog voorradig was. Heb gesproken met Wietse die vertelde mij dat hij ervoor zou zorgen dat ik die douchekop de volgende dag in mijn bezit zou hebben, als ik direct de bestelling zou plaatsen. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag rond 12:00 uur werd tot mijn verbazing de douchekop bezorgd. Ik heb de Wietse nog gebeld die dag en heb hem persoonlijk nog mijn complimenten gegeven voor de uitstekende service. Wietse verdiend een dikke tien!! Dit maak je tegenwoordig niet meer vaak mee. CHAPEAU!!

Super service, snelle levering

Ik had een mail verzonden omdat ik nog een vraag had. Dezelfde dag antwoord. Douchebak besteld er prettig dat ik achteraf kon betalen. Deze was 2 dagen na de bestelling geleverd er super snel. Netjes een mail ontvangen wanneer ze zouden komen. Mocht ik in de toekomst nog eens iets nodig hebben zal ik het zeker weten hier bestellen. Snelle levering check aftherpay check snel antwoord check. Top top top.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Filter en sticks besteld voor geberit duofresch Snelle levering en duidelijk communicatie betreft levering en groot assortiment

Zeer tevreden .

positief

goed produkt

snelle levering en goed product

Dozenschuiver zonder engagement :(

Ik werd benaderd door een medewerker met het verzoek nog even 55 euro op een bedrag van 405 euro te willen bijbetalen. Er zat een technische fout in de berekening van de verzendkosten. Mijn keuze werd grotendeels bepaald door de prijs en mij laten opdraaien voor een interne programmeerfout (leveringskosten werden bepaald op het factuuradres ipv het leveringsadres). Aangegeven dat ik kennis heb genomen maar dat ik hoopte dat zij intern die fout wel zouden opvangen. De medewerker gaf aan dat het niet de verhoopte reactie was en dat ik ook mijn bestelling kon annuleren. Bij het afleveren was de verpakking al enigszins toegetakeld en bij het uitpakken is er transportschade zichtbaar op de hoeken van het kader van het doucheraam. De verpakking is ondermaats en de schade had makkelijk vermeden kunnen worden door hoekbeschermers te voorzien. Helaas is badkamerxxl gewoon een dozenschuiver gebleken en verleggen ook zonder enig schaamtegevoel de gemaakte fouten bij derden.

De levering gebeurde heel snel, zodat ik de volgende al kon beginnen met installeren. Alles was compleet, dus geen belemmeringen. Al met al een prima product met snelle levering.

Alles netjes geleverd. Mooie producten, goed verpakt. Levertijd kwam ook overeen, al met al , top!

Snel precies het juiste product geleverd tegen een redelijke prijs

Zij wisten het juiste product overnight te leveren terwijl het in Nederland topdrukte is met bezorging aan huis in tijden van Corona. Ik vind dat een goede prestatie.

Slecht

Slechte levering. Komen hun toe ze ging niet naar. Volgen dag wordt 14 dagen of later.

Goed geholpen bij wijziging bestelling.

Ik wilde toch de kleur van een fonteinkastje veranderen. BadkamerXXL belde hun leverancier en gelukkig was dit nog mogelijk. Ik ben goed geholpen.

Mooie passende fontein kraan

Prima kraan in kleine ruimte. makkelijk te monteren.

Uitstekende afhandeling van bestelling en service.

We hadden wat problemen met het vinden van het juiste onderdeel voor onze douchethermostaat, doch e.e.a. Is adequaat opgelost.

duidelijk proces, snel en goed geleverd

Bestellen is snel maar retourneren is slecht!

Online bestellen gaat makkelijk en snel. Goede afhandeling bij aankomst. Maar iets retourneren is ronduit slecht!!!! Het kan kan eigenlijk gewoon niet!! Alleen om die reden zou ik echt nooit meer daar bestellen omdat je letterijk met geleverde goederen blijft zitten waar je niks meer mee kan. Aan de telefoon denken ze ook totaal niet mee. Eigen verantwoordelijkheid. Tenzij je het met hele hoge eigen kosten terug stuurt. Schandalig!

Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring met ons heeft. Het klopt inderdaad dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van artikelen. De eventuele kosten die daar uit voort komen zijn ook voor eigen rekening.

Goede service, duidelijke communicatie

Er wordt vlot gereageerd op vragen via de mail. Het product werkt en past. Zou handiger zijn als van alle producten en foto op de website zou staan.

Afwijkende producten en slechte service

Op de website stond een mooi wasmeubel met wastafel. Na ontvangst van product, sterk afwijkend product (andere kleur wasbak) en tevens beschadigd. Gebeld zou opgehaald worden, niemand geweest, weer gebeld zou opgehaald worden, niemand geweest en opnieuw gebeld. Moest zelf de verzendkosten maar betalen maar uit coulance wilde ze de helft wel betalen. Nee je stuurt beschadigde en onjuiste producten. Klantenservice 0 sterren Producten 0 sterren Service *** -3 sterren Uiteindelijk de fabrikant zelf gebeld en de producten kunnen nu wel terug, zonder moeite. Ga niet uit op basis van mijn feedback, maar lees de facebook recensies en google op dit bedrijf. Had ik ook moeten doen!

Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring met ons heeft gehad. Ik zie dat het uiteindelijk is opgelost door een retour af te stemmen die terug is gebracht naar onze leverancier. Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn in onze reviews en daar horen ook de minder goede ervaringen bij.

Snelle levering mooi product

Snelle levering, zeer tevreden! Verwarming prachtig.. en zwart afdekkapje!