Correcte levering en super customer service

We hebben nu reeds 2 keer iets besteld met telkens een super goede klant ervaring. Tijdens transport was helaas het bad stuk gegaan. De klanten dienst heeft me super geholpen met wat er nodig was en een uur later had ik reeds bevestiging dat het nieuwe bad de dag erna geleverd werd. Heel tevreden!

Snelle levering van prima product!

Uitstekende levering en Fantastische service

2 jaar geleden voor de badkamer een wastafel Meubel varicor 420 van sphinx gekocht. Prima geleverd zoals afgesproken. Na 1,5 jaar ging de led lichtstrip los zitten en na 2 weken was hij er helemaal vanaf. Ik dacht ik bel badkamer xxl even of er een oolossing is. Bauke vertelde mij dat sphinx inmiddels is overgenomen door geberit en als ik foto’s doorstuurde zou hij het bij geberit neerleggen. Bauke berichte mij terug dat geberit met mij rechtstreeks Contact op zouden nemen voor een afspraak. Dit duurde wel enige tijd en Bauke van badkamer xxl nam om de 4 dagen contact met mij om te polsen of het gelukt was en daarna ging hij geberit weer contacten. Uiteindelijk nam geberit contact met mij op voor een afspraak om de ledstrip te vervangen. Kortom ik werd door Bauke volledig ontzegt. Wat een superservice van badkamer xxl. Chapeau

Snelle levering, goede voorlichting en scherpe prijs

Prima bedrijf, levert binnen afgesproken termijn en nog tegen een scherpe prijs.

Geleverd conform afspraak. Mooie kraan

Goede site, kiezen-bestellen-leveren! Geen enkel probleem!!

Onze eerste bestelling hier en prima verlopen! Via track & trace gevolgd en mooi op tijd geleverd... Mooie designradiator en zal straks lekker warm zijn! Achteraf betaald en ook dat was geen probleem!

Onderdeel vervangen tijdens garantie.

Het duurde wel even, waarschijnlijk lag dat aan Villeroy en Boch, maar net binnen twee weken, had ik het onderdeel binnen. Het zou beter zijn als de fabrikant het onderdeel rechtstreeks aan de consument stuurt en niet eerst naar badkamerxxl.

Zeer prettig correct geholpen!

Fijne service

Het bestellen ging soepel, vragen werden snel beantwoord, maar de la van het badmeubel is niet stevig en voelt wiebelig aan. De prijs is daarentegen uitstekend

Snelle en correcte levering.

prima prijs en ruime keuze

Uitstekend en snel geholpen

Snelle service, goede communicatie en producten voldoen aan de verwachting.

tevreden

Bestelling verliep vlot. Enkel jammer dat na contact toch een andere datum geleverd werd dan afgesproken, dat heeft mij een extra dag onbetaald verlof gekost!

klopt gewoon

gewoon 100% goed

uitstekend

snelle en betrouwbare levering

Slecht.

In eerste instantie werd het product te laat geleverd. Toen het product wel geleverd werd bleek het beschadigd. Er kan niet niet op tijd een vervagend product geboden worden waardoor ik het product retour moet sturen en het bedrag retour moet ontvangen. Het product kan alleen op ma-vrij door jullie worden opgehaald en niet worden afgegeven bij een dhl service punt en wanneer ik het zelf retour zou sturen ben ik zelf verantwoordelijk voor eventuele schade. Dit betekend dat ik dus ook nog vrij moet nemen van werk zodat het product retour kan. Het wordt zo wel een hele dure mis koop. Erg jammer, ik had hoge verwachtingen.

Snelle levering en goede mail berichten.

matig

Op de site stond levering 1 werkdag. Bleek niet te kloppen. Verder werd niet het product geleverd zoals beschreven. Het was niet het origineel. Positief was wel de mailwisseling met de medewerker.

perfect

is wat ik gevraagd heb

prima, snelle levering, keurig verpakt, duidelijke instructie

Prima levering, snel, keurig verpakt, duidelijke instructie om badmeubel in elkaar te zetten!

juiste spullen voor een goede prijs in no time thuis geleverd

Twee keer product geleverd, twee keer beschadigd.

Wastafel besteld, zit los in de doos zonder bescherming en is beschadigd. Na enkele dagen vervangen door een andere. Chauffeur wist te vertellen dat veel bestellingen meerdere keren geleverd moeten worden. Omgeruilde artikel ook beschadigd... moet nog besluiten of die ook terug moet.

Denken met je mee en snel in levering

De drain werd later afgeleverd dan afgesproken.

De drain zou woensdags geleverd worden, echter de levering werd door Postnl telkens verschoven. Eerst zou de drain woensdags geleverd worden, toen donderdag en tenslotte vrijdags. Dit was zeer vervelend omdat er voor de levering een handtekening nodig zou zijn en ik dus hiervoor thuis moest blijven. Badkamerxxl was hierin niet verwijtbaar, maar misschien in het vervolg toch een betrouwbaarder partner zoeken, die wel op tijd levert.