Ik was bezig met het renoveren van mijn badkamer. Ik was op zoek naar ideeën voor mijn design en kwam dit website tegen. Ik was specifiek op zoek naar kranen en accessoires koper van kleur. Ik heb bij hun alles kunnen krijgen van het merk Brauer Copper Edition en ook een heel mooi badkamermeubel. Ik woon op Curaçao dus had contact met hun via mail. Het ging netjes. Ik kreeg altijd binnen 24 uur antwoord. Tevens kreeg ik goed advies van het personeel. De aflevering ging volgens afspraak en nazorg was perfect. Een aanrader!!

Top ervaring, snelle levering!

De manier waarop men bij het bedrijf te woord stond is zeer prettig, goede uitleg en raad. Vooral hoe je een optie kon nemen om het artikel te reserveren en later kon beslissen of je je aankoop definitief kon maken. Snelle levering.

Zeer goede service!

Echt een aanrader deze winkel. Betrouwbaar en zelfs na 2 jaar nog uitstekend service. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen!

Kreeg tot twee keer toe kapotte tegels bezorgd

Tweemaal kapotte tegels in ontvangen. Zal nde natuurlijk. Wel keurig nieuwe ontvangen en netjes afgehandeld.

Mooi assortiment, goede service

Wij hadden snel een paar dozen tegels en een inbouwnis nodig voor ons project. Contact opgenomen met de klantenservice via de chatfunctie, en via dat kanaal goed geholpen door Saskia. Zij heeft me geholpen door de bestelde producten klaar te zetten, waardoor ik ze zelf snel kon afhalen in Buitenpost. Ze belde tussendoor persoonlijk nog op om een en ander te bevestigen. Top!

Levering was een drama!

Zaterdag mail; 'uw bestelling wordt maandag tussen 8.15 en 10.15 bezorgd'. Om 13.00 uur nog niemand gezien. Zowel BadkamerXL als de transporteur onbereikbaar per telefoon. Einde middag uiteindelijk contact met BadkamerXL "we gaan het uitzoeken en bellen u terug''. Niet teruggebeld maar 's avonds een mail; Uw bestelling wordt morgen tussen 7.24 en 9.24 bezorgd. Tot 14.00 uur gewacht en toen was ik het zat, moest ook naar de bouwmarkt om verder te kunnen. 14.30 telefoon "met de chauffeur, ik sta voor u deur''. Ik gaf aan in de bouwmarkt te zijn en over 15 a 20 minuten terug te zijn. Daar MOCHT hij niet op wachten. Toen ik ff flink tekeer ben gegaan (niet persoonlijk want hij kon er ook niks aandoen nam ik aan) omdat ik al ruim(!) anderhalve dag had gewacht, na enige discussie afgesproken de spullen op te stoep te zetten omdat ik toch al onderweg was. Uiteindelijk heeft de chauffeur wél netjes gewacht tot ik er was maar verdiend absoluut geen schoonheidsprijs, laat staan een aanbeveling.

Hi Richard, Wij vinden het vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaring met de levering. We hebben geprobeerd om je telefonisch uit te leggen waar dit aan lag. Wij zijn voor de levering afhankelijk van verscheidene bezorgdiensten. Meestal worden de producten op het gewenste tijdstip geleverd, echter komt het ook sporadisch voor dat de producten op een ander tijdstip worden geleverd (in dit geval een dag later om 14:30). Wij hopen dat je in ziet dat dit vrijwel ieder bedrijf kan overkomen en zouden het waarderen dat je je review enigszins kunt aanpassen op basis van het product. Hopelijk heb je veel plezier van je product en zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl. Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Fantastische service

Wij hadden een probleem met onze kast, dit is boven verwachting snel en goed opgelost. Deze service verdiende echt een dikke 10!! Als we weer sanitair nodig hebben komen wij zeker terug!

Bestelling en levering ging prima

Bestelling en levering ging prima, product is wel prijzig. Maar al met al tevreden

Duidelijke site, goede nette levering artikelen, perfecte retourservice

Mooie badkamer + goede service

Jammer dat t bestellen van een simpele douchewand zo lang moest duren (2+ maanden). Verder kwam de grote spiegel in stukken aan en moest teruggestuurd worden. Danny is een toffe peer die ons goed geholpen heeft! Jammer dat niet alle materialen in zijn ontwerpprogramma te kiezen waren.

Een grote fiasco

We zijn al een 2-3 weken aan het wachten op de levering. Afstandsbediening voor radiator en elektrische radiator besteld, verschillende mails voor de levering maar de leverancier komt niet opdagen! Dan zien we de leverancier maar die heeft enkel de afstandsbediening bij en geen radiator. Dan maar weer terug mailen, weer verschillende mails dat de leverancier komt maar we zien niemand verschijnen! Wij zijn dus nog altijd op de levering aan het wachten

Hi Patrick, Wat vervelend om te horen dat er problemen zijn geweest met de levering van uw elektrische radiator en bediening. Helaas zijn we op het vlak van levering afhankelijk van bezorgende partijen. Sporadisch wil dit helaas nog wel eens misgaan. Gelukkig is de levering vandaag wel goed gegaan. We hopen dat u veel plezier gaat hebben van uw elektrische radiator. Mocht de radiator bevallen dan zouden we het waarderen als de review nog enigszins aangepast kan worden op basis van de radiator. Graag zien we u de volgende keer terug bij badkamerxxl.nl Met vriendelijke Groeten, Team BadkamerXXL

Zending was zoek. Snel opnieuw verzonden

Ik bestelde een draadloze bediening tbv de elektrische handdoek radiator. Snel Verzonden alleen raakte DHL het pakketje kwijt. Contact opgenomen met de servicedesk. Deze monitoren ook de verzending. Ondertussen hebben zij de levering opnieuw Verzonden. Deze was binnen 1 dag wel aanwezig. Top service. De eerste levering hebben zij kunnen terug halen. Top

Top product.

Alles werd netjes geleverd. Vloer zit er in…wat een prachtige laminaat tegel. Heel erg blij mee.

slechte service

Deze webwinkel houdt zich niet aan hun eigen retourvoorwaarden. Bij retour krijg je niet het volledige aankoopbedrag retour. Badkamerxxl laat je betalen met AfterPay, zonder dat je daar zelf van op de hoogte bent. Bij navraag waar de rekening blijft, wordt niet aangegeven dat de betaling via AfterPay loopt. Waardoor je uiteindelijk een rekening ontvangt met hoge incassokosten.

Heel tevreden.

Vlotte levering, zelfs een uur vlotter dan afgesproken. We liepen nog in nachtkledij toen de vrachtwagenchauffeur één hele zware doos kwam afleveren. Dat was dus even schrikken. Mijn bedoeling was als bijna 79-jarige om een loodgieter in te huren voor de plaatsing en aansluiting van de toiletcombinatie. Das bleek een ernstige denkfout te zijn. Geen tijd en geen interesse waren de antwoorden op mijnvraag om het toilet te plaatsen. Oh, u heeft hem niet bij ons gekocht? Nee dan hebben wij geen loodgieter ter beschikking. Gelukkig ben ik altijd tamelijk handig geweest, want het kwam er op neer dat ik alles zelf moest doen. Naar de eerste verdieping slepen, uitpakken, plaatsen en aansluiten. Niet eenvoudig voor iemand van bijna 79. Maar, hoera, het is gelukt. Prima toilet en werkt uitstekend. Ben dus uiteindelijk toch blij en zeer tevreden, ondanks de tegenwerking van het loodgietersgilde.

Niet gekregen wat ik besteld had

Wiesbaden badkruk geleverd met stenen zit ipv kunststof. Ik ga opnieuw bestellen en verwacht deze keer een kunststof zit. Geen kunststof zit betekent opnieuw retour

Tevreden klant

Ik heb badkamer accessoires gekocht. Prima spullen, precies zoals de beschrijving op de site en de foto’s. Goede communicatie rond, vervroegde, levering,

snelle en perfecte verzending

Mijn bestelling werd snel verstuurd met een fatsoenlijke prijs. Deze was ruim onder de adviesprijs.

Prima service.

Ik heb een radiator besteld, was de volgende dag ‘s avonds binnen. Ik werd ook met mailtjes goed op de hoogte gehouden. Ook was de radiator netjes verpakt.

Uitstekend geholpen en tevreden met afhandeling order.

Hele badkamer hier laten ontwerpen en besteld. Goed geholpen en tevreden met afhandeling bestelling.

Zeer tevreden over service en product

XXL doet wat ze belooft. Keurige tijdige telef melding dat levering twee dagen later zou komen. En dan ook stipt op dp die genoemde dag leveren.

BETROUWBAAR EN SNEL

Na 1 week bestelling nog niet ontvangen. Contact opgenomen met badkamerxxl. Blijkt een fout te zijn bij de vervoerder. Dezelfde dag is een vervangende bestelling gestuurd die ik de volgende dag al ontving. KORTOM: Ze maken hun woord waar en geven service!

Het produkt is goed

Maar de spuitflesmond was kapot. Teveel gedoe om het terug te sturen, dus maar gehouden.

Mijn bestelling is op dezelfde dag nog geleverd Ik werd goed op de hoogte gehouden hoelaat verwacht werft dat mijn bestelling geleverd zou worden Tot op de minuut nauwkeurig was mijn bestelling op het afgesproken aflever adres. Ik bestel wel vaker producten bij andere bedrijven, Badkamer XXL steekt er met kop en schouders bovenuit

Uitstekende Service

Soms gaat het om een kline dingetje waar 90% van de levrancieres (uit eigen ervaring) je niet mee zullen helpen. Gelukkig zijn er nog 10% die je wel te hulp staan. BadkamerXXL heeft een uitstekende afterservice. Ik kan niets anders geven dan 5 sterren.