Levering volgens afspraak

Eerst bestelde artikel was helaas niet meer beschikbaar bij de leverancier. Alternatief artikel gekozen en meteen het geld terug gekregen van het niet te leveren artikel. Alles netjes verzonden, en op tijd aangekomen. Twee douchewanden van 50 kilo per stuk, snap niet hoe die vervoerder het in z'n eentje opgetild kreeg. Toch maar weer gaan sporten.

Eenvoudig bestel proces, op tijd geleverd

Eenvoudig bestelproces, op tijd geleverd

Perfecte levering

Vriendelijke bezorgers,netjes bezorgd,kortom perfect.

Ondanks verlopen garantie gratis geholpen

Onze thermostaatdouchekraan was stuk. De garantieperiode was inmiddels verlopen. Toch hebben we van Badmakerxxxl.nl gratis een nieuw binnenwerk gekregen en met een duidelijke omschrijving heb ik deze zelf kunnen vervangen. Hartelijk dank.

Geweldig goede service

Alles word in werking gezet om uit te zoeken welke toiletzitting wij moeten hebben

Product zoals omschreven.

Snelle levering en een goed product.

Top bedrijf

Nadat ik zelf een verkeerde bestelling had gedaan heeft badkamerXXL dit naar volledige tevredenheid opgelost. Top service.

Snelle verzending

Snelle verzending, de voegmiddel was mooi op tijd .ben heel tevreden

Na 1 week nog steeds niets ontvangen

Wel iets bestelt en betaalt, maar niets ontvangen

Helaas slecht

Hallo, heb tot nog toe nog niks ontvangen. Dus kan hierover helaas n lage score geven.lia

Nadat de zending via dhl in het sorteercentrum al dagen was blijven liggen werd er 2de zending via post.nl verzonden. Prima opgelost

Keurige levering op tijd

Aanrader

Snel netjes en zeer goed verzorgd

Een fijne website. Zoals boven duidelijk snel en zeer goed verzorgd. Voldoende keuze

Probleembij de nazending van ruim 1 week later het foutieve afleveradrrs ingevoerd. Nr 8 moet zojn 8

Ik heb helemaal niets ontvangen.probleem met DHL. Ik hoop het morgen te ontvangen Bij de nazending van ruim 1 week bij de adressering het bijvoegsel a vergeten. Zodoende kwam het pakket bij de buren terecht

Betrouwbaar!

Fijne winkel. Je krijgt wat wordt aangeboden zoals aangeboden. 10/10

Ga zo door

Ga zo door

Bestelling gedaan info daarna uitstekend prijs kwaliteit voldoende snel bezorgd

Goede service. Alles goed en snel geleverd. Prima.

Goede en snelle levering volgens afspraak!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Ik wist wat ik wilde hebben en kwam bij deze webwinkel uit. Was snel leverbaar en concurrerend geprijsd.

De aflevering perfect

Netjes gebeld toen het adres wat moeilijk te vinden was

top!

twee wat grotere bestellingen gedaan. in deze tijden van materiaalschaarste helemaal blij!

Heb een douchewand besteld. Snelle levering goede after sales .

Goede service, snel geleverd en niet moeilijk

Gewoon goed