Dubbel

Prima winkel maar de bezorging pas om 22:30 uur ‘s avonds, omdat jullie gebruik maken van red mijn pakketje, vind ik wel erg laat invervolg kijk ik wel of er overdag bezorgd wordt. Aanbevelen, ja voor winkel nee voor bezorging.

Warm bad ervaring

Snelle leveringen en zeer goede ondersteuning en service. Aanrader.

Snel geregeld, verandering geen probleem

Prima prijs en supersnelle levering

Nieuwe douchekop besteld en zelfs dezelfde dag al geleverd! Sneller kan niet. Laagste prijs ook. Heel tevreden klant.

Alles was top geregeld, zo anders als bij heel veel andere badkamerwinkels!

Heb bij meerdere winkels bestellingen geplaatst, bij geen enkele winkel zo'n goede service. Ondanks dat jullie heel ver weg zitten bij ons vandaan toch meerdere aankopen gedaan voor onze nieuwe badkamer. Eén en al lof!

Het wc-potje (45cm) kwam heel aan, maar had iets beter kunnen worden ingepakt om schade te voorkomen! Alles hangt en werkt!

Prima webshop, goeie prijzen en goede service

Prima ervaring met BadkamerXXL, goede prijzen, ruime keuze, heldere communicatie en doen wat ze beloven qua levering. Niets op aan te merken en voor herhaling vatbaar!

Snel en duidelijk

Makkelijk bestellen, snelle levering. Jammer dat het bestelde niet paste waardoor het retour moest. Ook geen probleem, retour melden, etiket printen en afgeven bij de post.

Zeer snelle levering

Product voldoet compleet aan de omschrijving

Erg goede service!

Ik had gebeld voor een bepaald soort tegels. Deze waren niet voldoende op voorraad, maar de dame die mij hielp heeft direct de leverancier gebeld. Deze kon toch nog extra dozen leveren als ik ze direct zou bestellen. Ze heeft mij later ook nog gebeld om de dag van levering te controleren. Heel tevreden over deze service!!

Zeer goede ervaring, alles goed verlopen.

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en ze hebben dit direct recht gezet. Ik was op de hoogte dat de levering pas binnen 7 weken kon plaats vinden, en was daar dan ook op voorbereid. Ze hebben tijdig verwittigd zodat ik zeker thuis kon zijn. Ik had een zeer goede ervaring bij deze winkel.

Toiletpot was niet goed ingepakt waardoor die van de pallet afviel en stuk was en niet meer bruikbaar badkamer xxl contact gehad met Marlies en hebben een hele nieuwe toiletpot ontvangen Hele goede service M vr Wout en Monique van Eijsden

Super advies en levering precies op tijd!

De service van een specialist met het gemak van online

Gewoon TOP

Bestelling netjes en correct geleverd, klantenservice houd je netjes op de hoogte. Geweldig ervaren.

Echt heel tevreden, onder de indruk van de service en de website

Website is de beste die ik ben tegengekomen en zeer geschikt om je te oriënteren m.b.t. alle mogelijkheden. De prijsstelling is minstens even scherp als bij andere discounters en bij grote orders kan er ook nog een totaal-prijs worden gemaakt. Service is ook erg goed: nooit wachten aan de telefoon, medewerkers zijn niet onverschillig of gehaast, en ze weten veel of zoeken het rustig voor je uit. Het geautomatiseerde offerte-verkoop-retour-proces via de website gaat zeer soepel: offertes direct inzichtelijk, real-time op de hoogte van leveringen en de twee retours die ik had gingen zonder een rimpeling. Ik vind het bijna jammer dat ik ze maar 1x in de 10 jaar nodig heb. Iedereen die echter nu aan het verbouwen is raad ik badkamerxxl.nl aan.

Ik had een makeup spiegel besteld die bij aflevering niet helemaal goed bleek (vervorming in het vergrotende deel). Eén telefoontje en de volgende dag had ik een vervangend exemplaar. Geen gedoe, zeer vriendelijke service.

Prima product.

Prima product en snel geleverd.

Gekozen, besteld, betaald, gekregen, tevreden.

In een woord, prima ervaring

Een blikvanger in de badkamer

Product hangt er net - CV mat zwart ! Te vroeg om een oordeel te vellen

Producten zijn goed en snelle verzending

Prima bedrijf met goede klantenservice!

Net bedrijf met een goede klantenservice die bereid is mee te denken met de klant.

Snellere levering dan elders

Goed en vriendelijk telefonisch advies, en in tegenstelling tot de concurrent wel snelle verzending - in losse delen. Ondanks dat de toeleverancier precies dezelfde is. Zo kunnen we toch op tijd door. Fijne winkel.

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie producten en zeer snel geleverd! Echt top! M’n badkamerspecialist was zeer tevreden.

Product stuk - nog geen reactie na 5 dagen

Een van de producten was helaas stuk, mss door het transport, geen idee. Via mail contact opgenomen met de klantendienst maar niets gehoord. 4 dagen later zelf telefonisch contact opgenomen maar geen stap verder. De dame was wel vriendelijk en hopelijk komt het snel in orde.

Correct en vriendelijk

Beschadigd meubel ontvangen. Binnen de week werd er al een nieuw opgestuurd. Top!