Top! Snel geleverd en mooie kwaliteit

Blij met de super snelle levering, zondag besteld en maandag al in huis! Mooie kwaliteit onze badkamer voelt weer als nieuw.

Transportschade? Bij Badkamerxxl geen probleem.

Tijdens het transport werd een doos tegels beschadigd. Een mail gestuurd met een foto. Per kerende post werd een nieuwe doos gestuurd. Dat is nou service. Ga zo door. Ik kom nog eens terug.

Zeer goede service

Had een douchedeur besteld maar had de verkeerde breedte berekent en moest dus een bredere hebben. Zonder enig probleem omgeruild.

Top. Goed advies en snelle levering.

Kan hun aanbevelen!

Top!!!!

Bestelling in 2 dagen binnen. Op wastafel beschadiging, binnen 2 dagen omgeruild. Zonder gedoe, echt top. Zo hoort het..

Snelle levering, goed verpakt

De bestelling werd snel geleverd en was veilig verpakt.

Goed product voor een betaalbare prijs

Snel geleverd top

Prima, maar wel een kleine opmerking...

Gekregen wat ik had besteld, compleet zoals afgesproken. Jammer dat vrienden dezelfde hadden besteld, en ook nog paar dagen eerder dan ons en het niet compleet is en de service echt een ellende is en het te moeilijk is om het compleet te maken.

Snelle levering en een mooie prijs

Het is mijn eerste bestelling en die is goed verlopen

Mooie prijs en volgens afspraak geleverd

Spiegelkast was flink goedkoper dan bij andere zaken. Levertijd was correct weergegeven.

Waar ouderwetse service normaal is

Wiesbaden fonteinkraan was stroef vanaf aankoop in eind 2018. Wij dachten zal wel minder worden bij gebruik. Bleek alleen maar erger te worden. Dit jaar 2021 bij badkamerXXL melding gemaakt van wat ik daaraan zou kunnen doen. Hierop werd keurig snel gereageerd dat men het doorgezet naar fabrikant. 1 week later werd ik verrast door een nieuwe volledig identieke Wiesbaden fonteinkraan. Fijn soepel te bedienen. Alles zonder gemekker, geen vrachtkosten etc. Ik ga hier zeker meer kopen en aan iedereen die twijfelt... prima in orde hier. Succes garantie.

Ruime keuze, snelle levering en prima service

Met 1 bestelling het gehele toilet gerenoveerd. Van vloer- en wandtegels tot en met complete fonteinset en van complete toiletset tot en met alle accessoires. Snel geleverd en goede kwaliteit. Een aanrader!

Top kwaliteit en service.

Goede website en duidelijk ,schermvan Bruynzeel was wat we zochten met een mooie korting maakte de keus nog makkelijker.Bestellen ging snel en afhandeling was correct.Aflevering op 15-02 -2021 terwijl er code rood voor het verkeer was stond het scherm een half uur voor afgesproken tijd binnen door nette en correcte chauffeur.Op18-02-2021 scherm geplaatst zonder problemen goede instructie en kwaliteit van materiaal klasse zijn hier erg blij mee.

Vlotte afhandeling.

BadkamerXXL is een leverancier die goede service verleend

Wij hebben voor onze badkamer verschillende onderdelen besteld zoals een badmeubel kranen, een urinoir en kranen. De levering had wat problemen wat betreft onderdelen die niet aanwezig waren maar dat hebben ze keurig opgelost. De spiegel is gebroken bij de levering maar dit wordt ook serieus genomen en opgelost. Tot nog toe dus erg tevreden.

Geleverde radiator kwam beschadigd aan en is snel en kosteloos omgeruild

Helemaal goed

Prettige klantenservice. Mooie producten

Zeer snelle levering goede prijs

Sneller geleverd dan gepland en goed ingepakt

De levering was veel sneller dan gepland. Oorspronkelijk leek het zelfs nog veel sneller te zijn maar door een fout product werd dit toen uitgesteld. Hier werd heel duidelijk en goed omtrent gecommuniceerd. Verder vragen ze wanneer de levering het best kan plaatsvinden, hetgeen heel handig is. De verpakking zorgde er trouwens voor dat er geen beschadiging kon zijn

Heel goed!

Snel en correct.

Er zijn andere onderdelen geleverd dan door mij zijn besteld

Besteld: Sphinx vervangingsbuffers oud set à 4 stuks. Ontvangen: Sphinx vervangingsbuffers nieuw ovaal set à 4 stuks.

Beste Jos, Bedankt voor je bericht, erg vervelend dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Helaas heeft een pickfout dit veroorzaakt. Ik heb je order opgezocht in ons systeem en kon daar helaas nog geen melding vinden dat je contact met ons hebt opgenomen. Dit is natuurlijk wel jammer dat wij niet de kans krijgen om het op te lossen voor je. Ik zal in deze contact met jou opnemen om dit voor je op te lossen.

Toiletpot en bijbehorende bril gekocht. Werd andere ochtend al geleverd. Ik had ook nog even gebeld met de winkel voor informatie, ik werd zeer goed voorgelicht en geholpen. Door sneeuw kon de vrachwagen niet onze smalle straat inrijden, kwam de bezorger alles te voet brengen. Ook dat nog! Super tevreden! !

Meedenkend

Goede service snel schakelend.

Fijne service, mooie producten, netjes verpakt

Goede communicatie agv product wat ik helaas retour moest sturen. Alles keurig en professioneel afgehandeld. Fijn