Uitstekende service, vanaf begin tot eind!

Lang verhaal Kort: Prima geholpen! Vanaf de eerste stap over de drempel (meedenkend, goed advies en dito service) tot en met de uiteindelijke levering aan huis (op afspraak, vriendelijk). Complimenten!

Uitstekend bedrijf dat doet wat ervan verwacht wordt.

Een goed assortiment, uitstekende telefonische adviezen en prima aflevering.

Goed en persoonlijk advies, mooie merken en scherpe prijs

Via internet in de showroom in Buitenpost gekomen en een afspraak gemaakt. Ze nemen veel tijd voor je en komen met goede suggesties. Het assortiment is erg ruim met mooie merken en moderne artikelen. Tenslotte een goede bezorging en àlles binnen volgens afspraak. Ook een scherpe prijs voor de (grote) bestelling.

Fijn geholpen en levering volgens afspraak! Bedankt

Badkamerkast is precies wat we zochten.

Prima service en prachtige update van onze badkamer

Prima contact met de medewerkers van badkamerxxl en alle afspraken worden keurig nagekomen. Over het algemeen producten van hoogwaardige kwaliteit en met de door ons uitgekozen producten hebben we weer een mooie en moderne badkamer.

Goed advies en correcte levering

In de showroom kregen wij duidelijk advies over de eigenschappen van de aan te schaffen materialen. Ook de offerte daarna was duidelijk over gekozen materialen en prijzen. De levering was op het afgesproken tijdstip en de materialen waren onbeschadigd.

Bestellen bij Badkamerxxl een goede keuze

Bestellen bij Badkamerxxl is eenvoudig en levering snel. Onderscheidend is de service en nazorg. Wij hadden een defect aan één van de producten, welke door Badkamerxxl uitstekend is verholpen. Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel, oplossingsgericht en vooral vriendelijk in het contact.

Top bedrijf!

In de mooie showroom in Buitenpost inspiratie opgedaan, en naar aanleiding daarvan met behulp van de adviseur een complete badkamer voor ons samengesteld, hier werd uitgebreid de tijd voor genomen en er werd goed naar mijn wensen geluisterd, deze werden omgezet naar de juiste produkten, en aan de hand van een moodboard werd mijn keus nogmaals bevestigd. Ook de service is buitengewoon goed, er was een verkeerde kleur radiator geleverd, en na één telefoontje werd deze binnen 2 dagen besteld en omgeruild. Kortom een enorm blije en tevreden klant, ik kan Badkamerxxl iedereen aanbevelen die hoogwaardige kwaliteit en persoonlijke service belangrijk vind!

Mooie producten en snel geleverd

Erg tevreden met het wastafel meubel met dubbele kraan en spiegel met ledlamp. Door een planningsfoutje leek het er op dat ik het niet op tijd zou krijgen, maar na een telefoontje was het snel opgelost en alsnog de gewenste dag geleverd. Top service!

Goed advies gekregen voor het toepassen van het juiste type kranen, douche en bad voor onze nieuwe badkamer, met een sunshower. Top levering en alles volgens afspraak. Tijdens het monteren van de sunshower ging er iets mis waardoor het glas sneuvelde. Een telefoontje en samen supergoed opgelost. Wat een klasse! Dank je wel badkamerXXL.

Hallo Erik, Dank voor je review en geniet van alle mooie artikelen in je nieuwe badkamer! Met vriendelijke groet, Team Badkamerxxl

Duidelijke webshop met goede prijzen

Duidelijke webshop met goede prijzen voor mijn badkamer radiator set met alles wat ik nodig heb om mijn bestaande badkamer radiator te kunnen vervangen. Wat beter kan is afspraak voor levering. De bestelling zou geleverd worden op een dag dat ik vrij was. Enkele onderdelen konden eerder geleverd worden. Dit werd kenbaar gemaakt door netjes een mail te sturen met de vraag of ik dit zou willen. Zo ja, dan mocht ik dit kenbaar maken. Dit kwam mij niet uit, dus niet gereageerd! Echter lag die dag bij thuiskomst dit pakketje met onderdelen bij mijn voordeur.

Goede kwaliteit, goede bezorging

Badmeubel is van goede kwaliteit en mooi. Maat was perfect en hij was betaalbaar. Bezorgdienst leverde tot aan de deur zoals afgesproken.

Kwalitatief hoogwaardige producten en persoonlijke service

Wij hebben de afgelopen meerdere bestellingen geplaatst. Alle bestellingen werden goed afgehandeld. Bij leveringsproblemen werd initiatief genomen en adequaat gehandeld. Wij zijn blij met het resultaat.

Correcte afhandeling van de bestelling

Bestelling werd correct uitgevoerd en geleverd op de afgesproken datum. Ook op het transport en de verpakking valt niets aan te merken.

Verkeerde product toegezonden gekregen

Ik heb een verkeerd product toegezonden gekregen ten tijden van een wisseling van product(nummers) bij hun toeleverancier. Bij een andere zaak een nieuwe spoelknop ontvangen, via Badkamerxxl een oude versie ontvangen (op dezelfde dag gekocht). Omschrijving op de website was werkt op mijn knop. Na veel wachten en opnieuw uitleggen ben ik niet binnen de 14 dagen (had besteld maar project duurde iets langer dan verwacht). Ik kan een nieuwe variant kopen met iets korting. Dus oude voorraad ontvangen, is helaas niet het probleem van Badkamerxxl. Ze hebben nu wel 2 types op de website, destijds niet.

Beste Remy, Jammer dat je zo reageert en ook de door ons geboden aanbieding niet in je review meeneemt. Je hebt in deze destijds (mei) niet een verkeerd product ontvangen, maar je hebt een verkeerd product besteld; een voedingsapparaat op 4.1V ipv de nieuwe 12v. Deze waren destijds beide nog op de markt, net zoals ook de beide bijhorende bedieningsplaten. Daar de retour termijn ruimschoots is verstreken alsmede je het product wel gebruikt hebt, kunnen wij deze niet meer (als nieuw) terugnemen, wel hebben wij je tegen een coulance-prijs de voor jou juiste aangeboden, waarvan je kennelijk geen gebruik wenst te maken.

Tot de volgende bestelling!

Snelle levering en prijs is top!!

Geleverd zoals verwacht

Het was even zoeken om de juiste wc bril te vinden voor onze 9 jaar oude wc. BadkamerXxl had hem. Goed op de hoogte gehouden van de levering. En uitermate goed verpakt.

Prachtige collectie!

Online zijn de prijzen aantrekkelijk, maar als je de winkel bezoekt dan is de verrassing nog groter! Mooie materialen, inspirerend en nette prijzen.

Snelle levering van extra tegels

We kwamen wat tegels tekort. Gelukkig bleken die bij Badkamer XXL binnen enkele dagen al leverbaar waardoor de aannemer gewoon door kon. Mooie kleur, Sphinx Earth Warm Taupe. 60 x 60 cm.

Mooi product, heel goede service

Ondanks dat er een kleine beschadiging was aan de éérste levering is er heel snel een tweede levering gebeurd. communicatie en service door badkaerxxl was echt top. Het product zelf is heel simpel te monteren, oogt heel knap en doet wat het moet doen.

Model van de elektrische radiator, levering, prijs - kwaliteit: prima

mooi model prima ingepakt t.b.v. vervoer goede prijskorting in vergelijk met andere aanbieders levering op de dag dat afgesproken was bij levering word je vooraf gebeld en dat zware ding werd tot in de gang afgeleverd (dank daarvoor!) de gebruiksaanwijzing is ingewikkeld en vraagt leestijd

Vreselijk

Pedaal emmer is prachtig!

Hallo Kim, Jammer te horen dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Zou je dit willen doorgeven aan onze klantenservice, zodat zij dit verder kunnen oppakken en netjes met je kunnen oplossen? Ik zie namelijk zo geen order van een ladder terug, wel van een mooie pedaalemmer.. We horen graag van je,

Slechte ervaring qua levering

Bestellen via deze website ging prima. Echter is het leveren een ramp. We zouden onze levering in week 38 geleverd krijgen. op de dag van levering werd ik gebeld dat deze niet geleverd kon worden door te weinig personeel bij het transportbedrijf. Kan gebeuren. de levering zou plaats gaan vinden in week 39. Netjes een mail gehad voor levering die vrijdag, op de vrijdag zelf geen bevestiging meer gehad, en zelf maar gebeld. Hierbij het antwoord gekregen dat het artikel nog niet binnen was, en deze pas in week 41 zou arriveren. Het kost ons super veel geld, gezien wij externe partijen hebben geregeld om de klus voor ons te klaren. Over een compensatie zouden we teruggebeld worden, maar dit is nooit gebeurd. Gisteren 05/10 alsnog een mail gekregen met een leverbevestiging. Voorzichtig positief, maar vandaag alsnog geen tijdvak ontvangen. Zelf wederom gebeld. En we krijgen weer het excuus dat het product nog niet geleverd zou worden. Hierbij werd toegezegd dat deze op 12/10 binnen zou komen, maar een levering op 13/10 gaat hem niet worden. Ik vind het schandalig dat je als klant zo aan het lijntje gehouden wordt. en de levering 6 weken na bestelling nog steeds niet is voldaan. Het product moeten we nog maar afwachten of deze juist geleverd wordt, en of het überhaupt geleverd gaat worden. Kort om : vanuit mij absoluut geen aanrader. Je kan beter iets meer betalen en wel een juiste service krijgen.

Badkamerxxl medewerkers wisten onderdelen te vinden van een artikel dat uit productie genomen was en een verkeerde bestelling mijnerzijds werd gecontroleerd met mij en gecorrigeerd n.a.v. Van één telefoongesprek waarin de medewerkers heel goed hebben geluisterd. Uitstekende service van Badkamerxxl!!,

Niet de afspraak nagekomen

Badmeubel met 1 uitsparing geleverd ipv 2. Ze reageren ook niet met een oplossing.