Matig / slecht.

Heb wc Geberit frame besteld (UP300) met drukknop en wc-blokhouder. Heb zelf frame opgehaald, met als doel om meteen verder te kunnen. Op terugreis nog op de doos gekeken: UP300 frame. Ik frame heb ingebouwd , betegeld. De loodgieter zou eindmontage doen van pot en de rest. Toen bleek bij aanbrengen van drukknop dat die niet paste. Blijkt dat de UP100 in de doos heeft gezeten. En met plaatsen drukknop kom je er achter dat de knop niet past. Want die past niet op de UP100.. Na de constatering er naartoe geweest. Daar in de winkel heel onvriendelijke en slecht inlevende medewerker. Moesten echt zelf met oplossingen komen. En dan nog moeilijk doen. Geen excuus o.i.d. Moesten maar zelf andere drukknop en blokhouder kopen en zoek 't maar uit..betaalden het verschil hele poos later terug. Risico van 't vak, zo kwam het bij ons over. Pas ná bijna 3 weken later het spul binnen! Uit "coulance" betaalden OOK NOG de de huidig wc druk kop... Dat een loodgieter veel tijd is verloren met het uitzoeken, regelen en ophalen van passend materiaal was ons probleem. Wij zijn dan ook erg ontevreden...kom er niet weer..

Prima radiator voor een goede prijs

De witte radiator wordt compleet en goed verpakt geleverd, voorzien van een montage-instructie. De chauffeur van de besteldienst kwam hem zelfs lopend brengen omdat hij met zijn grote vrachtwagen niet dichter dan 500 meter bij ons huis kon komen. Super service!

super.!!

goede service en ze doen alles om bestelling zo snel mogelijk bezorgen. ga zo door!

Snelle bezorging

Geweldige service snelste levering ooit ontvangen

Super service !!

Goede service, fijn aanbod

Betere merken op de website en voor een goede prijs. Misschien na afzoeken internet niet de allergoedkoopste, die zijn altijd overal wel te vinden nog, maar nadat een paar kleine beschadigingen had gemeld waarvoor ik het meubel niet wilde terugsturen (mocht wel gewoon!) maar wat ik toch het vermelden waard vond uiteindelijk een creditfactuur gekregen voor een bedrag. Dat is precies de service waar je het voor doet!

Klant is koning. Top service

Wij hadden met spoed 2 zwarte wastafels nodig, nergens te krijgen. Door juiste hulp deze kunnen bestellen op vrijdag en maandag geleverd. Top, erg blij met deze bestelling + afhandeling.

Levering ging snel. Pakket compleet. En de goedkoopste. Heel tevreden dus. Aansluiten moet nog gebeuren

Snel en compleet geleverde radiator

We hadden een radiator nodig voor vervanging. Na even zoeken kwam RadiatorXXL met een radiator die de juiste prijs kwaliteitsverhouding heeft. Na bestelling, snel geleverd en compleet zonder beschadigingen.

Besteld, snel geleverd

Het badmeubel wat ik besteld heb, is na 3 dagen al geleverd! Ziet er goed uit!

Pas op voor retourprocedure. Misleidend en duur!

Product retour gestuurd ivm “verkeerde” kleur en kleine kras. Product wordt opgehaald door transporteur (duur!!) gekozen door BadkamerXXL. Gratis afgeven is ook een optie, maar Buitenpost is uiteraard (on)handig gekozen. BadkamerXXL verschuilt zich achter onjuist volgen van de retourprocedure en schuift schade af op retourzending (=risico van klant). Goedkoop = duurkoop.

Perfect!!

Zeer goede service bij telefonisch kontakt. Personeel dat goed op de hoogte is met de producten en goede adviezen geeft. Snelle levering.

Groots en kom je niet meer tegen.

Beschadigingen aan onderzijde van een radiator van 2 jaar oud. Vermoedelijk een slecht verfbad? Geen probleem vervangen we gratis, kijk dat noem ik echte service.

Positief

Tijdens de aankoop werd ik goed geholpen door de site, daarna is de radiator snel geleverd

Geleden en snelle levering g

Goede en snelle levering van mooi wastafeltje Heel goed verpakt

Zeer professioneel

Keurig besteld, op tijd aangekomen en keurig goed retour service

Goed meegedacht en super snelle levering

Lekkage aan inbouwkraan is super snel opgelost. Onderdeel al volgende dag in huis. Top!!

Ik ben heel tevreden

Duidelijke site en bij een vraag telefonisch vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Na iedere bestelling direct een mail met de bevestiging en weer een duidelijke mail vlak voor de levering. Producten kwamen op de afgesproken datum aan en waren zeer goed verpakt.

Denken mee, (had een hele inbouwbox besteld maar kon met alleen een onderdeel ook gemaakt worden). 's-ochtends besteld 's-avonds geleverd. Perfect.

Teleurgesteld

Dit was mijn eerste bestelling bij Badkamerxxl.nl. Na montage vertoont het product een gebrek en blijkt de omschrijving niet te kloppen. Om deze reden het product willen retourneren maar de retourvoorwaarden van Badkamerxxl zijn zodanig dat dit niet mogelijk is. Blijf dus zitten met een product waarover ik niet tevreden ben.

Beste Hans, Bedankt voor het invullen van de review. Ik ben erg benieuwd wat er wat er fout is gegaan. Kan het kloppen dat je geen contact met ons hebt opgenomen om hier samen naar een oplossing te gaan kijken? Ik verneem graag even per mail van je. Je kan ons bereiken via de mail: info@badkamerxxl.nl

Vlotte service, aanrader!

Snelle orderafhandeling, snel geleverd, radiator conform foto op website, alles naar tevredenheid. Aanrader!

Super service!

We hadden het verkeerde bedieningspaneel besteld voor onze toilet, maar wisten eigenlijk ook niet welke we dan moesten hebben. Martijn heeft gevraagd wat foto's te maken en is op onderzoek geweest. Hij heeft wat modellen voorgesteld welke we konden bestellen. Gelijk zijn deze op de post gegaan en heb nu een werkend toilet;)! Ook was de wachttijd bij de klantenservice aan de lijn heel kort en ook via mail. Dat zie je tegenwoordig wel anders, dus hierbij nogmaals, bedankt Martijn. Verder hebben we tegels en andere sanitaire producten gekocht welke helemaal naar wens zijn.

problemen worden correct afgehandeld.

Op de Belgische site was een cashback van Geberit (toilet) voorzien. Dit bleek achteraf een foutje te zijn want enkel Nederlandse klanten konden hiervan gebruik maken. Het duurde wel een tijdje vooraleer men op mijn mailtjes en telefoontjes reageerde maar uiteindelijk hebben ze de 50 euro zelf betaald. Heel correct dus.

Zeer telleurstellend,vooral bij tijdsdruk.

Gewoon afmetingen op tekening erbij ,voorkomt telleurstelling.