prima koop

Goed advies en duidelijke afspraken, welke keurig werden nagekomen. Prima ervaring met de shop.

Top kwaliteit en service

De bestelling zou pas in februari komen maar na een kort telefoon gesprek was alles binnen een week binnen. Mooie kranen, mengkranen en douche koppen, zeer tevreden.

Goed en snel geleverd

Ondanks de Corona toch snel en goed geleverd

Radiator was volgende dag in huis. Alle aansluitingen erbij, nu lekker warm op zolder.

Prijs/kwaliteit goed en snelle service!

Mooie douchewand die eenvoudig te plaatsen was.

Super service!!!

Gebeld en snel te woord gestaan. Erg behulpzaam. Ik heb foto’s gestuurd waarop binnen een uur is gereageerd! Bestelling volgende dag binnen. Heel tevreden!

Snel en goed geleverd

Bestelling kwam snel en goed binnen.

Al staat de wereld op zijn kop badkamerxxl blijft top!!

De afhandeling van mijn offerte en levering ging super snel!!

Alle verschillende artikelen efficiënt en snel geleverd!

NOg niet kunnen zien of alles goed werkt, moet nog geïnstalleerd worden, maar heb er alle vertrouwen in dat ook dit geen probleem zal zijn. WEndelien de Jongh

Prima toiletcombi voor nette prijs

Ziet er strak uit en spoelt prima. Tussen spoelbak en toiletpot zit dikke manchet, die goed afsluit maar wel wat wiebelig is. Al met al aanrader

Prima product en snelle levering

Gemakkelijke bestelprocedure en duidelijke handleiding bij product.

Correcte levering

De afgesproken dag was ook de dag dat mijn artikelen door DHL zijn afgeleverd.

Ik had een fout gemaakt bij bestellen en die werd onmiddellijk gecorrigeerd. De verzending ging ondanks de feestdagen zeer snel!

Product zoals omschreven en goede service

Het product was zoals omschreven en de beloofde leverdatum was bijna gehaald, alleen was er een foutje gebeurd bij de transporteur. Ik kreeg echter een vlotte telefonische service van Badkamer XXL en ze zorgden er voor dat het product toch nog snel bij ons is geraakt.

Mooi product, goede service

Prima materiaal, door Transportschade glasplaatje defect. Direct reactie en een nieuwe opgestuurd gekregen.

Prijs kwaliteit een echte aanrader

1 dagje later geleverd, maar dat is in de eindejaarsperiode toch een hele prestatie

Het zijn de mensen die het bedrijf maken.

Wij zijn goed begeleid en zeer goed geholpen fijne mensen ook als er iets minder goed gaat wordt het goed opgepakt en verder zeer netjes tot in de puntjes afgehandeld. Heel goed hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Snelle levering mooie spullen

De bestelde EasyDrain werd binnen 3 dagen geleverd, ondanks de drukte in de koerierswereld, ook al omdat ze gebruik maken van een transportbedrijf i.p.v. PostNL op DHL o.i.d.

Compliment voor de snelle levering

Ondanks de feestdagen werd de bestelling netjes en supersnel thuisbezorgd.

Goede service en snelle levering, Kan het iedereen aanbevelen. Top

Zelfs rond de feestdagen snel de onderdelen voor een kapotte WC bril in huis

Uitstekend!

De levering was perfect. Het toilet van Grohe is van mooie kwaliteit. Voor de doehetzelver goed te plaatsen. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend!

Prima adres om spullen online te bestellen

Prima onderling contact en vlotte afhandeling

zeer tevreden

Douchekranen werden stipt geleverd aan concurrentiële prijs. Zien er prachtig uit in mat zwart, kwaliteit is nog afwachten natuurlijk.