Levering super geregeld!

Tot dusver alleen ervaring met de leveringen (materiaal staat nog ingepakt voor installatie) maar alles heel netjes afgeleverd, zelfs op verzoek even een belletje van tevoren door de chauffeurs!

Goede service, makkelijk contact mee te leggen.

Nadat mijn product niet meteen leverbaar was, Kreeg ik vanuit hunzelf al een email. Werd continu op de hoogte gehouden. Hoefde er zelf niet continu achteraan te mailen. Uiteindelijk mijn product gemonteerd aangeleverd gekregen.

Prima service en bezorging!!!

Prima service en bezorging!!!

Keurig en vriendelijk

We hebben een waskom en kraan gekocht. Kraan bleek niet de juiste te zijn. (door mij zelf verkeerd besteld) Terug gestuurd en meteen een goede besteld. Netjes geholpen, Ik beveel Badkamerxxl zeker aan.

Wietze is een zeer klantvriendelijke medewerker

Douche hoek gekocht , snel geleverd, type st 04 van Rijn , een magneetstrip bleek gescheurd, Wietze heeft een nieuwe gratis opgestuurd , helaas door de transporteur niet goed behandeld en is beschadigd , maar badkamerxxl treft hier geen schuld , zij leveren perfecte dienstverlening ,mijn complimenten Rene ui Breda

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Fontein voor het toilet eindelijk voor een goede prijs en compleet met sifon en kraantje. Snel geleverd. Alles compleet in doos met muurpluggen.

Goeie service en snelle levering!

Gewoon goed....

Bestellen is simpel, levering volgende dag.. artikel volledig naar wens.

Goed product, snel geleverd

Wat ik vooral heel erg prettig vond, is dat er een duidelijke productomschrijving was met maten. Zodat ik kon zien of een en ander zou passen. Goed product heel tevreden. Snelle en zeer zorgvuldige levering.

communicatie bij verzending kan beter

Allereerst ben ik heel blij met mijn product, die netjes en goed ingepakt is geleverd, dus vandaar ook de 3,5 sterren. Echter de bezorging vond niet op de afgesproken dag en tijdsblok plaats. Hierover werd ik niet geinformeerd door Badkamerxxl.nl. Na zelf contact opgenomen te hebben met de bezorgdienst heeft de levering enkele dagen later alsnog plaatsgevonden. Uiteindelijk heb ik zelf maar contact opgenomen met Badkamerxxl.nl om dit aan hun door te geven. Beetje de omgekeerde wereld dus. De bezorgdienst kon er niets aan doen, die had geen contactgegevens van mij gekregen van Badkamerxxl.nl en had wel tijdig Badkamerxxl geinformeerd. Dus om de volgende keer 5 sterren te scoren: zorg ervoor dat de bezorgdienst altijd het telefoonnummer van de klant krijgt OF bel zelf direct met de klant als de levering op het laatste moment ernstig vertraagd blijkt te zijn. Dan hoeft de klant niet onnodig lang te wachten en afspraken af te zeggen.

Zeer snelle levering en goeie site

Savonds besteld, volgende morgen in huis. Top! Goeie radiator en keurig verpakt.

Prima product, snelle levering!

Prima product, snelle levering!

Alles ok

Bestelling geplaatst en dag nadien geleverd

Super snelle bezorging en goede service

Het bestelde product bleek bij aankomst beschadigd. Ik heb een mail verzonden met foto's naar de klantenservice en kreeg vrijwel direct een mail terug waarin stond dat er een nieuwe verzonden zou worden. Deze nieuwe kraan kwam 1 dag later en de beschadigde kraan kon ik terug sturen met een retoursticker. Super goede en snelle service.

Wachten wel beloond!

Ondanks de langere levertijd goed materiaal.

Goed product en snel geleverd

Prima geregeld alleen liepen de meldingen over het bezorgen niet synchroon met de werkelijke levering. Het was er eerder

Onbereikbare klantenservice

Kreeg planken bezorgd, maar de verkeerde bevestiging is bijgeleverd. Geprobeerd te bellen, maar zijn niet bereikbaar na een uur in de wacht zonder indicatie wanneer je geholpen zou worden.

Persoonlijke uitleg, goed meedenkend en een juiste oplossing bieden voor de vervanging van een 18 jaar oude afstandsbediening.

Helaas erg veel mis gegaan

7 Februari onze vrijstaande douche wand besteld die op 17 maart geleverd zou worden. Eén dag voor de levering hoorden we dat het leveren niet zou lukken en pas over minimaal 10 weken zou kunnen. Omdat we niet zo lang konden wachten hebben we toen een andere uitgezocht die sneller leverbaar was. Helaas werd toen de verkeerde geleverd, een wand die aan één muur bevestigd moest worden in plaats van vrijstaand. Vervolgens weer moeten wachten op een extra stabilisatie stang om hem toch vrijstaand te kunnen gebruiken. Die stang lag volgens badkamerxxl vast in het gestrande schip voor het Suez kanaal. Alleen kwam die toch eerder binnen dan de blokkade in het kanaal was opgelost... Die info klopte dus ook niet. Al met al hebben we heel vaak met onze klusmannen andere datums moeten afspreken wat ons veel gedoe heeft opgeleverd. Veel contact gehad via mail en telefoon met badkamerxxl die de fouten naar mijn idee maar een beetje hebben weg gelachen. Ook is er geen korting of iets dergelijks aangeboden, wat ik zelf terecht had gevonden. Helaas bestellen we hier niet nog een keer iets.

Makkelijk te bestellen en snel in huis!

Via de website is het uitzoeken van een radiator erg gemakkelijk. Alle informatie die ik nodig had stond erbij. De levering was erg snel ondanks de drukte bij de bezorgdiensten! Ik ben tevreden.

Prima, niets aan te merken

Retour ging uitstekend, nieuwe product

Top! Nu nog installeren....

En dan ervaren....

Goede uitleg, mooi product

We hadden een pendeldeur gekocht voor de douche. Eerst telefonisch contact gehad en hier goed ingelicht over het product. Levering was op tijd en goed verpakt. Zojuist gemonteerd en voldoet precies aan de verwachtingen.

Service top.

De volgende dag al geleverd, hartstikke goed. We hebben de radiator nog niet uitgepakt maar de levering was 100%. Doos in goede staat.

Prima geregeld!

Mooi badkamer meubilair uitgezocht en besteld bij BadkamerXXL. Geen eerdere ervaring, maar een goede keus geweest. De bestelling werd snel en op afgesproken dag geleverd. Het meubilair was uitstekend verpakt zodat de kans op beschadiging heel minimaal was. De instructies die erbij geleverd worden zijn duidelijk. Zelfs als je net als ik niet dagelijks badkamers installeert, is het ophangen en aansluiten prima te doen. Kortom, ik beveel BadkamerXXL van harte aan!