Geen gedoe, klantvriendelijk

Snel en goed geleverd

Had monsters van div mozaïek tegels besteld. Kwam snel binnen. Heel goed verpakt.

X

Heel goede ervaring

Snel geleverd en als iets niet goed is wordt alles netjes uitgelegd en opgelost . Vriendelijk personeel aan de telefoon. Geeft zelfs aan dat er ook outlet artikelen zijn. Artikelen in nieuwe staat en veel goedkoper

Super mooi

Voldoet aan mijn gedachten

Goede en snelle service.

Bestelling geplaatst en kon dezelfde dag het artikel ophalen. Helemaal goed. Goede klantenservice.

Goede service, snelle levering, juiste prijs

Ik heb een badpotenset met muurbeugels besteld. De prijs was de beste die ik kon vinden en het kon ook nog eens direct geleverd worden. Alles verlopen naar wens.

Retour goed afgehandeld

Ik had verkeerd besteld en helaas moest ik de retourkosten zelf betalen. Echter had ik na retour wel redelijk vlot mijn geld weer terug. Verder geen problemen ondervonden.

Geweldig wat een service!!

Nadat mijn Grohe zeepdispenser het voor de 2e keer binnen de garantie termijn begaf (de een gaf geen zeep en de ander teveel) heeft badkamerxxl uit eigen voorraad snel een ander gestuurd om mij niet te lang te laten wachten, wat een geweldige service , hier kan menig bedrijf een groot voorbeeld aan nemen !!

Prima!!!

Zeer prettig!!!

Prima service.

Na levering bleek een onderdeel beschadigd te zijn. Een belletje naar de klantenservice en het werd geregeld! Top!!

Uitstekend en snel

Makkelijk besteld, snelle afhandeling en mooi product. Zeker een aanrader.

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Snelle en nette levering.

Klantvriendelijke website en nette afhandeling van de order.

super snel geleverd

Al een paar keer wat besteld. Super snel geleverd, en daar hou ik van.

Het voldoet aan mijn verwachtingen, de producten waren op afspraak geleverd. De prijs is prima.

Vakkundig, klantgericht en vriendelijk

Ik denk dat wat ik bovenstaand heb vermeld genoeg bevat om mijn waardering te uiten! In ieder geval een goed bedrijf!

Niet geweldig

Na een verkeerde levering is nu het product echt heel scheef. Dit hangen we niet op en gaat terug, jammer het leek zo mooi

Radiator besteld en vlot geleverd

Kleine bestelling gedaan en dat is netjes volgens afspraak afgeleverd.

Slechte levertijden

Slechte communicatie, verschoven levertijden worden niet geüpdatet. Leveringen staan opeens voor de deur zonder voormelde. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Great and reliable service

Very helpful staff available to answer your queries and advise you on the purchase. Once order the delivery comes very fast and its all in great shape. We've had two orders through this portal and both time things went great. Warm recommendation.

Alles volgens afspraak. Services is goed.

Snel verstuurd en even een belletje dat de cabine onderweg was.

Benodigdheden voor geberit douche wc waren snel geleverd tegen scherpe prijs