snel, goede prijs en veel keus, heb al vaker besteld inmiddels!

snel, goede prijs en veel keus, heb al vaker besteld inmiddels!

Topservice en een scherpe prijs

Dit bedrijf heeft een overzichtelijke website, is niet duur, heeft een goede communicatie over de bezorging en een helpdesk dat gewoon telefonisch bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk is. Ik was erg tevreden over mijn bestemming.

Snelle retourafwikkeling!!!

Persoonlijk, goede service, professioneel advies

Prettige benadering, denken met je mee, flexibel, snel en goede service!

Fantastische service

Al meerdere keren besteld bij BadkamerXXL en steeds erg tevreden. Bij mijn laatste bestelling werd ik na een uur gebeld door Anton, om advies te geven over één van de producten. Heel fijn dat hij zo meedacht! Ook fijn dat de bestelling in twee delen kon worden geleverd, zodat ik zo snel mogelijk aan de slag kon.

Scherpe prijs, snelle levering, perfecte nazorg / service

Wastafelmengkraan gekocht voor een scherpe prijs die snel geleverd werd. Door de vakantie monteerde ik deze pas ca. 4 weken na de levering, dus héél veel later dan de 72 dagen waarin opmerkingen over de kwaliteit van het geleverde mag worden gemaakt. De kraan zat helaas toch kapot in de verpakking. Ondanks een veel te late reactie was het geen enkel probleem; Badkamerxxl.nl hielp zelfs met het zo snel mogelijk omruilen van de kraan. Perfect!

Helemaal top

Prima service . Telefonisch snel en goed bereikbaar . Probleem? Is geen probleem voor hun word gelijk opgelost

totaal naar wens!

Aan de hand van een foto de gewenste ladder/rek voor de badkamer gekozen. En ziet er werkelijk geweldig uit. Erg vriendelijke service ook! De enige maar die er is ligt bij DHL die het pakket moest bezorgen. Het is namelijk een dag later gekomen. Op het laatste moment werd het ineens een dag later. Hier kan de winkel zelf niks aan doen. Dus neem ik dat ook niet mee in de score.

Super service TOP

Telefonisch contact gehad over een toiletbril, oud type wat van naam was veranderd, goede uitleg, dus gelijk de goede kunnen ontvangen, heel fijn. Volgende dag al in huis, perfect !!!

Helemaal super, alles volgens afspraak

Erg blij met de beugel voor onze radiator, kan mooi mijn handdoek ophangen. Geleverd binnen de afgesproken tijd.

Goed product geleverd door een goed bedrijf

Aanbieding was de laagste prijs , invergelijk met andere aanbieders, smel besteld, snel en netjes goed berpakt geleverd, een tevreden klant.

Op tijd geleverd en goed te woord gestaan. Super prijs ook nog!

Zelfs sneller geleverd dan aangegeven

goed en zeer voordelig

Heel veel keus maar je moet wek weten wat je precies nodig hebt natuurlijk

Een top product besteld, maar ik had zelf geen idee waar ik op moest letten. Helaas heb ik het terug moeten sturen omdat de hendel aan de voorkant moet zitten. De achterwand wordt betegeld en is 16mm dik. Daarom kon die niet geplaatst worden. Levertijd was 6 weken. Nu een andere kraan besteld bij meubelbeslagshop.nl omdat ik daar plus eur 25 meer binnen 24 uur de passende kraan heb

Goede prijs/kwaliteit

Snelle levering, goed verpakt. Scherpe prijs en goede communicatie per mail.

Mooie kwaliteit

netjes in de winkel geholpen en netjes optijd thuis bezorgd

Super service!

Snelle en super vriendelijke service!

Had een verkorte toilet set gekocht bij badkamerxxl en snel geleverd. Maar door onvoorziene omstandigheden/ reden moet ik deze retourneren. Wordt netjes geregeld. Wil come again....als ik wat nodig heb.

Zeer goede ervaring en service

Had nog een extra onderdeel nodig voor de aansluiting van de radiator. Dit aanvullende onderdeel is zeer snel en onder service geleverd. Zeer tevreden.

Bouke was aardig a d telefoon

Afgesproken bezorgdatum niet nagekomen

Bij bestelling werd aangegeven datum de bezorgdatum 19-8 zou zijn in de middag. Helaas werd track and trace steeds aangepast tot in de avond van 19-8 en werd het artikel op 20-8 om 11.00 bezorgd. 19-8 dus voor niks hele middag thuis gebleven. Bezorging prima in orde, keurige, aardige chauffeur. Netjes bezorgd in goede verpakking.

Snelle levering en fijne klantenservice.

Al meerdere keren besteld bij Badkamerxxl en altijd goed.

Klantgericht, vriendelijke zaak.

Zoeken net zo lang tot vraag in beantwoord.

Duidelijke communicatie en snel geleverd. Onberispelijk.

Erg vriendelijk en behulpzaam.

Nadat ik een bestelling had geplaatst werd ik gebeld. Maar goed ook want ik had bijna het verkeerde type besteld. Daarna super snel geleverd.