Enorm goed geholpen

Met foto’s van het binnenwerk van de kraan heeft BadkamerXXL de goede onderdelen kunnen opsporen! Geweldig geholpen!

Niet al te best

Bestelling geplaatst en netjes geleverd. Zat beschadiging op en vervolgens gaat men via de leverancier een schade aanmelden waarna we na ruim een week nog geen reactie hebben ontvangen. Men heeft achterstand bij Geberit en hier moeten we maar op wachten. Bij andere artikelen die we kochten wordt het per omgaande omgeruild als er iets beschadigd geleverd wordt. Niet vanuit de klant geredeneerd maar vanuit de verkopende winkel. Zou hier niets meer kopen.

Hallo Baldwin, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Hoewel wij proberen dit snel voor je op te lossen is dit hier niet gelukt, waarvoor excuus. We begrijpen je frustratie en dat je lang hebt moeten wachten. Na onze leverancier de tijd te geven om te reageren hebben we besloten om het wandcloset van Geberit bij een andere leverancier in te kopen, zodat je ondanks het wachten toch nog redelijk vlot een nieuw toilet zal ontvangen. Excuus voor het wachten en het ongemak. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Prijs en communicatie is prima

Prijs van het product is prima, kon geen goedkopere vinden. De levertijd was iets langer maar dat had te maken met de levertijden bij de producent. Hierover is goed en duidelijk gecommuniceerd. Al met al zeer te vreden.

Service ten top

Oo de website stond een hoeveelheid tegels per pak En deze bleek niet te kloppen met de werkelijke hoeveelheid Maar zonder moeilijk te doen werd de prijs gewoon aangehouden Top service

Prima opgelost

Mooie radiator en zeer tevreden met de werking.

snelle oplossing na beschadigde handdoekstang

Een extra handdoekstang besteld, helaas waren twee hoeken beschadigd, na maelding werd er direct een nieuwe verstuurd, zelfs voor de retour gestuurde beschadigde bij hen binnen was

Echt grandioos

Mooie producten en scherpe prijzen . Maar ook vriendelijke medewerkers en vlotte en nette bezorging

Product werkte gelijk goed

Aankoop niet geleverd, geld kwijt

Ik heb een pakket van 10 thermostatische radiatorkranen besteld bij Badkamerxxl.nl . Na 3 dagen ben ik bij het afhaalpunt Gamma Eindhoven gaan kijken of het daar ook al lag...niks dus, ook geen melding of zo Gebeld naar Badkamerxxl.nl, zeiden ze dat het pakket via de Technische Unie toch geleverd was. Krijg ik een mailtje met de afleverbon van de chauffeur hiervan. Geen handtekening te zien!! Ben ik nog tot 2x toe bij de Gamma gaan navragen..helaas Over en weer gebeld met Badkamerxxl.nl, maar dus 0 op het request. Onderzoek hier, onderzoek daar van hun kant...zeggen ze. Ze hebben de handel doorgezet naar de Technische Unie en daar is wat hun betreft de kous af. Het zijn daar dus gewoon zakkenvullers. Je bent gewoon je geld kwijt. Dat dit in Nederland zo maar kan. Moet ik er dus een advocaat bij gaan halen, wat ik dus ook ga doen. Het is de eerste keer dat ik te maken krijg met dit soort praktijken. Het is nu 6 weken geleden, ik ben er klaar me. Ik zou zeggen...Wees gewaarschuwd!! Ik ga dit ook doorzetten naar de klachtenkompas, ik laat het er niet bij zitten Groet, Chrit

Beste Chrit, Op jou verzoek hebben we je bestelling welke je op 1 dec jl. bij ons hebt geplaatst laten afleveren bij de Gamma te Eindhoven op 2 dec jl. Op 5dec heb je ons telefonisch laten weten dat je niets zou hebben ontvangen. We hebben hierop onderzoek door de vervoerder laten plegen. Deze geeft aan dat er geleverd is en hiervan is een zgn POD per email aan je toegezonden. Op deze POD zie je de coördinaten van de aflevering alsmede het tijdstip. Tevens voegen we nog een foto toe van de chauffeur bij het hek van de door jou opgegeven Gamma. Vervolgens horen we tot 20 januari niets meer van je. Klaarblijkelijk was de zending nog niet teruggevonden bij de Gamma. We hebben hierop nogmaals navraag gedaan bij de toeleverancier/vervoerder, welke ook geen retour zending heeft mogen ontvangen. Wellicht is het niet heel handig om dit soort technische producten bij een bouwmarkt te laten afleveren, maar dat terzijde. Er is geprobeerd telefonisch in contact met je te komen, helaas zonder resultaat. Terug te komen op je wens, indien er daadwerkelijk niet was afgeleverd, hadden we je zeker tegemoet gekomen, maar in deze is er afgeleverd en zou je je klacht richting de Gamma kunnen richten. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke Groeten, Team BadkamerXXL

Geweldige service!

Onze wisser van Zone bleek bij aankoop van binnen gebroken. Na een bericht hierover kregen we direct een nieuw exemplaar toegestuurd.

Bestelling was goed verpakt maar ondanks dat toch 2 gebroken tegels van 33 x100 cm mailtje gestuurd met foto en 2 dagen later werden er 2 nieuwe geleverd . Super service.

Ik ben perfect geholpen

Was mijn eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij dit bedrijf. Ik had eerder bij een ander bedrijf badkamer spullen besteld en die waren beschadigd binnen gekomen. Hier hebben ze mijn zending van tevoren gecontroleerd en zelf actie ondernomen voordat ik de zending ophaalde. Het kan dus wel! Ik ga zeker hier weer bestellen.

Hele goede service

De service is perfect , ik had een kleine beschadiging aan mijn douche bak. Na een snelle reactie op de mail is dit heel netjes opgelost. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zeker een aanrader!

snelle levering. Productomschrijving kan beter maar ligt aan fabrikant

Bestelde items (handdoek haken en rekje voor op radiator, merk instamat) waren zeer snel binnen en zeer correct verpakt. In de productomschrijving staat dat deze ook op de LP leden radiator past. Dit is wel zo, echter dient deze hiervoor eerst nog op maat gezaagd te worden, anders is deze te lang. Voor een stangetje van 127 euro vind ik dit toch wel bijzonder.

Snelle levering maar kwaliteit valt tegen

We bestelden een Smedbo Z626 cosmeticaspiegel wandmodel LED chroom. Levering en afhandeling was supersnel en correct. De spiegel voldoet maar voor 133 Euro verwacht je een betere kwaliteit. De arm is van metaal en voelt zeer solide. Maar de achterzijde en buitenrand (ook aan de voorkant zichtbaar) van de spiegel zijn van goedkoop verchroomd plastic dat je eerder bij de Action zou verwachten. Jammer, doet afbreuk aan de uitstraling.

geweldige service, duidelijke website

Vanaf de start van het bestellen van badkamer accessoires, tot aan het binnenkomen van de materialen aan toe, telkens een duidelijke route / mail ontvangen van het bedrijf., badkamer XXL. Zonder dat we het wisten zat er zelfs een extra wc-borstel bij. Toen bleek dat dit de kleur niet was (wit i.p.v. zwart), werd deze zonder 'gedoe' alsnog nagezonden. zowel per telefoon als per mail erg vriendelijke mensen, die behulpzaam waren. Waren alle webwinkels maar zo!

Super fijn bedrijf, snel, flexibel, persoonlijk en scherp

Hele fijne ervaring mee voor al ons sanitair. Meedenken, snel schakelen, goede prijzen en fijn persoonlijk contact.

Snelle levering, hoog bedrag voor portovrije verzending

Gratis verzending pas boven 100 euro. Ik had onderhoudsmiddelen nodig. Niet alle producten zijn even scherp geprijsd ten opzichte van concurrerende bedrijven. Wel snel geleverd en duidelijke mails nav de bestelling.

Goede prijs, zorgvuldige afhandeling

Ik zocht artikelen voor onderhoud van de inventaris van de badkamer. Redelijk standaard spul, op veel plaatsen te koop. Toch een goede prijs gevonden bij deze webwinkel. Verder een nette afhandeling.

scherpe prijzen, snelle levering, overzichtelijke website

scherpe prijzen, snelle levering, overzichtelijke website

Top levering

Ik had een hoge badkamerkast besteld. Het product was makkelijk te bestellen en de levering goed te volgen. De bezorger was heel vriendelijk.

Hele fijne service

Snel en fijn geschakeld over tegellevering.

Snelle levering en nette service!

Het artikel is duidelijk beschreven op de website, met foto's en afmetingen. De levering is ook zeer snel. Ik realiseerde mij later dat ik in de middag niet thuis was, dus ik heb vooraf gebeld met de vraag of de levering in de ochtend kon plaatsvinden. Dit is keurig geregeld! Heel fijn deze klantenservice. Al met al hierdoor een hele goede ervaring!

Geleverde materialen niet compleet

Hoewel communicatie met badkamerxxl.nl zeer goed verloopt, ben ik onaangenaam verrast door de inhoud van het pakket. Ik had een elektrische radiator besteld, hierbij werd er geen stekker geleverd, en waren de rondellen om te monteren te klein. Dit bracht uiteraard wat ongemak met zich mee omdat het toestel zo niet direct correct te monteren was... Het ontbreken van een stekker stond nergens beschreven op de website, noch werd dit vermeld bij de bestelling.

Geleverde materialen niet compleet