één woord: PRACHTIG

kan niet beter

Goed product en nette levering!

Het product is goed en de levering was keurig op tijd. Nette bezorger ook.

Komen beloften na

Omdat de eerste zending niet heel aankwam - werd een vervangend exemplaar zonder moeite en volgens afspraak snel geleverd. De klantenservice was heel goed bereikbaar.

Perfect!

Goede site, correcte behandeling, snelle en doeltreffende communicatie. Ben er zeer tevreden over. Goede levering.

Ik ben blij verrast door de kwaliteit van zowel het product als de service

Ik heb nog niet alles binnen maar so far so good

Prima produkt, keurig geleverd

De bestelde wastafel is reeds geplaatst en voldoet prima.

Alle bestellingen waren de volgende dag in huis, ook op zaterdag geleverd. Wij kregen, helaas, een fonteintje gebroken binnen. Ik heb daar telefonisch even contact over gehad, via de mail wat foto’s gestuurd en kreeg de volgende dag alweer een nieuwe fontein binnen. Deze had niet zo’n ‘verdiept’ putje voor de afvoer-/sifonring (?) als de vorige, weer even gebeld en weer, zonder problemen, werd een nieuwe fontein (zoals we wilden) opgestuurd mét een retourlabel om de andere fontein te retourneren, gratis. Volgende dag weer in huis. Later nog een sifon besteld en ook deze volgende dag in huis. We zijn erg tevreden!

perfecte communicatie en aflevering

Zou alleen prijs op stellen dat de vervoersemballage mee teruggenomen wordt

Niet erg best

Had wat bestelt en dat ging goed maat de spiegel kwam kapot binnen en ze maakten zig er makkelijk van af

Mijn contact met Martin Helder was super. Hij is erg service minded en geeft goed advies.

Super goede service en hulp

Ze zijn heel erg behulpzaam en zoeken alles voor je uit..en ze nemen de tijd voor je..echt een aanrader

Scherpe prijs, levering op tijd, direct contact en goede service!

Douchedeur en wastafel besteld. Niet op voorraad, maar wel geleverd op de vooraf aangegeven datum. Voor informatie en service zijn ze goed te bereiken. In mijn geval was er een kleine maar zichtbare schade aan de profielen van de douchedeur. Dat hebben ze snel en perfect opgelost!

Prima kwaliteit

Precies geleverd op de dag van afspraak en tijd. Zodar je niet de hele dag thuis zit te wachten

Superservice

Je ervaart past echt servicegerichtheid als er iets mis gaat met een bestelling, en hoewel wat mij betreft de winkel hier niet zoveel aan kon doen, hebben ze het perfect en sneller dan verwacht opgelost. En Martijn Helder is daarin een prachtig visitekaartje voor badkamerxxl.

Supersnel!!!!

Om 1130uur s morgens een Hans grohe complete rain shower set besteld en volgende dag om 1345uur in huis!!!gewoon supersnel geleverd en voorderest een goede en duidelijke website!!!bedankt

Superweldigfantakolosachtig!

Superweldigfantakolosachtig!

Zondermeer goed

Alles stipt op tijd geleverd. Een onderdeel verkeerd geleverd, maar werd in no time hersteld.

TOP-service!!

Klantenservice gebeld i.v.m. bestelling van een Hans Grohe Raindance douchekop 24 cm of die nog voorradig was. Heb gesproken met Wietse die vertelde mij dat hij ervoor zou zorgen dat ik die douchekop de volgende dag in mijn bezit zou hebben, als ik direct de bestelling zou plaatsen. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag rond 12:00 uur werd tot mijn verbazing de douchekop bezorgd. Ik heb de Wietse nog gebeld die dag en heb hem persoonlijk nog mijn complimenten gegeven voor de uitstekende service. Wietse verdiend een dikke tien!! Dit maak je tegenwoordig niet meer vaak mee. CHAPEAU!!

Super service, snelle levering

Ik had een mail verzonden omdat ik nog een vraag had. Dezelfde dag antwoord. Douchebak besteld er prettig dat ik achteraf kon betalen. Deze was 2 dagen na de bestelling geleverd er super snel. Netjes een mail ontvangen wanneer ze zouden komen. Mocht ik in de toekomst nog eens iets nodig hebben zal ik het zeker weten hier bestellen. Snelle levering check aftherpay check snel antwoord check. Top top top.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Filter en sticks besteld voor geberit duofresch Snelle levering en duidelijk communicatie betreft levering en groot assortiment

Zeer tevreden .

positief

goed produkt

snelle levering en goed product

Dozenschuiver zonder engagement :(

Ik werd benaderd door een medewerker met het verzoek nog even 55 euro op een bedrag van 405 euro te willen bijbetalen. Er zat een technische fout in de berekening van de verzendkosten. Mijn keuze werd grotendeels bepaald door de prijs en mij laten opdraaien voor een interne programmeerfout (leveringskosten werden bepaald op het factuuradres ipv het leveringsadres). Aangegeven dat ik kennis heb genomen maar dat ik hoopte dat zij intern die fout wel zouden opvangen. De medewerker gaf aan dat het niet de verhoopte reactie was en dat ik ook mijn bestelling kon annuleren. Bij het afleveren was de verpakking al enigszins toegetakeld en bij het uitpakken is er transportschade zichtbaar op de hoeken van het kader van het doucheraam. De verpakking is ondermaats en de schade had makkelijk vermeden kunnen worden door hoekbeschermers te voorzien. Helaas is badkamerxxl gewoon een dozenschuiver gebleken en verleggen ook zonder enig schaamtegevoel de gemaakte fouten bij derden.

De levering gebeurde heel snel, zodat ik de volgende al kon beginnen met installeren. Alles was compleet, dus geen belemmeringen. Al met al een prima product met snelle levering.

Goed tevreden

Heeft even geduurd maar het is binnen. Mooi product ontvangen.