Geleverde materialen niet compleet

Hoewel communicatie met badkamerxxl.nl zeer goed verloopt, ben ik onaangenaam verrast door de inhoud van het pakket. Ik had een elektrische radiator besteld, hierbij werd er geen stekker geleverd, en waren de rondellen om te monteren te klein. Dit bracht uiteraard wat ongemak met zich mee omdat het toestel zo niet direct correct te monteren was... Het ontbreken van een stekker stond nergens beschreven op de website, noch werd dit vermeld bij de bestelling.

Hele goede ervaring!

Wij waren op zoek naar producten voor in onze badkamer. Veel verschillende aanbieders gezien waaronder badkamerxxl, die de producten aanboden die wij graag wilde hebben. Uiteindelijk contact opgenomen met badkamerxxl en door de snelle en professionele service besloten om hier de producten te kopen. Echt een aanrader!

Helaas verkeerde afstandbediening voor radiator besteld. Wat zeer positief opvalt is de duidelijke, vlotte en probleemloze retourprocedure. Hier kunnen veel andere webshops een voorbeeld aan nemen. Ik doe graag nog een keer zaken met jullie.

Correct en snel

Nadat ik de scheer/ make-up spiegel had besteld werd mijn pakje al snel bezorgd. De spiegel was keurig verpakt en ik ben er blij mee. Dus ik heb een zeer goede ervaring met badkamerxxl

Nog steeds aan het wachten

We hebben 3 elektrische radiatoren besteld Bij levering waren er 2 goed en een fout, deze hebben we meteen retour gegeven. Helaas is de juiste radiator tot op heden nog niet geleverd. Inmiddels zijn we 3 weken verder en nog niks vernomen ik zou teruggebeld worden maar helaas. Zeer slechte service. Monteur voor installatie moet nu extra langs komen om deze te monteren dus extra kosten. Allemaal heel vervelend.

Top elektrische radiator voor de badkamer

Dit hadden we eerder moeten. De bestaande cv-radiator vervangen door een elektrische radiator. En wel een van Vasco. 1.000W vermogen met nogmaals 1.000W als blower met superboost functie. In 5 minuten is de hele badkamer lekker verwarmd. Verslavend warm zelfs. Radiator is goed programeerbaar, Week of dagprogramma. En tussen de programma's door een ECO stand. Om het ons helemaal gemakkelijker te maken hebben we ook nog een draadloze thermostaat bij gekocht. Speciaal voor dit type Vasco radiatoren waardoor alle functies goed te bedienen zijn.

Mooi product snel geleverd

Bouwpakket van een kastje werd geleverd met een hele grote vrachtauto vastgezet op 2 pallets. Vond dat wat er groot voor een pak van 1.80 x 40 x 15 cm. Maar was wel heel zorgvuldig vastgezet. Pakket was eenvoudig in elkaar te zetten met een goede beschrijving digitaal bij het product. Binnen een uur alles in elkaar gezet. Moet nu alleen nog worden opgehangen.

Super goede service

Mijn product moest ik helaas terug sturen, omdat ik het verkeerd besteld had, maar de service was super! Hele vriendelijke mensen! Gelijk reactie en het product werd, de dag dat ik retour meldde, gelijk opgehaald..

fantastisch product

fantastisch product & snelle bezorging Perfect *****

Ik was bezig met het renoveren van mijn badkamer. Ik was op zoek naar ideeën voor mijn design en kwam dit website tegen. Ik was specifiek op zoek naar kranen en accessoires koper van kleur. Ik heb bij hun alles kunnen krijgen van het merk Brauer Copper Edition en ook een heel mooi badkamermeubel. Ik woon op Curaçao dus had contact met hun via mail. Het ging netjes. Ik kreeg altijd binnen 24 uur antwoord. Tevens kreeg ik goed advies van het personeel. De aflevering ging volgens afspraak en nazorg was perfect. Een aanrader!!

Top ervaring, snelle levering!

De manier waarop men bij het bedrijf te woord stond is zeer prettig, goede uitleg en raad. Vooral hoe je een optie kon nemen om het artikel te reserveren en later kon beslissen of je je aankoop definitief kon maken. Snelle levering.

Zeer goede service!

Echt een aanrader deze winkel. Betrouwbaar en zelfs na 2 jaar nog uitstekend service. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen!

Kreeg tot twee keer toe kapotte tegels bezorgd

Tweemaal kapotte tegels in ontvangen. Zal nde natuurlijk. Wel keurig nieuwe ontvangen en netjes afgehandeld.

Mooi assortiment, goede service

Wij hadden snel een paar dozen tegels en een inbouwnis nodig voor ons project. Contact opgenomen met de klantenservice via de chatfunctie, en via dat kanaal goed geholpen door Saskia. Zij heeft me geholpen door de bestelde producten klaar te zetten, waardoor ik ze zelf snel kon afhalen in Buitenpost. Ze belde tussendoor persoonlijk nog op om een en ander te bevestigen. Top!

Levering was een drama!

Zaterdag mail; 'uw bestelling wordt maandag tussen 8.15 en 10.15 bezorgd'. Om 13.00 uur nog niemand gezien. Zowel BadkamerXL als de transporteur onbereikbaar per telefoon. Einde middag uiteindelijk contact met BadkamerXL "we gaan het uitzoeken en bellen u terug''. Niet teruggebeld maar 's avonds een mail; Uw bestelling wordt morgen tussen 7.24 en 9.24 bezorgd. Tot 14.00 uur gewacht en toen was ik het zat, moest ook naar de bouwmarkt om verder te kunnen. 14.30 telefoon "met de chauffeur, ik sta voor u deur''. Ik gaf aan in de bouwmarkt te zijn en over 15 a 20 minuten terug te zijn. Daar MOCHT hij niet op wachten. Toen ik ff flink tekeer ben gegaan (niet persoonlijk want hij kon er ook niks aandoen nam ik aan) omdat ik al ruim(!) anderhalve dag had gewacht, na enige discussie afgesproken de spullen op te stoep te zetten omdat ik toch al onderweg was. Uiteindelijk heeft de chauffeur wél netjes gewacht tot ik er was maar verdiend absoluut geen schoonheidsprijs, laat staan een aanbeveling.

Hi Richard, Wij vinden het vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaring met de levering. We hebben geprobeerd om je telefonisch uit te leggen waar dit aan lag. Wij zijn voor de levering afhankelijk van verscheidene bezorgdiensten. Meestal worden de producten op het gewenste tijdstip geleverd, echter komt het ook sporadisch voor dat de producten op een ander tijdstip worden geleverd (in dit geval een dag later om 14:30). Wij hopen dat je in ziet dat dit vrijwel ieder bedrijf kan overkomen en zouden het waarderen dat je je review enigszins kunt aanpassen op basis van het product. Hopelijk heb je veel plezier van je product en zien we je de volgende keer weer bij badkamerxxl.nl. Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Fantastische service

Wij hadden een probleem met onze kast, dit is boven verwachting snel en goed opgelost. Deze service verdiende echt een dikke 10!! Als we weer sanitair nodig hebben komen wij zeker terug!

Bestelling en levering ging prima

Bestelling en levering ging prima, product is wel prijzig. Maar al met al tevreden

Duidelijke site, goede nette levering artikelen, perfecte retourservice

Mooie badkamer + goede service

Jammer dat t bestellen van een simpele douchewand zo lang moest duren (2+ maanden). Verder kwam de grote spiegel in stukken aan en moest teruggestuurd worden. Danny is een toffe peer die ons goed geholpen heeft! Jammer dat niet alle materialen in zijn ontwerpprogramma te kiezen waren.

Een grote fiasco

We zijn al een 2-3 weken aan het wachten op de levering. Afstandsbediening voor radiator en elektrische radiator besteld, verschillende mails voor de levering maar de leverancier komt niet opdagen! Dan zien we de leverancier maar die heeft enkel de afstandsbediening bij en geen radiator. Dan maar weer terug mailen, weer verschillende mails dat de leverancier komt maar we zien niemand verschijnen! Wij zijn dus nog altijd op de levering aan het wachten

Hi Patrick, Wat vervelend om te horen dat er problemen zijn geweest met de levering van uw elektrische radiator en bediening. Helaas zijn we op het vlak van levering afhankelijk van bezorgende partijen. Sporadisch wil dit helaas nog wel eens misgaan. Gelukkig is de levering vandaag wel goed gegaan. We hopen dat u veel plezier gaat hebben van uw elektrische radiator. Mocht de radiator bevallen dan zouden we het waarderen als de review nog enigszins aangepast kan worden op basis van de radiator. Graag zien we u de volgende keer terug bij badkamerxxl.nl Met vriendelijke Groeten, Team BadkamerXXL

Zending was zoek. Snel opnieuw verzonden

Ik bestelde een draadloze bediening tbv de elektrische handdoek radiator. Snel Verzonden alleen raakte DHL het pakketje kwijt. Contact opgenomen met de servicedesk. Deze monitoren ook de verzending. Ondertussen hebben zij de levering opnieuw Verzonden. Deze was binnen 1 dag wel aanwezig. Top service. De eerste levering hebben zij kunnen terug halen. Top