Top product.

Alles werd netjes geleverd. Vloer zit er in…wat een prachtige laminaat tegel. Heel erg blij mee.

slechte service

Deze webwinkel houdt zich niet aan hun eigen retourvoorwaarden. Bij retour krijg je niet het volledige aankoopbedrag retour. Badkamerxxl laat je betalen met AfterPay, zonder dat je daar zelf van op de hoogte bent. Bij navraag waar de rekening blijft, wordt niet aangegeven dat de betaling via AfterPay loopt. Waardoor je uiteindelijk een rekening ontvangt met hoge incassokosten.

Heel tevreden.

Vlotte levering, zelfs een uur vlotter dan afgesproken. We liepen nog in nachtkledij toen de vrachtwagenchauffeur één hele zware doos kwam afleveren. Dat was dus even schrikken. Mijn bedoeling was als bijna 79-jarige om een loodgieter in te huren voor de plaatsing en aansluiting van de toiletcombinatie. Das bleek een ernstige denkfout te zijn. Geen tijd en geen interesse waren de antwoorden op mijnvraag om het toilet te plaatsen. Oh, u heeft hem niet bij ons gekocht? Nee dan hebben wij geen loodgieter ter beschikking. Gelukkig ben ik altijd tamelijk handig geweest, want het kwam er op neer dat ik alles zelf moest doen. Naar de eerste verdieping slepen, uitpakken, plaatsen en aansluiten. Niet eenvoudig voor iemand van bijna 79. Maar, hoera, het is gelukt. Prima toilet en werkt uitstekend. Ben dus uiteindelijk toch blij en zeer tevreden, ondanks de tegenwerking van het loodgietersgilde.

Niet gekregen wat ik besteld had

Wiesbaden badkruk geleverd met stenen zit ipv kunststof. Ik ga opnieuw bestellen en verwacht deze keer een kunststof zit. Geen kunststof zit betekent opnieuw retour

Tevreden klant

Ik heb badkamer accessoires gekocht. Prima spullen, precies zoals de beschrijving op de site en de foto’s. Goede communicatie rond, vervroegde, levering,

snelle en perfecte verzending

Mijn bestelling werd snel verstuurd met een fatsoenlijke prijs. Deze was ruim onder de adviesprijs.

Prima service.

Ik heb een radiator besteld, was de volgende dag ‘s avonds binnen. Ik werd ook met mailtjes goed op de hoogte gehouden. Ook was de radiator netjes verpakt.

Uitstekend geholpen en tevreden met afhandeling order.

Hele badkamer hier laten ontwerpen en besteld. Goed geholpen en tevreden met afhandeling bestelling.

Zeer tevreden over service en product

XXL doet wat ze belooft. Keurige tijdige telef melding dat levering twee dagen later zou komen. En dan ook stipt op dp die genoemde dag leveren.

BETROUWBAAR EN SNEL

Na 1 week bestelling nog niet ontvangen. Contact opgenomen met badkamerxxl. Blijkt een fout te zijn bij de vervoerder. Dezelfde dag is een vervangende bestelling gestuurd die ik de volgende dag al ontving. KORTOM: Ze maken hun woord waar en geven service!

Het produkt is goed

Maar de spuitflesmond was kapot. Teveel gedoe om het terug te sturen, dus maar gehouden.

Mijn bestelling is op dezelfde dag nog geleverd Ik werd goed op de hoogte gehouden hoelaat verwacht werft dat mijn bestelling geleverd zou worden Tot op de minuut nauwkeurig was mijn bestelling op het afgesproken aflever adres. Ik bestel wel vaker producten bij andere bedrijven, Badkamer XXL steekt er met kop en schouders bovenuit

Uitstekende Service

Soms gaat het om een kline dingetje waar 90% van de levrancieres (uit eigen ervaring) je niet mee zullen helpen. Gelukkig zijn er nog 10% die je wel te hulp staan. BadkamerXXL heeft een uitstekende afterservice. Ik kan niets anders geven dan 5 sterren.

Snelle service. Leuk team

Vlotte service en snel geholpen

Levering volgens afspraak

Eerst bestelde artikel was helaas niet meer beschikbaar bij de leverancier. Alternatief artikel gekozen en meteen het geld terug gekregen van het niet te leveren artikel. Alles netjes verzonden, en op tijd aangekomen. Twee douchewanden van 50 kilo per stuk, snap niet hoe die vervoerder het in z'n eentje opgetild kreeg. Toch maar weer gaan sporten.

Eenvoudig bestel proces, op tijd geleverd

Eenvoudig bestelproces, op tijd geleverd

Perfecte levering

Vriendelijke bezorgers,netjes bezorgd,kortom perfect.

Ondanks verlopen garantie gratis geholpen

Onze thermostaatdouchekraan was stuk. De garantieperiode was inmiddels verlopen. Toch hebben we van Badmakerxxxl.nl gratis een nieuw binnenwerk gekregen en met een duidelijke omschrijving heb ik deze zelf kunnen vervangen. Hartelijk dank.

Geweldig goede service

Alles word in werking gezet om uit te zoeken welke toiletzitting wij moeten hebben

Product zoals omschreven.

Snelle levering en een goed product.

Top bedrijf

Nadat ik zelf een verkeerde bestelling had gedaan heeft badkamerXXL dit naar volledige tevredenheid opgelost. Top service.

Snelle verzending

Snelle verzending, de voegmiddel was mooi op tijd .ben heel tevreden

Na 1 week nog steeds niets ontvangen

Wel iets bestelt en betaalt, maar niets ontvangen

Helaas slecht

Hallo, heb tot nog toe nog niks ontvangen. Dus kan hierover helaas n lage score geven.lia