Nadat de zending via dhl in het sorteercentrum al dagen was blijven liggen werd er 2de zending via post.nl verzonden. Prima opgelost

Keurige levering op tijd

Aanrader

Snel netjes en zeer goed verzorgd

Een fijne website. Zoals boven duidelijk snel en zeer goed verzorgd. Voldoende keuze

Probleembij de nazending van ruim 1 week later het foutieve afleveradrrs ingevoerd. Nr 8 moet zojn 8

Ik heb helemaal niets ontvangen.probleem met DHL. Ik hoop het morgen te ontvangen Bij de nazending van ruim 1 week bij de adressering het bijvoegsel a vergeten. Zodoende kwam het pakket bij de buren terecht

Betrouwbaar!

Fijne winkel. Je krijgt wat wordt aangeboden zoals aangeboden. 10/10

Ga zo door

Ga zo door

Bestelling gedaan info daarna uitstekend prijs kwaliteit voldoende snel bezorgd

Goede service. Alles goed en snel geleverd. Prima.

Goede en snelle levering volgens afspraak!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Ik wist wat ik wilde hebben en kwam bij deze webwinkel uit. Was snel leverbaar en concurrerend geprijsd.

De aflevering perfect

Netjes gebeld toen het adres wat moeilijk te vinden was

top!

twee wat grotere bestellingen gedaan. in deze tijden van materiaalschaarste helemaal blij!

Heb een douchewand besteld. Snelle levering goede after sales .

Goede service, snel geleverd en niet moeilijk

Gewoon goed

Geen gedoe, klantvriendelijk

Snel en goed geleverd

Had monsters van div mozaïek tegels besteld. Kwam snel binnen. Heel goed verpakt.

X

Heel goede ervaring

Snel geleverd en als iets niet goed is wordt alles netjes uitgelegd en opgelost . Vriendelijk personeel aan de telefoon. Geeft zelfs aan dat er ook outlet artikelen zijn. Artikelen in nieuwe staat en veel goedkoper

Super mooi

Voldoet aan mijn gedachten

Goede en snelle service.

Bestelling geplaatst en kon dezelfde dag het artikel ophalen. Helemaal goed. Goede klantenservice.

Goede service, snelle levering, juiste prijs

Ik heb een badpotenset met muurbeugels besteld. De prijs was de beste die ik kon vinden en het kon ook nog eens direct geleverd worden. Alles verlopen naar wens.

Retour goed afgehandeld

Ik had verkeerd besteld en helaas moest ik de retourkosten zelf betalen. Echter had ik na retour wel redelijk vlot mijn geld weer terug. Verder geen problemen ondervonden.

Geweldig wat een service!!

Nadat mijn Grohe zeepdispenser het voor de 2e keer binnen de garantie termijn begaf (de een gaf geen zeep en de ander teveel) heeft badkamerxxl uit eigen voorraad snel een ander gestuurd om mij niet te lang te laten wachten, wat een geweldige service , hier kan menig bedrijf een groot voorbeeld aan nemen !!

Prima!!!

Zeer prettig!!!