Goed product en snel geleverd

Prima website, geeft voldoende informatie en ook heel belangrijk, de technische gegevens over de producten.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Blij

Superblij met de boiler In hele korte tijd heerlijk heet water.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima service, goede communicatie

We zijn naar de showroom geweest en werden prima te woord gestaan. We heben daar ook de boiler besteld . Deze werd thuis afgeleverd , Wij zijn tevreden

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

werkt prima

werk prima niks mis mee gr jetze

Snel warm of heet water . Instelbaar dat is wel makkelijk

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw boiler. Warme groet, Team Quality Heating.

Slecht geen communicatie arrogant gedrag

Komen toezeggingen niet na. Arrogant gedrag aan de telefoon. J krijgt het gevoel dat je maar een nummer bent. Wij hebben nog nooit zoveel mail berichten gestuurd en ontvangen bij een bestelling.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service als bedrijf. Dit is uiteraard niet de bedoeling omdat wij al onze klanten tevreden willen houden. Graag ontvangen wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail zodat wij met u in contact kunnen komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Vriendelijk en behulpzaam

Alhoewel ik niet wanneer het komen, werd van te voren in de zaak aangegeven dat de boiler zou worden afgeleverd. Ook nog op de plaats waar we hem wouden hebben. Een vriendelijke persoon, goed gemutst en behulpzaam. Zo kan het dus ook.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit is erg belangrijk voor ons als bedrijf en waarderen wij zeker. Veel gebruiksplezier gewenst van uw boiler. Warme groet, Team Quality Heating.

Betaalbare boiler met eenvoudige bediening maar goede opties

De boiler is precies wat ik zoek om de overtollige stroom van mijn zonnepanelen mee op te maken. Kan op een slim stopcontact om een timer in te stellen, temperatuur instelbaar en keuze uit 800, 1200 en 2000 watt voor optimale (=minimale) net belasting rond het middaguur. Geen digitale regeling die van slag kan raken door de timer. Neemt weinig ruimte in door slimme ovale vorm. En ook nog betaalbaar.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Vragen die je hebt moeten per mail gevraagd worden en over de vraag ook foto’s bij sturen niet klant vriendelijk

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven dan de review. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij vinden het jammer om te horen dat u onze service als niet klantvriendelijk ervaart. De reden dat wij foto's vragen is omdat wij op deze manier de garantie aanvraag in behandeling kunnen nemen. Vooral omdat de boilers bij onze leverancier vandaan komen hebben wij deze foto's nodig om door te sturen naar hen. Makkelijke technische vragen kunnen wij telefonisch beantwoorden en anders sturen wij deze vragen graag door via de mail naar de leverancier om u zo goed mogelijk te kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Top service voor top quality products

Ik heb 80L Quality Heating Boiler met wifi bestelde, volgende dag was het geleverd, Mijn vragen en instellingen begeleiding was zeer goed. Snel en vakkundig geholpen. De Boiler inmiddels geïnteresseerd verbinding met wifi zeer makkelijk en controle via app is zeer comfortabel.

Snelle levering en correcte service

Mooie boiler, de details op de website mogen wel beter m.b.t wel of geen WiFi. Het aanvullend installatie pakket voor grote boilers zat veel meer in dan noodzakelijk voor mijn boiler aansluiting. De zaken die je wel nodig hebt gewoon bij een doe het zelf zaak halen, dat spaart je al gauw zo'n 30 euro.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Daarnaast zullen wij uw tip meenemen ter verbetering van ons bedrijf. Dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Vandaag besteld en volgende dag geleverd. Top

Prijs kwaliteit en levering zijn top.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel gebruiksplezier van de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede boiler

Boiler goed prijs zeer goed

top servies om tijd de bestelling zijn binnen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

bedrijf maakt een professionele indruk

klant wordt correct ingelicht over de levering van de bestelling, ook als artikel niet direct voorradig is

goed product

product wat ik wilde was niet op voorraad, er werd mij toen ik belden over vragen meteen verteld dat er nog een flinke levertijd op ging zitten. product functioneerd goed en was ook niet duur.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prijs goed Boiler goed Personel goed Personel respect Personel goede helpen

Zeer snel prima produkt geleverd

Zeer snel prima produkt geleverd

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om ter horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Als mail contact niet bevalt. Reageren ze niet

Simpel. Ik had een muurbeugel nodig om de boiler op te hangen. Ik bel op en vraag ik het apart moet bestellen. Nee zit erbij. Ik geef aan zit er niet in. Foto's gestuurd, ja is erop gemonteerd.. Na 2 dagen uitleggen dat ik muurbeugel nodig heb. Begrepen ze het niet. En communiceerde ze niet meer. Een week kwijt geraakt en afspraken moeten verzetten Ik heb het bij de concurrent besteld en volgende ochtend had ik het thuis.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service als bedrijf. Dit is uiteraard niet de bedoeling omdat wij al onze klanten tevreden willen houden. Graag ontvangen wij een ordernummer en aanvraagnummer van de e-mail. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed product voor fijne prijs.

Boiler was snel binnen en werkt perfect !

Goed product, prijs en service.

U levert een goed product voor een scherpe prijs. Ook komen jullie de leveringsafspraak netjes na!!! Wel een tip voor u om eens te kijken naar de installatie aanwijzingen. Er word een plaatsing schema bij geleverd waariop de aansluiting van water en stroom staan o.a. alleen hangt de boiler daar op zijn kop!!! Ik ben best handig alleen weet ik niet hoe hij moet hangen. Een bevriend installateur vind dit ook erg vreemd.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip zullen we meenemen om ons als bedrijf te verbeteren. Dank u wel hiervoor. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

nog niet kunnen aansluiten

omdat ik hem nog niet heb kunnen aansluiten kan ik over de werking nog niets zeggen. Hij ziet er kompact en goed uit.

Oké

Snelle levering. Het zou prettiger zijn uw producten af te leveren bij een Post .Nl punt. Nu moest ik iemand vragen bij mij thuis te wachten op levering Doorstroomboiler. Verder vroeg ik gister 6 maart J.l. Om toezending per m,ail van de factuur. Ook niet aangetroffen bij het afgeleverde pakket noch bij de mailings.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip over de handleiding zullen we meenemen om ons als bedrijf te verbeteren. Dank u wel hiervoor. Mocht u de factuur nog niet hebben ontvangen horen wij dit graag van u zodat we u deze alsnog kunnen toesturen. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Bij de bestelling kreeg ik geen bevestigingsmiddelen,maar na een telefoontje was de rest uitstekend

Goed bedrijf

Zeer goed ga zo door

Zeer snelle bezorging zeer mooi