nog niet kunnen aansluiten

omdat ik hem nog niet heb kunnen aansluiten kan ik over de werking nog niets zeggen. Hij ziet er kompact en goed uit.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Oké

Snelle levering. Het zou prettiger zijn uw producten af te leveren bij een Post .Nl punt. Nu moest ik iemand vragen bij mij thuis te wachten op levering Doorstroomboiler. Verder vroeg ik gister 6 maart J.l. Om toezending per m,ail van de factuur. Ook niet aangetroffen bij het afgeleverde pakket noch bij de mailings.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip over de handleiding zullen we meenemen om ons als bedrijf te verbeteren. Dank u wel hiervoor. Mocht u de factuur nog niet hebben ontvangen horen wij dit graag van u zodat we u deze alsnog kunnen toesturen. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Bij de bestelling kreeg ik geen bevestigingsmiddelen,maar na een telefoontje was de rest uitstekend

Goed bedrijf

Zeer goed ga zo door

Zeer snelle bezorging zeer mooi

Snelle service maar niet helemaal

Order geplaatst voor een boiler en een slang om 16.15uur. De volgende dag is de slang afgeleverd per DHL maar niet de boiler. Omdat het net voor het weekeinde de order was geplaatst de maandag afgewacht. Niets geleverd. Contact opgenomen per mail en een antwoord ontvangen met excuses en de boiler wordt nagezonden. Op Woensdag alsnog vanaf de importeur per postnl de boiler ontvangen.

Goede informatie verkregen voor een mooie aankoop!

Ik zocht een wat zuinigere boiler voor in een recreatieunit. Even contact met ze gezocht. Kreeg een link met de desbetreffende boilers. 1 gekozen, gemaild voor een montage beschrijving en gekocht. Mooi compact en makkelijk te monteren voor de handige doehetzelfer…..

Alles prima in orde

Alleen duidelijker beschrijven welke extra onderdelen nodig zijn voor het aansluiten

Is gewoon goed

Is netje af geleverd. En goed verpakking.

mooi en goed werkende boiler

Goede kwaliteit boiler en nog mooi om te zien ook. Quality Heating komt zijn afspraken na.

Alles prima in orde en heel snel

Goede dienstverlening

Lijkt uitstekend product.

Goed product, althans dat lijkt het nu. Heb nog geen ervaring met de langere termijn. Het enige dat minder is is de gebruiksaanwijzing. Een bar slechte vertaling die ook nog niet volledig is. Er most informatie on. Een beetje tecnicus zoekt het zelf wel uit, maar die documentatie moet gewoon beter. Prijs-kwaliteits verhouding likt goed

Duidelijke informatie en behulpzame telefonische ondersteuning

Problemen met dhl gehad maar door het bedrijf zelf netjes opgelost! Goede service!

Goede levering

8 liter boiler besteld. Prima tot nu toe. Aansluit set bijbesteld maar daar past niets van ?? Vragen gesteld maar geen reactie gehad ?? Jammer .groetjes Peter

prima geholpen

denk van een goede firma , het directe contact , met de meedewerker vind ik prettig, ze dacht dat de boiler opgestuurd moest worden maar ze ging nog ff kijken in het magazijn , daar stond er nog een , kon hem nu menemen. en dat het een eigen product is voelt ook goed voor evt later als er wat mee is.

Zeker aanrader.

Zeker aanrader.

Mooi vlot geleverd

Q H had vertraging door de boten problemen in Jemen, maar dat is goed gecommuniceerd naar de klanten.

Duidelijke site, en toen ik een vraag had en belde zeer netjes en vriendelijk geholpen

Ok

Keukenboiler werkt prima. Levering heeft langer geduurd dan in de webshop stond aangegeven. Zelf contact gezocht via contactformulier. Ticket ontvangen. Geen antwoord. Daarna nog een keer gemaild hoe het zat met de levering. Ineens kregen we verzendbevestiging op diezelfde dag.

Heel goed geholpen

Ondanks lange levertijd bleven ze hartstikke vriendelijk aan de telefoon

Mooi afgeleverd.

Wij moeten hem nog omhoog hangen en aansluiten

Snel en duidelijk

Bestellen ging makkelijk, en produkt snel in huis

Betrouwbare site!

In december een nieuwe keukenboiler besteld op deze site. De site is overzichtelijk en prijstechnisch de goedkoopste mbt de keukenboiler die ik zocht. Bestelling ging makkelijk en bedrijf houdt je goed op de hoogte mbt levering pakket. Pakket was binnen 48 uur in huis. Mocht ik ooit weer wat nodig hebben zal ik hier zeker weer een kijkje nemen!