Snel en duidelijk

Bestellen ging makkelijk, en produkt snel in huis

Betrouwbare site!

In december een nieuwe keukenboiler besteld op deze site. De site is overzichtelijk en prijstechnisch de goedkoopste mbt de keukenboiler die ik zocht. Bestelling ging makkelijk en bedrijf houdt je goed op de hoogte mbt levering pakket. Pakket was binnen 48 uur in huis. Mocht ik ooit weer wat nodig hebben zal ik hier zeker weer een kijkje nemen!

Zeer fijne service

Ik had iets fout gedaan bij de bestelling, maar was de morgen erna al weer opgelost.

Makkelijk te plaatsen

Op tijd geleverd. Klein minpuntje is dat de handleiding verwarring schept betreffende of het apparaat een boven of onder aansluiting heeft.

mooie uitstraling

nog niet in gebruik, maar de boiler ziet er heel mooi uit Tineke

Betrouwbaar, snelle service en vriendelijk

Bosch Tronic 5001 ESOB doorstroomboiler 11-13 kw 400 Volt aangeschaft. Mooi apparaat, prettig doucheresultaat, voldoende wateropbrengst! Aanrader.

Prima product

Goede service en snelle levering.

Prima ding

Prima !

In één woord prima! Precies zoals je het graag zou willen. Bestellen is supermakkelijk en overzichtelijk. Bevestiging van de order etc. is gewoon goed en zoals het hoort. Aflevering erg gedetailleerd en precies op tijd. En het product voldoet geheel aan de verwachting en voor een betaalbare prijs. Een prima ervaring dus. Ik zou zeker weer een bestelling bij dit bedrijf plaatsen als dat zich voor doet. Een aanrader.

mooie compacte boiler

8 liter boiler, mooi compact en snel te plaatsen. incl het aansluitpakket zeer compleet

Snelle service en klantgericht, maar....

Communicatie via de mail over een gestelde vraag verliep heel goed. Er werd adequaat gereageerd. Het ophalen van een nieuwe keukenboiler ging ook volgens afspraak prima. Achteraf gezien had ik graag informatie ontvangen over het noodzakelijke slangetje voor de inlaatcombinatie, dat niet in de doos zat. Erg onhandig dat je dat niet weet als je de boiler afhaalt. Tijdens de installatie van de boiler, kom je er achter dat dat onderdeel ontbreekt.

Boiler is OK de bijbehorende info kan beter

Ik heb de boiler QHF 10 liter besteld voor plaatsing in keukenkastje. In de bijgevoegde instructie handleiding, werd uitsluitend gesproken over wandmontage aan muur met koud- en warmwateraansluitingen naar onderen gericht. Bij telefonische navraag kreeg ik te horen dat de ketel uitsluitend voor muurmontage bestemd was en dat ketel omgeruild moest worden. Dit kon ik niet geloven omdat in info van website keukenkastmontage ook genoemd was. Dit bleek bij nadere navraag ook het geval. Dit was allemaal voorkomen kunnen worden als ni de handleiding ook de keikenkastmontage vermeld was geweest.

Niet goed

Close in boiler gekocht. Zeer vlot geleverd. Geïnstalleerd volgens bijgeleverde gebruiksaanwijzing. Water erop, ontluchten, stroom erop, gebeurt niks met temperatuur. Evenlater plop valt het temperatuurschermpje weg aan staat de boiler in de fik. Goed afgelopen maar wel schrikken. Wat is nu het probleem volgens mij? De tekenening klopt niet. De boiler hangt op zijn kop, kan niet vullen, fikt dan door. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

fijn contact goedeservice

snel geregeld en geleverd

Geleverde kwaliteit staat in schril contrast met de leesbaarheid van de gebruikshandleiding!

Vooralsnog ben ik zeer tevreden met deze boiler. Ik was aangenaam verrast dat het vermogen op 3 niveaus regelbaar bleek terwijl dit niet bij de beschrijving op de site als zodanig vermeld staat. Zelfs werd dit niet zo aangegeven in de mailwisseling die ik speciaal hierover heb gehad. Verder is de nederlandstalige handleiding een tenenkrommende vertaling van de oorspronkelijke (Duitse?) versie. Kortom er valt nog veel winst te behalen met een betere presentatie.

Slechte communicatie via de mail

Niet telefonisch bereikbaar!!!!!

Compleet en snel geleverd

Werkt zoals verwacht

Na een beetje vertraging toch perfect afgeleverd.

Ik bestelde een boiler op maandag die in voorraad was. Volgengs de website zou deze de volgende dag geleverd worden. Op donderdag gebeld dat ik nog steeds niets gehoord had over de levering. Een vriendelijke dame aan de lijn ging er achter aan om uit te zoeken wat er mis was. Telefoon terug gekregen dat de boiler zeker op vrijdag geleverd zou worden. Deze is dan idd op vrijdag geleverd tussen de afgesproken uren. Er bleek iets fout gegaan te zijn bij de vervoerder. Al bij al, perfect opgelost. Dank U wel. mvg Francois

Close-in boiler van 8 ltr is prima. Installatie niet gemakkelijk

De close-in boiler van 8 liter is een compact apparaat dat prima in een onderkast past. In de omschrijving staat dat de installatie gemakkelijk is. Dat valt echter tegen. De aanbevolen aansluitset is er een voor een grote boiler. Die past dus niet. Hoe en waar de slang van de bijgeleverde drukregelaar in de afvoer moet komen is een raadsel. De bijgeleverde beschrijving biedt geen uitkomst. Kortom: Mooie compacte boiler, maar de aansluiting vraagt tijd en de juiste spullen die je zelf, aan de hand van jouw eigen situatie, moet aanschaffen.

Makkelijk te monteren en te gebruiken

Ophangen en aansluiten was erg makkelijk. En ik gebruik de boiler voor de douche en hij blijft goed op temperatuur .

Mijn ervaring is zeer goed

Mijn ervaring is zeer goed

Prima webshop.

Prima boiler. Op tijd geleverd. Van de bijgekochte universele aansluitset zijn slechts 2 onderdelen uiteindelijk gebruikt. Overige onderdelen zijn overbodig of passen niet.

goed bezorgd met toebehoren installatie makkelijk.

Goede prijs en vlotte levering

De boiler is binnen een week geleverd, dus netjes op tijd. De prijs is ok in vergelijking met andere sites. In de beschrijving zou beter aangegeven kunnen worden dat je voor de uitstroom van het overdrukventiel zelf iets moet verzinnen. Het nippeltje dat hier op zit is wel héél erg klein om een slangetje overheen te plaatsen richting afvoer.