Goede en correcte communicatie en levering

Naar volle tevredenheid geholpen en een mooi product gekocht

Medewerksters hadden alle tijd om ons goed te woord te staan en uitleg te geven over de verschillende vormen van verwarming. Met een klasse product gingen we tevreden naar huis.

Verbazing en verrast het was siper

Toen ik de kachel meegenomen had naar mijn mijn chalet in Lochem, heb ik hem direct aangesloten . De cv heb ik toen niet omhoog gedraaid en het was daar 12 graden. Uw kachel had ik op 19 graden gezet in de hoop dat hij in de loop van de dag die temperatuur zou halen. Uw kachel gasbeton van de middag de 19 graden gehaald. Eigenlijk was ik stom verbaasd en ben heel blij met uw kachel.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier van uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Vriendelijke en correcte afhandeling

Alles ging volgens plan. Wel ontbraken er twee afdekdopjes (foutje van de fabriek) maar dat werd snel, correct en vriendelijk verholpen.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Gelukkig kunt u nu optimaal gebruik maken van uw verwarming. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Duidelijke handige site om je spullen te vinden.

Ik ben zeer tevreden met de site waar alles duidelijk en makkelijk te vinden is. De bestelde materialen worden snel geleverd. Je word vriendelijk en professioneel te woord gestaan als je telefonisch contact hebt

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Dit waarderen wij heel erg. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Ideaal product

De vormgeving van deze electrische verwarming is top. Mooi slank en neemt niet veel ruimte in. De ruimte verwarmd snel. Als enig minpunt is dat de verpakking groot was. Ik kan je dit bedrijf zeker aanraden. Ze leveren snel.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel gebruiksplezier van de convector. Warme groet, Team Quality Heating.

Netjes verpakte snelle levering

De radiator een dag van tevoren besteld en dag erna al binnen,zag er prima uit.alleen als je wat retour stuurt duurt het wat langer voordat het allemaal geregeld is,dat is wel jammer.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zullen uw tip wat betreft de retourprocedure meenemen ter verbetering van ons bedrijf. Bedankt hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer tevreden en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering en product goed omschreven

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Heerlijk als bij verwarming, ook op de camping.

In eerste instantie maakte de verwarming veel herrie, na een mailtje naar jullie mocht ik dit oplossen. De achterkant rammelt op het staal, met een dun laagje kit verholpen. Ik adviseer om om op enkele punten hitte bestendig vilt te plaatsen. De verwarming is nu geruisloos. Super ding. Vriendelijke groet, Jan Peppelenbos.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede klantenservice, Goede levering

Ik ben telefonisch goed geholpen over advies van een elektrische verwarming voor de badkamer De verwarming op zich is een prima en mooi apparaat strak en compact maar wordt niet snel genoeg warm zou na 15 minuten warm moeten zijn maar dat is helaas niet het geval. Moet ruim een uur eerder aangezet worden om echt de warmte te voelen. denk het toch een hogere wattage moest zijn het ophangen ging vrij snel het hangt prima dus dan maar eerder aanzetten voor een aangename temperatuur in de badkamer! Iets minder vind ik ook het lampje dat blijft knipperen als de verwarming uitstaat. in de badkamer geen probleem maar zou irritant zijn in woon of slaapkamer.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over het aantal wattage, dan horen wij dit graag van u.

Mooi product, mooi design. Makkelijk in te stellen en te bedienen, Ik ben super tevreden.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om ter horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima kachel

Werkt gelijk goed en brengt ruimte snel op temperatuur.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima kachels, goede service

Na een eerdere slechte ervaring met veel te ingewikkelde electrische kachels kwam ik op deze kachels uit. Prima te bedienen. Nu nog even aanzien hoe lang ze meegaan. Naar verwachting best lang…

Bestelling klopt niet

Verwarming om onder tapijt te leggen besteld zou 100x50cm zijn maar is helaas maat 94x50 beetje slecht gemeten in mijn nadeel !!!

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag zouden wij in contact komen met u om samen tot een passende oplossing te komen. Kunt u ons een mail sturen met uw ordernummer of deze als reactie toevoegen, dan nemen wij spoedig contact met u op. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Correct, snelle levering, prima kwaliteit.

Heb nu meerdere Eldom elektrische radiatoren met verschillende vermogens gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit, snelheid van verzending e.d. Een aanrader als je van plan bent elektrische radiatoren aan te schaffen.

Afspraken zijn 100% nagekomen

De omschrijving om middels WIFI het apparaat werkend te krijgen is zeer omslachtig. Mijn voorstel is om dit met een flowchart te gaan ipv lange teksten

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip zullen we meenemen om ons als bedrijf te verbeteren, dank u wel hiervoor. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en service.

Binnen 24 uur is de bestelling geleverd. En bij vragen uitstekende service.

Snelle levering, goede service!

Kleur van de verwarmingsplaat viel tegen. Het artikel werd na 1 berichtje direct vervangen.

Had een bestelling geplaats en had de materialen snel nodig. Na contact met de klantenservice was het mogelijk om de materialen rechtstreeks bij hen af te halen. Bij aankomst werd ik vriendelijk geholpen en stonden mijn spullen klaar om mee te nemen. Bij het plaatsen had ik nog een vraag die ik telefonisch aan ze heb voorgelegd, er werd even intern navraag gedaan en had meteen een antwoord waardoor ik verder kon.

Slechte service!

Twee stuks besteld. De eerste meteen geïnstalleerd, met het apparaat is niets mis mee, mooi ding en werkt naar behoren. De tweede een paar weken later uit de verpakking gehaald voor de babykamer. De verpakking was niet beschadigd maar de doos van de verwarming die in de verpakking zat wel. De verwarming is op verschillende plekken gedeukt en beschadig wat toch wel zonder is voor z’n dure ‘design’ verwarming. Veel moeite moeten doen om hier een nieuwe voor te krijgen maar ‘volgens de algemene voorwaarden’ te laat gemeld, schuld ligt niet bij hun, dus helaas. Daarnaast geen navolging op telefonisch gesprek wat bevestigd zou worden via de mail. Erg jammer dat ze alleen kunnen denken aan de regeltjes zonder empathie voor de klant.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service als bedrijf. Wij zullen uw feedback absoluut meenemen en dit intern oppakken om dit in de toekomst te verbeteren. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

SUPER SUPER SUPER

Ik had altijd koude benen en voeten in in de herfst en winter. Nu we de elektrische deken voor onder het kleed hebben gekocht, heb ik warme voeten en benen als ik naar bed ga. Het is een grote uitkomst waar ik zeer tevreden over ben.

Top produkt

Duidelijke internet site. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Degelijk, goed verpakt. Makkelijk te installeren.

er kwam wat er gevraagd werd

ën het werkt zoals verwacht werd!!

Snelle bezorging en qualiteit otterdam

Goed producten (ik heb een elektrische verwarming gekoopt) en goeie service

Mooie heater voor in de (dichte) overkapping

Ideale verwarming voor mijn overkapping met glazen wanden. Ik was op zoek naar een infrarood heater die ook nog eens een mooi design had. In de beschrijving las ik dat deze geschikt is voor wind dichte overkappingen. Vandaar dat ik deze, ook n.a.v. de reviews, heb aangeschaft. De heater werd snel geleverd maar helaas was deze beschadigd, dit werd snel en vakkundig opgelost en ik kreeg direct een nieuwe toegestuurd. De montage is vrij eenvoudig evenals de bediening. Ik heb gekozen voor de 2400 Watt uitvoering voor mijn overkapping van 15 m2, dit werkt prima. Belangrijk is wel dat de heater goed op het te verwarmen object (bv zithoek) gericht staat. Kortom: ik ben dik tevreden!