Super mooie verwarming

Snel geleverd heel eenvoudig te monteren. Geeft voldoende warmte. Ik heb er één van 2000 watt voor in de woonkamer van mijn appartement. Heel mooi strak ontwerp.

Heerlijk warm zo aan te sluiten perfect

Mooi apparaat lekker slank verwarmt prima

Inmiddels vaker bij hen gekocht altijd goed advies en correcte prijzen Aanrader

Goed advies prettig contact correcte afhandeling Hier kan je met vol vertrouwen bestellen.

Heel goed materiaal

product snel geleverd werkt prima

Electrische verwarming aangeschaft voor in de gang, duidelijke instructies, mal voor de biografen erbij. Werkt direct duidelijk gebruiksaanwijzing.

Wederom erg tevreden

Voor de 2e keer bureauverwarming besteld. Vorige keer eentje, dit keer meteen drie tegelijk want op kantoor zijn ze super enthousiast over de verwarming

Snelle levering en reactie op vragen

Onze ervaring is heel erg positief, we hebben onmiddellijk na ontvangst zelfs een tweede bestelling geplaatst. Er is een snelle levering en bij vragen krijg je heel erg snel een duidelijk antwoord.

Netjes en snel geleverd

+ snelle levering + degelijke verzendverpakking, dus weinig kans op beschadiging + duidelijke gebruiksaanwijzing + goede telefonische bereikbaarheid en klachtafhandeling, - er werd eerst een verkeerd artikel geleverd. Maar na 1 telefoontje werd direct een retoursticker gestuurd en na terugzending een paar dagen later het juiste artikel geleverd. Voor ons bijna probleemloos opgelost.

We hebben nog niets ontvangen

Zeer lange levertijd. Communicatie loopt normaal, m.u.z. een e-mail van verzending terwijl dat niet zo was. 02-01-20: Een e-mail ontvangen dat het verzonden is. 06-01-20 Navraag gedaan waar het blijft. 07-01-20: Reactie: is nog niet verzonden. Vermoedelijke levertijd eind januari.

Geachte Luc, Zoals besproken via de mail had u een model besteld die op het moment niet op voorraad was. Er is gemeld dat de convector in week 4 geleverd zal worden. U gaf aan dat dit geen probleem was. Uiteindelijk heeft u de convector 22 januari ontvangen zoals afgesproken. Onze excuses voor de vertraging. Er zijn acties ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen.

De verwarming ziet er mooi uit vind alleen dat het lang duurt voordat het warm word ga ze morgen omruilen voor meer vermogen

Veel te late levering

Waar op de site levering de volgende dag aangegeven stond wacht ik al ruim een week

Beste Ingo, Helaas hebben wij in jouw geval de beloofde levertijd niet gehaald en heb je daarom proberen te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten. Ik bel je snel nog een keer op. Fijne dag! Met vriendelijke groet,

Snelle afhandeling, snelle levering, prima product

Als extra op koude dagen hebben we de Ecoflex Atlantic F129-D elektrische convecto in onze stacaravan geplaatst. Strak design, makkelijk te plaatsen en met een zeer uitgebreide elektrische thermostaat. Tevreden!

Snel verstuurd, goed verpakt.

Prima convector kachel, werkt goed, lekkere warmte. Wifi heb ik nog niet aan de gang gekregen, maar dat gaat vermoedelijk wel lukken.

Meermaals perfect

Ik heb nu meerdere keren bij deze onlinewinkel besteld. Tot grote tevredenheid. Als je info nodig bent wordt er snel gereageerd. Ik zou zeker aanbevelen hier te bestellen.

Had mijn bestelling rond de kerstdagen geplaatst en verwachtte de levering na nieuw jaar. Maar nee hoor, de bestelling werd direct na kerst geleverd. Dit noem ik nu een super service.

positief

we hebben de verwarming als bijverwarming. en dat werkt prima. ook de zilverkleur staat prima in onze landelijk inrichting.

Snelle levering.

Snelle levering,

10 punten

Super!!

Een degelijk apperaat. Beantwoord aan wat ik ingedachte had= OK

op tijd geleverd is een prima Toestel8

prima levering en apparaat goede prijs

Fijn apparaat met goede aansluiting en degelijke dimmer goed in te stellen.

Is niet zo warm.

Straalt wel wat warmte af, maar moet lang aan staan om het aangenaam te maken. En plakfolie op achterkant die tussen de randen zit, die dan niet te verwijderen is. Wel toppe snelle levering.

De warmte is weer terug in mijn huis!

De elektrische verwarming zijn zeer goed. Onlangs mijn eigen huis gekocht en ik wilde volledig duurzaam gaan! Na veel uitzoekwerk, kwam ik erachter dat deze kachels aan mijn wensen zouden voldoen. En het klopt! Ik heb het niet meer koud....

Gewoon kompleet goed.

Makkelijke montage. Eenvoudig bediengemak.

Prima product en snel geleverd

Gemakkelijk te installeren en te bedienen.

Verwarmt een minder grote ruimte dan ongeschreven

Is beschadigd en wilde hem eigenlijk terugsturen, maar omdat ik dat zelf moet regelen en er allerlei vervelende haken en ogen aan zitten, houdt ik het apparaat maar van armoe.