Reviews voor Elektrische-verwarming

Goede informatie, snelle levering, prima product.

Zeer goed.

Goed pruduct

Goede kachel

Snel op temperatuur

De verwarming is in de slaapkamer van onze B&B geplaats. De cv deed het niet goed. Omdat de slaapkamer in de aanbouw zit en het een hoog plafond heeft bleef het in de kamer kil. Dat is nu opgelost. We overwegen ook een elektrische verwarming voor de living in de B&B an te schaffen. Zo kunnen de gasten helemaal zelf bepalen hoe warm ze het willen hebben.

bezorging wat minder, maar service verder wel ok

Verwarming zou bezorgd worden door DHL, maar die konden blijkbaar het adres niet vinden en dus moest ik hem zelf ergens gaan ophalen. Verwarming kwam zonder de uitleg hoe de wifi in te stellen, paar keer geschreven en kreeg netjes antwoord, alles werkt nu goed.

Correcte afhandeling

Aanvankelijk werd een beschadigde kachel geleverd. Dit probleem werd snel en naar tevredenheid opgelost.

Alles zoals beloofd

Het was mijn eerste bestelling die is perfect uitgevoerd.

Er valt nog niets te beoordelen

Ongeveer 3 weken geleden heb ik 2 witte elementen besteld. Vandaag besteld, morgen in huis is nog steeds niet waargemaakt. Wel waren er zwarte op voorraad kreeg ik door in een mail. Niet echt een overweging. Overigens vriendelijke communicatie via mail en telefoon. Nog steeds in afwachting dus.

Makkelijk schoon en veilig

Heb in het verleden 20 jr e verwarming met convectoren in mijn huis. Toen ik dit huis kocht was de installatie 13 jr oud. Heb er 20 jr gewoond zonder ooit een storing. Bij de meest gebruikt heb ik de aansluitkabels preventief vernieuwd. Verder ideaal. co geen andere gevaren zoals bij gas.

Vlot ontvangen

Gezien het weer nog niet goed kunnen testen. Eerst indruk is prima.

Mooi product

Mooie elektrische verwarming , snel en keurig verpakt geleverd.

x

x

1 elektrische radiator kwam et transportschade. Kan helaas gebeuren. Kosteloos en zonder problemen omgeruild. Helemaal top!

Pluspunten

Bedrijf met kennis! Super

Filter op locatie