Veel te late levering

Waar op de site levering de volgende dag aangegeven stond wacht ik al ruim een week

Beste Ingo, Helaas hebben wij in jouw geval de beloofde levertijd niet gehaald en heb je daarom proberen te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten. Ik bel je snel nog een keer op. Fijne dag! Met vriendelijke groet,

Snelle afhandeling, snelle levering, prima product

Als extra op koude dagen hebben we de Ecoflex Atlantic F129-D elektrische convecto in onze stacaravan geplaatst. Strak design, makkelijk te plaatsen en met een zeer uitgebreide elektrische thermostaat. Tevreden!

Snel verstuurd, goed verpakt.

Prima convector kachel, werkt goed, lekkere warmte. Wifi heb ik nog niet aan de gang gekregen, maar dat gaat vermoedelijk wel lukken.

Meermaals perfect

Ik heb nu meerdere keren bij deze onlinewinkel besteld. Tot grote tevredenheid. Als je info nodig bent wordt er snel gereageerd. Ik zou zeker aanbevelen hier te bestellen.

Had mijn bestelling rond de kerstdagen geplaatst en verwachtte de levering na nieuw jaar. Maar nee hoor, de bestelling werd direct na kerst geleverd. Dit noem ik nu een super service.

positief

we hebben de verwarming als bijverwarming. en dat werkt prima. ook de zilverkleur staat prima in onze landelijk inrichting.

Snelle levering.

Snelle levering,

10 punten

Super!!

Een degelijk apperaat. Beantwoord aan wat ik ingedachte had= OK

op tijd geleverd is een prima Toestel8

prima levering en apparaat goede prijs

Fijn apparaat met goede aansluiting en degelijke dimmer goed in te stellen.

Is niet zo warm.

Straalt wel wat warmte af, maar moet lang aan staan om het aangenaam te maken. En plakfolie op achterkant die tussen de randen zit, die dan niet te verwijderen is. Wel toppe snelle levering.

De warmte is weer terug in mijn huis!

De elektrische verwarming zijn zeer goed. Onlangs mijn eigen huis gekocht en ik wilde volledig duurzaam gaan! Na veel uitzoekwerk, kwam ik erachter dat deze kachels aan mijn wensen zouden voldoen. En het klopt! Ik heb het niet meer koud....

Gewoon kompleet goed.

Makkelijke montage. Eenvoudig bediengemak.

Prima product en snel geleverd

Gemakkelijk te installeren en te bedienen.

Verwarmt een minder grote ruimte dan ongeschreven

Is beschadigd en wilde hem eigenlijk terugsturen, maar omdat ik dat zelf moet regelen en er allerlei vervelende haken en ogen aan zitten, houdt ik het apparaat maar van armoe.

Voldoet aan onze verwachtingen.

Goede ervaring

Mooie verwarming tegen een schappelijke prijs

De verwarming voldoet waarvoor we hem willen gebruiken,nl als bij-verwarming.

Snelle levering/prijs/kwaliteit goed.

Prima bedrijf

Accuraat en snel geleverd.

Fijne site, goede prijs.

ik ben zeer tevreden lekkere warme voeten

zeer tevreden

Snelle levering, makkelijke montage .

Elektrische Paneelverwarming gekocht voor mijn vakantiewoning in Noorwegen. Vooral voor vorstbeveiliging. Deze is standaard in de verwarming verwerkt ….zeer handig. Mooie ,goedkope verwarming met een duidelijk LCD display. Ik ben zeer tevereden.

Eerste verwarming kapot gegaan tijdens het verzenden. Formulier ingevuld en zelf in de winkel gaan ruilen. Prima verwarming.

Boven verwachting een meer dan goede vervanging voor gasverwarming

Een meer dan goede vervanging voor gasverwarming in niet te grote ruimten. Wij gaan het op alle ruimtes plaatsen waar verwarming noodzakelijk is.

het is goed te doen ik ben te vreden

Verwarmd prima

Verzending was snel Perfect !!

Filter op locatie