De warmte is weer terug in mijn huis!

De elektrische verwarming zijn zeer goed. Onlangs mijn eigen huis gekocht en ik wilde volledig duurzaam gaan! Na veel uitzoekwerk, kwam ik erachter dat deze kachels aan mijn wensen zouden voldoen. En het klopt! Ik heb het niet meer koud....

Gewoon kompleet goed.

Makkelijke montage. Eenvoudig bediengemak.

Prima product en snel geleverd

Gemakkelijk te installeren en te bedienen.

Verwarmt een minder grote ruimte dan ongeschreven

Is beschadigd en wilde hem eigenlijk terugsturen, maar omdat ik dat zelf moet regelen en er allerlei vervelende haken en ogen aan zitten, houdt ik het apparaat maar van armoe.

Voldoet aan onze verwachtingen.

Goede ervaring

Mooie verwarming tegen een schappelijke prijs

De verwarming voldoet waarvoor we hem willen gebruiken,nl als bij-verwarming.

Snelle levering/prijs/kwaliteit goed.

Prima bedrijf

Accuraat en snel geleverd.

Fijne site, goede prijs.

ik ben zeer tevreden lekkere warme voeten

zeer tevreden

Snelle levering, makkelijke montage .

Elektrische Paneelverwarming gekocht voor mijn vakantiewoning in Noorwegen. Vooral voor vorstbeveiliging. Deze is standaard in de verwarming verwerkt ….zeer handig. Mooie ,goedkope verwarming met een duidelijk LCD display. Ik ben zeer tevereden.

Eerste verwarming kapot gegaan tijdens het verzenden. Formulier ingevuld en zelf in de winkel gaan ruilen. Prima verwarming.

Boven verwachting een meer dan goede vervanging voor gasverwarming

Een meer dan goede vervanging voor gasverwarming in niet te grote ruimten. Wij gaan het op alle ruimtes plaatsen waar verwarming noodzakelijk is.

het is goed te doen ik ben te vreden

Verwarmd prima

Verzending was snel Perfect !!

Uitstekend product en correcte levering

Aanbevolen

Prima verzorgd

Zeer snelle en nette levering!

Prima ervaring!

Vooraf gebeld voor info. Mijn vragen waren keurig beantwoord. Daarna besteld en vlot in huis. Zitten wel een paar hele kleine deukjes in de convector.... Hier verder geen contact over opgenomen overigens.

Voldoet prima aan de verwachtingen

Prima prijs - kwaliteit verhouding. Eenvoudige montage; strak design en eenvoudige bediening.

Goede informatie, snelle levering, prima product.

Zeer goed.

Goed pruduct

Goede kachel

Snel op temperatuur

De verwarming is in de slaapkamer van onze B&B geplaats. De cv deed het niet goed. Omdat de slaapkamer in de aanbouw zit en het een hoog plafond heeft bleef het in de kamer kil. Dat is nu opgelost. We overwegen ook een elektrische verwarming voor de living in de B&B an te schaffen. Zo kunnen de gasten helemaal zelf bepalen hoe warm ze het willen hebben.

bezorging wat minder, maar service verder wel ok

Verwarming zou bezorgd worden door DHL, maar die konden blijkbaar het adres niet vinden en dus moest ik hem zelf ergens gaan ophalen. Verwarming kwam zonder de uitleg hoe de wifi in te stellen, paar keer geschreven en kreeg netjes antwoord, alles werkt nu goed.

Correcte afhandeling

Aanvankelijk werd een beschadigde kachel geleverd. Dit probleem werd snel en naar tevredenheid opgelost.

Alles zoals beloofd

Het was mijn eerste bestelling die is perfect uitgevoerd.

Filter op locatie