Super, dit was echt wat we zochten voor de caravan

We waren een beetje sceptisch om de vloerkleed verwarmings folie ivp van "echte" vloerverwarming met transformator etc. aan te brengen in onze caravan. Maar aangezien we niet technisch onderlegd zijn was het geen optie om dat te doen, en ook mede om de lange wachttijd bij de caravandealers. Na zoeken op internet kwamen bij Quality Heating terecht en waren direct enthousiast. De reviews doorgespit en met de vloer maten van de caravan hebben we 3 stuks vloerkleed karpet verwarmings folie besteld. 2 stuks van 46x230 cm voor het zit gedeelte en 1 van 46x 92cm voor het Frans bed. Bestelling online en inderdaad zoals Quality Heating beloofd op de website, de volgende dag al alles in huis. Aanbrengen was heel erg gemakkelijk. We hebben op de caravan vloer eerst een isolatievloer gelegden van de rol en daar bovenop antislip gekocht bij Kwantum. Wanneer je de antislip gebruikt en je rolt de folie uit dan hoef je die nog niet vast te plakken met tape. Makkelijk als je in de zomer de folie wilt oppakken. De folie blijft perfect liggen en gaat ook niet schuiven. Mocht je dit niet doen dan rolt de folie zich weer vanzelf op, niet erg handig. Toen alles klaar was hebben we een thermometer op de vloerbedekking gelegd en de temperatuur kwam tot 39 graden. WOW , het werkt dus echt als je de ondervloer maar goed isoleert!! Het opwarmen van de vloer neemt ongeveer een kleine half uurtje in beslag, dus effe geduld en je kan heerlijk met warme voeten op de bank zitten. Quality Heating bedankt voor de snelle bezorging en bij de afdeling support staan ze je netjes te woord voor eventuele vragen. Jammer dat we dit niet eerder hebben gedaan in de caravan. Blij verrast!! Super dat was wat we wilden!

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

verbruik hoger dan verwacht

goedkoper als gas

snelle levering en een geweldig werkend product

Duidelijke website en eenvoudig te bestellen. Is snel geleverd en werkt perfect.

Doet wat het met doen, verwarmen!

Licht in gewicht, dus snel verplaatsbaar. Verspreidt een aangename warmte. Ideaal wanneer iemand vaak koude voeten/ benen heeft. Staat stabiel en ziet er mooi uit

Bediening makkelijker dan ik dacht

Zag op tegen alle moderne snufjes maar is ook voor een oudere makkelijk handmatig te gebruiken

Top product

Dit is echt een fijne aanvulling als warmtebron. En ziet er ook nog eens mooi uit. Geen opvallend lelijk ding aan de muur maar subtiel door moderne look en afwerking.

Super stil!

Verwarmt snel en maakt geen geluid,!

Mooi produkt en makkelijk te installeren

Ik kocht de kleine verwarming van 400 watt die ik op het toilet heb geïnstalleerd. In eerste instantie wist ik als leek niet hoe de elektrakabel te verwijderen omdat ik de kabel door de muur wou laten verdwijnen maar uiteindelijk was het erg simpel. Het schroefje op de kast losdraaien en het elektrablokje uit de verwarmingskast kast trekken. Blokje uit elkaar halen, kabel van de andere kant door het geboorde gat in de muur en blokje weer in elkaar zetten. Daarna de gaten in de muur met aangegeven boormal die op de deksel staat (supergoed om op die manier te doen) beugel aan de muur, elektrakabel erin en verwarming ophangen. Wifi activeren en hij geeft een behaaglijke warmte op het toilet.

Al vaker besteld en loopt altijd prima. Eerste winkel waar ik altijd begin met zoeken.

Prijs kwaliteit zijn goed

De verwarmingen werden snel geleverd Zijn makkelijk in de bediening en doen wat ze moeten doen

snelle en kwalitatieve levering

Op de website het gewenste product eenvoudig en snel gevonden. Bestelling gedaan en vervolgens conform afspraak geleverd

Verwarming doet wat het belooft en fantastische service erbij

Wij hebben een elektrische convector van Adax gekocht en deze werd op de beloofde datum/tijdstip geleverd. Vooraf hadden wij een aantal vragen die via de mail met de klantenservice hebben besproken. Hierop werd direct en duidelijk gecommuniceerd. Bij levering bleek dat de voorste plaat iets was verschoven tijdens het transport. Hierover hebben we contact opgenomen met de klantenservice. Na het invullen van het formulier kregen we direct een aantal opties om dit op te lossen. Inmiddels hebben we de verwarming in gebruik. Hij is van goeie kwaliteit en er valt niets op aan te merken. Kortom: prima product van goeie kwaliteit en fantastische service.

Flut ding

Je kunt het onder je tapijt leggen, schrijven ze, maar het word alleen maar lauw warm. Dus het werkt totaal niet. Terug gestuurd hopelijk krijg ik snel genoeg het geld terug.

Goed product

Een IR paneel wat ik recent besteld heb liet lang op zich wachten, het zou een pre-sale geweest zijn wat ik niet door heb gehad toen ik het bestelde. Uiteindelijk is het product 2,5 maand na bestelling netjes geleverd en het product is goed.

Warmte en frisse lucht in huis.

In 2003 kochten wij Aluminium panelen die lange golf infra rood stralen produceerde voor een werkplaats loods die anders niet te stoken was. Die werkte op krachtstroom. 5 jaar geleden kocht ik in Heiloo ( hun vorige adres) prive een paneel van Quality Heating. Sinds dien ben ik verder gaan uitbreiden. Ik vind het een heerlijke manier van verwarmen. Warmte en ook nog frisse lucht in huis. Need I say more !

Buitengewoon slechte tapijtveerwarming

Ik had bij Qulity Heating tapijtverwarming besteld, een stuk van 150x100 cm. Je zou dat onder je tapijt kunnen leggen, wat dat warme zou afgeven. Dat werd nu een dag of 6 geleverd, maar werkte niet. Er kwam totaal geen warmte af. Geklaagd, en er werd een nieuw stuk gestuurd, Hier kwam een heel klein beetje warmte af, als je je hand er direct oplegde, dus niet onder het kleed legde, voelde op enkele plaatsen dat het niet meer 100% koud was, maar meer kan ik er niet van maken. Gebeld met een supportmedewerkster. Deze gaf aan dat je van tapijtverwarming van 200watt niet mag verwachten dat het ook warmte afgeeft. Hoewel het wel als zodanig wordt verkocht. Uiteindelijk alles maar terug gestuurd. Hoop mijn geld terug te krijgen. Al met al: zeer slecht, niet aan te raden

Service door mee te denken

Ik had een infra rood verwarming besteld maar had over het hoofd gezien dat de levertijd van het apparaat pas o2 maanden later was. Mijn fout. Geen probleem geld terug en toen goed advies gekregen van medewerker. Uiteindelijk naar Alkmaar gereden en weer goed advies gekregen en met een convector verwarming naar huis gegaan wat een veel passendere oplossing was voor de kwestie die speelde.

Deze verwarming is goed geschikt voor een dichte overkapping.

De opwarmtijd van de ruimte is vrij lang. De warmte voelt comfortabel aan omdat de straling de objecten verwarmd. Deze is dus niet geschikt voor een buitensituatie. Wij vinden het daarnaast een groot voordeel dat de plaat geen stralingslicht geeft. Nu blijven de spots in het plafond de sfeerverlichting geven.

Super tevreden met de aankoop.

Gemakkelijk te plaatsen , aangenaam gevoel , gemakkelijk te bedienen met de afstandsbediening.

Goed product

Functioneert naar behoren

Lekker warm

Is makkelijk te leggen en lijkt niet veel warmte af te geven , maar onder vloerbedekking toch voldoende.

energie besparend comfort apparaat

Makkelijk te installeren. Klein formaat, neemt weinig ruimte in. Snelle werking. Mooie vormgeving

kwaliteit producten

Meerdere malen besteld zowel voor elektrische vloerverwarming alsmede voor elektrische radiatoren. Juiste levering en kwalitatief goede materialen.

Fantastisch.

Ben zeer tevreden geplaatst in de hal geeft genoeg warmte en laag stroomverbruik bediening is simpel en werkt goed met de app levering was zeer snel en goed verpakt.

Redelijk

Apparaat werkt gemakkelijk. Koppelen aan google home lukt niet. Communicatie bedrijf ondermaats. Reageren niet op mails en na een belletje geven ze aan dat de levertijd 3 dagen is terwijl op de site 1 dag is vermeld.