Redelijk

Apparaat werkt gemakkelijk. Koppelen aan google home lukt niet. Communicatie bedrijf ondermaats. Reageren niet op mails en na een belletje geven ze aan dat de levertijd 3 dagen is terwijl op de site 1 dag is vermeld.

Echte aanrader

Ik heb de vloerverwarming nu een week in gebruik. Het bevalt erg goed. De verwarming ligt onder een vrij dik wollen karpet en warmt toch snel op naar een comfortable 29-31 graden. Dit voelt heerlijk aan onder de voeten. Een anti-slip folie onder het karpet is wel nodig omdat de verwarming gemaakt is van gladde folie. Zonder antislip zou het karpet te veel gaan verschuiven. De vloerverwarming werd snel geleverd. De klantenservice heeft snel en correct gehandeld toen DHL een bezorgfout maakte. Er werd meteen een nieuw exemplaar opgestuurd Complimenten voor Quality Heating uit Alkmaar.

Scherpe prijs maar soms chaotisch qua afhandeling

We hadden 2x een tweedekans adax elektrische radiator gekocht, maar bij beide bleek deze toch niet op voorraad. Bij de eerste keer kregen we een nieuwe voor de prijs van de tweedekans. Bij de 2e kregen we 10% korting op dezelfde nieuwe adax elektrische radiator. Dus prima allemaal. Maar het ging niet vanzelf. We moesten er wel even achteraan. Ook werden er 2 x een stel poten geleverd terwijl we er maar 1 hadden besteld, maar na melding hiervan mochten we 1 paar houden. Dus qua prijs hebben we voordeel gehad, maar je moet er wel wat tijd en energie in steken. Het lijkt alsof ze bij Quality heating nog wat tijd mogen steken in de organisatie intern op sommige plekken.

uitstekend

Mooie overzichtelijke website. Snelle levering. Goede nazorg. Snelle bereikbaarheid. Apparaat zoals beschreven

goede service, mooie kachels

ik twijfelde tussen 2 modellen, na een telefoongesprek werd me veel duidelijk. goed geholpen. de elektrische verwarming zijn goed geleverd en doen prima hun werk. mooie apparaten en mooi als bijverwarming.

Als je voeten warm zijn, dan blijf je overal warm.

Functioneert prima. Prettige ervaring bij lang stilzitten. Geen koude voeten meer. Levering gebeurt opgerold. Blijft daardoor moeilijk vlak liggen. Heeft steeds neiging om terug te rollen in oprolstand.

Werkend naar volle tevredenheid

In een woord geweldig product. Makkelijke installatie en voldoet aan alle wensen.

handige kleine verwarming met thermostaat

Handig om in de wc ruimte te plaatsen. Met de aan/uit knop eenvoudig te bedienen: hij warmt snel op. Dankzij de thermostaat is ie begrensd, mocht je vergeten zijn om het uit te zetten.

Geweldig service en advies op maat.

top product, verwarming op 18 graden en toch warme voeten.

dit is top, lekker warme voeten en toch je hoofd koel houden, dat kan met deze verwarmingsmat.

De Adax Wifi is een zeer gebruikersvriendelijke elektrische radiator

Wij hebben sinds een jaar vloerverwarming in de woonkamer. Deze houdt de kamer op een constante temperatuur van 19 graden Celcius. Om de temperatuur bij gebruik van de woonkamer te kunnen verhogen naar 20 of 21 graden maakten we gebruik van een Adax Wifi bijverwarming van 1500Watt. Om de temperatuur in de woonkamer sneller te kunnen verhogen hebben we onlangs een tweede radiator van 1000Watt bijgeplaatst. Installeren is kinderlijk eenvoudig, en omdat de radiatoren met elkaar communiceren blijft de bediening zoals hij was.

Goede service en snelle levering.

Heel praktisch en mooi

Met dit verwarmingstoestel dat ik kocht om mijn keukentje te verwarmen werkt prima. Het kwam onbeschadigd aan daar het zeer goed verpakt was. Met de thermostaat kan je de temperatuur vooraf goed regelen. Het is heel compact waardoor het niet veel ruimte inneemt. Het oogt mooi. Heel dankbaar om de praktische aankoop.

Comfortabel warm de winter door

Ik ben aangenaam enthousiast over de warmte van dit infrarood paneel. Voor mijn garage was ik op zoek naar een bijverwarming op een specifieke plek. Het betreft een grote ruimte waar een standaard kacheltje verloren energie is. Met dit paneel houdt ik het warm waar ik het wil hebbben. Installatie van dit paneel was een "warm"kunstje waar je geen koude voeten bij krijgt!

Goed advies

Het advies van de helpdesk opgevolgd en een Adax gekocht. De kamer wordt nu heerlijk warm, programma gemakkelijk in te stellen, kortom, wij zijn heel blij met het verwarming. Duurder wel even voor het verzonden werd, maar de verwarming was goed ingepakt en netjes bezorgd.

Zeer snelle service en kwalitatieve producten

Producten. Dubbel verpakt, dus heel veilig voor eventuele schade

Snel afgeleverd

Zeer fijn

2 verwarmings matten besteld. 50x100 en 50x200. Werden snel bezorgd en goed verpakt. Onder een tapijt geplaatsd voor de bank en de kleine aan de zijkant. Is echt zalig . Woon op de 1e verdieping boven garages en kelderboxen dus een koude vloer. Alleen zouden de snoeren wat langer mogen. Maar zeer tevreden.

Ben zeer tevreden met mijn product, prima levering, Klein aandachtspuntje is misschien dat het op de hoogte houden van de bezorging via de mail prima is, maar overdrijf dit niet niet met heel veel mails, goed is goed Mvg rene

Prima en snelle levering / juiste productomschrijving

Sneller dan gemeld kwam de bezorging Eenvoudig te monteren met goede beschrijving en slimme hulpmiddel

Lekker warm ding!

Hij is lekker groot, komt erg snel op temperatuur en is gewoon heerlijk warm als je aan een tafel of bureau zit. Voor mij is hij toch iets te breed omdat mijn muis (optisch) niet lekker loopt over de mat en ik die dan boven de mat gebruikt waardoor mijn muis wat ver weg is a.h.w. Hij heeft 3 verschillende timers voor hoe lang aan te staan en 3 verschillende warmte standen, voor mij was de middelste stand het lekkerst. Hij sluit aan op netstroom wat voor mij ook een wens was. Ondanks dat hij voor mij wat te groot is vind ik het een prima apparaat en zou het zeker aanraden. Voetnoot: als je bij de bolle conculega kijkt, die is kleiner en kost ca. 2x zoveel.

Ik zocht een verwarming voor de badkamer. Het moest snel warm worden, geen gedoe , instelling per dag was nodig, een goed geheugen zodat ik niet telkens elke dag opnieuw de knop moest aan zetten. Ook via wifi was een must maar geen vereiste. De verwarming voldoet aan alles wat ik wou. Heeft een mooi design en warmt snel de kamer op. - punt : het was even zoeken naar Nederlands handleiding.

Product prima maar levering van DHL teleurstellend.

Prima producten en goede afhandeling van de bestelling totdat DHL in het spel komt en het pakket zomaar aan de voordeur in de regen laat staan. Kleinere pakketten worden vaker over de poort (2,5 meter hoog) gemikt. Dit gebeurd telkens weer en weerhoud mij om verdere bestellingen te doen als ik zie dat met deze koerier gewerkt wordt.

Goed product en snelle levering

2 convector radiators gehangen in de gang, werkt perfect, goede beschrijving en makkelijk op te hangen

Goed product zoals omschreven geleverd.

Verwarmingselement en thermostaat geleverd zoals beschreven en aangeboden. Levertijd was langer dan aangegeven, wilde ik toch ff aanstippen.