Product prima maar levering van DHL teleurstellend.

Prima producten en goede afhandeling van de bestelling totdat DHL in het spel komt en het pakket zomaar aan de voordeur in de regen laat staan. Kleinere pakketten worden vaker over de poort (2,5 meter hoog) gemikt. Dit gebeurd telkens weer en weerhoud mij om verdere bestellingen te doen als ik zie dat met deze koerier gewerkt wordt.

Goed product en snelle levering

2 convector radiators gehangen in de gang, werkt perfect, goede beschrijving en makkelijk op te hangen

Goed product zoals omschreven geleverd.

Verwarmingselement en thermostaat geleverd zoals beschreven en aangeboden. Levertijd was langer dan aangegeven, wilde ik toch ff aanstippen.

Mooi uiterlijk, makkelijk op te hangen

Een mooi kacheltje dat heerlijk klein is en goed verwarmt. Ook de app is fijn en werkt goed. Wij hebben op een kinderkamer hangen en het fijne van de app vind ik vooral dat ik knoppen op de kachel zelf kan blokkeren en zelfs het display uit kan zetten. Onze dreumes kan dus niets zelf (per ongeluk) aanpassen en wij kunnen de temperatuur ook aanpassen als ze ligt te slapen en het te koud wordt, zonder haar kamer in te hoeven sluipen. Enige nadeeltje vind ik dat de temperatuur meting van de ruimte temperatuur er soms naast zit. Er is wel een kalibratie functie in de app gelukkig, maar ook dat heb ik al een paar aan moeten passen. Maar daar zou ik het zeker niet om laten, het zit er max 1 graad naast.

super makkelijk in gebruik

aangezien onze slaapkamer met deze temperaturen erg koud wordt 's nachts en we het zonde vonden om daarvoor de hele nacht de cv aan te laten (gas is best duur) wilen we voor een infraroodverwarming gaan, maar ik wilde toch wat meer wetendus heb ik Quality heating eerst gebeld, na mijn verhaald gedaan te hebben, adviseerde de dame mij om een convector verwarming aan te schaffen. Dus zo geschiedde. Eco slim Wifi convector white is het geworden, dmv de app zo ingesteld dat ie de slaapkamer netjes op temperatuur houdt, en we zijn erg tevreden. helaas toch wel 2 minpunten het leddisplay is erg fel en weet niet of ie uit kan, dat is toch wel storend in een slaapkamer, we hebben het opgelost om iets over het display te leggen. 2de minpunt, als ie op temperatuur is, laat ie de temperatuur 3 graden zakken voordat ie weer aangaat. maar absoluut geen spijt en waarschijnlijk kopen we er nog een paar.

Fijne webwinkel met veel informatie en snelle levering.

Zeer goede ervaring

Onze bestelling was zeer snel bij ons op locatie vandaag besteld en morgen al in huis. Schade aan verpakking en schade aan product. Gebeld en op verzoek een mail met bijlage (foto)van de beschadiging gestuurd en binnen 2 uur contact en perfect en probleemloos opgelost zo kan het dus ook!!! Prima

Geweldige kwaliteit en service

Wij hebben al meerdere producten besteld bij fit bedrijf en zijn zeer tevreden over de kwaliteit, prijsstelling, levering en service. Ook vragen worden correct en deskundig beantwoord. Ik zeg: "Eén dikke 10!"

Langere levertijd, maar fijne communicatie

Doordat de kerstvakantie tussen mijn order zat, was de levertijd wat langer dan ik verwacht had. Het was fijn geweest om een orderstatus tussendoor te hebben, maar uiteraard is er begrip voor het feit dat het vakantie was. Toen ik na de vakantie belde hoe het zat met de status van mijn bestelling, werd ik erg vriendelijk geholpen. Ik ben blij met de klantvriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de producten die ik heb besteld.

Goede service, werkt goed

-Installatie is eenvoudig -Koppeling met wifi werkte in 1 keer -app loopt soms vast, een handleiding hoe deze te gebruiken zou handig zijn -Ik wilde een aangepaste werking van de themostaat, dezelfde dag kreeg ik een aangepaste module opgestuurd -Wordt snel heet

prima bedrijf komt afspraken goed na.

bestelling en levering goed gegaan. zeer goed verpakt. een opmerking . ik had lage steuntjes besteld maar die waren te laag voor deze kachel. Handig als jullie dat controleren. Opgelost door zelf 2 gaatjes te boren in het achterpaneel. Hij staat goed en werkt prima, eindelijk een aangenaam warm toilet ha ha.

voordelige electrische verwarming opties

een WIFI electrische convector besteld voor kinderkamer. ideaal om via 'smarthome app' te bedienen waar ook de overige slimme apparaten in huis op geïnstalleerd zijn. De convector wordt niet heet en is dus ongevaarlijk voor kinderen. tevens via app kinderslot te activeren. 1000W is net toereikend om een klein kamertje op circa 19/20 graden te houden. Gemakkelijk te bestellen via de site, snel thuis geleverd en keurig verpakt. minpunten, electrische wandconvector verbruikt veel stroom in vergelijking met alternatieven. wifi verbinding valt af en toe weg.

Garantieclaim wordt slecht afgehandeld

Een thermostaat ontvanger gekocht. Deze werkte niet. Op mijn garantieclaim volgt eindeloos gemail, maar een oplossing komt er niet. Na anderhalve week mijn verlies genomen en de ontvanger in de container gedumpt.

Mooi product

Goed verpakt ontvangen Eenvoudig te plaatsen Eenvoudig te bedienen Presteert goed Geplaatst tegen de muur oogt het mooi Voorzijde van glas

Redelijk

Elektrische verwarming wordt minder snel warm dan gedacht maar eenmaal warm is t prima

Snelle levering en goede kwaliteit en voldoet aan de verwachtingen

Goed product en voldoet zeker aan onze verwachting

3 B’s Behaaglijkheid, Besparing, Beleving,

Mooie en makkelijk bedienbare wandconvector, behaaglijk, energiezuinig en eenvoudig te monteren.

Goede kachel

Doet wat hij moet doen. Lekker warm. Aansluiten op de wifi lukt mij niet. Maar is ook niet nodig.

Duidelijk, perfecte timing, vlotte afhandeling

Van bestelling tot levering, een topper.

Voldoet ruim aan mijn verwachting

In eerste instantie ging ik voor het wat kleinere model n.l. de Adax 750watt. Maar daar moest ik overal 2 tot 4 weken op wachten. Dus heb ik de 1000watt genomen die wel iets groter is maar in ieder geval ruim voldoende warmte geeft aan onze badkamer. Al met al zijn wij zeer tevreden over zowel het bedrijf als wel de verwarming en kan ik deze een ieder aanraden.

Goed product

Snelle levering Mooie goede elektrische kachel en geeft goed warmte

Goede degelijke verwarming

De Heater was makkelijk op te hangen en aan te sluiten. Het ziet er degelijk uit met een schakelaar in handbereik. Warmt snel op.

Net aangesloten en nu al warme voeten

Ik heb mijn bestelling ontvangen en direct uitgepakt en aangesloten. Kleed omhoog en verwarming eronder. Na 10 min is het kleed al verwarmd. Niet geschikt voor bij erwarming wel voor warme voeten.

Prima en snelle levering en goed werkend product

Nu heerlijke warme voeten

Quality heating verwarmde mijn wensen in een handomdraai

Ik bestel en het wordt binnen termijn geleverd. Top