Klantvriendelijk, voortgang mag duidelijker

Kreeg verkeerde geleverd. Retour sturen ging keurig. Maart het opnieuw sturen van het bestelde kon duidelijker. Het geleverde voldoet niet aan de beschrijving, helaas.

Goed geholpen bij problemen

Ik had een verkeerde schakelaar en een verkeerde thermostaat besteld. Beide werden zonder problemen en snel door de klantenservice geruild. Nu geniet ik van de heerlijke warmte van mijn infraroodpaneel en bespaar op die manier op mijn gasverbruik en breng minder CO2 in de atmosfeer.

Super. En uitstekend geholpen

Duidelijke website met genoeg keuze. Er wordt snel gereageerd op vragen per Email. Ook de levering met DHL was er de volgende dag al. Dus snel en goed verpakt geleverd. Mooi paneel met zgn inbouw-raam en een bediening op afstand. Montage en installatie was zo gedaan.

Zeer slechte levering, 2 maanden gewacht.

Begin december een karpetverwarming besteld. Begin februari geleverd, na zelf regelmatig te moeten vragen waar mijn produkt blijft. Kwaliteit van het produkt is goed Op hun eigen website laten ze mijn review niet zien. Voor mij onbetrouwbare webwinkel

Het was goed en snel geleverd.

Het was goed en snel geleverd.

Mooi op tijd geleverd

Zeer professioneel

Leverringstermijn zeer ver overschreden

ik heb een vloerverwarming besteld op 04/01/2021 , op de site waar ik bestelde stond 1 WEEK wachttijd , ik heb 6 WEKEN moeten wachten??? de vloerverwarming schijnt wel te voldoen aan de verwachtingen ik kan er nog niet veel over zeggen , omdat ik ze nog maar 4 dagen heb anders is alles goed verlopen , maar een leveringstermijn 5 of 6 weken te laat verzenden dat doe je toch niet !!!

Het bestellen en leveren verliep prima, maar ik ben niet tevreden met de warmteplaat.

De plaat heeft er te veel tijd voor nodig om ect warmte uit te stralen. Ik over weeg hem lager te hangen, bijvoorbeeld aan 4 kabeltjes. Is dat een goed plan?

Had meer verwacht

Product werkt onvoldoende in mijn ogen voor de prijs die betaald moet worden. Max 1 a 2 meter warmte, dus prima voor onder een bureau, maar om een kamer te verwarmen zou ik dit niet aanraden.

net voldoende

Voor een goede klantervaring is het nodig dat het product minimaal aan de verwachtingen voldoet. Beter is nog dat het de verwachtingen overtreft. Dat was hier niet het geval. Uiteindelijk is het enigszins naar tevredenheid opgelost, maar je blijft toch zitten met en katterig gevoel. Zeker omdat het een cadeau was. Maar ook extra werk; vervelend. En dat had gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Wat gaat daar dan mis?

goed product op tijd geleverd

lekker om met het koude weer met warme benen (en dus lichaam) te kunnen werken. het infra rood paneel onder het bureau, helemaal top

Uitstekende site

Diverse producten besteld,zeer snel geleverd en retour sturen van 1 bestelling gaat snel.en geld.binnen 1 week terug ontvangen. Hier is klant nog koning.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Vlotte en snelle service

Vlotte en snelle service

Top, snelle levering, prima voor elkaar, niets misgegaan, helemaal goed

Zie boven

Goed geleverd

Het begeleidend schrijven was hele erg klein geschreven en niet erg duidelijke foto’s.

Levering op tijd goede afwerking.

Nette afhandeling

Prima levering

Heb mijn bestelling in goede orde ontvangen en netjes op tijd.

Goede website, prima service and vlotte beantwoording van vragen

Prima, werkt als beschreven.

Prima klein infrarood paneeltje besteld. Werkt als beschreven, en snelle persoonlijke mail reactie bij een vraag over de installatie.

Precies zoals mijn verwachtingen nav site

Vriendelijke service

Wanneer je belt altijd vriendelijk voor een toelichting. Wel zou ik actief beleid willen zien als er niet op tijd geleverd kan worden.

redelijk

Jammer dat mij gezegd werd dat de levertijd 5 weken zou zijn. Het werden er 2 meer. Fijn was geweest als dat gemeld was.

Alles ging goed.

Afwikkeling van order en communicatie hierover perfect, Levering zoals beloofd volgende dag in huis.

Was even wachten

De levering liet even op zich wachten, na een e-mail meteen in orde gekomen. Prima communicatie.