Algemeen:goede werking en mooie spiegel

Goed en vlug geleverd. Werking :Spijtig dat verwarming en verlichting niet afzonderlijk werken

service was prima, bezorging supersnel !

service was prima, bezorging supersnel !

De warmte opbrengst vinding tegenvallen.

Prima product

Warmte afgifte valt erg tegen. Miskoop. Gebruik weer de oude straalkachel.

Zie boven

Beste Adri, Bedankt voor het plaatsen van de review. Vervelend dat het 300Watt paneel niet voldoende warmte afgifte heeft. Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten. Ik bel je snel nog een keer op. Fijne dag! Met vriendelijke groet,

Kan ik nog niet geven, nog niet geïnstalleerd

Kan ik nog niet geven, ze zijn bestemd voor het chalet. Ik mei weet ik meer.

Ontzettend SLECHT

Eerste keer niet geleverd. Tweede keer in de zonder track and trace geleverd in de verkeerde straat.

Snelle levering, vriendelijk en deskundige ondersteuning. Goede kwaliteit paneel en thermostaat.

Goede snelle levering

Niet alleen de levering is correct, maar de retourservice is ook prima.

Goed product

Goed product voor bijverwarming. Levering na pas 1 week, probleem bij DHL minder blij mee

Op zoek naar thermostaat, bedienbaar met Smartphone & programma's

Product informatie duidelijk en 'klopt' met verwachtingen. Er was een probleempje met bijgeleverde handleiding. Het koppelen smartphone & thermostaat. De volgorde van handelingen/stappen klopt, echter het 'blinken' van de ontvanger (contactstop thermostaat) als response trad niet op. Een in display mini-wifi karakter knipperde wel. Toen maar aangenomen dat dit het blinken was. De QR code scannen voor de bijbehorende app. ging makkelijk. Instellen was even oefenen. Apparaat met bij ons een 7 daagse instelling instelling, werkt goed.

Zeer goede service en erg klantgericht!

Gekocht product was niet binnen een week leverbaar. Het bedrijf nam op eigen initiatief contact op om te vertellen dat dit geen bedrijfsbeleid was. Vervolgens boden ze een duurder product voor hetzelfde geld aan. Chapeau!

Mooie vlakke plaat met jammer genoeg zwart snoer

Ik had wel iets meer stralingswarmte verwacht

lijkt goed te werken....

Lijkt goed te werken voorlopig ! Gezien de toestand na openen van verpakking !!! Na het openen van de verpakking, isolatie of bescherming was in drie stukken en de besturing, dat kleine deel die gemonteerd is aan een zijde stond schuin..nu nog wat !!!Ik denk dat mn niet zorgzaam omgaat met dergelijke dingen. Op de verpakking zou beter duidelijk staan dat de inhoud breekbaar is !!! De infraroodverwarming is voorlopig nog echt niet in werking, na een paar testen werkt het goed ...maar mooi lijkt het niet met een krom staande besturing gedeelte !

Goed.

Duidelijke en toegankelijke website. Snelle en correcte levering. Klein min puntje, verzending via DHL in twee pakketten op afzonderlijke vrachtbrieven waardoor de pakketten een dag na elkaar afgeleverd werden. Had men beide pakketten op één op vrachtbrief gezet was dit waarschijnlijk niet gebeurd.

Prima product en snel geleverd

Zeer tevreden over het geleverde product en de levering was 2 dagen na bestelling. Daarnaast is de app aangesloten op het wifi-stopcontact echt een aanrader. Hiermee kan je niet enkel aan of uit zetten, maar ook een tijd instellen hoelang hij aan moet blijven of zelfs een heel programma maken voor de week. (Net zoals bij een thermostaat).

Werkt goed op slaapkamer

oke

Prima hoor!

Dit is het tweede Ecosun paneel dat ik via jullie shop heb besteld. Twee minpuntjes. Het paneel bleek na uitpakken erg vies en stoffig. En de extra bijbestelde draad van 5 meter, bestond uit twee stukjes van 2.5 m. Daar heb je niets aan. Verder prima. Het paneel werkt goed. Heel snel warm!

Beste Andries, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Wij zullen de leveranciers direct gaan contacten over het stof en de viezigheid op het paneel. En wanneer onze klanten een aansluitsnoer bestellen van 5 meter lang, dan moet dit als 1 geheel worden geleverd. Wij gaan dit daarom ook direct voor u oplossen. Onze excuus voor het ongemak, Team Quality Heating

Snelle levering. Goed product. Mijn infrarood panel van 300watt wordt warm genoeg om klein zolderkamertje te verwarmen.

Eerste ervaringen zijn prima

Tegen een relatief laag stroomverbruik is de ruimte onder mijn bureau nu behaaglijk warm te krijgen. Dit in vergelijking met een 2000 KWH elektrisch kacheltje. Jammer dat er op de dimmer geen herkenningsteken aanwezig is, zodat je instelling zichtbaar makkelijk kunt instellen.

Prima levering

De geleverde infra rood spiegel levert onvoldoende stralingwarmte voor een infrarood aparaat. verder een mooie spiegel diw.makkelijk te.monteren is.

Prima element

Even moeite gehad met het op de juiste manier de programma module instellen.

Goed assortiment, goede prijs.

Goed product, makkelijk te installeren.

Ik werd telefonisch snel en adequaat geholpen.

goed en snel maar ...

goed en snel thermostaat op Wi-Fi bij een paneel besteld maar dat is een onding