Goed.

Duidelijke en toegankelijke website. Snelle en correcte levering. Klein min puntje, verzending via DHL in twee pakketten op afzonderlijke vrachtbrieven waardoor de pakketten een dag na elkaar afgeleverd werden. Had men beide pakketten op één op vrachtbrief gezet was dit waarschijnlijk niet gebeurd.

Prima product en snel geleverd

Zeer tevreden over het geleverde product en de levering was 2 dagen na bestelling. Daarnaast is de app aangesloten op het wifi-stopcontact echt een aanrader. Hiermee kan je niet enkel aan of uit zetten, maar ook een tijd instellen hoelang hij aan moet blijven of zelfs een heel programma maken voor de week. (Net zoals bij een thermostaat).

Werkt goed op slaapkamer

oke

Prima hoor!

Dit is het tweede Ecosun paneel dat ik via jullie shop heb besteld. Twee minpuntjes. Het paneel bleek na uitpakken erg vies en stoffig. En de extra bijbestelde draad van 5 meter, bestond uit twee stukjes van 2.5 m. Daar heb je niets aan. Verder prima. Het paneel werkt goed. Heel snel warm!

Beste Andries, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Wij zullen de leveranciers direct gaan contacten over het stof en de viezigheid op het paneel. En wanneer onze klanten een aansluitsnoer bestellen van 5 meter lang, dan moet dit als 1 geheel worden geleverd. Wij gaan dit daarom ook direct voor u oplossen. Onze excuus voor het ongemak, Team Quality Heating

Snelle levering. Goed product. Mijn infrarood panel van 300watt wordt warm genoeg om klein zolderkamertje te verwarmen.

Eerste ervaringen zijn prima

Tegen een relatief laag stroomverbruik is de ruimte onder mijn bureau nu behaaglijk warm te krijgen. Dit in vergelijking met een 2000 KWH elektrisch kacheltje. Jammer dat er op de dimmer geen herkenningsteken aanwezig is, zodat je instelling zichtbaar makkelijk kunt instellen.

Prima levering

De geleverde infra rood spiegel levert onvoldoende stralingwarmte voor een infrarood aparaat. verder een mooie spiegel diw.makkelijk te.monteren is.

Prima element

Even moeite gehad met het op de juiste manier de programma module instellen.

Goed assortiment, goede prijs.

Goed product, makkelijk te installeren.

Ik werd telefonisch snel en adequaat geholpen.

goed en snel maar ...

goed en snel thermostaat op Wi-Fi bij een paneel besteld maar dat is een onding

Goed en snel

Ik had eerst niet goed gezien dat het artikel niet op voorraad was. Gelijk gebeld en kreeg een gunstig aanbod voor hetzelfde geld. Volgende dag in huis. Perfect

Goed product

Werkt goed en is licht. Gebruik voor bijverwarming hobbykamer.

werk perfect!!!

Handzaam paneel, makkelijk te hangen en stoort totaal niet in ons interieur. Geeft behagelijke warmte en voldoet geheelden onze verwachting.

Uitstekende klantenservice

Het bezorgen ging mis door problemen bij de pakketdienst en de klantenservice van infraroodverwarmingstore heeft dat uitstekend en snel opgelost!

Levering oké.

Oorspronkelijke bestelling bleek niet op tijd leverbaar. Werd adequaat op gereageerd. Gewijzigde bestelling werd volgens afspraak geleverd

Snel en betrouwbaar

Heb tot nu toe vier aankopen gedaan en dit tot grote tevredenheid.

Geen klachten, zat iets niet bij de levering en na telefoontje opnieuw opgestuurd TOP!!

Probleem snel opgelost

Na eerst een kapotte spiegel ontvangen te hebben werd het daarna snel opgelost. Goede service

duidelijke site

afspraak goed nagekomen

snelle en betrouwbare service

De bestelde producten zijn snel geleverd en werken uitstekend.

Order prima afgehandeld

Zie boven en daarnaast goed en vakkundig geholpen bij een telefonisch contact.

vriendelijk advies, snelle levering

vriendelijk advies, snelle levering

Goede informatie

Na diverse malen contact gehad te hebben waarbij ik vriendelijk en goed informatief te woord ben gestaan heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken Ik hoop op termijn nogmaals gebruik te kunnen maken van jullie diensten Ralph Bakker

Klantvriendelijk

Als je iets verkeerd besteld doen ze niet moeilijk en krijg je gewoon je geld terug, verder erg behulpzaam met informatie

Filter op locatie