Vlot en goed geholpen

Ook telefonisch prima te woord gestaan.

Website niet duidelijk, lange levertijd

In de website is niet duidelijk aangegeven of de proucten op voorraad zijn. Ik heb ongeveer 3 maanden moeten wachten voordat ik het geleverd heb gekregen. Zelf telkens moeten mailen over de status?

Dit bedrijf is werkelijk KLASSE

Tot tweemaal toe door mij in 2 orders fouten gemaakt. Dit is door Patricia geweldig opgelost, daarom wil ik dit bedrijf een 10 geven metname Patricia. Ook de panelen zijn werkelijk grandioos. De warmte die de infrarood panelen geven zijn heerlijk voor iedereen aan te raden. Echtra voordeel is de zomerkorting van 10%

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Boven verwachting

goed duidelijk en correct

goede shop nette afhandeling mooi product goede prijs

Goede prijs Kwaliteit

Alles perfecr gegaan

wederom weer tevreden over de levering

eerder helaas eens beroep op de serviceafdeling gedaan en de afwikkeling 100% tevreden.

De infrarood verwarming doet het goed en wij zijn er zeer tevreden over

goede info en snelle adequate levering

goede info en snelle adequate levering

Uitstekende service en snelle uitlevering

Prima advies aan de telefoon en snelle uitlevering. Heb nog geen ervaringen kunnen opdoen met het apparaat zelf, omdat ik iemand moet vinden die het ding voor me kan ophangen.

Snelle levering.doet wat is beschreven

Snelle levering,netjes verpakt en verwarming is prima!

snel en goed geleverd , product goed

product wekt goed, alleen steker is niet achter de spiegel weg te werken, moet afgeknipt worden en in het stopcontact aangesloten worden. Bevestiging aan muur niet ideaal met de 4 schroeven. Geen instel mogelijkheden.

Prima service en snelle levering.

Telefonisch wat adviezen ingewonnen waarbij ik prima te woord werd gestaan. Waar geen direct antwoord op kon worden gegeven werd netjes de volgende dag alsnog beantwoord. Bestelling werd netjes de volgende dag geleverd.

Hier wordt je warm van.

Voor het eerst bij Qualifying Heating gekocht. Ondanks de verbouwing was de winkel open. Duidelijk uitleg, goed advies en geen druk om nog meer te verkopen. Kortom een prettige zaak. Het gekochte infrarood paneel voldoet en presteert boven verwachting. Een zaak om echt uw “warmte” eens op te steken.

duidelijke website

duidelijke info op de site, snel geleverd

Infraroodverwarming geeft verwarring. Ik dacht dat infrarood direct warmte geeft. Maar ik den dat dit geen infrarood is. Gezien de naam inraroodverwarmingstore verwacht je dat wel.

Betaalbare prijzen en snelle levering

Betaalbare prijzen en snelle levering

Prima ervaring

Een prima ervaring en snelle levering

mooi product en goede levering

heel blij mee (hoewel ik hem nog niet aan heb gezet). Badkamer is bijna klaar dus ben benieuwd hoe hij werkt

Top product

Het blijft een raadsel waarom zo weinig mensen dit systeem kennen of gebruiken.

snelle service

goed product

Dit is de tweede infrarood paneel dat we bestelt hebben tot volle tevredenheid met draadloze thermostaat, alleen het versturen blijft vreemd, het paneel en thermostaat worden apart verstuurd wel de zelfde dag en aangezien je alleen een melding krijgt van de eerste levering die dag waren we bij de tweede levering later niet thuis.

heldere afspraken, snelle levering

Gewoon goed, doen wat ze beloven

Tot dusverre meer dan tevreden

Perfect en goed verpakt geleverd. Doet alles bovenverwachting goed Het programmeerbare verwarmingselement werkt fantastisch .