Snelle levering.

Snel en goed.

Prima store

Makkelijke, duidelijke site . Snel het juiste product. Goede klantenservice je er niet uitkomt.

Piccobello

+++++

Goede terrasverwarming gekocht zelf opgehaald vriendelijke juffrouw met een goed advies heeft mij geholpen Als het te fris word kachel aan en lekker genieten van m’n balkon Met vriendelijke groeten

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Extreem teleurstellend vrijwel geen warmte

Men vroeg mij een beoordeling te schrijven maar gezien mijn negatieve ervaring twijfelde ik even of ik die zou schrijven Er komt vrijwel geen warmte van af, heel smal en je moet met je benen en voeten er vrijwel boven op hebben zitten om er iets van te merken Een ander negatief punt achteraf gezien is dat onder mijn bureau een balk zit, hij kan door de bolling niet verder naar achteren Anderzijds komt er dan helemaal niets aan warmte meer van af Ik heb helaas de doos niet meer anders ging die terug Overigens heb ik een vlakke plaat van 600 watt die aanzienlijk meer warmte geeft Achteraf gezien kan je beter meer stroom gebruiken en iets wat effectief is dan dit wat weinig energie verbruikt

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Echter heeft dit 300Watt paneel een licht wattage waardoor deze een stralingsbereik van 30 á 40cm heeft. Mijn collega is samen met u tot een passende oplossing gekomen middels de e-mail. Hieruit is gekomen dat u het betreffende paneel kunt retourneren in een andere doos als waarin het paneel is ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Dikke prima

Snelle en correcte levering.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Levering snel. Service prima. Handleiding kan beter.

Zeer tevreden met de 700Watt infrarood paneel met verlichting in de badkamer.

Positief

Eerlijke informatie Net geprijsd Verzen den in orde

Tevreden klant

Wordt snel gereageerd op vragen en goede service

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Snel en goed geleverd mooi product

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

zeer prettig en profesioneel geholpen in Hilversum

zie hierboven verder de infrarood nog niet in gebruik genomen ivm verbouwing .

Mooi product, snelle levering

Zoals de titel zegt, mooi product ( we hebben een prachtige heatpanel 2400 w die het echt super doet) en zee snel geleverd. Netjes en goed verpakt.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Top product, snelle levering

Snelle levering. Product werkt perfect

Zeer correcte opvolging en levering. 10/10

Zeer correcte opvolging en levering. 10/10

Geweldige cooler voor in huis

Deze cooler werkt super goed. Binnen no time is het afgekoeld. Verschillende standen om aan te zetten. Ben er heel blij mee.

Prima levering

Nette snelle levering zonder problemen

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf en wensen u veel gebruiksplezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Positief

Mooi en een eenvoudig te monteren paneel. Ziet er erg goed uit en de ledverlichting werkt perfekt,

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Indien u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Werkt goed

Goede beschrijving en aangenaam in gebruik

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier met het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Enthousiaste ontvangst en een goede uitleg over het gebruik.

Wij hebben het filiaal in Hilversum bezocht. Aan de buitenkant hadden we niet verwacht dat het aan de binnenzijde zo "warm" was. We werden welkom geheten en we kregen een perfecte uitleg. Onze bedoeling was om ons te laten informeren, maar veredr zoeken had geen zin en hebben we direct een element gekocht. Kwaliteit staat bij ons voorop. Evht een aanrader.

Prima verwarming

Snelle levering, goede instructies, werkt orima

Zeer comfortabel

Op Google diverse infra-rood heaters vergeleken maar qua prijs kwaliteit verhouding heb ik gekozen voor de wifi 2400 watt versie. Strak design, eenvoudig te monteren en comfortabele warmte. Een heerlijk verlengstuk voor de avonden in onze tuinkamer.

IR paneel goed, thermostaataansturing rudimentair

In combinatie een IR ecosun paneel met thermostaat en mini inbouw ontvanger gekocht. Het IR paneel is goed; de mini inbouw ontvanger heeft een beschrijving in miniatuurschrift met onvoldoende duidelijke uitleg. De ondersteuning is vriendelijk, maar niet voldoende. Uiteindelijk met zelf expirimenteren een werkzame aansturing kunnen realiseren.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Dit wordt door ons als bedrijf erg gewaardeerd. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat de handleiding zo onoverzichtelijk is. Wij zullen uw tip meenemen te verbetering van ons bedrijf. Dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Compleet

Soepel en vertrouwd

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier me het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Moet nog afwachten

De doos van het infraroodpaneel was duidelijk al eerder gebruikt en er zaten gaten in de doos. De werking heb ik nog niet kunnen controleren omdat het paneel pas 21 mei wordt geplaatst.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen. Helaas komt dit wel eens voor door de transportservice. Onze excuses hiervoor. U kunt het paneel altijd van tevoren testen voordat de installatie service plaatsvindt. Dit doet u gemakkelijk door de stekker in het stopcontact te steken en het paneel op de tafel of op de grond te leggen zodat u zeker weet dat het paneel werkt. Warme groet, Team Quality Heating.

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Snellere levering dan aangegeven

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.