Zeer tevreden.

Vlotte bestelling en snelle levering.

Een goede oplossing gezocht voor mijn bestelling

Mooi product met een mooie uitstraling , hebben er alleen nog 2 te kort .

Vakkundige informatie en snelle levering.

Vriendelijke ontvangst, vakkundige informatie en snelle levering geven een zeer voldaan gevoel.

Verwarmend

Een goede voorlichting door een medewerker met kennis van zaken. Snelle levering door voorraad. Mooi product, goede kwaliteit en prijs verhouding.

Ziet er strak uit

Jammer dat er geen enkele bevestiging materiaal bij zit, hoe zet je deze nu vast aan de plint? Moet hij op de grond staan? Lijkt me niet ivm de warmte. Had makkelijk geweest als er soort van pootjes onder zouden zitten. Voor de rest ziet het er goed uit.

Heerlijk in de late uurtjes

Ik heb een dwarslaesie waardoor ik mijn afstandsbediening niet meer kan gebruiken, dit gebruik ik nu via de tablet met wifi. Super handig.

voldoet aan mijn verwachting, aan genaamd warm in warmte veld.

makkelijke installatie , alleen het ophangen van het warmt paneel is beter met twee man te doen , 8 kilo boven je hooft is wat zwaar

de bestelling en levering gingen prima

ik heb een infrarood panel besteld via de website, ik heb mijn bestelling snel gekregen.

Geduldig, ervaren en zeer klantvriendelijk.

Wij zijn blij dat wij u vorige week naar tevredenheid hebben geholpen Wij hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.”

Duurde lang

Aangezien er transportschade was, moesten wij het retour sturen voor het omruilen. Dit kwam mede vanwege de ontbrekende verpakking van het product in de doos. Het heeft drie dagen geduurd om eindelijk een retour label te ontvangen. Wachten nu weer op een nieuw exemplaar.

Goed product.

Vroeg installatie informatie en kreeg die snel. Stapsgewijs wat ik moet doen. Prima.

Geachte heer, mevrouw, Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product.

Slechtste webwinkel zo ver

Er werden defecte en gebruikte producten geleverd met zichtbare gebruikssporen bij de schroef bevestiging en gebogen elementen. Bij melding binnen 11 dagen werd mij verteld dat de melding te laat was en binnen 1 week gemoeten had. Wettelijk heb ik hier 2 weken voor. Verder hebben jullie gekozen om een geretourneerd product door te sturen zonder deze correct te checken en schuiven jullie vervolgens de verantwoordelijkheid op mij af. En gezien de doos er onbeschadigd en goed uit zag, en gezien ik veel materiaal binnen kreeg voor de verbouwing en niet alles kon uitstallen, ging ik er van uit dat het product in orde zou zijn. Ik ben dus erg teleurstellend in de service en zal jullie niet aanraden. Jammer.

Goede service en reageert snel op je berichten

Goed product, goede sevice

We hadden er eerder wat besteld, nu voor de 2e keer. Helaas was er iets zoek geraakt, na 1 telefoontje 2 dagen later product als nog ontvanger, geen gedoe, gewoon opgelost.

Het is een kado voor mijn zus

Dus ik weet niet of het haar zal bevallen,maar ik denk het wel omdat ze nu elke keer een kruik gebruikt.

Snelle service en goed product

Een warmte deken besteld deze kon gelijk in de winkel opgehaald worden. Ook een goed product.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Product zoals beschreven. Snelle levering.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Besteld en volgende dag binnen

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering.

Snel en goed.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima store

Makkelijke, duidelijke site . Snel het juiste product. Goede klantenservice je er niet uitkomt.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Piccobello

+++++

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede terrasverwarming gekocht zelf opgehaald vriendelijke juffrouw met een goed advies heeft mij geholpen Als het te fris word kachel aan en lekker genieten van m’n balkon Met vriendelijke groeten

Top aftersales maar wellicht was een ander infrarood paneel meer geschikt

Ik heb een bureau met een balk er onder en daarom is een gebogen infrarood paneel minder geschikt (omdat die te ver naar voren komt naar de voeten) en ben ik wellicht beter geholpen met een vlakke infrarood paneel met gezien de gewenste toepassing een wellicht wat hoger wattage Overigens was mijn idee de airco wat minder hoog te zetten of wellicht op dezelfde stand in combinatie met stralingswarmte in de vorm van een infrarood paneel Ik werd uitermate vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan met de service afdeling voor mijn retour Of ik het product aanbeveel of niet is afhankelijk van de door u gewenste toepassing, of ik het bedrijf aanbeveel wordt met 5 sterren beloond

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Echter heeft dit 300Watt paneel een licht wattage waardoor deze een stralingsbereik van 30 á 40cm heeft. Mijn collega is samen met u tot een passende oplossing gekomen middels de e-mail. Hieruit is gekomen dat u het betreffende paneel kunt retourneren in een andere doos als waarin het paneel is ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Dikke prima

Snelle en correcte levering.