Probleemloze bestelling en snelle levering

Bestellen en leveren gingen uitstekend. Product was ook helemaal in orde. Geen ervaring nog met als ik zou moeten ruilen, maar dit geeft vertrouwen.

Prettige warmte goed als bijverwarming

De radiator voldoet aan de t aan de verwachting Alleen een minpuntje de wankele pootjes zijn erg zwak

Zeer snelle levering.

Bij een levering was een thermostaat niet in te stellen. Na contact is er de volgende dag een nieuw geleverd zonder kost. Top bedrijf.

Kijken, bestellen en levering dat alles binnen 3 dagen!

Zoals de titel zegt: dit is supersnel. Maar dit is de realiteit en dit verrast mij ook, maar ben erg blij.

Snel dus top

Bestellen en binnen 48 uur geleverd krijgen is top!

zeer goed

warmt genoeg

Goedkope bijverwarming

Infrarood verwarming 350 watt verbruik is prima als bijverwarming ipv dure elektrische radiator van 2000 watt

Levering was vlot, de gebruiksaanwijzing eenvoudig. De Infrarood verwarming staat onder een bureau en dat werkt goed als bijverwarming op een zolderkamer die snel afkoeld.

Snel en alles volgens afspraak

Prima product

De kachel werd snel geleverd, ziet er mooi uit. Een tip, iets beter verpakken om schade te voorkomen. Doos was nat door de regen en ingedeukt. Geluk gehad dat er geen beschadiging was. Maar verder....top.

Goed advies tot aankoop

Mijn Serre wilde ik goed warm houden. Voor mijzelf had ik in gedachten voor 2 infrarood heaters. Door goede advies, heb ik voor 2 maal de 2400 W aangeschaft. Alles netjes ontvangen zoals omschreven. Ook zeer tevreden dat ik voor 2 heb gekozen. Via afstandsbediening kun je de warmte stand regelen....heb ze zo aangesloten dat ik zelf de keuze maakt....samen....of enkel 1. In een gesloten Serre......zeer tevreden.

Mooi, functioneel een iets krachtiger paneel had ook gekund.

Hangt perfect aan het plafond. De flexibele bevestigingsstrip heb ik vooraf verstevigd met een dun houten latje om het aftekenen te vergemakkelijken. Na het aftekenen heb ik het latje verwijderd van de bevestigingsstrip. Gaatjes geboord, goede pluggen met goede schroven gebruik en het zit perfect. De truc met het verstevigen van de strip is slim wanneer je alleen de klus moet klaren.

Mijn vrouw heeft geen koude voeten meer.

Goed apperaat en gebruikt weinig stroom.

Heerlijke warmte

Onze badkamer heeft met het infrarood paneel van 110x70 cm met ledrand en afstandsbediening , de overtreffende trap van comfortabel bereikt, de montage handleiding was prima. Via het normale lichtpunt aangesloten en via de normale lichtschakelaar aan en uit, zodra het paneel communicatie met de afstandbediening heeft hoor je een duidelijk piep signaal. Na ongeveer 45 sec schakelt de led verlichting in. Wil je eerder het licht van het paneel aanhebben dan schakel je het in via de afstandsbediening. Lang verhaal kort, super tevreden duidelijke website en het vermogen van 680 W is ruim voldoende als bijverearming net voor je gaat douchen ruimte is 14 M2.

Zeer slechte service

Ik krijg een beschadigd paneel. Vervolgens geven ze aan dat ze dit weten en dat het met wat stripjes er tussen te duwen is opgelost. Echter er zitten deuken in die niet te herstellen zijn met een stripje. Ik heb nog ongeveer 30 panelen nodig, hier ga ik ze zeker niet bestellen.

Keurig geregeld.

Snelle levering en hij doet het. Nu nog het koude weer zodat we het kunnen gaan gebruiken.

snelle levering niets op aan te merken

Ziet er mooi uit heb vanuit de doos het geheel uitgeprobeerd en werkt uit de kunst. moet nog geplaatst worden. Een ding vind ik jammer , waarom voor niet engels taal machting een kleine ned vertaling.

Verkeerde thermostaat was geleverd, maar binnen twee dagen arriveerde de goede

Goede prijs, goede kwaliteit, snel geleverd

Niks op aan te merken!

Goede voorlichting en vriendelijke service

Ik had mijn verwarming al op internet uitgezocht, maar wilde toch ook ff kijken. De verkoper in de winkel liet mij zien dat ik toch beter een ander wattage kon nemen, waardoor het tripje naar de winkel (30 km heen en 30 km terug) echt de moeite waard bleek.

Mijn ervaring

Hallo ten eerste bedankt voor de sending. Ik heb het met goede ervaring ontvangen. Hellaas heb ik geen instructies er bij gehad, hoe ik het moet plaatsen!! En dat vind ik geen goede zaak. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg C kerkhof

Duidelijke webshop en voldoende info

Goede en duidelijke webshop om een goed beeld te vormen over infrarood panelen. Hier een staand model gekozen met meteen een stekker thermostaat met wifi zodat ik eenvoudig de temperatuur kan regelen en de thermostaat aan en uit kan zetten (stroomdoorgifte stoppen naar infrarood paneel)

Alles prima voor elkaar

AHNCPR infrarood heater 2400 watt is een mooie product met slechte gebruiksaanwijzing

De AHNCPR infrarood heater 2400 watt is een mooi product met afstandsbediening alleen de gebruiksaanwijzing is waardeloos. Er wordt niet uitgelegd wat de werking is van de "mode" en de "timer". Misschien handig om hier iets aan te doen, desnoods door zelf iets te beschrijven en bij te voegen