Reviews voor Infraroodverwarmingstore

Kwaltatief goed , info prima

Ik heb de produkten die ik besteld heb snel in huis en ze bevallen uitstekend. Prijs/kwaliteit is ok. Logistieke uitdaging: als afzender bij DHL aangeven dat als het om meerdere collie voor 1 geadresseerde gaat, dit ook in 1 rit mee kan. Misschien meerdere collie als 1 collo verpakken met adres erop.

Hartverwarmend

Vele vragen gesteld, snel en keurig antwoord en goed advies. Snelle levering en inmiddels opgehangen en werkend als bijverwarming in de badkamer. Tevreden kopers....

prima bedrijf

bestelling netjes en vlug geleverd.

mooi product

duidelijke website. snel bezorgd.spiegel hangt nog niet( verbouwen moet nog plaatsvinden)maar heb het al uitgeprobeerd.werkt prima, snel warm.

Erg snel geleverd en uitstekende producten

apparatuur werkt prima. De bezorging was teleurstellend.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde apparatuur. De bezorging (DHL) gaf een hele dag aan als tijdblik. Onacceptabel. Merkwaardig was ook overigens dat ik twee apparaten tegelijk had besteld en op verschillende dagen werden geleverd.

Snelle correcte levering

Via de website een goede keus kunnen maken. Duidelijke omschrijving. De levering was snel en correct. Het paneel hangt in het toilet en wordt aangestuurd door een thermostaat. Zo blijft deze kleine ruimte keurig op een gewenste temperatuur.

Goed product maar salessupport mag wel iets beter

Het ging allemaal een beetje moeizaam met bestelling (verkeerde artikelen ontvangen) en toen bleek bij aansluiten probleem en dat is wel lastig vanuit buitenland

Geweldig, vriendelijk, snel.

Prima lekkere warmte

Is ook goed te regelen met de thermostaat

Duidelijk betroubaar

Ik heb nog mijn twijfels

Ik heb nog mijn twijfels over infrarood en deze panelen. Ze zijn makkelijk op te hangen en werken prima. Deze winter moet bewijzen of infrarood mij goed bevalt, eerder zal ik ze niet aanbevelen.

Alles in orde. Goede kwaliteit/prijs/levertijd

Geweldig hadden we jaren eerder moeten doen

Snelle en correcte levering met een extra door hun aangebrachte isolatie( tegen betaling) aan de achterzijde van het paneel precies wat ik wou ivm de plafon, wordt nu nog maar 20 a 30 graden

Uitstekende leverancier

Vragen over schakelen van panelen en het vermogen, werden allemaal snel beantwoord. Keus gemaakt, besteld en daarna is het paneel snel geleverd. Ik kom terug.

Goed telefonisch advies. Bestelling online per omgaande afgehandeld en bezorgd. Makkelijk allemaal zelf te installeren.

snelle levering van een goed produkt

Paneel v 700 watt doet wat beloofd werd.

Direct gelevert

de volgende dag was de verwarming al aangekomen

Snel en ook nog goed ingepakt

Super snel netjes hoor

Prima verpakt. Goede montage voorschriften.

Uitgepakt, opgehangen en gaan met die banaan! Werkt gewoon zoals belooft.

Snelle en goede aflevering

Materialen zijn snel en goedafgeleverd, in een goede verpakking. Handleidingen zijn ook aanwezig. Voor de thermostaat mag iets duidelijker

geen minpunt

een minpunt: een plakker op de voorkant (??).

Nog niks ontvangen !!

Niks ontvangen.

Beste Arnold, Bedankt voor uw bericht, helaas is er door een sorteerfout uw pakket 1 dag vertraagd. Ik heb u zojuist gebeld na aanleiding van uw review. Helaas kreeg ik u niet aan de lijn. Ik zou graag met u in contact willen komen.

Filter op locatie