nog niet uitgeprobeerd

Deze verplaatsbare infraroodverwarmingsplaat heb ik nog niet gebruikt.(omdat het nu nog te warm is). Er is wel een ander in huis in de badkamer en die voldoet uitstekend. Deze komt straks aanmerking als het straks killer wordt in huis.

Eenvoudige site en snel volgens afspraak geleverd. Top.

Goed product geleverd

Het product doet het naar verwachting, staat helaas een beetje schuin, moet misschien ook vanwege betere warmteafgifte. Verder goed tevreden.

Store prima, transport slecht

levering NIET de dag nadien (zoals aangekondigd), maar ook de dag daarna niet. Pas na 3 dagen...Toevallig was deze levering zeer dringend. DHL slecht (tevens slechte communicatie...)

Mooie verlichting 9f ze voldoen moet ik nog ervaren in de winter

Ik ben van plan om meerdere panelen te kopen maar dit pad in september

Snelle levering van infraroodpaneel met led. Eenvoudig te monteren en werkt goed. Netjes.

Goed bedrijf

In Alkmaar geweest en adequate voorlichting gekregen over de aanschaf van 2 infrarood panelen. De levering ging niet goed. DHL maakte er een potje van. Drie items op 3 verschillende dagen geleverd, de laatste met een enorme vertraging, zonder track en tracecode. Helaas heb ik dat al eerder meegemaakt bij DHL. Ik heb dan ook besloten om, indien een bedrijf gebruikt maakt van DHL de bestelde spullen zelf maar op te komen halen.

Aankoop was goed

Bezoek aan adres in Alkmaar prima, goede uitleg gekregen. Aanleg duurde erg lang , meer dan 2 uur, monteur was niet goed op de hoogte en moest regelmatig met iemand bellen voor uitleg.

Snel geleverd. Kwaliteit kan ik nog niet over oordelen omdat de ir plaat nog niet geplaatst is.

Ziet er prachtig uit.

temperatuur is nu niet om de verwarming te testen resultaat komt wat later

Groots aanbod en gedegen kennis.

De dame die ons hielp deed heel erg haar best voor ons.

Top en correct geleverd

Goede kommunicatie en vlotte levering

vlotte levering.

Een prettige website waar je goed kan kiezen waar de voorkeur naar uit gaat. Voor mij was "verplaatsbaar" een voorwaarde. De bijgeleverde pootjes zijn stevig. Mocht je er later voor kiezen om deze plaat toch aan de muur te hangen zal je alsnog muurbeugels moeten bestellen.

Snelle correcte levering

Zeer snelle levering van het product, welke zeer goed verpakt was. Enige verwarring bij mij omdat ik s'middags eerst een deel van de bestelling kreeg en s'avonds het andere gedeelte, maar dit geven zij aan op de website. Ik zal hier zeker weer bestellen.

vlotte afhandeling

Snelle, vriendelijke en adequate afhandeling order

Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam

Vragen snel en duidelijk beantwoord. Behulpzaam het het uitzoeken van een thermostaat. Aanrader!

Tot nu toe is alles prima gegaan. Nu nog even wachten met het laten monteren.

Zie boven.

We misten een goede beschrijving

Voor de aanleg van de thermostaat zonder wifi ontbreekt een gedegen handleiding. Het paneel is geweldig

Snelle levering en correcte montage .

Vriendelijke en deskundige hulp , klantensurvice . Binnen 1 week , 2 behulpsamen monteurs die goed inproviceren bij het plaatsen van in mijn geval 12 panelen . Ik ben zeer te vreden .

Ik ben bijna goed geholpen bij de aanschaf van het infraroodpaneel

Ik mis een gebruiksaanwijzing bij het paneel. Kan de warmte afgifte nog geregeld worden met meerdere standen?

Goede Service, Produkt Niet super.

Ik ervaar de Service als Goed, o.a. doordat het produkt 1 dag werd geleverd zonder melding ervan. En ik heb erover moeten bellen.! Ik ervaar het produkt niet als Super Goed. Het werkt goed, echter de IR stralen doen minder dan ik er van had verwacht. Tevens is de opwarmtijd meer dan 10 minuten. Tevens de opmerking dat de bijgeleverde Ophang mal (op papier) niet correct is voor het paneel dat ik heb gekocht (159,50 x 59,50 cm). De werkelijke opgangpunten waren daarop 0,50 cm korter. De mal was afgesteld op de maat 160 x 60, alhoewel mijn paneel maat wel op de mal aangegeven stond.

matig

In eerste instantie heel erg enthousiast over de voorlichting en kennis van de verkoopster. Echter is de bestelling niet volledig geleverd en wacht ik nog steeds op een belangrijk onderdeel nl. de bediening. Ben benieuwd of dit vandaag geleverd wordt. Zo niet dan word ik erg boos!

Precies wat ik verwachtte ;-)

Doet het goed.

Super goed geregeld

Oké

Ik ben zeer tevreden over de snelle en vriendelijke communicatie met Infrarood verwarmingstore.

Het display van de thermostaat was stuk, waardoor ik deze niet kon instellen. Mijn mailtje hierover werd binnen één uur beantwoord en de volgende dag had ik al een nieuwe thermostaat in huis! Ik kan deze firma dan ook van harte aanbevelen!!! Harrie van Schalen Asten.