Meer verwarming verwacht

Geen Nederlandstalige handleiding. Verwarmt niet zoals voorgesteld.

goede begeleiding

prima informatie,ook telefonisch.

Was geleverd met missend onderdeel. Is super snel nagestuurd :-).

Snel en goed geleverd.

Na mijn bestelling werd het na twee dagen goed ingepakt geleverd.

Een hele goede product

Ben ook zeer tevreden met de service

Er komt eigenlijk nooit een reactie

Tot nu toe onvoldoende, ik heb nog nooit een reactie mogen ontvangen. Momenteel loopt vraag 61845 nog.

Nette Afhandeling bestelling .

Tevreden met terrasverwarming.

Keurig voor elkaar

Voetjes waren niet aanwezig in verpakking. Mailtje gestuurd, binnen een uur antwoord dat voetjes in na order stonden. Ze na drie dagen keurig alsnog toegestuurd gekregen. Al met al keurig geregeld en snelle reactie op gestelde vraag.

Prima levering en dito materiaal. Plafondbeugel lijkt wat licht maar extra gaatjes erin is ok.

Uitstekend product, uitstekende service

Duidelijke website, prima contact, zeker ook telefonisch, correcte snelle levering

Goed product en snelle levering

Voor bij mijn werkplek op zolder een 350 watt paneel gekocht Ook nog met subsidie via duurzaam bouwloket een fijne warme plek en duurzame oplossing

De levering duurde iets langer door BPost issues, maar verder perfect. Ook de telefonische ondersteuning door de medewerkers was ok.

Goede aankoop snel levering

Mooie spiegel. Makkelijk te installeren en bedienen. Doet wat hij moet doen, wordt lekker warm

Betrouwbaar

Besteld en bezorgd zonder problemen. Duidekijke communicatie

zeer slecht. Verkeerde product gekregen.

Moest zelf het verkeerde product terug sturen. Volgens telefonische afspraak zou het goede product alsnog verzonden worden. Helaas gebeurde dit niet.

aanrader!

Fijne verwarming, snelle levering. Perfect voor het energiezuinig opwarmen van een kleine zolderkamer. Makkelijk in gebruik (gewoon inpluggen) en neemt weinig ruimte in omdat hij erg plat is. Kortom: een aanrader!

Goed product, werkt prima

Goed product, goede prijs, snel geleverd

Ik ben tevreden.

Probleem

Snelle en correcte afhandeling

Verwarming werkt prima onder de bureau

Ik heb er 2 gekocht maar bij eentje ontbrak de handleiding en montage materiaal.

Goede duidelijke site

Super snel geleverd en duidelijke uitleg!

Wij hebben een spiegelpaneel gekocht en een wifi thermostaat. Koppelen met wifi ging snel en het werkt echt super! Geen beslagen spiegel meer én lekkere warmte op de badkamer.

Betrouwbaar

Snelle levering, veilig verpakt, onbeschadigd geleverd.

Snelle levering naar Frankrijk