Prima ervaring. Geen problemen o.i.d.

Prima snelle leverantie!!

Vrijdag besteld maandag in huis: prima

Verwarmt slecht

Gesloten overkapping 8x4 wordt niet warm.

super service

Heater snel ontvangen. helaas was het de verkeerde heater maar dit is snel hersteld. Goed en snel opgelost.

Correcte webshop

Het bestellen van je artikel is erg makkelijk en veilig evenals het retourneren van je aankoop als je een verkeerde keuze hebt gemaakt, tevens goede telefonische ondersteuning. Alle informatie duidelijk via mail gecommuniceerd. Een dikke 10 !!

Prima klantenservice en goed materiaal

Prima bedrijf

Goed advies, Mooi product, oprijd geleverd, alles volgens afspraak ,

Na telefonisch overleg panel besteld, keurig volgende dag geleverd.

Transport schade

Product is oké, maar werd geleverd met schade. Ik moest zelf wat schade herstellen met schroeven. Product werkt wel, alleen nog wel wat schade zichtbaar en afstandsbediening werkt niet. Voor mij niet zo'n probleem, maar niet oké voor een nieuw product.

Goede verwarming

Betrouwbare info, nette en snelle levering

Toppers

Prima verzorgd!

Verder geen commentaar!

Zoals het hoort!

Spiegel met IR verwarming, twee vliegen in één klap. Een bijkomende vraag werd spoedig beantwoord. Besteld & geleverd volgens "het boekje". Kortom...zoals het hoort!

Dubbel

Het geleverde product is prima en voldoet helemaal aan de verwachtingen. De levertijd was echter veel te lang. Ik heb wel korting gekregen maar ontving het verwarmingspaneel pas na de winter................. Jammer want ik wil eigenlijk nog wel zo'n paneel. Mss moet ik het nu bestellen en dan hopelijk voor dat de kou invalt heb ik het in huis.

Nakomen wat er wordt beloofd.

Exact volgens de omschrijving op hun webpagina. Kan het niet op korte termijn staat dat keurig vermeld.

Vlot geleverd. Wel plaat en thermostaat apart bezorgd.

2 aparte pakketjes bezorgd. Niet milieuvriendelijk

Prima levering conform afspraak

Snel antwoord op vragen. Correcte levering. Prima product.

Snel antwoord op vragen. Correcte levering. Prima product. Gemakkelijke plaatsing. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Donderdag besteld vrijdag geleverd! Spat zuiver

De infrarood terrasverwarming hangt al wel maar moet nog in gebruik worden genomen. We hebben wel f geprobeerd of de WiFi goed bereik had maar dat was prima in orde! We hopen er veel gebruik van te maken in de veranda en dat de verwarmer een lange tijd me e gaat! Met vriendelijke groet Arjan degeling

Mooi product, maar zeer lange levertijd

Een levertijd van 40 werkdagen vindt ik al lang. Dat een bestelling in november pas in maart geleverd wordt (nadat ik er zelf steeds achteraan moest bellen) vindt ik niet netjes. maar... Het infraroodpaneel zelf is van goede kwaliteit. Mooie opdruk en goede warmte. Als de levertijd verbeterd wordt kan ik 5 sterren geven, maar in dit geval vond ik de levertijd onacceptabel.

In een zin, naar mijn zin.

Zie boven

Prima service, en snelle levering

Prima service en snelle levering. Ook voor ondersteuning van het product prima nazorg

Positief

Goed advies en snelle levering. Ga zeker weer bestellen voor mijn nieuwe bedrijfspand. VNF Holding

Warmteopbrengst teleurstellend en handdoekbeugel te krap op paneel.

Artikel gaat dan ook retour

Prima verwarming

Prima verwarming. Spiegel en licht zijn ook perfect en dus een ideale combinatie. Hang hem niet te hoog anders kan je niet bij het knopje: knopje licht en verwarming zijn apart. Wij hebben de stekker eraf geknipt en aangesloten op het lichtnet. Dus hij gaat aan als het licht wordt aangedaan. Als je dat niet wilt kan je uiteindelijk de knopjes gebruiken. We hebben gekozen voor licht automatisch aan en de verwarming doen we met de hand. Binnen 5 minuten is het warm. Naast de vloerverwarming een prima systeem voor een badkamer van 2 m x 2m. Wij hebben de 450Watt.

Levering prima, product informatie onjuist

Prima product echter twee wezenlijke afwijkingen tov product info: 1 diepte is 4/5 cm ipv 2 en Made in PCR ipv Germany