Prettige mensen die hart voor de zaak hebben

Zijn goed te woord gestaan en goed voorgelicht. 1 opmerking / aanbeveling: 1 infrarood spiegel 700 watt gekocht. De rechte stekker die eraan zit is te groot en steekt veel te ver uit om de spiegel op de kunnen hangen als het stopcontact achter de spiegel zit. Deze stekker zelf vervangen door een "haakse" stekker die prima achter de spiegel in een stopcontact geplaatst kan worden.

Levering correct, maar communicatie over voorraad slecht

Artikelen worden aangeboden en verkocht zonder dat ze op voorraad zijn. Diverse keren gevraagd wanneer levering plaats zou kunnen vinden maar geen reactie gekregen. Zo nu en dan maar zelf op de website gekeken tot het moment dat de heater leverbaar was. De levering verliep correct.

Super firma

Toegankelijke website en ze nemen ook de telefoon nog op:) De dame, genaamd Patrica, kon al mijn vragen beantwoorden en gaf zeer professioneel advies. Spiegel onbeschadigd ontvangen en is goed ingepakt in 2 dozen. Kortom Topfirma, werking spiegel kan ik nog niets over zeggen.

Prima product, late levering

Het product werkt als gewenst, de ingebouwde verwarming nog niet kunnen testen ivm met zomers weer. Leverings informatie op de website klopte niet, product na 3 week pas geleverd ipv binnen 2 werkdagen, zoals vermeld

vlotte verloop van aankoop, goeie aankoop en gemakkelijk te plaatsen

Snel geleverd, doet wat het beloofd.

De service is meer dan uitstekend

Het infrarood paneel voor de badkamer werd snel geleverd

Besteld en netjes op tijd geleverd

Erg slechte heater, veel te weinig warmte

Te koud

Leveren wat ze beloven

Bestelling binnen zoals voorspeld. Ook bij aanvullende vragen vriendelijk, snel en goed geholpen.

Werkt perfect

Snel geleverd en goede informatie

maken waar wat ze beloven

Prima bedrijf komen afspraken na. SUPER

Goed alleen stond leverbaar naar 8weken maar duurde 14welem voor hij weer leverbaar was

Goed alleen lange lever tijd zijden 8 weken maar waren er 14

Had een verkeerde keus gemaakt doordat ik de informatie op site niet goed gelezen heb. Dom had ik advies vooraf had gevraagd. Per mailcontact alsnog gedaan. Reactie: geen probleem gewoon terugsturen en de juiste heather bestellen. Geen retourkosten indien er nieuwe bestelling wordt geplaatst. Kortom: goede informatieve site, snelle reactie op mail en perfecte (klanten)service. Kan infraroodverwarmingstore ten volle aanbevelen.

Top service.

Snelle en duidelijke communicatie.

Snelle nette levering

Jammer dat de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands is.

Mooie producten , snelle levering

Prima webshop!

Goed advies en netjes geholpen.

Snelle reactie op vragen via de mail en goed geholpen via telefonisch contact.

Zie hieronder

Keurige en duidelijke adviezen en uitstekend nakomen van afspraken.

Zeer tevreden met mijn aankoop

Terrasverwarmer is groot en stevig. Warmt goed op. Heb hem staan onder mijn overkapping met een opp van 20 m2. Prijs kwaliteit verhouding is top. Dikke 10! Moest wel lang wachten voor de levering maar dat werd al aangegeven in het begin. Hopen dat de rekening niet hoog komt met dit :D

Redelijk goed.

Na een wat gegrekkige communicatie een prima product voor een scherpe prijs geleverd.

Een mooie aanbieding

Prima tweede kans aanbieding van een niet meer geproduceerde infraheater

snelle levering was een iets fout gegaan maar primaopgelost

Snelle levering en een goed product