Prima bedrijf, komt afspraken goed na.

Ik had een infraroodpaneel met ledverlichting besteld, maar besloot later dit te wijzigen in een normaal paneel voor inbouw in een systeemplafond, dit was bij hun geen enkel probleem. Toen het paneel binnenkwam bleek het bij de koerier gevallen te zijn en zat er een deuk in de hoek, hierover gemaild, kreeg de keus voor terugsturen en ruilen voor nieuwe, of waardevermindering van 80,-. Dat was 35% korting, ik heb hiervoor gekozen en de deuk zelf een beetje vlak gemaakt, deze viel grotendeels achter de rand van systeemplafond. Prima afhandeling!

Helaas kan ik mijn ervaring nog niet geven.

Ivm verbouwing zit de spiegel/verwarming nog in de doos. Del evering was goed netjes verpakt. Ik geef later mijn reactie over functionaliteit.

Prima service en de heater voldoet volledig aan de verwachtingen

Levering van een defect toestel, maar perfect rechtgezet.

Een zeer goede klantendienst.

Wordt als klant behandeld

In mijn geval was het product niet op voorraad, maar wanneer ik zou bestellen kreeg ik wel de garantie dat het bij de 1e beschikbare shipment ook geleverd zou worden. Eigenlijk houd ik niet zo van vooruit betalen maar in dit geval werd het netjes binnen de te verwachten termijn geleverd.

Snel en correct geholpen

Fijn dat er een showroom is waar je de panelen kan zien en de warmte kan voelen.

Ga weer met warme voeten naar bed.

Vlotte levering en zie boven. Heb vooral buiten de zomer om altijd koude voeten. Bovendien kan de verwarming een graadje lager. Win win situatie. Heb hem intussen al aanbevolen bij een fb vriendin.

Heb nog geen ervaring

Omdat ik nog maar net de verwarming heb geplaatst, kan ik nog geen mening geven. Na de winter wel.

Goed !!

Alles volgens afspraak gegaan .

supergoed

snelle levering en precies wat ik grevraagd heb.

ik ben er blij mee

levering was vlot en correct, zeer goed verpakt, communicatie via mail, communicatie via mail ook ok. De verplaatsbare infraroodverwarming heb ik geprobeerd, maar nog in een nazomerse periode, lijkt een goede warmteafgifte in relatie tot het stroomverbruik. Ideaal om op verschillende plekken in huis te gebruiken, afhankelijk van behoefte.

Prima kachel, mooie vormgeving, zwakke ophangbeugels.

Maar .. de ophangbeugels zijn te licht. Kunnen de kachel niet dragen zonder te verbuigen. Ik heb er andere steviger beugels bij laten maken. Kosten 15€.

Goed en vriendelijk geholpen door klantenservice !

Snelle levering, en niet werkende kortingscode plus ontbrekend manual snel en vriendelijk uit de wereld geholpen door P.

Snelle en correcte levering

Vlotte levering en prima apparaat

Uitstekend geholpen door hele vriendelijke jongeman

Zie vorige zin

Prima geregeld!

Snelheid bestelde plaat, prima verpakking.

Was goed

Product is goed

Een duidelijke en overzichtelijke website.

Snel geleverd, paneel prima, pootjes ronduit slecht

Het infrarood paneel is prima, ziet er mooi uit en werkt goed. Maar de los erbij gekochte pootjes zijn ronduit amateuristisch. Ik heb het paneel nu in een metalen gitaar standaard staan. Veel stabieler, staat mooier en is nog goedkoper.

picobello

gemakkelijk bestellen en snelle levering en de 3 panelen voldoen GOED.

Snelle, onvolledige, levering

Het paneel werd zonder voetsteunen geleverd. Bellen: ze zouden er niet zijn en een dag later waren ze er ineens wel. Ik pleit voor eerlijkheid: als iets niet goed gaat, geef het gewoon toe. Vanwege week vakantie nog niet veel gebruik gemaakt van het paneel. Ben benieuwd.

Betere korting zou gewenst zijn

Erg tevreden met het infraroodpaneel, snel geleverd.

Heel goed.

Goede bereikbaarheid en snelle service.

Via de telefoon goed geholpen

1 minpuntje. Volgens de omschrijving op de site zit er 2 meter snoer aan het paneel. Dit is krap 1 meter.