Levering volgens afspraak van goed produkt.

De infraroodverwarming met verlichting is voor ons echt een ideale combinatie. Geen last van schaduw bij werkzaamheden.

De afspraken worden nagekomen

Het paneel werkt goed

Snel en gemakkelijk te bestellen

Snel en gemakkelijk te bestellen

Niets op aan te merken

De levering van het bestelde product ging zoals verwacht, dus niets op aan te merken.

Goede infrarood verwarming

Wel binnen 1 meter bereik te plaatsen dan is het lekker warm.

Snelle levering, goed en mooi product

Website met goed beschrijving van de producten. Snelle levering en mooi glaspaneel. Snelle aangename opwarming. Jammer dat er geen standaard voetsteunen bijzitten want die had ik er achteraf gezien liever bij willen hebben. Los bestellen dus maar.

Mooi product.

Mooi product en gemakkelijk te monteren. Wel een probleem om de draadloze thermostaat te laten paren.

Doen wat ze zeggen.

Top bedrijf

Bijzonder correct

Lang wachten

Ik heb op een middag om 16.55 in november. Een kachel besteld Zou over 6 weken komen. Kwam pas na 9 weken.

Mooi product werkt uitstekend conform de omschrijving op de site.

Goede ervaring

Intusen heb ik 2 infrarood verwarmingspanelen bij dit bedrijf gekocht. De tweede bestelling duurder wat langer doordat er erg veel vraag naar dit product is. Na hun melding dat de panelen warren binnengekomen, werd het zeer snel bezorgd. De panelen zijn bijzonder goed verpakt. De panelen voldoen aan mijn verwachting. Ik was per abuis vergeten 'verplaatsbaa' aan te geven. Na een telefoontje heb ik de voetsteuntjes dezelfde dag nog kunnen ophalen (ik woon redelijk dichtbij hun vestigingsadres). Vriendelijk personeel.

De levering heeft heel lang geduurd en de warmte valt mij wat tegen.

Ik wist dat ik lang moest wachten vanwege containers die vast zaten. Maar uit eindelijk duurde het nog 4 weken langer, zonder dat daar bericht over werd verstrekt. Uiteindelijk valt de warmte tegen. Er zou duidelijker voorlichting gegeven kunnen worden over de capaciteit van een infra rood paneel voor een bepaalde ruimte.

Zeer geschikt als bijverwarming

Enige studie van tevoren over infrarood panelen is gewenst. Zeer tevreden, als bijverwarming. Aangename stralingswarmte.

Duidelijke en communicatie, goede service

Heldere communicatie en vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven. Al meerdere keren bestellingen gedaan en a;tijd erg tevreden

Nooit meer verstoppen onder een dekentje op de bank

Wij hebben een unit opgehangen in de huiskamer om tijdens Netflix en/of gamen het niet meer koud te hebben en het werkt prima. De reden voor geen 5 sterren is dat de afwerking niet geweldig is. Bij de randen in de hoeken zie je dat het metaal en plastic niet mooi aansluit en iets te grote kieren heeft waardoor je zelfs de bedrading ziet. Dit geeft het product niet de finishing touch die het wel verdient.

Prima levering

Goede levering Naar afspraak

Super tevreden en heerlijke warme handen tijdens het typen

Ik heb een verwarmde bureauonderlegger gekocht omdat ik intens koud wordt van het stilzitten tijdens mijn werk en mijn handen bevriezen. Iemand raadde mij deze mat aan en die heb ik direct besteld. Snel in huis. De mat heeft drie standen en stand 1 is al perfect. Hij schakelt zelf uit na 4 uur wat ook veilig is!

Mooi product functioneert goed

Mooi product functioneert perfect, ook design is prachtig Ook helpdesk (Patricia) bedanken voor de perfecte ondersteuning. Een minpuntje dat als je de batterijen moet vervangen dat je alles weer opnieuw moet instellen. En gelijk de nederlandsche gebruiksaanwijzing toevoegen.

Prettige ervaring

Goed product. Levering mag iets sneller.

Prima, lekker apparaat, doet precies wat gezegd wordt. Ik zou d'r nog een regelaar of een klokje op willen hebben (maar dat regel ik zelf wel :-).

Ik heb een positieve ervaring met Infrarrodstore.

De bestelling via internet werkt prima en de levering is snel. Bij problemen krijg je een goede service van deskundige mensen

makkelijk besteld en opgehaald in Alkmaar

Op de website een IR paneel en draadloze thermostaat besteld Deze bestelling heb ik de volgende dag opgehaald in Alkmaar alles netjes verplakt en alles werkt naar behoren

nog steeds niets binnen en geen enkel bericht

18-11 besteld en nog steeds niets binnen . Ook geen enkel bericht