Top product, snelle levering

Snelle levering. Product werkt perfect

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer correcte opvolging en levering. 10/10

Zeer correcte opvolging en levering. 10/10

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Geweldige cooler voor in huis

Deze cooler werkt super goed. Binnen no time is het afgekoeld. Verschillende standen om aan te zetten. Ben er heel blij mee.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima levering

Nette snelle levering zonder problemen

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf en wensen u veel gebruiksplezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Positief

Mooi en een eenvoudig te monteren paneel. Ziet er erg goed uit en de ledverlichting werkt perfekt,

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Indien u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Werkt goed

Goede beschrijving en aangenaam in gebruik

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier met het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Enthousiaste ontvangst en een goede uitleg over het gebruik.

Wij hebben het filiaal in Hilversum bezocht. Aan de buitenkant hadden we niet verwacht dat het aan de binnenzijde zo "warm" was. We werden welkom geheten en we kregen een perfecte uitleg. Onze bedoeling was om ons te laten informeren, maar veredr zoeken had geen zin en hebben we direct een element gekocht. Kwaliteit staat bij ons voorop. Evht een aanrader.

Prima verwarming

Snelle levering, goede instructies, werkt orima

Zeer comfortabel

Op Google diverse infra-rood heaters vergeleken maar qua prijs kwaliteit verhouding heb ik gekozen voor de wifi 2400 watt versie. Strak design, eenvoudig te monteren en comfortabele warmte. Een heerlijk verlengstuk voor de avonden in onze tuinkamer.

IR paneel goed, thermostaataansturing rudimentair

In combinatie een IR ecosun paneel met thermostaat en mini inbouw ontvanger gekocht. Het IR paneel is goed; de mini inbouw ontvanger heeft een beschrijving in miniatuurschrift met onvoldoende duidelijke uitleg. De ondersteuning is vriendelijk, maar niet voldoende. Uiteindelijk met zelf expirimenteren een werkzame aansturing kunnen realiseren.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Dit wordt door ons als bedrijf erg gewaardeerd. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat de handleiding zo onoverzichtelijk is. Wij zullen uw tip meenemen te verbetering van ons bedrijf. Dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Compleet

Soepel en vertrouwd

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier me het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Moet nog afwachten

De doos van het infraroodpaneel was duidelijk al eerder gebruikt en er zaten gaten in de doos. De werking heb ik nog niet kunnen controleren omdat het paneel pas 21 mei wordt geplaatst.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen. Helaas komt dit wel eens voor door de transportservice. Onze excuses hiervoor. U kunt het paneel altijd van tevoren testen voordat de installatie service plaatsvindt. Dit doet u gemakkelijk door de stekker in het stopcontact te steken en het paneel op de tafel of op de grond te leggen zodat u zeker weet dat het paneel werkt. Warme groet, Team Quality Heating.

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Snellere levering dan aangegeven

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Er zaten deuken in het achterpaneel

De deuken zijn niet zichtbaar wanneer het toestel geïnstalleerd is. Het toestel functioneert. Het is een heel gedoe om het terug te sturen, vandaar dat ik daar vanaf zie. Anderzijds geeft het geen betrouwbare indruk dat de staat er niet nieuw uitziet. Jammer

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u uw product met deuken heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag ontvangen wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail om met u in contact te komen over uw bestelling. Warme groet, Team Quality Heating.

Alles was goed gegaan

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat alles goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer. Goede prestatie

Een. Geweldig. Toestel. Werkt. Prima. En. Alles. Pik fijn. Geleverd. Doe. Zo. Verder

Snel geleverd, goede service!

Snel geleverd en zeer tevreden met IR paneel

Hier een 350w IR paneel gekocht als verwarming op ons thuis kantoortje. Deze staat onder ons bureau en geeft erg aangename warmte, hierdoor kan de hoofdverwarming uitblijven en dat gaan we flink merken op de gasrekening. De levering van het IR paneel was ook snel, wij zijn dus erg tevreden met infraroodverwarmingstore.nl

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier me het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede service.

Gewoon super geholpen.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Absoluut tranentrekkend slechte service en kapotte producten

Ze leveren kapot spul via een andere transporteur dan opgegeven, en het retourneren moet je vervolgens maar op eigen gelegenheid en eigen kosten gaan regelen. En de reactie van de klantenservice is? Jawel enkel “spam”: “kunt u ons beoordelen?”. Ja, dat kan ik wel. Ik beschouw de 80+ euro voor het door infraroodverwarmingsstore geleverde, kapotte “Quality heating” product maar gewoon als lesgeld. Nooit meer, en ik kan het van harte afraden om producten via deze aanbieder te kopen. Gewoon niet doen. Als je een slecht product geleverd krijgt, ben je het geld voor wat je hier aanschaft kwijt. En dan moet je vervolgens ook nog een ander product kopen bij iemand anders. Dan kun je maar beter gelijk ergens gaan waar ze wel reageren op klachten, problemen met geleverde producten wel oplossen en wel garantie en goede service leveren. Dat is hier alvast niet het geval.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met zowel uw aankoop als met ons als bedrijf. Ons doel is om al onze klanten tevreden te houden en, mocht er iets zijn, willen wij dit altijd passend oplossen. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw product defect is. Echter hebben helaas geen mailcontact kunnen vinden in ons systeem op uw e-mailadres en het bijbehorende ordernummer waarmee de bestelling is gedaan. Wij zouden graag een mail ontvangen met daarin het e-mailadres of het telefoonnummer waarmee u contact heeft gezocht met ons, zodat wij dit nogmaals na kunnen kijken in ons systeem. Warme groet, Team Quality Heating.

Erg goed

Heel handig voor onder mijn bureau, zo hoef ik niet onnodig de gehele woning te verwarmen. Ook zeer aangenaam warm. 1 minpunt het paneel geeft een vreemde geur af tijdens gebruik, wellicht dat dit nog verdwijnt aangezien het paneel nog erg nieuw is.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mocht de geur blijven dan horen wij dit graag van u middels een e-mail of telefonisch contact. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer vriendelijk geholpen met goede kennis van de producten en goed advies.

Zeer goed advies met kennis van het product. Niet opdringerig maar meedenkend met waar de verwaring voor nodig is en zo samen tot de juiste keus gekomen.

Prachtig paneel

Wat een mooie print en goede kwaliteit paneel. Het is even wennen hoe het paneel het beste te gebruiken. De pluggen heb ik vervangen voor betere kwaliteit en een hoekstekker zou nog fijn zijn. Maar netjes verstuurd in een dubbele doos. En heel blij met dit paneel er gaan er zeker meer komen. Dit is een fijne manier van verwarmen.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw infraroodpaneel. Mocht u in de toekomst advies nodig hebben dan staan onze warmteadviseurs u graag te woord. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en fijne verwarming!

De 2 verwarmings-objecten die ik besteld had, kwamen snel en werken perfect. Vooral de bureauwarmer is ideaal voor computerwerk, omdat het voorkomt dat je koude handen krijgt. De voetverwarming (paneel onder bureau) heeft wat langer tijd nodig om op te warmen, maar dan is het ook erg aangenaam. Hierdoor hoef ik niet mijn hele huis op te warmen, maar alleen daar waar mijn werkplek is.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier van uw producten. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed advies

Goed advies, snelle levering

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.