goed produkt voor een lage prijs

goed product, snel geleverd en niet al te duur.

Bestelde tweedekans artikel was gewoon defect

Ik had een tweede kans artikel besteld die zonder de originele doos geleverd zou worden. Echter waren er meer onderdelen niet erbij waardoor het apparaat onbruikbaar was als deze het ooit zou doen. Het bleek dat de terrasheater gewoon kortsluiting in de hoofdunit maakte. Levensgevaarlijk om zo’n artikel op te sturen.

Goede voorlichting

Betrouwbaar

Vooraf hadden we vragen over één van de producten. Snel en professioneel beantwoord. Verwarmer zelf opgehaald in het magazijn, we wonen dichtbij. Vlotte service. De infrarood verwarming hangt inmiddels en verdrijft de voorjaarskou uit de serre en zorgt snel voor een aangename temperatuur.

Goed en vriendelijk bedrijf,waar je goed geholpen wordt.

Enthousiast en gedreven

Informatie over de productlijnen werd enthousiast en duidelijk gegeven. De voorlichter/verkoper (Sarah) wekte de indruk zelf volledig achter het product te staan en wist die betrokkenheid goed over te brengen. Zeer prettig contact.

Moeizaam en amateuristisch

De klantenservice is telefonisch nauwelijks bereikbaar. Op het moment dat het lukt iemand te spreken, wordt de vraag bot afgehandeld. Retourkosten a 15 euro zijn voor eigen rekening en je moet vervolgens zelf achter je refund aan. Geen aanrader.

Moet nog ervaring opdoen. Na installatie even getest

De verwarming hangt op 250 cm hoogte. Ik moet nog ervaren of de hoogte / stralingswarmte voldoet

Twijfel omtrent ir-c

Het paneel warmt na opstarten snel op. * Na de eerste test op 2 meter afstand van de wandthermometer is de temperatuur na 5 kwartier 2 graden hoger. * Het paneel op 70 cm afstand van de wandthermometer op koningsdag nogmaals getest en liep van 18,5 graden op naar 24 graden in 5 uur bij kamer op het westen. Met een bereik van max 3 meter levert het paneel na opstarten snel een aangename warmte op. - Eenmaal op bedrijfstemperatuur stijgen de object-temperaturen met ca. 0,5 graad per half uur afhankelijk van het materiaal, - Temperatuur binnen het paneelbereik loopt ongehinderd op en kan snel te warm worden gevonden. - Als men buiten de straling komt voelt het gevoelig koeler aan. - Eén paneel geeft een warmtebug met een kant warm en de ander kant koel zodat voor comfort twee panelen (weerszijden) beter zijn. Al met al een niet al te duur paneel in gebruik dat lekkere warmte geeft, maar de gebruiks-informatie op de website kan beter en uitgebreider. . Het paneel op zich werkt goed en snel. Het ipaneel is veel zuiniger met electriciteitsverbruik in vergelijk met andere bijverwarming, maar het verwarmde oppervlak is kleiner en dat laat zich snel gevoelen zodra men uit de straling gaat.

Slechte service!

Mijn heater doet helemaal niet naar de omschrijving! Wilde hem omruilen naar een zwaardere van 3200 watt, maar dat ding absoluut niet omdat ik de doos niet meer had!!

Blij

Het infrarood paneel bevalt goed

Niet te geloven, rampzalig.

Eén en al chaos, na meer dan 1 week maar de helft geleverd.

Netjes verpakt, op tijd ontvangen. Fijne warmte en energie zuinig.

Duidelijke uitleg

Snel en correct geleverd

Bevestigings mal was wel makkelijk geweest

Goede verzending

Pakket kwam op de gestelde termijn en netjes stevig ingepakt binnen.

Vlotte levering

Het hele proces van bestellen tot levering ging snel en soepel.

Het hele proces van bestellen tot levering ging snel en soepel.

Bestelling snel geregeld evenals nazending niet passend onderdeel

Zie hierboven! Ook prettig geholpen in showroom en snelle reactie op vraag over geschikt product na opgave afmetingen

Het is geweldig

Heel goede service. Prima verpakt. Echt heel praktische panelen zeker nu de gasprijs de pan uitrijst!

Goed afgewerkt

licht en wearmte tegelijkertijd

De elementen geven licht en warmte tegelijkertijd. Beide zijn onafhankelijk van elkaar in te stellen. Bij mij is de armatuur gelijk aan het lichtpunt geschakeld. Dat betekent dat er vertraging is bij het aangaan van de LED verlichting. Vooraf nog gebeld voor informatie, deze werd gelijk en correct gegeven. Levering was al binnen één dag.

slecht

Ervaring is alleen slecht wat betreft de bezorging door dhl. Geen vooraankondiging hoe laat pakket bezorgd zou worden. De tweede poging idem, geen bericht. Daarna briefje dat ik pakket op kon halen in Eindhoven, ongeveer 110 km. In het dorp is nb een DHL afgifte punt. Aanbevelen ja met een andere bezorger.

helaas doen ze het via dhl en die zorgt vaak voor problemen echter de store zelf super

Niets op aan te merken

Gewoon snel en goed geleverd. Zou er zo weer bestellen.