Snelste service die ik ooit heb meegemaakt

Toen ik na het betalen, op de website, van mijn uitgekozen item bedacht dat ik nog iets erbij moest hebben, heb ik gebeld met de klantenservice. Het ging echt om 4 minuten na online betaling. Mijn product was al ingepakt en lag al klaar om te verzenden. Nog nooit meegemaakt! Toch konden ze het nog even stoppen en mijn 2e item handmatig bijvoegen. Ik kreeg een betaling in de mail en de volgende dag had ik 1 pakket thuis met 2 producten. Fantastisch

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van uw product. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Binnen 48 uur reactie op offerte aanvraag en na betaling binnen 48 uur geïnstalleerd. Top lekker Snel geregeld

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de aankoop van uw product en met het gebruik hiervan. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Prettig en snel contact

Snelle en prettige reacties via de mail. Producten was niet op voorraad maar de afgesproken periode was het product weer op voorraad en is direct netjes opgestuurd.

Betrouwbaar

Komen hun afspraken na en het product voldoet aan de verwachtingen.

leveren na niet op voorraad

bestellening gedaan januari, hoorde maar niks contact gezocht bleek niet op voorraad te zijn (had ff mail gestuurd hierover) zou eind febr geleverd worden maar weer niks dus weer contact gezicht nu bleek pas in maart er weer zijn kan gebeuren maar laat het ff weten mail of bel even heel jamner eindelijk had ik me bestelling op zich niet zo erg maar gaat er wat aan doen dat mensen betere info krijgen verders zijn de artikelen perfect groetjes

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Uw tip zullen wij meenemen om dit in de toekomst te voorkomen, dank u wel hiervoor. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de aankoop van uw product en met het gebruik hiervan. Uw tip zullen wij meenemen om onszelf als bedrijf te verbeteren in de toekomst, dank u wel hiervoor. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Gewoon heel goed. Gekregen wat ik wilde.

Gewoon heel goed. Gekregen wat ik wilde.

Duidelijke uitleg en snel geregeld, mooie showroom waar je het infrarood gevoel kan ervaren

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbare firma .Maakt hun belofte naar verzending en levering waar. Correcte verpakking en bijgevoegde handleiding en boorpatroon voor een makkelijke plaatsing.

We wisten al wat we wilden bestellen omdat we al eerder wat besteld hadden. Eén infrarood paneel. Deze was op voorraad en was de volgende dag al verstuurd Supersnelle levering. We zijn erg blij met het product. Werkt makkelijk en onze slaapkamer is heerlijk warm

Goed gerichte warmte op mijn werkplek

Door het paneel boven mijn bureau is de noodzaak om de gehele ruimte warm(er) te stoken met de CV vervallen. Bespaart dus op gas.

Deskundige webshop MET winkel

Ik had een mini infrarood paneeltje nodig voor onder mijn bureau. Ik reed vlak langs hun winkel onderweg naar elders en besloot even langs te gaan om bezorg CO2 te voorkomen. Uiteindelijk heb ik aangeschaft wat ik vooraf al had geselecteerd. In de winkel kreeg ik wel goede uitleg over alternatieven.

Gewoon goed

Goede uitleg en snelle bezorging

Goede levering en producten

Twee infrarood panelen gekocht en die voldoen goed. Let wel of er een stekker aan zit, dit is bij sommige panelen niet het geval.

Afstandelijke dienstverlening, geen communicatie meer na aankoop over vertraagde levering.

Na aankoop paneel in jullie showroom in Alkmaar geen enkele communicatie meer over vertraagde levering. Zelf 2x contact moeten opnemen. Toezegging was levering over 1 week. Uiteindelijk zou het begin april worden, 7 weken na aankoop. Uiteindelijk telefonisch dan maar een ander paneel besteld dat wel op voorraad was.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wat vervelend dat uw onze service als niet prettig heeft ervaren, dit is absoluut niet onze bedoeling. Wij zullen uw feedback meenemen in de toekomst om onszelf als bedrijf te verbeteren, bedankt voor deze feedback. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering.

Goed product. Ziet er mooi uit en heeft voldoende warmte.

Zeer goed en snel

Zeer tevreden over de service!

Prima geholpen

We zijn prima geholpen door infraroodverwarmingstore (Quality Heating).

snelle levering van mijn bestelling

goed werkend infraroodpaneel voor een mooie prijs

nette, correcte, snelle levering

wat ik heb besteld en gekregen is helemaal goed.!!

Goeie service en goed product.

Goeie en snelle levering en product werkt prima.

Product was zoals omschreven en op tijd geleverd.

Binnen 2 dagen geleverd in stevige kartonnen doos met stevige randbeschermers. Verder een mooie verwarmingsplaat met duidelijke montagehandleiding.

Geeft snel een heerlijke warmte!

Het fijne van deze verwarming is dat er een dimmer op zit. De 180 watt variant die wij hebben wordt erg warm maar gedimd precies de juiste warmte instelbaar. Fijne bij verwarming! De folie is erg dun en bijna niet te voelen onder een tapijt. We zijn er blij mee

Goed advies en vriendelijk

Ik stond nogal even in de wacht omdat het druk was. Dacht bel later wel weer maar werd door bedrijf al weer terug gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en goed advies gekregen.

Zeer positief

Na bestellen snel geleverd. Even een probleempje met koppelen maar door de snelle reactie en duidelijke instructie van de dame van support snel opgelost. Top. kan dit bedrijf aan ieder aanbevelen.

Goede informatie, stipte afhandeling.

Omdat ik wel eens het fijne van infrarood panelen wilde weten en vooral ervaren ben ik in de showroom in Almaar geweest. Daar werd alles grondig en vooral op basis van techniek logisch uitgelegd en gedemonstreerd. Geen ongefundeerde verhalen of mooie beloftes. Panelen besteld en die kwamen de volgende dag. Redelijke en concurrerende prijzen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.