Alles prima geleverd

Vlot geleverd en een zeer net infrarood paneel ontvangen. Geeft prima warmte af

Snel verzonden, maar klantenservice is minder

Producten waren snel verzonden, levering duurde behoorlijk langer door DHL. Heb een vraag gestuurd naar klantenservice, maar krijg geen antwoord. Tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Reactie tijd was 1 dag aldus de website. Jammer, moet wel echt beter

reageren goed op meldingen en weet je waar je aan toe bent

goede communicatie en service

Helemaal goed

Goed product

Vond het spijtig dat de wachttijd zo lang was maar het product werkt prima

super zo verwacht ik het

Had gebeld voor informatie maar was ff druk denk ik maar ze zagen een gemiste oproep en belden niet veel later terug , kijk dan wil je ook wat verkopen en service bieden kan menig groter bedrijf een puntje aan zuigen ga zo door en het product voldoet uitstekend (infrarood paneel)

snelle levering , mooi paneel

paneel heeft dezelfde structuur als plafond , geeft goed warmte , we zijn er blij mee

Goed geholpen

Goed advies.

Mail gestuurd met aanvraag tot retour - geen reactie ontvangen.

Op website staat 14 dagen bedenktijd na plaatsen bestelling. Bestelling pas na 2 weken ontvangen. Vervolgens aanvraag retour ticket gedaan. Op website staat: reactie binnen de 24 uur. Ook geen reactie gekregen. Nog steeds in afwachting.

Makkelijk bestellen en een vlotte levering

Prima infrarood paneel voor een redelijke prijs

Materiaal ziet er goed uit en werkt prima

Heel slecht

Het bestelde is niet geleverd en ik wacht nog op mijn geld.

Redelijk

Prettige warmte. Monteren aan plafond erg moeilijk. Tekeningetjes voor het monteren met kabels aan het plafond zijn zó priegelig klein dat je er niets aan hebt.

Contact met klantendienst

Ik wilde een infrarood panel aanschaffen en heb via een medewerker de benodigde gegevens ontvangen. Dit ging op een hele kundige en ontspannen manier.

Goed aanbod en snelle levering

In deze rare tijden een goed overzicht en aanbod van IR panelen. Eenvoudige bestellen en snel de volgende dag geleverd.

Goed bereikbaar, heldere communicatie

Ik heb een terrasheater/badkamerkachel besteld. Deze was niet voorradig en zou tzt geleverd worden, maar omdat ze bij mij om de hoek zitten heb ik gebeld met het verzoek tot een afhaalbericht. Dit hebben ze keurig netjes gedaan, want op het moment dat het weer voorradig was kreeg ik netjes een belletje dat ik het mocht afhalen. In de winkel had ik nog wat aanvullende vragen en die werden deskundig beantwoord en kreeg een paar goede tips & adviezen erbij. Al met al, zeer tevreden!

Correct en vlugge levering, voldoet aan onze verwachtingen

Prima levering, fijne verwarming onder mijn bureau

Verder weinig aan toe te voegen. Nu lekker warme benen in mijn koude werkkamer.

Snel geleverd, prima infraroodpaneel

Deze winkel had precies de panelen die ik nodig had. Met een mooie tijdelijke actie konden ze dit uit voorraad leveren. Blij mee!

Heel handig apparaat om te gebruiken op je werkplek. Je voeten en benen blijven warm en daardoor krijg je t niet koud.

Prima.

Voldoet naar verwachting.

Heeft wat langer geduurd voordat het toestel geleverd werd.

Montage is vrij eenvoudig. Duurt even n tijdje voordat de warmte in de badkamer voelbaar is. Daarna voelt het wel behaaglijk warm aan.

hij werkt

is een prijs voor de bingo die wij nog moeten gaan houden

Goed geregeld

Nette levering, scherpe backoffice! Goed bezig en dank voor het bellen met dhl, die stonden door jullie de volgende ochtend vroeg aan de deur met een expres zending