correct maar beetje nalatig

21/12 een paneel besteld. Levering zou half januari zijn. Half januari nog niets ontvangen en ook niets gehoord. Quality Heating gebeld. Er was blijkbaar een mail verstuurd naar klanten over flinke vertraging vanwege de situatie op de Rode Zee. Begrijpelijk. Wij hadden echter geen mail ontvangen (ook niet in de spam folder). Mevrouw aan de telefoon was heel correct en bood excuses aan. Verwachte levering nu half februari. 19 februari nog niets ontvangen en niets gehoord. Opnieuw zelf telefonisch contact opgenomen. De levering zou volgens meneer van de klantenservice al bij hun binnen moeten zijn, maar er was blijkbaar iets verkeerd gegaan. Daar hadden wij alleen wederom geen communicatie over ontvangen. Meneer bood excuses aan en was verder ook weer heel correct. Verwachte levering nu rond 1 maart. De volgende dag ontvangen we een e-mail dat het paneel is ingepakt en verzonden. Eindelijk een meevaller.

Slechte communicatie

'Vandaag besteld, morgen in huis' klopt niets van. 3,5 week lang helemaal niets gehoord. Onvriendelijke en onbehulpzame mensen bij de klantenservice die geen extra duidelijkheid verschaffen. Nergens wordt vermeld hoe lang je (ongeveer) op je product moet wachten. Er worden geen mails met updates of wat dan ook verstuurd. Uiteindelijk staat er na 3,5 week (ipv morgen in huis) ineens een paneel voor de deur.

Prima advies, service én een showroom

Via internet uiteindelijk hier terechtgekomen. Veel bedrijven hebben geen showroom terwijl het toch wel handig is de verschillende mogelijkheden, verwarmingsmethoden, panelen en convectors te zien. Daarbij krijg je de duidelijke informatie en advies.

Vlotte service

Prima service en aangenaam contact met de klantendienst, aangezien 1 paneel in back order was. De panelen werden geleverd op de voorgestelde datums.

Communicatie over levering slecht

Pre-order bestelling die na meer dan 3 maanden geleverd wordt. Je wordt niet pro actief op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Advies geen producten hier aanschaffen die op 'pre-oder' staan.

Ruim assortiment, duidelijk informatie over de producten, snelle levering

Ik was op zoek naar een IR-paneel voor het verwarmen van een kleine ruimte op een koude plek in het huis. Dmv de informatie op de website kon ik snel uitvinden wat ik precies nodig had. Ook heeft Infraroodverwarmingstore een ruim assortiment wat heel handig is qua uitzoeken van de juiste afmetingen en benodigd vermogen.

Gewoon prima

Duidelijke info, product voldoet, korte levertijd.

Levering liet even op zich wachten, maar dit werd keurig gemeld,en afgehandeld

Prima voor elkaar

Mooi paneel en handig te monteren

We moesten er even op wachten omdat we een pre order hadden maar netjes bezorgd. Goede uitleg over de montage en makkelijk te plaatsen. Werkt naar behoren

oke. de verwarming werkt prima

we zijn blij met de nieuwe lamp.(verwarming)

Moderne afsluiting van badkamer bouwen

Nog niet geinstalleerd,we wachten af

Leuk en goed apparaat en snel geleverd.

Het was een back order die iets langer duurde maar prima afgehandeld

Infrarood spiegel werkt perfect, heerlijk snel warm in de badkamer

mooi infrarood verwarmingselement

Ik heb het verwarmingspaneel nog niet aangesloten maar het ziet er allemaal netjes uit . Bestelling liep vlot evenals de levering . En de prijs was ook redelijk . Dus wat wil een mens nog meer .

Het duurde even voor ik mijn plaat had maar dat was door overmacht en neem ik niemand kwalijk. Het ophangen ging vlot en hij doet het prima. Heerlijke warmte in de badkamer en minder gasverbruik. Win/win

Snelle levering, warmte product matig

Levering snel. Product voldeed niet aan wensen. Omgeving van de ruimte waarin paneel stond was koud, ongeveer 12 graden. Afkoeling was te groot waardoor het effect van het infrarood paneel te gering was. Op website informatie meer toesnijden op ruimte waarin paneel geplaatst wordt. Dat voorkomt teleurstelling. Klantenservice geraadpleegd voor retourzending. Informatie voor de te volgen procedure was helder en gemakkelijk uit te voeren. Mooi dat je de status van de retourzending en afhandeling kunt volgen. Het afleveren van het paneel door de vervoerder ging snel. Het proces van keuren en afhandeling door QH verloopt nogal traag. Ondanks alles is QH bedrijf waarin we voldoende vertrouwen hebben. Website ziet er overzichtelijk uit om keuze te maken. Als afhandeling heeft plaats gevonden bestellen wij een ander paneel voor onze badkamer bij QH.

Mijn bestelling is keurig netjes afgehandeld Na vriendelijke emails, Ik ben tevreden

goed en snel

goed personeel met kennis van zaken en snelle levering

Producten werken maar lange leveringstermijn

Ik heb 3 bestellingen gedaan op 29/1/24, de leveringen hebben lang op zich laten wachten. Vandaag 22/2/24 is de laatste geleverd. Omdat op de site staat directe levering.

Lekkere warmtestraling en dimbaar ledlicht

Ik wist toen ik het bestelde dat ik wat langer moest wachten maar toen ik een mail kreeg dat het een maand langer zou duren voordat ze konden leveren dan de afgesproken datum was dat toch balen.Ik had de kachel al uit de badkamer gesloopt dus moesten we ons ff behelpen met een straalkacheltje bbrrr. Nu de infraroodpaneel aan het plafond hangt te stralen en ik het ledlicht kan instellen op wit,dag of geel licht en kan dimmen denk ik ......had ik hem maar eerder gehad ;-) hahaha. Door overmacht duurde het dus wat langer ach shit happens over het product ben ik super tevreden.

Goede uitleg in de winkel Goede beschrijving bij het artikel Gewoon top

Geweldig ding !!!

Geweldig ding!!!

Snelle en correcte levering

Fijne website, de levering was snel en netjes.