Vriendelijk geholpen en direct geleverd.

Vriendelijk geholpen en direct geleverd. Groot assortiment. Maarhebben niet alles wat ik zoek.

Geeft veel warmte voor de ruimte waar het nodig is en ziet er strak uit

Makkelijk te installeren, geeft voldoende warmte en is esthetisch mooi. Valt niet op

Belazerd

Ik kocht een IR-paneel en een tijdschakelklok/thermostaat. De klok werd direct geleverd, het paneel ruim 3 weken later. Enkele dagen daarna de boel geïnstalleerd. De klok functioneerde niet goed. Terugsturen mocht niet meer, want de termijn van 2 weken was overschreden! Op mijn verweer dat ik het paneel pas een paar dagen had en daarom de klok niet eerder had gebruikt, werd niet gereageerd.

Jammer dat de levering vertraagd was maar paneel verwarmd goed.

Niets te klagen

Duidelijke website, zeer snel geleverd, paneel werkt zoals geadverteerd. Toppiejoppie! Quality Heating infrarood verwarming 700W incl afstandsbediening / thermostaat

Prima geleverd.

Het heeft wel een beetje lang geduurd voor de levering. Goed werk heeft tijd nodig.

slechte communicatie en 2 maanden op spiegel moeten wachten

Op de website stond bij de spiegel die ik wilde dat hij binnen 3 dagen bezorgd zou worden. Op de factuur die ik direct ontving stond: we versturen je bestelling 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Na twee weken heb ik gebeld waar hij bleef en bleek hij niet op voorraad te zijn en wat later te komen. Dat had ik graag geweten, dan had ik ergens anders mijn spiegel gekocht om mijn badkamer af te maken. Helaas voor zowel de infroroodverwarmingstore en mij bleek de levering nog langer te duren dan de drie weken die waren afgesproken. Ik kreeg wel steeds een berichtje dat het nog langer ging duren maar ik kreeg niet het gevoel dat ze het vervelend voor mij vonden. Uiteindelijk heb ik 10 december besteld en is de spiegel 8 februari geleverd. De spiegel is wel mooi!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het paneel doet wat ervan verlangt wordt. Voor deze prijs gaat functionaliteit boven uitstraling.

Prima producten voor een eveneens prima prijs

Correcte informatie overlevertijd en daadwerkelijke levering. Mooi product, Wekt zoals het moet zijn

Heel mooi paneel

Het paneel is perfect. Makkelijk te monteren en heel warm. Ik moest er wel lang op wachten helaas.

Alles perfect verlopen

Alles is op rolletjes verlopen. Ook tijdig geïnformeerd over vertraging in de levering. Prima ervaring.

Goede communicatie,, problemen opgelost

Een prima zaak, late levering maar gelukkig goed opgelost.

Goed en duidelijk maar duurt wel lang

Prima produkt

Ondanks levering later was als afgesproken in eerste instantie, was communicatie goed

Telefonisch goed bereikbaar. Wel na de koopt en betaling geen email bevestiging en wanneer paneel geleverd zo worden bleef lang onbekend tot dat de pakket dienst de order binnen kreeg.

Bedrijf om prettig mee samen te werken!

Na een telefoontje met de vraag over de status van de bestelling kregen we wekelijks per mail een update.

Het wachten waard, nu heerlijk warm.

Het was even wachten door de backorder maar dat was duidelijk aangegeven op de website. Het paneel werkt goed en ziet er mooi uit. Er gaan er zeker nog meer besteld worden!

Het is mooi degelijk spul.

Prima verzorgt aangekomen. Jammer dat je niet gelijk hoord dat het niet voorradig is. Na een mail sturen kreeg ik het pas te horen. Een maand moeten wachten.

geweldig

Mooi paneel met afstandsbediening. Mooie wielen , pootjes en indien nodig ophangsysteem. Makkelijk te bedienen.

Oorspronkelijk ander paneel besteld, kon zonder probleem geannuleerd worden. Vervolgens directe ondersteuning bij het koppelen van de afstandsbediening op het nieuwe paneel, wat uiteindelijk een fluitje van een cent bleek. Kortom, TOP

ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen nadat ik het de eerste keer geweigerd heb van PostNL vanwe

Ik wacht nog op de bestelling

Doet wat ik ervan verwacht had

Gemakkelijk te bedienen, snelle opwarmtijd, ziet er mooi en strak uit.

Goede voorlichting en leveringsvoorwaarden

Had een paneel besteld en getest, voldeed niet aan de verwachting, zonder problemen geruild.

Snelle levering, goed verpakt.

geeft prettige warmte, makkelijke montage

zeer goed

verpakking was beschadigd, netjes opgelost.