Alles prima geregeld

Van A tot Z alles goed

Blij

Superblij met de boiler In hele korte tijd heerlijk heet water.

Prima service, goede communicatie

We zijn naar de showroom geweest en werden prima te woord gestaan. We heben daar ook de boiler besteld . Deze werd thuis afgeleverd , Wij zijn tevreden

Geen reactie op mail met klacht product/retourvraag

De snelheid van de levering was prima, van de levering zelf schrok ik wel even, aangezien de bezorger zich totaal niet bewust was van het breekbare product in de doos en deze zonder enige voorzichtigheid neerkwakte. Gelukkig bij het nakijken geen schade hierdoor. Toen het moment daar was, een week na de bezorging, om het paneel op te hangen bleek er geen beschermende folie op de voorzijde te zitten, wel op de achterzijde. Op de voorzijde zat wel een sticker in de bovenhoek geplakt dat er geen kleding over het paneel gehangen mocht worden. Bij het voorzichtig verwijderen hiervan liet de afbeelding/foto van het paneel los. Dit lijkt me voor deze prijs totaal niet de bedoeling! Hiervoor wil ik het paneel retourneren. Gisteren dit verhaal gemaild met foto's erbij en de vraag gesteld hoe te retourneren ivm de breekbaarheid van het paneel. Geen enkele reactie (ook geen ontvangstbevestiging) hierop ontvangen. Dus qua product niet tevreden, maar dat kan mogelijk vervangen of opgelost worden door de betaling te annuleren. De service qua uitblijven van beantwoording van de mail is mijnsinziens niet fraai te noemen.

Het werkt uitstekend en het comfort is geweldig

Mijn ervaring is heerlijke warme voeten, op de laagste stand

Vriendelijke en correcte afhandeling

Alles ging volgens plan. Wel ontbraken er twee afdekdopjes (foutje van de fabriek) maar dat werd snel, correct en vriendelijk verholpen.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Gelukkig kunt u nu optimaal gebruik maken van uw verwarming. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

hij doet precies wat het beloofd

hij doet precies wat het beloofd

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Mijn verwachtingen zijn nog niet overtroffen.

Goededag, Bij instellen van het sensortype "out" geeft het display 00,0 weer. Na instelling gedurende een hele nacht op "out" vertoont het display een vloertemperatuur van maximaal tot 3° Celcius. Ik gebruik een bestaande vloersensor en verwarmingskabel van Electro Heat. Mijn verzoek is om oplossing van dit technisch probleem. Met vriendelijke groet, Henk Lenaers

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, dit waarderen wij enorm. Wij helpen u graag zodat uw verwachtingen overtroffen worden. Ik heb uw naam kunnen vinden in ons systeem. Wij zullen via de mailcontact met u opnemen voor uw technische probleem. Wellicht dat deze mail in uw spambox terecht komt. Warme groet, Team Quality Heating.

werkt prima

werk prima niks mis mee gr jetze

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

geen tweede keer meer

het bestellen verloopt vlot.Als je iets terug wilt sturen omdat het niet voldoet aan de verwachting dan moet je zelf de retourkosten betalen (ook binnen de 14 dagen bedenk termijn).Daarnaast kreeg ik een betaling herinnering van Riverty omdat dit bedrijf te traag was om mijn retour op tijd af te handelen en ik keurig op tijd alles had terug gestuurd en daardoor moest ik dus zelf contact opnemen met het bedrijf zodat hun het pakket retour gaan aanmelden bij Riverty en ik geen betalings achterstand meer heb.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service als bedrijf. Dit is uiteraard niet de bedoeling omdat wij al onze klanten tevreden willen houden. Wij vinden het jammer dat u deze ervaring heeft, echter kan dit door drukte wel eens voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Warme groet, Team Quality Heating.

Gebruiksvriendelijk en lage inbouwhoogte.

Makkelijke mat, plakt goed (zelfs zonder de strip te gebruiken). Ook in de inbouwhoogte van de mat is zeer klein. Enige nadeel is dat de levering in twee pakketen is bij verschillende postbezorgers, een van de mails hiervan ontving ik in de SPAM.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. De tip over de levering zullen wij meenemen voor in de toekomst, dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Ondanks de vertraagde levering tevreden met de beloofde kwaliteit

De capaciteit die in de beschrijving is aangegeven, voor wat betreft de inhoud van de te verwarmen ruimte, klopt het met het resultaat. Hoewel het gebruik van het verwarmingsapparaat nog betrekkelijk kort is ben ik tevreden.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Werkt super

Alles werkt prima, aanleg simpel. Alleen WiFi werkt nog steeds niet, dit is een minpunt.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review, dit is voor ons erg belangrijk. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Graag zouden wij in contact met u willen komen wat betreft de wifi zodat wij u hiermee kunnen helpen. Heeft u voor ons een ordernummer? U kunt ons ook een e-mail sturen onder vermelding van uw ordernummer of telefonisch contact met ons opnemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima spul maar lange levertijd

Moii en goed werkend infrroodpaneel, maar hou rekening met meer dan 4 maanden levertijd.

Snel warm of heet water . Instelbaar dat is wel makkelijk

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw boiler. Warme groet, Team Quality Heating.

Duidelijke handige site om je spullen te vinden.

Ik ben zeer tevreden met de site waar alles duidelijk en makkelijk te vinden is. De bestelde materialen worden snel geleverd. Je word vriendelijk en professioneel te woord gestaan als je telefonisch contact hebt

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Dit waarderen wij heel erg. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Vandaag besteld, morgen in huis. Stekker in het stopcontact en het huis wordt weer lekker warm.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering. Mooie spiegel.

Productafbeelding niet volledig.

Helaas wordt op de site niet met een foto weergegeven hoe deze heater eruit ziet wanneer hij hangt. Het heeft nl een behoorlijk hoog ophangsysteem.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, dit stellen wij als bedrijf zeer op prijs. Kunt u ons aangeven over welk product dit precies gaat? Wij zouden uw tip graag mee willen nemen om onszelf te verbeteren en om dit aan te passen op de website. Wij wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating

Super klantenservice

Ik ben erg goed geholpen door Maja van de klantenservice. Ze ging nog een stap verder met informatie verstrekken waardoor ik geen enkele twijfel meer had en dit is uiteindelijk na het bestellen ook waargemaakt. Ik ben super tevreden!

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u onze service zo waardeert. Warme groet, Team Quality Heating.

Slecht geen communicatie arrogant gedrag

Komen toezeggingen niet na. Arrogant gedrag aan de telefoon. J krijgt het gevoel dat je maar een nummer bent. Wij hebben nog nooit zoveel mail berichten gestuurd en ontvangen bij een bestelling.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service als bedrijf. Dit is uiteraard niet de bedoeling omdat wij al onze klanten tevreden willen houden. Graag ontvangen wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail zodat wij met u in contact kunnen komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Prettig formaat

De keuze uit diverse matennis fijn. Ben blij met de thermostaat stekker.

Vriendelijk en behulpzaam

Alhoewel ik niet wanneer het komen, werd van te voren in de zaak aangegeven dat de boiler zou worden afgeleverd. Ook nog op de plaats waar we hem wouden hebben. Een vriendelijke persoon, goed gemutst en behulpzaam. Zo kan het dus ook.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit is erg belangrijk voor ons als bedrijf en waarderen wij zeker. Veel gebruiksplezier gewenst van uw boiler. Warme groet, Team Quality Heating.

Aangenaam geholpen aan de telefoon.

Telefonisch contact gezocht omdat ik een specifieke wens had en bij mij de kennis ontbrak om daarvoor een keuze te maken. Aangenaam geholpen aan de telefoon waarna bestellen en leveren vlot gebeurde.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Moet het nog monteren ,maar het ziet er goed uit.