Prima geadviseerd

Advies werd goed onderbouwd en men nam alle tijd daarvoor

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw waardering in onze dienstverlening. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Mocht u in de toekomst meer vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Warme groet, Team Quality Heating.

Werd zeer goed geholpen en geïnformeerd wat ik wou weten

Zeer correct en vriendelijk geholpen de service ging tot in de auto brengen van het paneel wat wij kochten .

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Het plaatsen van uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Het paneel bevalt mij best en is heerlijk warm, als ik 's ochtends opsta en de krant lees in goed verwarmde kamer.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Mooi alternatief als je wil verduurzamen in bestaande woning

Ik heb Onlangs een woning uit 1967 gekocht, Waar nog het een en ander aan moest gebeuren, we wilde geen airco hangen, omdat je dan een lelijke unit in de kamer heb hangen, en ik en me partner kunnen er ook slecht tegen, dus kwamen we hier op uit, Om te kijken of het iets was heb ik eerst een monster stuk bij de concurrent aangevraagd, om te kijken of het iets voor ons was, toen ik het getest heb met 12 mm laminaad was ik helemaal om, ik heb het direct hier besteld, omdat de prijs aanzienlijk gunstiger was , en de web winkel is gebruiksvriendelijk, en geven ook goeie tips, ik ben blij dat ik het heb gedaan

Heerlijk als bij verwarming, ook op de camping.

In eerste instantie maakte de verwarming veel herrie, na een mailtje naar jullie mocht ik dit oplossen. De achterkant rammelt op het staal, met een dun laagje kit verholpen. Ik adviseer om om op enkele punten hitte bestendig vilt te plaatsen. De verwarming is nu geruisloos. Super ding. Vriendelijke groet, Jan Peppelenbos.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

bedrijf maakt een professionele indruk

klant wordt correct ingelicht over de levering van de bestelling, ook als artikel niet direct voorradig is

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede klantenservice, Goede levering

Ik ben telefonisch goed geholpen over advies van een elektrische verwarming voor de badkamer De verwarming op zich is een prima en mooi apparaat strak en compact maar wordt niet snel genoeg warm zou na 15 minuten warm moeten zijn maar dat is helaas niet het geval. Moet ruim een uur eerder aangezet worden om echt de warmte te voelen. denk het toch een hogere wattage moest zijn het ophangen ging vrij snel het hangt prima dus dan maar eerder aanzetten voor een aangename temperatuur in de badkamer! Iets minder vind ik ook het lampje dat blijft knipperen als de verwarming uitstaat. in de badkamer geen probleem maar zou irritant zijn in woon of slaapkamer.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over het aantal wattage, dan horen wij dit graag van u.

Goede informatie, snelle levering

Voor mijn doel tweede kanspanelen aangeschaft. De informatie die ik vooraf kreeg was voor mij doorslaggevend om voor deze categorie te kiezen. Men kon mijn oproep niet direct beantwoorden, maar werd kort daarna teruggebeld. Kortom, ik heb goede ervaringen met de Infraroodstore.

Alles goed en als verwachten

Aanbevolen.

goed product

product wat ik wilde was niet op voorraad, er werd mij toen ik belden over vragen meteen verteld dat er nog een flinke levertijd op ging zitten. product functioneerd goed en was ook niet duur.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Een warm Top product !!!

Duidelijke website Bestelling maken ging vlot Producten waren degelijk verpakt De vloerverwarmings mat en de wifi bediening zeer degelijk De handleiding was duidelijk Het leggen, knippen en plakken ging heel gemakkelijk Programeren van thermostaat en app lukte goed Tegelen bovenop de mat ging zonder problemen Het verwarmen gaat heel rap Dus nu zalig warme voeten in onze badkamer

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons bedrijf. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima levering

Thermostaat is prima en werkt goed. Snelle levering

Prijs goed Boiler goed Personel goed Personel respect Personel goede helpen

snelle levering en snel retour

Ik had een infraroodpaneel besteld en deze ook snel ontvangen, binnen 2 dagen. Toen daarna bleek dat het niet werkte zoals ik graag zou zien, het paneel ook weer snel retour gemeld. Het paneel functioneerde prima, maar niet waarvoor ik het in gedachte had. Na terugzendig ook redelijk snel mijn geld terug gestort gekregen. Goede ervaring

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij vinden het jammer om te horen dat uw product niet aan uw verwachtingen voldeed. Mocht u nog steeds interesse hebben in een bepaald product kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen wij u graag bij de aanschaf van een nieuw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Mooie verwarmingspaneel

Het ophangen was met de “mal” makkelijk te doen. Het instellen van de wifi kostte meer tijd. Het lampje waar je kan zien of verwarming aan of uit zit zit onderaan het paneel. Bijna niet te zien. Verder ben ik nog in de leerfase.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Mocht u hulp nodig hebben of advies aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Wij helpen u graag. Warme groet, Team Quality Heating.

Mooi product, mooi design. Makkelijk in te stellen en te bedienen, Ik ben super tevreden.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om ter horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer snel prima produkt geleverd

Zeer snel prima produkt geleverd

Prima kachel

Werkt gelijk goed en brengt ruimte snel op temperatuur.

Goede en snelle levering

Mooi product en goede service

Veruit makkelijkste vloerverwarming om te leggen

De zelfklevende mat werkt snel en makkelijk. In combinatie met de erg dunne verwarmingsdraad is het niet nodig deze appart te fixeren en kan gelijk getegeld worden

werkt perfect in korte tijd heerlijk warme badkamer

Makkelijk zelf op te hangen plafond paneel, direct comfortabel warm

Goeie uitleg

Goede uitleg in de winkel en vlotte service Heerlijke warmte

Snelle levering en goede installatiebeschrijving van het product

Snelle levering en goed installatie beschrijving van het product.

Snelle levering en top resultaat

Prima kachels, goede service

Na een eerdere slechte ervaring met veel te ingewikkelde electrische kachels kwam ik op deze kachels uit. Prima te bedienen. Nu nog even aanzien hoe lang ze meegaan. Naar verwachting best lang…