Lekkere producten

Fijn dat je als diabeet ook lekker kunt snoepen met weinig consequenties

Super producten

Super producten om te gebruiken en te eren.

Dank voor uw beoordeling! Fijn van u te horen dat u tevreden bent. Mooie dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Sukrin

Fijne producten en top service.

Hi K. Mooi om te horen dat de producten u bevallen en u tevreden bent over de service. Dit vinden wij erg belangrijk. Met vriendelijke groet, Team Sukrin.

Goede producten die snel worden geleverd. Ik ben fan

Goede service, top produkten

Al vaker besteld, snelle service en prima prijzen. Ik ben weg van de sukrin gold.

De meest fantastische suikervervanger!

Eindelijk een suikervervanger die geen invloed heeft op mijn bloedsuikers en toch heerlijk smaakt!!! Ik gebruik het binnen mijn ketodieet.

Goede producten jammer van de verpakking

De producten van sukrin zijn prima. Ik gebruik ze al een aantal jaar. De verzending is snel en de service top. Echter wat me wel een doorn in het oog is, is de belachelijke hoeveelheid plastic die ik steeds aantref in de doos waarin de producten zijn verpakt. Dat kan echt niet meer en kan ook anders. Het is voor mij een reden om minder snel iets te bestellen dan voorheen. Ik beveel dus wel de producten aan maar niet de verzendingen

heel tevreden

heel tevreden over alle producten

Top producten.

Ik leerde Sukrin kennen via mijn erkende diëtiste en was aangenaam verrast van de smaak en de textuur. Het lijkt op echte suiker en het smaakt even lekker. Ik kocht de SUKRIN gold en de gewone witte zoetstof. Voor mij het beste product ter vervanging van echte suiker en ik heb er in mijn leven al veel geproefd. Een echte aanrader. Erika

prima producten!!.

Gen bijsmaak.

Ik vind het erg lekker

Geen vervelende nasmaak.

In een woord fantastisch !!

Grandioze suikervevanger, geen vieze nasmaak, heerlijk op aardbeien of eigengebakken cake/gebak. Heerlijk !!!

Zeer snelle en verzorgde levering!

Vlotte levering en goed product

Voor de eerste keer besteld maar ben super tevreden. Zeer snelle levering, keurig verpakt.

Heb nu een paar keer gekocht en gebakken, succes om zo 'zoet' te kunnen bakken voor mijn man, ben blij met de tip van de advertentie een poosje geleden die mij op Sukrin attent maakte.

Super snelle levering , heerlijk chocolade.

Heerlijke maple syrop voor over granola

Ben zeer erkend met dit product

Goede service&producten

Snelle levering Goed verpakt Producten zijn prima, ik gebruik graag om te bakken. Ik hoop dat er misschien nog wordt uitgebreid.

Goede producten

Ik gebruik sukrin nu een hele tijd, het is heel fijn in gebruik, je kunt zelfs minder gebruiken dan dat je suiker gebruikt. Soms doe ik in combinatie met suiker, ook dat werkt heel goed. Het heeft een prettige smaak, absoluut geen bijsmaak. Nu de poedersuiker ook besteld. Het enige nadeel is dat de zakken beperkt zijn qua hoeveelheid en dat het aan de prijzige kant is, ik zou het liefst helemaal overstappen, maar dat is me net iets te duur

Lekker, snel bezorgd en netjes verpakt.

Bestel al tijden Sukrin produkten, past perfect bij een zoetkauw op koolhydraatarm dieet. Duur maar a little goes a long way.

Makkelijk en snel

De website is zo overzichtelijk dat je alles snel hebt gevonden en het is ook nog eens supersnel bezorgd. Mijn suiker-geen-suiker, zoals ik Sukrin liefkozend noem, hoef ik dus echt geen dag te missen.

Nieuwe ervaring, goede suikervervanger

Picobello ! Levering: correct en snel Minpuntje: heel duur

Heel goed, maar wel duur

Ik gebruik sinds enkele jaren Sukrin, met name Sukrin1, en ik vind het goed smaken en handig in gebruik, ook met bakken. Levering was weer snel en goed. Helaas is het flink aan de prijs; het zou fijn zijn als het wat goedkoper kon.

super

Super spul, geweldige service