Suikervrij vruchteloos gemaakt HEERLIJK

X

Snelle levering, goede producten.

Supersnelle levering. Heerlijke producten. Ik blijf hier bestellen.

Lekker en correcte & snelle levering

Heerlijk en top

Super product, gebruik t in al m'n gerechten

Heerlijk!

Chocoladecake gemaakt,heerlijk gewoon!

Heerlijke producten die ook nog eens lekker van smaak zijn.

Het is een heerlijke ervaring om de Sukrin producten te mogen proeven en gebruiken in andere gerechten.

Niks op aan te merken

Zeer snelle levering!

Super snelle service

Besteld en de volgende dag al in huis. Keurig verpakt!

5 sterren bij andere bezorging

Sukrin is fantastisch, de bezorgdienst DPD is waardeloos. Wederom pakket achtergelaten, ditmaal in oud papier container. Ging hem aan de weg zetten en gelukkig keek ik erin, omdat hij vrij zwaar was..... Vorige zending lag drijfnat naast de brievenbus. Krijg steeds pas en uur voor levering email dat ze langskomen. Idioten!!!!!!

super

fijne producten snelle service fijne chat al met al goed geholpen

Ben tevreden over de artikelen maar website kan beter

Zie mailcontact van 31-5 en 1-6. Aan het antwoord van de klantenservice denk ik dat de klantenservice niet helemaal begrepen heeft wat ik bedoelde. Ik heb de siropenaanbieding besteld. Daarbij kreeg ik een pop-up met de mededeling dat je bij besteding van nog € 3,10 extra geen verzendkosten krijg maar ik moest telkens verzendkosten betalen. Uiteindelijk blijkt dat je pas bij besteding vanaf € 30,- geen verzendkosten hoeft te betalen. Als dat de standaard is vraag ik mij af waarom ik dan een pop-up krijg over € 3,10. Ik vind dat toch een soort van misleiding.

Beste, Onze website is vernieuwd :)

Snel bezorgt en perfect aangekomen

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nette webwinkel

Keurig verpakt en snelle bezorging.

Ik ben erg blij en verrast met alle sukrin items die ik heb aangeschaft en geproefd tot nu toe.

Super goed geholpen

Ze denken met je mee

Zeer snelle levering

Snelle levering en keurig op tijd

Past goed in het keto eten!

Past goed in de keto manier van eten. Echte aanrader( broodmix lekker, suiker carameliseert zelf mijn pecan noten)

Heerlijke producten, ik bak vaak als ik de nachtdienst in ga en neem het mee voor mijn collega's. Het is dat ik verteld dat er suikervervanging in zit, want het verschil is niet te proeven. De bakmixen, zeker het proberen waar. De recepten die op de website staan, in 1 woord heerlijk.

Prima spul

Ik gebruik maar een paar producten van Sukrin zoals chocolade cake en Icing. Deze producten bevallen mij beiden prima. De cake is gemakkelijk te bereiden en smaakt daarnaast ook nog eens prima.

Zeer vlotte afhandeling van bestellingen.

zeer snelle levering

Sukrin is een prima vervanger van suiker

Ik heb de sukrin verwerkt in rabarbercompote en het smaakt heerlijk. Ik ban zeer tevreden.

Voor herhaling vatbaar!

Van bestelling tot ontvangst (geregeld via gekozen afhaalpunt) liep dit prima. Ik ben ook heel tevreden met de produkten, al heb ik nog niet alles geproef en/of gemaakt. De ahornsiroop is heerlijk en de koolhydraat arme, glutenvrije broodmix is verbazend lekker. Ook de suiketvrije melkchocolade reep (cadeautje bij de bestelling) was niet van een volle suiker te onderscheiden. Ben heel blij met de aankoop!

Ik had van mijn zus een zak Sukrin gekregen om te proberen want zij gebruikte het al een tijdje, ik vind het geweldig en heb kortgeleden zelf een pakket besteld met o.a. cakemix maar moet deze nog uit proberen!

Super snelle levering van super produkten

Het smaakt echt als suiker geen chemische smaak, supersnelle levering

Goede producten , goed verpakt en 's anderendaags al geleverd.