alles verliep naar wens

artikelen ingepakt in een stevige doos. producten lekker van smaak. producten zelfde structuur als de echte suiker Zeer tevreden

Goede bakprodukten koolhydraadarm

Sukrin, heeft uitstekende bakprodukten en suikervervangers

Mijn ervaring is prima.

Ik vind het jammer, dat de producten prijzig zijn; ik begrijp dat wel hoor, maar als aow'er kan ik niet altijd producten aanschaffen, maar zal zeker selectief naar uw site gaan om producten uit te zoeken.

Prima en ga zo door!

Fijne ervaring op de site van Sukrin, duidelijk en gemakkelijk navigeerbaar. Je bestelling is gemakkelijk te volgen, je weet waar je aan toe bent.

Super !

Zeerctevreden over de producten van Sukrin. Wat ik tot nu toe heb gehad valt allemaal super mee. Een aanrader !

Geweldige produkten

Al heel wat suikervervangers, bakmixen, melen en chocolade besteld bij Sukrin. Voor mij is Sukrin+ de favoriet voor in de koffie en thee thuis. Op het werk gebruik ik de Sukrin zoetjes in dispenser. Lekkere muffins en cake gemaakt met de chocolade en neutrale mixen. Ben ook heel blij met de recent geïntroduceerde pure chocolade repen. Lekker brood gebakken met de proteine mix. Ik ben fan, ga zo door!

Sukrin verleent een zeer goede service aan hun klanten !!!

Sukrin verleent een zeer goede service aan hun klanten : 1) de producten zijn écht geschikt voor diabetici 2) de producten zijn correct aanbevolen aan de klanten 3) vlotte service & levering Kortom : géén klachten !!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en smaak vol

Producten snel in huis en de producten smaakvol

zeer snelle levering en goede producten.

Lekker zonder nare nasmaak

Lekker en gezond... Kan dus wel. En makkelijk.

Heerlijke verantwoorde suikervervangers en bakmixen

De Sukrin suikervervangers zijn heerlijk en hebben geen bijsmaak. Ik gebruik vrijwel het gehele assortiment en ben daar erg enthousiast over. Net heerlijke speculaastaartjes gebakken met zelfgemaakt amandelspijs, in dit recept heb ik Sukrin Gold, Sukrin Icing, amandelmeel, kokosmeel én de nieuwe vanille drops gebruikt. Met de Sukrin producten kan ik lekker én verantwoord bakken met minder koolhydraten.

HeerlijkE vervanger!

Hele snelle verzending, vergeleken met andere bedrijven de beste prijs, altijd voorraad!Prima Prima, ik ga die siroop eens proberen die hier zo aangeraden wordt!

de verslaving

gebruik de siroop Maple,en caramel erg smakelijk heerlijk in de yoghurt of kwark of op pannekoeken over de aardbeien noem maar op het is erg lekker en geen nare nasmaak een aanrader

zeer goed

zeer goede produkten vlotte levering

Het is een geweldig product, als hobby bakker ben ik superblij dat ik dankzij jullie producten nu ook mijn gebak kan eten ipv uit te delen omdat ik geen suikers mag.

Uitstekende producten voor diabetici en snelle levering

Altijd correct

Diabetes

Zeer goede plaatsvervanger voor echte suiker. Gebruik hem voor alles.

Fijne suikervervangers, smaakt goed. Levering was vlot.

corrercte en snelle levering zoals altijd!

corrercte en snelle levering zoals altijd!

Het is een prima vervanger zonder bijsmaak.

Eindelijk een goede suikervervanger. Ook heerlijk de siroop.

Prima product.

Zoet prima. Super te gebruiken als gewone suiker. Fijn om mee te bakken en toetjes te maken.

Voor mij net niet zoet genoeg

Niet zoet genoeg maar geen invloed op lever of hormonen dus toch blij met mijn aankoop

Prima producten

Snelle kevering, goed verpakt. Producten zijn zeer smaakvol. Eindelijk cake kunnen bakken die smajelijk is.