Ketovriendelijk

Sinds ik Ketogeen eet gebruik ik Sukrin. Heerlijk om mee te bakken en het is makkelijk in gebruik

Geweldige producten met prima levering!

Geweldige producten voor mensen die geen suiker meer kunnen of willen eten. Snelle bezorging en efficiënt verpakt! Helemaal tevreden :)

super producten

Ik wil zo weinig mogelijk suiker en koolhydraten eten, daar zijn jullie producten voor aangewezen .

Heerlijke producten. De ahorn siroop, bruine suiker en de Sukrin suiker bestellen wij regelmatig. Ze zijn allemaal heerlijk en de bestelling wordt zeer snel geleverd. Meestal in de ochtend als ik de avond daarvoor de bestelling geplaatst heb, fantastisch!

Producten zeer goed.

Vooral erg blij met het vezel brood. Maar de prijzen zijn exorbitant hoog.

Bevalt zeer goed

Vanwege diabetes was ik op zoek naar een goede vervanger. Sukrin kwam ik toevallig tegen. Besteld en zeker niet tegen gevallen. Zoet gehalte is goed maar niet te scherp zoals te veel suiker kan hebben. Daardoor een homogener smaak.

Prima productassortiment met ruime keuze.

Uitstekende producten met keuze uit een breed assortiment die ik graag in mijn 'suikervrije' keuken gebruik. Ondanks mijn diabetes kan ik nu toch naar hartelust bakken. Daarbij maak ik regelmatig gebruik van de gepubliceerde, heerlijke recepten.

Erg smaakvol en makkelijk. Topcombi

Het gebruik van surin bevalt me erg goed. Ik raad het anderen ook aan ! De smaak is perfect, bakken gaat makkelijk en de bestelling is er de volgende dag al. SUPER blij mee

Top zowel voor koude als warme gerechten een aangepast product

Blij deze suikervervangers ontdekt te hebben. Zowel voor koud gebruik als voor warme gerechten, gebak of glazuur een aangepaste suikervervanger. Ook blij met de bruine suiker. Lekkere smaak en voor elk wat wils. Geen nare smaken meer voor wie suiker moet mijden.

Sukrin is een goede suikervervanger! Heerlijk

Ik gebruik sukrin om te bakken: het bakken van wafels bijvoorbeeld. Het is net alsof je gewone suiker gebruikt, maar dan de gezonde versie! Je proeft geen verschil.

Goede producten, snelle levering.

Gezond zoet genieten

Lekkere suikervervangers zonder aparte of bittere nasmaak. Lekker voor alle baksels

Prima. Nette en snelle service

Top service en top producten!

Super snelle service en top producten

Lekkere producten, passend in mijn keto dieet! Superblij mee!

Goed assortiment en een hele snelle levering

Ik kreeg gratis een reep kha chocolade bij mijn bestelling, dat is altijd leuk natuurlijk. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd.

top Produkten!

Als diabetes Patient hebben de Produkten van Sukrin geholpen om de bloedwaarden naar een acceptabel Niveau te brengen .

Sukrin producten helemaal oké!

Zeer tevreden.

Prima producten, snelle levering

2 bakpakketten besteld, kreeg extra erbij. Snelle levering zoals gebruikelijk. Ik ben bezig met het keto dieet en wilde oa brood maken. Proteïne brood was makkelijk te maken, stevige structuur, dus snel een vol gevoel. De smaak vond ik wat vlak. Voor de rest een prima product. Net als het bakproduct voor meerdere doeleinden. Makkelijk in gebruik en goede smaak. Oa chocolademuffins en scones gemaakt. De rest ga ik nog proberen. Suikervervanger is prima, minder zoet. Kortom heel tevreden. De producten zijn wel wat prijzig maar de producten zijn wel goed.

Snelle en nette bezorging

Prima. Niets aan te merken.

Snelle service, goede producten

We zijn zeer tevreden

Goed product, eerlijke prijs

Mijn man moest suiker verminderen in de voeding. Dat ging super met sukrin. Behalve blonde cassonade. We mengen nu twee delen sukrin gold met een deel cassonade voor de typische smaak.

Goededag! Fijn om te horen dat Sukrin bevalt. Ik wens u een mooie dag vandaag. Met vriendelijke groet, Evelien Team Sukrin

Snelle levering, keurig verpakt, super producten

Ik ben super tevreden over het product. Ook de afhandeling van de bestelling was perfect.

Hi Anja, Dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet , Team Sukrin.

100 keer smaakvoller als alle andere suikervervangers

Sukrin is de enige kunstmatige suiker die het dichtst bij echte suiker komt.

deze is de beste

verschillende andere geprobeerd maar deze bevalt mij het beste!!!