Perfecte en snelle service

Top producten die snel en correct geleverd worden. Super!!!

Sukrin is gewoon een openbaring!

Ik sluit mij aan bij alle positieve beoordelingen

Correct, snel en zorgvuldig.

De website is duidelijk. Alles is goed te vinden. De producten zijn van uitstekende kwaliteit. Ook al gaat alles digitaal toch voel ik me persoonlijk behandeld. De bestellingen worden altijd op tijd geleverd.

snelle levering / goed product

lekker en geen vervelende nasmaak

geweldige produkten

snelle levering en uitstekende producten, voor de eerste keer het chia brood geprobeerd, het beste khd arm brood dat ik ooit al heb gegeten, zo lekker !!

snel geleverd en topproducten

de levering kwam snel en netjes aan de producten op zich voldoen aan alle verwachtingen en zijn om mee te werken geen vieze nasmaakjes!

De bestelling was keurig op tijd verzonden. De suiker en chocolade zijn lekker, maar vooral de caramel siroop is top!

Excellent

Snel bezorgd en ik vind de suiker lekker yum yum

Duidelijke informatie op de website over de producten. Ik vind deze allemaal erg lekker en heb totaal niet het idee dat er geen suiker inzit. Besteld, volgende dag netjes bezorgd. Echt een aanrader.

Super dat ik eindelijk iets kan bakken zonder dat de bloedsuikers omhoog schieten

super en top producten

heel goede producten met snelle leveringen.

Heel goed en gezond product.

heerlijk

Heerlijke vervanger van suiker, past goed bij Ketogene lifestyle. Ik ben er blij mee

Heerlijk

Keurig geleverd, en smaakt heerlijk geen bij of nasmaak

geproefd en goedgekeurd

ik ben een nieuwe gebruiker en ben zeer tevreden over de smaak en de structuur van het product.

Lekkere producten

Fijn dat je als diabeet ook lekker kunt snoepen met weinig consequenties

Super producten

Super producten om te gebruiken en te eren.

Dank voor uw beoordeling! Fijn van u te horen dat u tevreden bent. Mooie dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Sukrin

Fijne producten en top service.

Hi K. Mooi om te horen dat de producten u bevallen en u tevreden bent over de service. Dit vinden wij erg belangrijk. Met vriendelijke groet, Team Sukrin.

Goede producten die snel worden geleverd. Ik ben fan

Goede service, top produkten

Al vaker besteld, snelle service en prima prijzen. Ik ben weg van de sukrin gold.

De meest fantastische suikervervanger!

Eindelijk een suikervervanger die geen invloed heeft op mijn bloedsuikers en toch heerlijk smaakt!!! Ik gebruik het binnen mijn ketodieet.

Goede producten jammer van de verpakking

De producten van sukrin zijn prima. Ik gebruik ze al een aantal jaar. De verzending is snel en de service top. Echter wat me wel een doorn in het oog is, is de belachelijke hoeveelheid plastic die ik steeds aantref in de doos waarin de producten zijn verpakt. Dat kan echt niet meer en kan ook anders. Het is voor mij een reden om minder snel iets te bestellen dan voorheen. Ik beveel dus wel de producten aan maar niet de verzendingen

heel tevreden

heel tevreden over alle producten

Top producten.

Ik leerde Sukrin kennen via mijn erkende diëtiste en was aangenaam verrast van de smaak en de textuur. Het lijkt op echte suiker en het smaakt even lekker. Ik kocht de SUKRIN gold en de gewone witte zoetstof. Voor mij het beste product ter vervanging van echte suiker en ik heb er in mijn leven al veel geproefd. Een echte aanrader. Erika