Gewoon super

Ik ben heel blij dat ik sikrin ontdekt heb op internet. Ik bak en kook met plezier,nu ik weet dat ik het allemaal mag hebben. De cake,de suiker,de chocolade,amandelmeel, enz....het smaakt allemaal natuurlijk.

Prima product

De nasmaak is ook prima..

Snelle levering van lekkere producten

Ik heb tot nu toe een aantal producten uitgeprobeerd, waaronder de cakemix, de broodmix, de poedersuiker en de caramelsiroop. Allemaal erg lekker, maar de caramelsiroop heeft me het meest positief verrast. Heerlijk!

Hele snelle verzending.

Past perfect in een koolhydraadarm dieet,daarbij smaakt het als echte suiker.

Zoals het hoort

Snelle verzending. Netjes aangekomen.

Altijd snelle en juiste levering!

Ik bestelde reeds vaak de bakmixen en suikers. Ben héél tevreden en kan het iedereen aanbevelen!

Snelle levering en veel keuze

Snelle levering en veel keuze. Ik zal zeker regelmatig een bestelling plaatsen.

Verantwoorde producten voor diabeten en snelle levering

Prima producten. Omdat je bijna nergens producten kunt kopen om zelf te bakken voor diabeten. Met de producten van Sucrin is mijn probleem opgelost. Zoveel keuze. Geweldig.

Super snelle levering

Variatie wel nog opzoeken om zoete glutenvrije en suikervrije koekjes te maken

Super snelle levering

Variatie wel nog opzoeken om zoete glutenvrije en suikervrije koekjes te maken

Top product

Heerlijke producten voor koolhydraatarm eten

Ruim assortiment suikervrije producten voor koolhydraatarm baksels, toetjes, taarten en brood. Snelle service.

geweldig

suikervrij en koolhydraat vrij is echt geweldig , was hier altijd al naar op zoek . en ook jullie recepten ga er mee aan de slag . hoop een leven zonder diabetes.

Fijne producten, uitstekende vervanging voor de ‘normale’ suikers

Alleen vandaag bestellen en morgen geleverd is bij mij niet gebeurd. Vandaar mijn 4 sterren ipv 5

Gewoon SUPER!!!

Super lekkere cakes!! Chocomousse moet ik nog proberen.. Ook de kleine handige zakjes sucrin die je overal kan meenemen voor in koffie, thee,.. Is een enorme meerwaarde!! Ik ben enorm tevreden en ga nog veel bij jullie bestellen!!

Blij suikervrij

Sukrin is de eerste keuze als het gaat om suikervrij leven. Fantastische producten met een heerlijke smaak en suikervervangers van hoogwaardige kwaliteit voor de thuisbakker. Ook de bakmixen voor glutenvrij brood etc. zijn niet te versmaden. De service is geweldig en de levering zeer snel. Eventuele problemen met levering of een product worden snel en adequaat opgelost. Heel erg fijn bedrijf dat een suikervrije levenswijze heel eenvoudig maakt.

Ideale suikervervangers

Ideaal voor mijn koolhydraatarm dieet! Jullie hebben ook producten die ik zo in de winkel niet kan vinden en ook zeer goed van smaak!

Snelle service en veel keus

Je kunt makkelijk zoeken en alles is leverbaar. Maar wat is vooral prettig vind is de smaak! Overweldigend!!! Zoet genoeg. Voor herhaling vatbaar.

Goede producten

Goede producten en snelle bezorging. Aanrader: Chocolademousse lekker met slagroom opkloppen, in koelkast op laten stijven; heerlijk KHA toetje!

Heerlijke zoetigheid in kha dieet

Zal het altijd blijven bestellen

Ketovriendelijk

Sinds ik Ketogeen eet gebruik ik Sukrin. Heerlijk om mee te bakken en het is makkelijk in gebruik

Geweldige producten met prima levering!

Geweldige producten voor mensen die geen suiker meer kunnen of willen eten. Snelle bezorging en efficiënt verpakt! Helemaal tevreden :)

super producten

Ik wil zo weinig mogelijk suiker en koolhydraten eten, daar zijn jullie producten voor aangewezen .

Heerlijke producten. De ahorn siroop, bruine suiker en de Sukrin suiker bestellen wij regelmatig. Ze zijn allemaal heerlijk en de bestelling wordt zeer snel geleverd. Meestal in de ochtend als ik de avond daarvoor de bestelling geplaatst heb, fantastisch!

Producten zeer goed.

Vooral erg blij met het vezel brood. Maar de prijzen zijn exorbitant hoog.