Heb nu een paar keer gekocht en gebakken, succes om zo 'zoet' te kunnen bakken voor mijn man, ben blij met de tip van de advertentie een poosje geleden die mij op Sukrin attent maakte.

Super snelle levering , heerlijk chocolade.

Heerlijke maple syrop voor over granola

Ben zeer erkend met dit product

Goede service&producten

Snelle levering Goed verpakt Producten zijn prima, ik gebruik graag om te bakken. Ik hoop dat er misschien nog wordt uitgebreid.

Goede producten

Ik gebruik sukrin nu een hele tijd, het is heel fijn in gebruik, je kunt zelfs minder gebruiken dan dat je suiker gebruikt. Soms doe ik in combinatie met suiker, ook dat werkt heel goed. Het heeft een prettige smaak, absoluut geen bijsmaak. Nu de poedersuiker ook besteld. Het enige nadeel is dat de zakken beperkt zijn qua hoeveelheid en dat het aan de prijzige kant is, ik zou het liefst helemaal overstappen, maar dat is me net iets te duur

Lekker, snel bezorgd en netjes verpakt.

Bestel al tijden Sukrin produkten, past perfect bij een zoetkauw op koolhydraatarm dieet. Duur maar a little goes a long way.

Makkelijk en snel

De website is zo overzichtelijk dat je alles snel hebt gevonden en het is ook nog eens supersnel bezorgd. Mijn suiker-geen-suiker, zoals ik Sukrin liefkozend noem, hoef ik dus echt geen dag te missen.

Nieuwe ervaring, goede suikervervanger

Picobello ! Levering: correct en snel Minpuntje: heel duur

Heel goed, maar wel duur

Ik gebruik sinds enkele jaren Sukrin, met name Sukrin1, en ik vind het goed smaken en handig in gebruik, ook met bakken. Levering was weer snel en goed. Helaas is het flink aan de prijs; het zou fijn zijn als het wat goedkoper kon.

super

Super spul, geweldige service

Goede service en snelle levering

Al vaker bij Sukrin besteld. en zoals altijd helemaal tevreden. Heel goede service en snelle levering

Goede en service en levering.

Goede en snelle levering

Ben echt gek op zoet , en dit is een prima vervanger

Fijn product voor mijn baksels nu ik koolhydraatarm eet

Geen vervelende nasmaak, ik zal zeker nog vaak Sukrin bestellen,

Pakket met producten kwam niet aan. Na een belletje en een ingevuld formulier kon ik een nieuw pakket ontvangen. Prima service!

Lekker mondgevoel en geen vieze nasmaak!

Ik heb de Sukrin (de witte suikervervanger) geprobeerd en dat was echt een enorme verrassing. De smaak is lekker, mondgevoel is echt lekker suikerachtig en er is geen vieze nasmaak. Het past heel goed in mijn koolhydraat beperkte eetstijl. Ik heb het gebruikt in een gebak met amandelmeel, maar ook door de yoghurt of slagroom. Aanrader!

Heerlijk

Heerlijke smaken. Ik kocht het voordeelpakket

Fijne producten

Fijne chat en goede producten.

top.

Goede producten, makkelijk in gebruik.

Lekker

Ik heb de cakemix geprobeerd. Het is gemakkelijk en de cake heel lekker en luchtig. Ik zal het zeker weer kopen.

Goede kwaliteit, snel bezorgd

Bestelling werd wederom snel bezorgd, keurig verpakt en de producten zijn van hoge kwaliteit. Heb de chocolade cake gemaakt en die was erg lekker! De siropen en suikers zijn ook erg goed zonder rare bijsmaak.

Echt lekker

Ik heb de chocolade repen en cake in a cup geprobeerd en deze smaken zeer lekker.

mijn eerste bestelling alles was prima voor elkaar.

Uitstekend.

Het is mijn eerste bestelling maar er zullen er nog vele volgen.

Doen wat ze beloven

Keurig de volgende dag thuisgebracht