Prima shop

Snelle levering en goed verpakt. Producten zijn top! Prijzen hadden wel ietsje lager gemogen.

Snelle levering en goed product.

De lekkerste suikervervanger is sukrin

Sukrin sirup op een havermoutwafel super lekker 0 calorieën en 0 koolhydraten Sukrin zoetstof in mijn dessert je proeft geen verschil. TOP producten

Prima, volgens afspraak geleverd en erg fijne producten.

Lekker, gezond maar heel duur

Ik gebruik de suikervervangers omdat ik zelf pré diabetis heb. Het is een gezond en lekker alternatief voor suiker. Eén minpuntje, waarom moeten gezonde producten altijd zo vreselijk duur zijn?

geweldig!

besteld en snel geleverd!

super

eindelijk meringue dat is gelukt met een zoetstof... met de icing ideaal, moet enkel iets minder gebruiken, maar dat is zoeken... alvast een klant erbij

Ziet er allemaal goed uit

op en top

goede produkten die passen aan mijn diabeet programma

Duidelijke website met uitleg en recepten van producten Smaakt lekker

Snelle bezorging en prima produkten.

Het zijn prima produkten met een zeer snelle bezorging. In één woord uitstekend!

Heel snel geleverd

De bestelling was heel snel binnen, super!!

Heerlijk en geen bijsmaak

Normaal hou ik niet van light producten omdat ik dan altijd zo’n vieze bijsmaak heb Maar kwam door mijn koolhydraatarme recepten en vlog van Slank met Linda op Erythritol uit en vond dat bij jullie Dus besteld en gebruikt en bevalt supergoed Dus inmiddels weer 2 zakken besteld Kan het iedereen aanraden

Super snelle service

Super snelle service en goed product. Verder goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Prima producten en goede service!

Prima producten. Alleen de bezorger heeft het pakket 4 dagen laten staan voordat het bezorgd werd

Goede service duidelijke site

De site is duidelijk snelle levering

Te weinig smaak

Te veel sukin voordat je een echte zoete smaak krijgt. Gelukkig niet bitter zoals de alleen met stevia. Maar dat het super zoet is zoals jullie aangeven vind ik het niet. Gebruik 1,5 schepje suiker in mijn thee vervangen door 2 zakjes sukin vond ik er geen smaak aan zitten.!

Super levering!

Heel snel geleverd en je krijgt direct leuke attenties. Ik ga zeker vaker bestellen

Supersnelle levering en een heel goed alternatief voor suiker!

Ik bestelde een aantal producten omdat ik vanwege zwangerschapsdiabetes tijdelijk suiker zoveel mogelijk moet vermijden. Sukrin biedt gelukkig een goed alternatief! De brownies (van chocoladecakemix) vallen goed in de smaak! De chocolade vond ik wel aardig, niet zo goed als de beste chocolades met suiker maar een fijn alternatief voor nu. De sukrin stroop gaf ook een mooie lage waarde op mijn koolhydraatarme pannenkoeken; het werkt daarvoor dus heel goed!

Ik kan geen enkel minpunt opnoemen.

Alleen maar positief: voldoet aan verwachting, goede kwaliteit en handig in gebruik.

zeer goed

Als diabetes ben ik genoodzaakt om suikers en koolhydraten te mijden,al veel producten geprobeerd maar sukrin producten stellen mij tevreden,ga nu mijn volgende bestelling doorgeven. Vele groeten. Van Hove Didier.

Top producten om gezonder mee te bakken en koken

Fijne producten om mee te werken, goede smaak , mooi gezond alternatief voor alle suikers

De beste suikervervanger!

Heel lekker. Proef geen verschil. Vele soorten. Tof.

Nieuwsgierig

Ik heb de proefpakketjesnetjes ontvangen maar nog niet alles geproeft