Veel keus in de showroom

Wij hebben vorige week een beamer uitgezocht in de showroom van thenextshop. Het was een stuk rijden, maar dat was het zeker waard. Erik nam alle tijd om de verschillende modellen te tonen. de beamer hangt inmiddels (mijn man had nog wel even beetje hulp nodig bij de beamer beugel instellen, projectiescherm was erg makkelijk) en we zijn erg blij met het resultaat, een echte thuisbioscoop is onze woonkamer geworden!

Vriendelijk en geduldig

Ik heb in oktober een nieuwe epson LS12000B beamer besteld[, en die is een paar dagen gelden geleverd: het heeft bijna 9 maanden geduurd. Niet de schuld van de webshop hoor, ze waren echt nergens te krijgen. Epson had hem wel aangekondigd maar leverde gewoon niet. Uiteraard zat ik erg uit te kijken naar mijn beamer dus ik heb best wel vaak om nieuws gevraagd over de levering. Die werden altijd snel en netjes beantwoord, en met black friday heb ik zelfs wat geld terug gekregen omdat ze een kortingsactie hadden. Dus afgezien van de levertijd (waar ze niets aan konden doen) ben ik heel erg tevreden over de shop. Over de beamer zelf kan ik nog niet teveel zeggen. Hij komt op een nieuwe plek en mijn hdmi kabel was niet lang genoeg, dus ik heb een nieuwe moeten bestellen. Die komt vandaag :-D

Zeer verzorgde levering

Beste, Alles is zeer goed bestelling tijdig geleverd,als u een vraag heb over de bestelling binnen de 20 minuten heb u een antwoord op de vraag.

• Showroom (indien bezocht)

Goed assortiment, een specialist, goede service

Fijn om een specialist te kunnen raadplegen die ook een showroom en montage service biedt. Ik heb mijn bestelling afgehaald en werd hierbij netjes te woord gestaan en van advies voorzien.

Alles volgens afspraak

Product goed verpakt. Weer een site om spullen te kopen gevonden die je kunt vertrouwen dat ze het echt leveren en je je niet bedonderd.

Amazing Service

When I purchase the product at first I got really disappointed because they promised one-day delivery, however, when I called the service was amazing, quilly they found out the problem and a solution. And the next day the package arrived. I have nothing wrong to say to this company I'm very thankful.

• Showroom (indien bezocht)

Ik ben goed geholpen. De deskundigen hebben mij goed geïnformeerd en tevens een live demo gegeven van de mogelijkheden op de showroom. Ik kon de artikelen direct meenemen.

Niks mis mee.

Prima verpakt,goede kwaliteit.

• Showroom (indien bezocht)

Snelle en zeer degelijke levering van de XGIMI beamer

De XGIMI Horizon FULL HD SMART beamer werd zoals beloofd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de beeldkwaliteit en het geluid. Alles werkt zoals in de specificatie is beschreven. Ik ben zeer tevreden over TheNextShop.nl

Goede service, goed product

De beamer net even snel uitgeprobeerd. Werkt naar behoren, ook te gebruiken zonder handleiding. Goed beeld, en geluid dat geschikt is voor grotere ruimtes (geen zalen).

• Showroom (indien bezocht)

Snelle levering en goed produkt

Snelle levering en een mooi produkt. Ook betaling op factuur was mogelijk, wat voor ons een belangrijk punt is. Top bedankt!

Klantvriendelijk

Ik werd heel klantvriendelijk geholpen in de showroom. Kwam spullen ophalen op afspraak. Deze werden door personeel in de auto gelegd.

• Showroom (indien bezocht)

Alles was snel geleverd en volledig. De doos was mooi in orde en de communicatie was duidelijk.

• Showroom (indien bezocht)

Super snelle en veilige levering

Zeer snelle levering in een uitzonderlijke transportbestendige verpakking. Nog des te interessanter omdat het door mij bestelde apparaat nagenoeg nergens leverbaar was. Super bedrijf. Voor herhaling en aanbeveling vatbaar.

• Showroom (indien bezocht)

Mooie artikelen en snel geleverd

Ruime keus aan artikelen. Deze worden snel en juist geleverd. Kwaliteit voldoet aan de verwachtingen.

Mooie goeie bril

Werkt goed mits je een 3D film hebt. Voor games van PS4 werkt het niet waarvoor ik hem gekocht hebt. Dus heb ik enkele 3D dvd's documentaires gekocht.

• Showroom (indien bezocht)

Hoi Patrick, De 3D Bril kan zeker ook werken icm de Playstation 4. Als dit niet werkt, ligt het aan de verbinding tussen de beamer en de PS4 - waarschijnlijk moet je de 3D instelling van de PS4 aanpassen. Neem even contact met ons op, we helpen je graag met het goed instellen!

prijs kwaliteit perfect naar wens

Duidelijke omschrijving veel keuze en zeer tevreden

Goede en snelle service.

Afgelopen maand een set gekocht (beamer + scherm + optisch hdmi kabel en ophang beugel) levering liep wat vertraging maar desalniettemin was de service uitstekend, alle vragen werden professioneel beantwoord en adviezen gegeven waar nodig. Al met al heel erg blij met mij aankoop.

• Showroom (indien bezocht)

Goede begeleiding en handige showroom

Zelfs op zaterdagmiddag was ik meteen aan de beurt. Ik moest wel even aandringen om meer dan 2 beamers te kunnen bekijken, maar de bios-opstelling in de showroom was heel nuttig. Aardig personeel, alhoewel wel heel jong en zonder zelf iets nieuws te leren. Zoals ze op hun site al aangeven, is het handig om je voor te bereiden door de maten van je kamer alvast op te meten (ook hoogte!)

• Showroom (indien bezocht)

Had met in de maat van een projectiescherm vergist. Ruilen zonder problemen, op een door mij bepaald tijdstip. super.

Fijne winkel goede service

Onze eerst laser beamer gekocht. Prima uitleg en demonstratie gehad in de winkel. Daarnaast uitgebreid besproken wat voor soort scherm erbij kan. Wij werken in een kamer welke 100% verduisterd kan worden. Onze voorkeur gaat uit naar een iets grijzer doek. Het zwart is dan overweldigend zwart. :). Gevraagd of ze passende 3D brillen erbij hadden. Deze moesten eerst besteld worden voordat we de order hebben geplaatst. Dit was geen probleem. Nog wat installatie vragen gehad, deze werden ook goed behandeld. Al met al een fijne ervaring.

Electro Floorup scherm

In de showroom geweest om te kijken of zo'n elektrisch vloerscherm goed werkt. Het is de volgende dag bezorgd. Het gaat om een "4K ALR highcontrast" versie, hij gaat ingebowud worden in de kast onder de tv. Het doek zorgt iig samen met onze Epson beamer voor een heel mooi beeld waarbij het zwart ook echt zwart is. Helemaal tevreden!

• Showroom (indien bezocht)

Duurde veel te lang en communicatie was niet goed.

De eerdere producten die ik via thenextshop heb besteld zijn snel en efficient afgehandeld en bezorgd. Echter ik heb meer dan 6 weken op het product moeten wachten, waarbij ik zelf herhaaldelijk zelf het initiatief moest nemen. Zelfs op de aangekondigde dag dat het geleverd zou worden kwam het niet. Maar ook hier moest ik zelf actie in ondernemen.

• Showroom (indien bezocht)

Beste, bedankt voor uw review! Uw projectiescherm is inderdaad met grote vertraging geleverd, onze excuses! Hoewel het inmiddels wat beter gaat, is er soms nog steeds sprake van grote vertragingen in de gehele logistieke keten. O.a. uw bestelling zat bij een vracht die tot 4 keer is vertraagd, waar dat normaal gesproken helemaal niet gebeurt. We proberen altijd een zo realistisch mogelijke leverdatum aan te geven, helaas is dat het laatste jaar erg lastig geweest.

Gebaseerd op onze specificatie van de soort beamer die we wilden kwamen we met de verkoper gezamenlijk snel uit op de juiste beamer die ter plekke kon worden gedemonstreerd. Er werd niet aangedrongen om te kijken naar beamers met nóg betere eigenschappen (en dus duurder). De geselecteerde beamer was op voorraad. De verkoper was ter zake kundig en heeft ons goed geholpen.

Prachtig scherm …top

Het scherm dat ik kocht is super, zowel het gewone scherm als dat voor retroprojectie. Het frame is stevig en logisch in elkaar te monteren. Alles geleverd in een super sterke koffer met goed sluitingen. Enig minpunt was de ruim overschreden levertermijn, maar dat was als gevolg van de problemen in de leveringsketen, waar deze firma niets kon aan veranderen. Op mijn opvolgingsvragen kreeg ik prompt antwoord. Goede service.