zeer positief

Fijne duidelijke website, goede communicatie en snelle verzending.

• Showroom (indien bezocht)

Vriendelijk geholpen. Nette showroom.

• Showroom (indien bezocht)

Geweldige uitleg en service gekregen!

Vorige week heb ik een beamer besteld via Beamerwebwinkel.com De zoektocht naar een beamer brengt heel wat bezorgdheden moet zich mee: welke beamer, welk type is geschikt, wat met het aantal lumen voor de ruimte waarin ik projecteer, hoe luid/stil klinkt de beamer, hoe breed projecteert hij vanop een bepaalde afstand... allemaal vragen die niet zo evident zijn... Maar bij Beamerwebwinkel.com kreeg ik telefonisch de juiste antwoorden. In België zijn er ook verschillende zaken (ook online) waar je beamers kan bestellen... maar de deskundige uitleg en service hebben voor mij de bepalende doorslag gegeven waarom ik bij deze zaak mijn aankoop heb gedaan. Het is een BenQ W1720 geworden! Fantastische beamer... alleen heb ik voor mijn lens zelf eigenhandig een vierkantje gemaakt/gekleefd om nog meer spillicht (het wat mij betreft enige minpunt aan deze geweldige beamer) te vermijden... waardoor ik nu nog meer tevreden ben van dit toestel!!! Dankjewel voor de uitstekende service! Deze zaak kan ik alleen maar aanbevelen!

Goed, goedkoop en snel!

Overzichtelijke site met duidelijke indeling en keuzemogelijkheid. Heel veel en correcte informatie omtrent de producten. Kwaliteitsvol artikel aan een zeer goede prijs. Prompte levering, ook naar België en dit in moeilijke coronatijden.

Love the product

Snel geleverd en makkelijk te instellen we zijn heel blij met onze nieuwe movie scherm

• Showroom (indien bezocht)

Echt heel erg fijn geholpen er werd echt tijd voor genomen ben super blij met de set die ik heb gekocht

• Showroom (indien bezocht)

goed en snel geregeld en goed advies ze hebben er verstand van

• Showroom (indien bezocht)

inmiddels is ook de beamer geïnstalleerd en dank zij de uitstekende uitleg bij the Next shop hebben wij een geweldig beeld en geluid.

Kwalitatief goed product.

Na wat uitzoek werk naar de perfecte beamer bij deze winkel uitgekomen. Zeer goed geholpen en geïnformeerd naar de mogelijkheden. We kijken met veel plezier onze 4K films met meer dan perfecte beeldkwaliteit.

• Showroom (indien bezocht)

Het was allemaal gauw geregeld. Alleen op de order stond dat het zaterdag geleverd zou worden en dat het maandag is geleverd, maar dat zal waarschijnlijk komen door de drukte bij de pakket diensten.

• Showroom (indien bezocht)

goed advies en snelle levering

De beamerwebwinkel heeft een uitstekende website met accurate informatie over alle beamers in het assortiment. Ook het telefonisch ingewonnen advies over de beamer van mijn keuze was uitstekend.

• Showroom (indien bezocht)

Goede uitleg, service, snel in afhandeling en zeer vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring is heel goed met deze winkel/webshop. Al aangegeven hier boven. Met hartelijke groet en succes met julliewinkel/webshop. Tjeerd Poort

• Showroom (indien bezocht)

Gemakkelijk kiezen en vlotte levering.

Kiezen ging vlot, bestellen en levering zoals afgesproken. Enkel de handleiding om het scherm in elkaar te zetten was te beknopt. We hebben even moeten puzzelen. Dat is jammer want een handleiding maken doe je maar 1 keer, doe het dan ook goed. Verder geen opmerkingen.

• Showroom (indien bezocht)

Goede service en mooie beamer!

Online hadden wij al wat beamers gezien, maar als een leek op dit gebied is het moeilijk te kiezen wat het ‘beste’ is. Dus toch besloten even langs een winkel te gaan en toen kwamen wij hier uit! Erg goede service met veel kennis van de producten. Kregen een demonstratie en uitleg over de beamer. De beamer heeft erg goed en helder licht en kan al vanaf schemer worden aangezet in de buitenlucht! Kortom erg tevreden!

Levering tijdig, werkt perfect

Alles in orde

Eerlijk advies

Prima geholpen .kwam voor een eerlijk advies en dat heb ik ook gekregen. Daar hou ik van. Scherm gekocht wat een beetje lastig was met monteren vanwege de wel zeer gebrekkige gebruiksaanwijzing maar met wat tel contact prima gelukt. Als ik een nieuwe beamer ga kopen ga ik zeker bij ze langs.

vlekkeloze bestelling,aanrader!

Heb de optoma UHD42 besteld,vooraf enkele vragen gesteld,ofwel meteen beatwoord via chat of heel snel via mail,heel correcte info. Meteen bericht gekregen van koerier firma,gemakkelijke track en trace. Nu enkele dagen heel gelukkige eigenaar van een top beamer,blij besteld te hebben bij julie.

• Showroom (indien bezocht)

Goede service en waarbij al onze vragen werden beantwoordt.

Wij hebben de winkel bezocht, door de uitleg en demonstratie van het personeel die ons de diverse modellen konden showen hebben we de juiste Beamer na onze wens kopen.

Zeer goede communicatie met Bas

Ik had een Optoma beamer besteld die ik snel wilde hebben. De beamer was al opgenomen in het bezorgschema maar omdat ik hem eerder wilde hebben haalde men deze daar uit zonder problemen. Bas was zelfs zo aardig om de grote doos naar mijn auto te dragen wat eigenlijk niet hoefde. 10 punten van mijn kant!

correct

vlotte bestelling en afhandeling en goed product

• Showroom (indien bezocht)

Super goede service, snelle levering en top advies!

Telefonisch zijn we geadviseerd om een beamer aan te schaffen voor zakelijke doeleinden. O.b.v. dit advies de beamer gekocht voor 16:00 uur en deze netjes de volgende dag geleverd! Beamer werkt naar behoren en erg tevreden! Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

• Showroom (indien bezocht)

Zeer tevreden over dit bedrijf

Ben zeer goed te spreken over de mensen van projectieschermen.com Goede comunicatie, snelle levering, zeer vlotte levering. Ja zelf een kruiskopschroevendraaier wordt meegeleverd. (NIETS DAN LOF)

• Showroom (indien bezocht)

Perfecte service, niet aandringen en goed advies, wel erg jammer dat het adres moeilijk vindbaar is

goede prijs goede kwaliteit..elk te verkopen of aan te schaffen apparaat is te testen

• Showroom (indien bezocht)

In de showroom langs geweest voor een demonstratie en uitstekend geholpen en voorgelicht! Uiteindelijk als tevreden klant naar buiten gelopen.

Great screen, great help

I bought the screen and the first delivery was missing a package, but after a call to the store they shipped me missing package the day after. Screen is great.