Mensen met echt verstand van beamers, mooi om te ervaren.

Ik wilde een beamer om als alternatief beeldscherm te gebruiken. Geen alledaagse vraag. Op een webshop kun je al leek makkelijk verdwalen. Dus bellen. De medewerker wist echt waar het het over had en kon een goede aanbeveling doen. Ik toch eigenwijs en (na overleg) een nadere gekozen omdat ik graag een laser lichtbron wilde. Bleek na bezorging en in gebruik nemen dat de resolutie net niet voldoende was. Ruilen mocht, ik kon langskomen. Via de post kon ook. Een dag later was alles geregeld. Kortom. Goede producten en goede service. Ik ben een blije gebruiker.

Goed en netjes geholpen

Heb 1 beamer in bezit (model 2018) en zocht nieuwe aanvulling voor onze kerk. Er werd goed meegedacht en uiteindelijk de opvolger geadviseerd omdat deze qua specs en bediening nagenoeg gelijk bleek te zijn. Vlotte reactie op vragen en goed op de hoogte gehouden tijdens het bestel- en leverproces.

• Showroom (indien bezocht)

Duidelijk verhaal en goede service van Pim. Beamer volgende dag al binnen.

• Showroom (indien bezocht)

Standard product with timely delivery

The product is as described and works perfectly fine. The delivery was on time.

Winkel prima! Prijs prima! Levereing prima!

Alles perfekt verlopen zoals het hoort ! Zeer tevreden zeker een aanrader voor iedereen die zorgeloos wilt shoppen! Dank u wel nogmaals!

• Showroom (indien bezocht)

Langere wachttijd van levering projectiescherm

Beste, Zou U aub een willen nakijken wanneer ik het nieuwe projectiescherm van 230cm ga ontvangen? Dat ging volgens Uw laatste richtlijnen vanaf 18 december 2020 geleverd worden. En zelf heb ik nu pas gezien online dat volgende bestellingen pas in de loop van januari 2021 geleverd worden... Valt mijn scherm daar ook onder? Graag een actualiserings-berichtje aub, want het vraagt een enorme inzet van mij om dat scherm op te vangen bij mijn dochter ONGENA Cynthia in Brugge, die de laatste weken nog thuis is. En eenmaal opnieuw aan het werk zal dat niet meer zo simpel zijn... Dus aub, contacteer me (+32 475 264669) Eddy ONGENA

• Showroom (indien bezocht)

Goed geholpen, en snelle levering

ik heb een projectie scherm online besteld.

Goed advies

Eerst via de chat contact gehad met Thomans. Daarna telefonisch de verschillende beamers besproken voor mijn kamer en toepassing. Uiteindelijk op basis daarvan dezelfde dag nog de beamer opgehaald (Epson TW7000 + scherm). Heel erg blij mee.

• Showroom (indien bezocht)

Zeer kundige medewerkers, scherpe prijzen en snelle levering!

Graag had ik deze mooie winkel willen bezoeken, maar helaas is in deze periode een fysiek bezoek niet mogelijk. Dat neemt niet weg dat de medewerkers telefonisch het beste advies kunnen geven. Ik ben zeer goed geholpen en had mijn beamer de volgende dag al in huis! De volgende keer koop ik hier zeker weer!

Super goed!!

Ik had bij deze winkel iets besteld en hun surves is echt heel goed. je krijgt meteen te horen of alles goed gegaan is met je bestelling en mijn pakje kwam al binnen 24 uur binnen. Als je bij deze winkel iets wilt kopen en je vraagt je af of de surves hier goed is, nou dan kan ik jouw vertellen ik heb dit maar zelde mee gemaakt.

• Showroom (indien bezocht)

Kwaliteit in perfecte staat afgeleverd.

TOP

erg tevreden

Heel erg bedankt, ik raad deze winkel aan!!!!

Uitstekend advies en services

Prima advies ontvangen aan de hand van mijn persoonlijke situatie. Beamer hangt perfect en werkt super.

Behulpzaam, vakkundig en betrouwbaar

Na enkele dagen op en neer gemaild te hebben, op zoek naar advies over de juiste beamer voor mij, besloten tot aanschaf van een 4K beamer van Optima. Ik ben steeds geduldig en met kennis van zaken geholpen. De aflevering van mijn bestelling was al de dag erna en geschiedde via een koeriersbedrijf waar Beamerwebwinkel zaken mee doet. Het apparaat overtreft mijn verwachtingen. Ben zeer tevreden over Beamerwebwinkel.

• Showroom (indien bezocht)

zeer acurate en snelle levering.

Ondanks de 'vertragingen' in de verzendingen van alle koeriersdiensten, is de beamer zeer snel geleverd. Met extra zorg voor verpakking, zodat er eigenlijk niets beschadigd kon worden. Top vakwerk.

Snelle levering, goede communicatie

• Showroom (indien bezocht)

Als het tegenzit wordt goed werk afgeleverd

De bezorging van het pakket liep niet vlekkeloos. De communicatie hierover verliep prettig en conform afspraak werd alles in het werk gesteld om het product z.s.m. te leveren. Klasse gewerkt!

Zoals het hoort.

Alles vlot verlopen: bestelling via website, opvolging bestelling/levering.

mooi produkt.

prima verzorgd afgeleverd.

Bestelling correct verlopen.

Mijn eerste ervaring. Bij mijn bestelling van een projectie doek, liep de levering heel even fout. Echter, bij het nemen van contact werd alles op een zeer vriendelijke en professionele manier recht gezet, dit alles via e-mail. Alles op een minimum tijd geregeld. Proficiat aan deze firma.

Gewoon top

Vorige week de HD144X besteld bij beamerwebwinkel.com Daar was hij het goedkoopst in combinatie met een beugel op black friday. Kan niet anders zeggen dan top! Duidelijkheid website, communicatie via mail, snelheid van levering en het geleverde product....alles klopte!

Heel goed!

Supersnelle levering en een goed scherm. Voldoet volledig aan de verwachtingen!

• Showroom (indien bezocht)

Zeer tevreden voor de snelle levering

Scherpe prijzen, snelle levering en tevreden van mijn aankoop.

Snelle levering, goed product

Mooi projectiescherm, alles werkt naar behoren en een zeer snelle levering.

Vlot!

Bestellen bij beamerbeugels ging erg gemakkelijk. Zowel het bestellen als betalen gingen goed, en de gratis levering vond ik een erg groot pluspunt. Ook kwam de levering erg snel bij mij thuis aan! Top!!