Fantastische service

Na wat zelfstudie in de homecinema beamer wereld langsgegaan in IJsselstein. Daar echt goed geholpen door Justin, de wandelende encyclopedie daar. Diverse beamers en specificaties besproken en gezien in de showroom. De uitgekozen beamer was niet op voorraad maar de week erop wel. Die samen met een electrische scherm opgehaald, bezorgen kon ook, en een mooie setprijs gekregen. Gewoon hele goede service en kennis bij de beamerwinkel!

zeer goed

Ben er zeer goed geholpen door vriendelijk personeel.Was de reis van Wernhout naar IJsselstein zeer de moeite waard kan zeer aanbevelen.Zal zeker meer gebruik van gaan maken.Beamer net 3D functie gekocht en dit werkt perfect.Prijs kwaliteit zeer gunstig.

Keurig opgelost

Via internet een beamer besteld, deze bleek niet goed te functioneren. In de showroom prima geholpen en een ander uit kunnen zoeken. Keurig opgelost!

• Showroom (indien bezocht)

Geweldige service en advies. prima advies mbt beamer en afmetingen van het scherm. Bij de levering ging helaas 2x iets fout, 1x pakket vergeten mee te geven, 1x pakket vergeten op te halen door de vervoerder. Beide keren ben ik netjes geholpen en werd door de vervoerder ook keurig op de hoogte gehouden. De beamerbeugel welke geadviseerd was werkte niet optimaal, deze direct omgewisseld voor een ander exemplaar. Super netjes allemaal, absolute aanrader.

• Showroom (indien bezocht)

We zijn bij de showroom langs geweest om een beamer en scherm uit te zoeken. We zijn uitstekend geholpen en hebben een beamer gevonden die in onze situatie werkt. We hadden echt het gevoel dat ze ons wouden helpen, en niet alleen maar een zo duur mogelijk product verkopen. Ook de after sales was uitstekend, een verkeerde kabel kon zonder problemen geruild worden. Kortom een goede ervaring.

Klantenservice bedankt!

Beamer beugel besteld voor 16:00 maar helaas niet optijd geleverd maar wel naar tevredenheid opgelost door de klantenservice, ik ben er heel blij mee. Bedankt.

• Showroom (indien bezocht)

Uitstekende klantenservice door een uiterst snelle correcte levering

De beamer C 205 is verbazingwekkend klein en goed. De Nederlandse handleiding is beknopt maar voldoende duidelijk. Men kan dus meteen aan de slag als de accu voldoende is opgeladen. Een kleinere en handigere beamer is niet denkbaar.

Constructie middelmatig van iVisions Beamerbeugel IVB16F

Opsomming B: Met het draai-armpje kan de beamer precies afgesteld worden zonder gebruik te maken van gereedschap! Dat valt toch wel tegen, want met de het draai-armpje kon ik de beamer niet goed vastzetten. Daar heb ik dan maar de waterpomptang voor gebruikt. Maar dan nog, niet meer aankomen, want dan zit de zaak weer los. Misschien verwacht ik teveel van een beamerbeugel voor deze prijs, maar ik zou zeggen probeer het maar eens even uit in IJsselstijn. Zou het vastzetten lukken met het draai-armpje, dan vind ik het een geschikte beamerbeugel voor niet te zware beamers!

Beste Kai, bedankt voor uw recensie! Van een collega kreeg ik een foto door van hoe u uw beamer aan de beamer beugel heeft gemonteerd. Het is wel belangrijk om het zwaartepunt van de beamer enigszins in het midden van de beugel te plaatsen, zeker met een zwaardere beamer. Zoals de beamer nu hangt is het een hefboom die de beugel naar één kant trekt. Kunt u de beamer proberen zoveel mogelijk in het midden op te hangen en hem dan met het pookje opnieuw op het scherm te richten? Dan moet het lukken!

Snelle levering, goed verpakt, prima scherm

De afmetingen van o.a. de behuizing waren heel belangrijk voor mij. Door een goede omschrijving op de site past het scherm perfect. Enig minpuntje is dat het scherm lastig is op te hangen aan het plafond doordat je lastig bij het achterste moertje kan

Bijzonder professioneel geholpen.

Ze zijn komen kijken naar de situatie en hebben naar onze wensen geluisterd. Daaruit kwam een goed voorstel. Goed en deskundige installatie. Wij zijn bijzonder goed geholpen en blij. Bedankt namens de Zevende Dags Adventisten gemeente Huis ter Heide. Adrie Breure.

goed contact en snelle levering

gemakkelijk te plaatsen

levering uitstekend kwaliteit uitstekend

een goede party die meen denken en goed advies geven

een bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken en ook als iets niet werkt naar behoren lossen ze dit goed op

Geweldige service in het gehele aankoopproces

Voordat ik overging tot aankoop ben ik langs geweest in de shop. Wat mij het meest verbaasde was dat in een relatieve kleine opslag zoveel spul stond! In de shop werd ik vriendelijk en op al mijn vragen die ik had (met eigen gemaakte tekeningen) super goed geholpen. Ik kwam zelf uit op het aller duurste scherm, maar mij werd een ander goedkoper scherm geadviseerd naar aanleiding van mijn wensen. Ik bleek duidelijk mijn huiswerk niet te hebben gedaan. Mede daardoor besloot ik tot aankoop over te gaan. Om de aankoop definitief te maken had ik nogal wat vragen. die ik steeds los mailde ( gaande weg lerend) op elke mail werd ik uitgebreid te woord gestaan wat ik zelf erg prettig vind. Toen het scherm eindelijk geleverd werd, bleek de doos flink beschadigd te zijn. ( zowel door de buitendoos als de binnendoos zat een gat. Dit kwam doordat de chauffeur de doos op een of andere krik had gelegd... erg jammer.) Uiteraard heb ik direct contact opgenomen en kreeg ik het simpele antwoord, maak foto's en als er beschadigingen zijn op het product zelf of een defect na het ophangen neem dan contact op dan gaan we kijken wat we kunnen regelen. Inmiddels hangt het scherm aan mijn plafond en ben zeer tevreden met mijn aanschaf. samengevat, Die gasten daar weten waar ze het over hebben. zowel telefonisch als per mail begrijpen ze je zorgen en weten daar goed mee om te gaan! Je voelt je echt klant!

Super snel, goede prijs, service en kwaliteit

Wij zijn blij verrast met u als nieuwe leverancier. Erg snel qua levering, goede offerte prijs en juiste producten voor ons als AV Installatie Bedrijf. met vrgt Hans van der bruggen

Heldere en duidelijke webpagina’s , efficiente betaling en snelle levering, Zonder extra kosten , zelfs voor mijn kleine bestelling van een set ophangbeugeks, te leveren in Belgie

Top beamer/projector

Vriendelijk personeel en prima uitleg van de producten.

De Beamerwinkel: een redder in nood!

Op Hemelsvaartsdag bleek de beamer in onze Maartenkerk in Zaandam het begeven te hebben. De volgende dag hadden we die beamer hard nodig tijdens een uitvaartplechtigheid van een geliefd lid van onze kerkgemeente. Alle winkels waren die dag gesloten. Wat te doen? De beamerwinkel bood uitkomst met een echt mens aan de telefoon die onze wensen goed begreep en ons goed adviseerde. Meteen in de auto gestapt en de beamer opgehaald. Zo kwam alles nog goed en we zijn nog steeds blij met onze aankoop. Met grote dank!!!

Goede voorlichting, maar slechte bezorging

Snel en deskundige voorlichting in een kleine, maar ook rustige showroom. Bestelling via de website was eenvoudig. Afspraak over de bezorging in een onbewoond pand bleek onmogelijk. Ik had gevraagd mij een half uur tevoren te bellen, zodat ik opvang zou kunnen regelen. De eerste bezorging op de afgesproken datum werd ik niet gebeld, dus geen bezorging. De tweede bezorging werd ik gebeld toen de chauffeur voor de deur stond. Gelukkig kon opvang geregeld worden, maar toen ik zelf het pakket inspecteerde bleek slechts 1 van de bestelde 5 artikelen geleverd te zijn. Levering van het restant gebeurde onaangekondigd 2 dagen later en weer werd ik gebeld toe de chauffeur voor de deur stond. Bij inspectie bleek de doos met de resterende 4 artikelen geopend te zijn. Transmission blijkt een vervoerder, waar geen afspraken mee te maken zijn en die geen track and trace gegevens geven. Ik zou adviseren die vervoerder niet meer te gebruiken.

Gewoon heel goed geholpen

Ondanks alle beschikbare online informatie besloot ik om voor de keuze van een home-cinema beamer naar de winkel in IJsselstein te rijden. Achteraf gezien ben ik erg blij met dit besluit anders had ik waarschijnlijk een verkeerde beamer keuze gemaakt. In de showroom aangekomen werd ik correct ontvangen en begeleid. Ze zeggen wel eens, de keuze is reuze. Dat klopt voor deze showroom helemaal. De betreffende verkoper nam alle tijd. Al snel kwam ik in de "high-end ruimte" terecht waar ik van diverse beamers de beeldkwaliteit kon vergelijken. Wel zo belangrijk voor een keuze. Ook hier, alle tijd. Erg fijn. Het blijft uiteraard allemaal erg persoonlijk maar uiteindelijk de keuze gemaakt voor een FullHD-Beamer (Sony) in plaats van de beoogde 4K beamer. Inmiddels hangt hij thuis en de hele familie is niet meer weg te slaan uit de bioscoopruimte. Zwaar genieten. Top!

zeer snelle levering en goed verpakt.gr Jan

ik ben gewoon een tevreden klant,zeer handig om te betalen en de volgende dag in huis!gr Jan

Goede webshop

snel geleverd mooi product

Beter kan het niet!

Op bezoek geweest in fysieke winkel voor informatie en eventueel aankoop van een beamer, verkoper had zeer veel kennis van zaken en zelfs wat extra uitgelegd (inclusief onderdelen) over verschillen tussen beamers, ook verwchillende beamers gedemonstreerd gekregen in verschillende ruimtes (donker/halflicht) en totaal geen druk om te kopen. Als je in de markt bent voor een nieuwe beamer of projectiescherm, is een bezoekje het zeker waard!

Goed scherp beeld.

Goede kwaliteits beamer. Mooi beeld, vele instellingen. Alleen geen handleiding of uitleg, dus je moet maar soms gokken hoe je de beamer moet instellen. Er zitten ook geen 3D brillen bij, en de brillen die ik normaal altijd gebruik werken niet bij deze beamer >_<

klantvriendelijk, deskundig en voordeel showroom

Ik wilde snel een mooie beamer kopen voor privé een bioscoop te kunnen bouwen. Deze winkel heeft een showroom midden in het land (IJsselstein). Ter plekke werd ik uitgebreid geholpen met vergelijken van verschillende beamers in de showroom. Kon ze ter plekke werkend zien en testen. Uiteindelijk een uitstekend product gekocht voor thuis. Adviseur weet wat kwaliteit is. Schermen worden zelf gemaakt en zijn van uitstekende kwaliteit, handig mooi en stevig en maatwerk. Fijn advies, rustig en vriendelijk.

Filter op locatie