Geweldige showroom met specialistische mensen en beste beamers

Wat een geweldige showroom met specialistische mensen die advies en ondersteuning bieden over beamers.Ik ben zelf geweest en ben zeer tevreden over de showroom en de mensen die daar werken.Ik heb zelf een Epson EH-TW9400 gekocht en vooraf laten adviseren.Deze beamer is voor deze prijs kwaliteit verhouding echt super voor een 4k enhancement resolutie.Echt een aanrader.

• Showroom (indien bezocht)

Duidelijke website, juiste producten. 24-uurs levering. TOP!

• Showroom (indien bezocht)

Ik heb in de showroom in alle rust een keuze kunnen maken.

Eén van de weinige winkels waar je verschillende beamers kan uitproberen en desgewenst op je eigen laptop kan aansluiten om tot een goede keuze te komen. Ook de schermen kunnen worden bekeken alvorens ze aan te schaffen. Omdat ze alleen beamers verkopen heeft het personeel er ook verstand van.

• Showroom (indien bezocht)

goede beamer beugel, en snelle levering

al eerder een beamer beugel besteld, deze zijn van prima kwaliteit en zeker voor toepassingen waar het niet vlak is. groet Ron

• Showroom (indien bezocht)

Sneller dan de rest, het beste van iedereen...

Ik heb op mijn negentiende levensjaar de keuze gemaakt om een beamer en scherm aan te schaffen, het sparen hiervoor ging erg moeizaam omdat er hier en daar nog wat maandelijkse lasten waren die gedekt moesten worden. Door alles goed uitgestippeld te hebben ben ik door de aanschaf van een ivision scherm achter The Next Shop gekomen, ik moest nog een beamer hebben en de beste die ik kon halen en wat in mijn budget zat werd verkocht door jullie. Buiten de visuele aspecten heb ik ook een audio home theater aangeschaft, na enig worstelen met de soundbar en de beamer ben ik er niet achter gekomen hoe ik deze twee kon linken. Ik heb hulp gekregen van Bram uit Utrecht die mij vertelde dat het niet het einde was en dat ik doormiddel van de USW310 mijn geluid en beeld kon splitten. Alle synapsen in mijn hoofd werden geactiveerd want er was weer hoop! Ik vertelde Bram dat er een SPDIF kabel nodig was en dat niemand die verkocht, hij vertelde mij dat hij in de showroom nog een had liggen en dat hij het mee zou verpakken... Kan je je dat voorstellen, iemand die gewoon iets gratis mee levert, ik herken dat niet in deze tijd en beoordeel deze webshop als een van de beste, ik hoop dat er een toekomstvisie is waarbij jullie zullen uitbreider tot een van de grootste elektronicamarkt. Groet Bas

goede service en kwaliteit

Geduld, showroom prima op een goed bereikbare lokatie. Aan te bevelen.

• Showroom (indien bezocht)

Vlug besteld en vlug geleverd

Is de 2de maal dat ik voor iemand bestel en steeds werd dit correct geleverd.Verzorgde producten

Cinema 4K

epson 9400 en cinema 4k scherm, het is nu thuis mooioer dan de bios.

• Showroom (indien bezocht)

Prima service maar personeel is warrig

Ben best blij met het product dat ik heb gekregen. Het is niet het orginele product wat ik had besteld maar een variant daarvan. Dit kwam omdat mijn pakketje kwijt was geraakt in de mail. Daarna was hij uitverkocht. Twee dagen later gesproken met de klantenservice(niet op zondag/zaterdag avond beschikbaar) Toen kreeg ik een alternatief aangeboden. Personeel was best gehaast om mij tevreden te stellen. In de haast twee keer een verkeerde afspraak ingeplant met de leverancier. Dit zorgde voor een extra dag vertraging. Klantenservice was erg behulpzaam.

Fantastisch geholpen

Zowel in de winkel als telefonisch en per e-mail uitstekend geholpen. Als oud audio video verkoper in zeer hoog segment heb ik altijd persoonlijk contact met oog voor specifieke wensen hoog in het vaandel gehad. Nou. Dat is zeker hier het geval. Goed advies met maatwerk gewenst en gekregen. Beamer vooraf eerst kunnen bekijken in de showroom en vervolgens, na wat denk en inmeet werk, de spullen per mail besteld. In een woord top!

• Showroom (indien bezocht)

Prima, webshop. Snelle levering en goede communicatie. Al met al, helemaal tevreden!

• Showroom (indien bezocht)

Duidelijke uitleg, er wordt tijd gemaakt voor je als klant. Erg vriendelijk. Ook de service en advies toen er iets niet klopte met de bestelling was erg goed.

• Showroom (indien bezocht)

bestelling snel geleverd en top product. Helemaal tevreden!! Ga zo door

helemaal positief

Zij namen het initiatief om 2 beamertafels die van onvoldoende kwaliteit waren voor het doel in mijn bedrijf terug te nemen en te ruilen voor anderen. Die zijn ontzettend goed. Zo'n service is ongekend en ze waren echt betrokken. Geweldig!

voldoende

Levering was vlot, geen bezorgkosten, het apparaat (USB-pointer en afstandsbesturing voor PowerPoint e.d.) werkt naar behoren. Alleen bleek de bijgeleverde batterij leeg te zijn.

Super goede uitvoering

The expert shop heeft uitzonderlijke service geleverd. Ze hebben de tafels teruggenomen op eigen initiatief en ze worden kosteloos opgehaald. De montage van de nieuwe tafels die ze adviseerden was gemakkelijk. Er was alleen een pijp te lang waardoor het bovenblad er niet op kon. Daar heb ik 4cm afgezaagd. Daar kan de winkel niks aan doen natuurlijk. Petje af voor deze winkel. Ze hebben er een klant bij!

• Showroom (indien bezocht)

Vandaag besteld, morgen in huis!

Zeer degelijke beamerbeugel voor een nette prijs. Aanrader!

Snelle levering naar België

Zeer snelle levering naar België via koerier. Alles in perfecte staat! Tevreden over de service. Enkele jaren geleden ook al een projectiescherm gekocht bij The Next Shop, waar ik nog steeds super tevreden mee ben.

• Showroom (indien bezocht)

Veel kennis en een ruime keus

Ondanks dat wij geen afspraak hebben gemak zijn we vrijwel direct geholpen. Verkoper had veel productkennis en er is een kleine nagebootste bioscoopzaaltje aanwezig waar het product die je uitgekozen hebt ook daadwerkelijk getoond en uitgelegd wordt. Het product kon gelijk meegenomen worden en eenmaal thuis gekomen en aangesloten voldoet het ruimschoots aan de verwachtingen. Al met al zijn wij dik tevreden.

• Showroom (indien bezocht)

Goede levering en service, kwaliteit scherm

Snelle levering en goede service. 1 onderdeeltje terug moeten sturen, ging ook zonder problemen. Aangekocht scherm is van goede kwaliteit zonder enige vervorming of vouwen. (ProHD+) Aanrader!

• Showroom (indien bezocht)

Zeer tevreden door snel en deskundig advies én vlotte levering

Na een goed deskundig advies telefonisch en een demonstratie in de winkel heb ik snel kunnen besluiten de Epson EB-2250U beamer met stevige hardcase aan te schaffen. Onlangs heb ik een goed advies gekregen voor een draagtas voor mijn projectiescherm die ik ook direct heb besteld en de volgende dag al is geleverd. Ik kan de beamerwebwinkel.com dan ook iedereen aanbevelen.

• Showroom (indien bezocht)

Zeer goede service in de winkel

Zeer goede service in de showroom. Medewerker had tijd voor ons en echt kennis van zaken. Daardoor thuisgekomen met een uitstekende beamer voor onze wensen! Dank!

• Showroom (indien bezocht)

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Snel en prettig geholpen.

Goede service en advies

Geduldig geholpen en fijne service qua omruilen

Top advies en service

Van even kijken naar kopen. Door het goede advies en de tijd die werd genomen ondanks geen afspraak rustig een keuze kunnen maken welke beamer beter past bij mijn wens. Top locatie ook om je beamer uit te testen in bioscoop modus. Snelle bestelling zonder gedoe.