Product in perfecte staat en snelle levering! Top!

Snelle en goede bezorging

Wonende in België , bestelling op 1,5 dag bezorgd

• Showroom (indien bezocht)

Goed contact, goed uitgelegd over telefoon, snelle levering, prima produkt

Uitleg van de medewerker in filiaal IJsselstein was prima.

• Showroom (indien bezocht)

Zeer betrouwbaar en snelle levering ook naar Belgie

Snelle levering zoals omschreven als je online besteld. Product zeer goed verpakt met alle nodige zorg. Je kan je pakket volgen via track and trace. Factuur word dadelijk verstuurd via email. Zeer tevreden

• Showroom (indien bezocht)

Goed geholpen door deskundig personeel in de showroom

Verschillende beamers in de showroom uitgeprobeerd, en de keuze gemaakt.

• Showroom (indien bezocht)

Snelle levering en fantastische service

De beamer en projectiescherm werden niet alleen snel geleverd maar waren ook zo goed verpakt dat ze veilig aangekomen waren

• Showroom (indien bezocht)

Gister in de showroom langs geweest en no-nonsense advies gekregen. De verkoper probeerde niet iets te duurs aan te smeren (wat ik in dit soort zaken/showrooms wel gewend ben) maar hij probeerde binnen mijn budget te blijven. En was ook realistisch in wat ik daarvoor kreeg - toen heb ik alsnog mijn budget opgeschroefd ;) maar dat was mijn eigen keuze. Heel erg blij met mijn nieuwe opstelling thuis, ik wist niet eens dat beamer zo mooi konden zijn en ik zit dan nog ruim onder de topmodellen. Scherm, beugel en kabels zijn degelijk en zien er super uit. Prijzen waren gewoon hetzelfde als je online kon vinden. Ik ben een hele tevreden klant! Speciaal bedankt aan Peter voor de tijd die hij na sluitingstijd nog bleef omdat ik maar niet kon kiezen :)

Boven verwachting

Geleverde product is vele malen beter dan verwacht. Mooie zware kwaliteit beamer standaard.

• Showroom (indien bezocht)

Niet het gewenste resultaat.

Goedkoper was de beamer aan te schaffen bij grote retailer, maar op maat advies was belangrijk. Eind resultaat niet naar tevredenheid door het scherm (golfvorming) en konden daar ook niet in tegemoet komen zonder grote extra investeringen te doen vanuit mijn kant. Afweging zat in budget tussen beamer en tv. Als ik het van te voren had geweten dat ik zoveel hoger zou uitkomen dan het budget aan extra’s dan was ik niet voor een beamer gegaan.

• Showroom (indien bezocht)

Hoi Jeroen, bedankt voor je review! Wij nemen deze week nog even contact met je op om te kijken naar een alternatieve oplossing!

Snelle reactie op productvragen, vriendelijke medewerkers, snelle levering van een geweldige receiver en goed verpakt! versteld van de EQ van Audyssey XT32, speakers klinken ineens stukken beter, superblij met de aankoop!

• Showroom (indien bezocht)

Top producten, top service, top ervaring.

vlot beschikbare en correcte informatie op de site. Bestelling vlot afgehandeld en snel thuis geleverd. Blij met de degelijke kwaliteit tegen aanvaardbare prijs. Gaan nog Jren kunnen genieten van onze beugel.

Perfect product

Goede omschrijvingen van producten, snelle levering en het voor mij het belangrijkste: kwaliteit van product komt overeen met wat ik besteld heb.

• Showroom (indien bezocht)

Mijn ervaring in een zin "Prima"

Gewoon prima, op tijd, duidelijk en ook problemen worden netjes verholpen , geen welles nietes ! top

Heel tevreden !

Heel degelijk scherm. Nog geen problemen ondervonden. Sterk aanbevolen.

Goede ervaring!

Prima en snelle bezorging

• Showroom (indien bezocht)

Snelle verzending, goede prijs.

3d apparatuur.

• Showroom (indien bezocht)

Goede en duidelijke site. Mooi product, perfect op de boot of in de caravan

Snel geleverd voor een redelijke prijs.

heel goed geholpen

Ik moest heel even wachten, omdat ik gewoon onverwacht kwam binnenvallen. Maar na een prima kopje thee ben ik zeer goed geadviseerd door een jongeman met overduidelijk veel kennis. De beamer die uiteindelijk geadviseerd werd kon ik meteen meenemen en wordt nu naar volle tevredenheid bij de cursussen gebruikt.

Precies wat we zochten

We wisten dat we een thuisbioscoop wilden gaan maken, maar niet goed hoe precies. Na een bezoekje afgelopen zaterdag aan de showroom zijn we heel uitgebreid geholpen door Ruben en hebben we eigenlijk (onverwacht) direct een keus gemaakt. Beamer meegenomen, scherm past niet in onze kleine wagen en werd zojuist netjes bezorgd.

correcte winkel

gebeld en snel geholpen, volgende bezorgd

• Showroom (indien bezocht)

Belachelijk slechte beeldkwaliteit op het projectiescherm

Toen ik op het scherm projecteerde viel het mij op hoe dof en licht de kleuren waren.Bovendoen was het beeld ook niet scherp.Wij hebben deze dan ook teruggestuurd

• Showroom (indien bezocht)

Beste Jasmina, Het is onmogelijk dat het projectiescherm zorgt voor een "dof en licht" beeld. Dat kan alleen maar komen door uw beamer en/of de opstelling van de installatie. Ik begrijp dat u het projectiescherm al heeft geretourneerd, maar ik zou aanraden alsnog even contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u graag bij het correct instellen van uw beamer.

Probleem met transport maatschappij maar uiteindelijk alles opgelost.

Beamer is zoals het hoort, klantendienst moest wat aangeport worden maar eens ze in actie kwam is alles snel, vriendelijk en professioneel opgelost geraakt.

• Showroom (indien bezocht)

Goed advies voor een betaalbaar en mooi beamerscherm

Zoekend naar de vervanging van een groot formaat beamerscherm in onze kerk bood thenextshop.nl mij een prima scherm aan voor een zeer redelijke prijs. Keurig op tijd geleverd compleet met bevestigingsmateriaal en manual. Telefonisch goed geholpen om hierna het scherm naar wens af te stellen. Kortom aanrader!

Snelle service Deftige product omschrijving

Topproduct en fijne ervaring

Maandenlang aasde ik op een UST beamer die ik zag op beamerwebwinkel. Steeds niet gekocht, want veel geld. Ik wilde langs in de showroom om overtuigd te worden; heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan en goed advies gekregen. Er bleek nog maar 1 exemplaar te zijn van de bewuste beamer, dus ze konden hem niet tonen. Uiteindelijk besloten dat exemplaar dan gauw online te bestellen... Nul spijt: makkelijk besteld, snel en veilig bezorgd, en de beamer is FANTASTISCH! Nog veel beter dan verwacht. Ik kom nooit meer van de bank af. Nu al weer zin in vanavond <3 (maar overdag werkt-ie ook heel prima!)