Super service!

Duidelijke productomschrijving, super snelle levering. Compleet pakket met bevestigingsmaterialen en gereedschap gemakkelijk te monteren.

Leveringsdienst is erbarmelijk

Op de website krijg je de optie om extra te betalen voor zaterdag levering. Na zaterdag heel de dag voor niets te wachten nam ik de maandag daarop contact op met de leverancier. Blijkbaar doen zij NOOIT aan zaterdag leveringen!! Met andere woorden The Next Shop verkoopt een dienst die door hun leverancier niet wordt uitgevoerd. Ik had na een gefaalde leverings poging op maandag afgesproken om dinsdag het pakket te laten leveren. Dinsdag heb ik nogmaals tevergeefs gewacht. Nu ben ik in blijde afwachting van mijn terugbetaling zodat ik bij een bekwame zaak mijn product kan bestellen.

vakmensen

het personeel zijn vakmensen als het gaat om kennis van hun artikelen.

• Showroom (indien bezocht)

Ruime keuze, online advies en goede kwaliteit

Tijdens een bezoek aan de website, had ik snel de juiste poging beamerbeugel gevonden. De prijs is goed en binnen 24-uur geleverd. Na ontvangst het product beoordeeld en daarbij geleverde onderdelen zoals montagemateriaal in diverse maatvoeringen. De beamer hangt en is verstelbaar op meerde manieren, top product!

Prettige winkel

Vrijdag de bestelling geplaatst, maandag in huis. Had in eerste instantie aangegeven graag een zaterdag levering te hebben, maar dat was vanwege de omvang van de doos en beschikbaarheid courier niet mogelijk. Ik werd daar netjes over gebeld. Chauffeur was zo vriendelijk even te helpen met naar binnen tillen. Al om al, uitstekende afhandeling.

Zeer goede service

Heel fijn dat de tweedehands beamer (die niet voldeed) werd teruggenomen zonder extra kosten. Daarna heb ik een andere nieuwe beamer online besteld. Heel tevreden met de nieuwe beamer.

Uitstekend..

Goed zoals het beschreven. Zeer tevreden.

Geweldige winkel

De beste prijzen en assortiment op de Nederlandse markt. Zeer goede service en hoge kwaliteit. De projectorhouder is perfect en heeft veel instelmogelijkheden. Helaas is hun leverancier een totale mislukking.

• Showroom (indien bezocht)

Super beamer werkt heel goed

Makkelijk te bestellen, service is heel goed als je vraag heb. Beamer werkt zeer goed, zeer hoge kwaliteit beeld. Een aan aanraden.

super!

super product correcte prijs levering top!

Wat een goede service.

Had 2 afstandsbedieningen gekocht, voor 2 beamerliften. Bleken achteraf mijn ontvangers te oud. Heb ik kosteloos 2 ontvangers opgestuurd gekregen. Werkt allemaal prima nu. Dat is toch een stukje service wat tegenwoordig zeldzaam is.

Uitstekend.

Snelle levering, prima product (HDMI-glasvezelkabel)

• Showroom (indien bezocht)

Great service, even for a customer from Sweden!

Bought a projector via phone/mail from Sweden. The store personnel was very helpful, friendly and patient with my frequent inquiries and went out if their way to satisfy my request.

Fantastisch service zelfs met een valse start

Normaal gezien zou wat ik heb meegemaakt tot een enorm slechte review leiden maar dat vind ik onterecht. Het probleem begon met het feit dat de verkeerde beamer in de doos stak. Contact opgenomen via telefoon (trouwens zeer goed bereikbaar) en email en de verkeerde beamer werd opgehaald. Maar nadien bleek dat de beamer die ik wou met leverproblemen kampte. Zeer goed contact telefonisch en via email met de beamerwebwinkel en uiteindelijk een goede oplossing gevonden en de beamer hangt nu uiteindelijk waar hij moest hangen en ben ik er superblij mee. Ik vond de service super ondanks de moeilijke omstandigheden vandaar mijn positieve service. Geen vijf sterren want daarvoor hadden ze even moeten checken dat ik van het begin de juiste beamer had. Maar de service na bestelling is super en je kan hun goed telefonisch bereiken. Met vriendelijke groeten, Pieter Van Heck

• Showroom (indien bezocht)

snelle levering en correcte prijs

De prijs is gelijk aan de grote webshops, maar je hebt een echte winkel.

Heel goed advies

Gebeld voor advies over beamer en erg goed geholpen. Uiteindelijk toch maar naar de showroom gegaan omdat ik twijfelde tussen een paar modellen, dat was het zeker waard! Nu een thuisbioscoop waar onze buren jaloers op zijn (en ook wel blij dat ze mee mogen kijken)!

aankoop beamer

Beste Levertijd gerespecteerd, en degelijk verpakt. Bedrijf is begaan met het leveren van goede service, stel ik op prijs. Tevreden klant Groeten Luc

• Showroom (indien bezocht)

Onze klantenservice neemt straks contact met u op!

Nadat ik heb aangegeven een hogere contrasteerde te willen was omruilen geen probleem! Nog even kunnen zien in de demonstratie ruimte en voorzien van goed advies over behoud van uhd signaal over grotere afstand Zeer tevreden met het resultaat!

Snelle levering, mooie kwaliteit

De beamer geeft een erg mooi beeld. In eco stand maakt die beamer weinig geluid. In normale stand is het vrij hard.

Superservice!!

Snel, zorgvuldig en vooraf goed geadviseerd

uitstekend

Heel goed en geduldig geholpen de de verkoper van Nextshop. niet opdringerig of gewoon willen verkopen. Alles laten zien voor en nadelen besproken. beamer die ik heb gekocht prachtig. Kortom erg blij mee. Was daar jaren geleden al geweest voor een scherm ook toen prima geholpen en goed product nog steeds blij mee.

Duidelijk

Na een telefonisch contact beamer besteld. Duidelijk antwoord op mijn vraag. Goede levering.

• Showroom (indien bezocht)

Hele goede service en snelle levering

Ik heb laatst een beamer bestelt en binnen een dag was hij bezorgt! Ik beveel Beamerbeugels.com sterk aan!

Goed product

Het stelpookje is handig om de beamer op je scherm te richten. Hangt top, fijn product!

ZWAK PRODUCT

De beugel die ik gekocht heb is van een zwakke kwaliteit. De Beamer hangt werkelijk een beetje te bengelen aan het plafond

• Showroom (indien bezocht)

Beste Peter, bedankt voor uw review! Geen enkele van onze beamer beugels hoort los te hangen bij correcte montage. Wij gebruiken deze modellen dagelijks in onze installatie afdeling, en wij laten beamers nooit losjes hangen ;) Kunt u contact opnemen met onze klantenservice (contact@thenextshop.nl) en een foto sturen van de hoe de beamer is gemonteerd aan de beugel? Dan helpen we u graag om de beamer correct te bevestigen.