Zes weken op bestelling moeten wachten

In week 40 besteld, in week 46 afgeleverd. Heb zelf gebeld of bestelde schermen al binnen waren.

Deskundige hulp

Ik had mij wel ingelezen maar je kan niet alles vinden. Tijdens bezoek aan de showroom in Ijsselstein dus heel veel vragen beantwoord gekregen, echt top. Uiteindelijk kwam er een helder advies dat anders was dan mijn vooropgezette idee. Op basis van dat advies toch een andere beamer/scherm combi gekocht. De snel geleverde beamer bleek zo goed te voldoen dat ik het nog even zonder scherm doe. Ook die afbestelling werd keurig en professioneel afgehandeld.

• Showroom (indien bezocht)

Goed advies telefonisch en in de showroom een duidelijke demonstratie met uitleg gekregen.

Goede beamer voor zowel kleinere als met name grote presentatieruimten waar deze beamer voor is bedoeld. Zeer helder en scherp beeld.

oke

Ik heb een bestelling geplaatst en na bijna 4 weken gebeld om te vragen waar mijn product bleef. Op dat moment bleek mijn product nog niet leverbaar te zijn, maar heb hier nooit een melding van gehad. Mijn advies stuur een mail dat het product niet leverbaar is, zodat er gekozen kan worden voor een ander product of wachten. Aan de telefoon werd geen oplossing gegeven, maar moest ik zelf met een oplossing komen, dit vind ik geen service. Uiteindelijk vlotte levering op eigen initiatief van mij.

• Showroom (indien bezocht)

Kundige medewerkers en groot assortiment.

Zeer goed geholpen tijdens uitzoeken/testen van een beamer. Kundige medewerkers die de tijd voor je nemen. Groot assortiment van zowel beamers als schermen.

• Showroom (indien bezocht)

Uitstekende service, razendsnelle levering en topkwaliteit producten

Recent een iVisions Cinema 4K projectiescherm aangeschaft. Hiervoor wist de verkoper mij uitstekend te informeren. Eenmaal besteld had ik het scherm binnen no-time ontvangen; netjes en snel thuis bezorgd. Al met al erg tevreden met de kwaliteit van het product!

Snelle en correcte service

Bij aankoop van een projectiescherm bleek een van de onderdelen stuk te zijn. Na dit aan te hebben gegeven zijn wij erg snel en correct geholpen. Uiteindelijk hebben wij kosteloos een nieuw, vervangend scherm ontvangen binnen een week tijd.

• Showroom (indien bezocht)

Goed geholpen, aankoop middels advies nog doorgesproken bij afhalen en projector werkend gezien.

Prima geholpen in de winkel. Had de aankoop van te voren gereserveerd en in de winkel nog even doorgenomen of ik wel de juiste projector voor mijn situatie thuis had besteld. Projector nog even weekend bekeken in de demo ruimte en daarna meegenomen. Prima service en nette winkel plus medewerker.

• Showroom (indien bezocht)

Overzichtelijke website, snelle en juiste leveringen.

• Showroom (indien bezocht)

alles perfect van bestelling tot levering

positief

• Showroom (indien bezocht)

Snelle reactie bij melden leveringsuitdaging

Toen ik contact nam met Beamerwebwinkel om te melden dat de levering niet gelukt was - ons adres is niet eenvoudig te vinden - meteen, vriendelijk & professioneel verder geholpen door Bas. Klantgerichte organisatie.

• Showroom (indien bezocht)

De verkoper heeft verstand van zaken en neemt ook zeker de tijd om je te helpen.

• Showroom (indien bezocht)

Het systeem hangt goed op plafond doch de beugelklem is voor zware beame3rs te zwak!

Ik heb een Sony VPL-VW520ES beamer. Het was even zoeken naar een goede plafondbeugel. Uiteindelijk kwam ik bij deze terecht. Alles ging eigenlijk best goed. Ook fijn is dat je de beamer kunt voormonteren op de tafel en dan op de plafondbeugel kunt schuiven. Alleen nadeel is dat de klem om de beamer vast te zetten net te zwak is voor zware beamers. Hij heeft de neiging om naar een andere stand terug te keren. Je moet echt heel veel kracht zetten om de beamer vast te zetten. Waarbij ik hoop dat het blijft zitten. Had best wat degelijker mogen zijn. Ik hoop dat dit ooit nog eens komt. Dat zou een verbetering zijn.

• Showroom (indien bezocht)

Bedankt voor uw review! Kunt u even contact met ons opnemen? Deze beugel hoort de VW520 aan te kunnen. Hangt de beamer goed in het midden van de "spin"?

Bedrijf met verstand van zaken!

Goede persoonlijke begeleiding, uitgebreide demo’s om tot het juiste product te komen. Erg prettige ervaring.

Ruime keus, snelle levering

Ik heb bij Beamerwebwinkel.com een Epson EH-TW7100 4K PRO-UHD projector aangeschaft. Mijn vorige beamer was ook een Epson 3LCD die echter aan vervanging toe was. Deze beviel mij prima en aangezien ik gevoelig ben voor het regenboogeffect is DLP voor mij geen optie. Zodoende na enige research wederom voor een Epson gekozen en Beamerwebwinkel.com was op het moment van aanschaf zowel de goedkoopste alsmede enigszins bekend, gezien ik in het verleden via een zustersite van dit bedrijf een elektrisch projectiescherm heb aangeschaft, welke tot op de dag van vandaag nog steeds prima functioneert. De levering volgde snel, prima verpakt en de beamer zelf geeft out-of-the-box al werkelijk schitterend beeld. Ik ben benieuwd wat hier nog mogelijk is en hier ga ik mij de komende weken zeker nog verder in verdiepen. Alle lof voor Beamerwebwinkel.com Zeker aan te bevelen.

Top product

Ik ben zeer tevreden van mijn Cinema 4K Series projectiescherm 300 x 169. Ik had hiervoor een Manual versie van iVision. Dankzij het uniforme design op het vlak van bevestiging was montage kinderspel. Jammer genoeg was er wel een issue met levering. Dat weliswaar op conto was van de leverancier. Dit heeft iets langer aangesleept dan het zou mogen maar Projectieschermen.com heeft zodra die situatie duidelijk was kordaat en accuraat ingegrepen. Kortom schitterend product! en ik hoop dat uit de vervelende situatie lessen zijn getrokken zodoende iedere klant in de toekomst na bestelling zo snel mogelijk van zijn product kan genieten!

• Showroom (indien bezocht)

Hoi Filip, ik begreep van de klantenservice dat de levering inmiddels gelukkig is goed gekomen. Kunt u uw review aanpassen?

snel en goede levering

Optoma HD27E gekocht, ik sla nog even de 4k hype over en kan met de beamer perfect genieten van mij Bluray Films in 1080P. Wat een geweldige beamer voor een mooie prijs, haarscherp, prima contrast en echte goed kleuren, als moest ik deze wel naar -10 terugschroeven. Het bioskooop gevoel is er zeker, en geen ergernissen aan slechte kwaliteit, die is meer dan prima voor dit geld. Over 5 jaar maar een 4K beamer, als er meer content is en de techniek uitontwikkeld is en prijzen gezakt

snel en goede service

vriendelijk en adequaat

snel geleverde goede materialen

Wederom snel geleverd , goede service .

uitstekend !

beetje merkwaardig dat dit een verplicht veld is. zou ik nooit zo opschrijven. doet afbreuk aan jullie reputatie.

• Showroom (indien bezocht)

Hoi Wentzel, Ik zou het veld graag optioneel maken, maar helaas kan ik dat niet instellen bij Kiyoh. Hartelijk dan voor uw review!

Uitmuntend

Duidelijke uitleg gekregen via de telefoon. Met deze beugel hangt onze short throw beamer perfect in de slaapkamer.

Niks op aan te merken

Prima winkel

Prima winkel in IJsselstein. Redelijk druk op zaterdag. Goed advies ontvangen. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe beamer

Prima winkel, ruime keus

Ik heb goed advies gehad. In de kleine winkel was voldoende keus en advies

• Showroom (indien bezocht)

Prima webwinkel, snel verstuurd, slechte beugel voor zo'n zware beamer.

Beetje lastige beugel om te monteren. Lijkt nogal fragiel voor een 20kg beamer ondanks de specs zeggen dat ze 25kg aankunnen. Zit niet zo dicht tegen het plafond als ik zou willen. De beugel is niet goed vast te draaien dus de beamer hangt altijd los afhankelijk van waar 't gewicht zit.

• Showroom (indien bezocht)

Beste Wiebe, Het "max gewicht" van de beamerbeugel wordt opgegeven door de fabrikanten, en is eigenlijk meer een specificatie die aangeeft dat het veilig is om tot dat gewicht een beamer er aan te hangen - en het is altijd beter als deze specificatie het beamergewicht ruimschoots overstijgt. Daar de meeste beamers tegenwoordig maar een paar kg zijn is dit eigenlijk nooit een probleem - 20kg is extreem zwaar. Betreft het misschien een (professionele) installatie beamer? Zou u contact met ons kunnen opnemen? We zoeken graag een geschikte beugel voor u uit (en dan mag de al gemonteerde beugel natuurlijk retour).

Filter op locatie