Perfecte service

Snel & correct

Kennis vanzaken

Nemen de tijd en geven goed advies

• Showroom (indien bezocht)

Kijk en vergelijk in de showroom echt nodig

Heel fijn dat de beamers bekeken en vergeleken kunnen worden in de showroom. Ik had een beamer op het oog, echter die was duidelijk minder dan een alternatief model. Blij dat ik het verschil zelf heb kunnen zien en de juiste gekocht heb. De beamer specs van de fabrikant zeggen helaas niet veel.

• Showroom (indien bezocht)

Feilloos proces. Snel geleverd na bestelling, geen manco's aan het product of verpakking.

Feilloos. Verder weinig te melden erover. Mijn ervaring met TheNextShop is positief. Ik kwam, ik bestelde en ik ontving. Goede aanbieder.

• Showroom (indien bezocht)

Supergoede service en fijn product

Een tijdje terug schafte ik een viewsonic minibeamer aan als verrassing voor mijn vriendin. Vanwege deze reden moest het op mijn werk geleverd worden. Ik werd speciaal gebeld, omdat de beamer niet op voorraad bleek te zijn, terwijl op de website stond van wel. Ik kon een beamer die en keer teruggestuurd was met korting krijgen, wat ik een hele goede service vond. De beamer bevalt ontzettend goed! Bedankt voor de fijne service :)

• Showroom (indien bezocht)

Goed assortiment, behulpzaam aan de telefoon, snelle levering, heel degelijk apparaat

• Showroom (indien bezocht)

Afspraak gemaakt om mijn beamer op te halen Aardige mensen en demonstratie van de beamer gehad veel uitgelegd Ze weten wat ze verkopen Kom hier zeker terug

Prima leverancier

Ik ben op de hoogte gehouden door acties. Als er een probleem is - helpen ze jou professioneel en snel. Ik zou er zonder aarzelen weer bestellen.

• Showroom (indien bezocht)

Deskundig, goede service en snelle levering

Langs geweest in de winkel nadat ik online al een keuze had gemaakt. Langsgaan is aan te bevelen. Levert nieuwe nuttige inzichten en goed deskundig advies. Daarna producten thuis laten bezorgen. Klantenservice was daarbij goed bereikbaar, en goede track&trace bij levering.

Heel goed!

Zeer goede service in showroom. Goede website. Goed klantencontact. Er wordt goed met de klant meegedacht. Levertijd duurde langer, maar dat had met de fabrikant te maken en niet de winkel. Normaliter zeer snelle levering.

• Showroom (indien bezocht)

Beter van ik gehoopt had

Klein formaat Heel erg scherm beeld Makkelijk te gebruiken

• Showroom (indien bezocht)

Vlotte afhandeling zoals het hoort

Vaste scherm besteld op de webshop, de volgende dag voor de middag geleverd.

Echte professionals

uitgebreide kennis aanwezig en binnen een dag was mijn beamer thuis netjes

• Showroom (indien bezocht)

correcte opvolging en afhandeling bestellingen

duidelijke website en correcte informatie van de goederen evenals beschikbaarheid

• Showroom (indien bezocht)

Snel en exact wat ik eocht

Toch tevreden...

Niettegenstaande de Corona keihard opgetreden was, en enkele niet nagekomen afspraken die niet volbracht zijn, ben ik uiteindelijk toch wel tevreden over het ondertussen geleverde materiaal, met nog eens 3 dagen vertraging... Uiteindelijk zien we allen af van de crisis...

• Showroom (indien bezocht)

Een vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

Na grondig zoeken om een goede deal voor de aanschaf van mijn nieuwe apparatuur te vinden uitgekomen bij deze winkel. Nu bleek niet alleen de prijs goed te zijn hier maar ook de service. Je wordt er vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Zeker een aanrader deze winkel.

• Showroom (indien bezocht)

De levering was 1 dag later dan voorzien en ik kreeg geen bericht van het uitstel. Mijn email met de vraag voor meer informatie werd echter snel beantwoord.

• Showroom (indien bezocht)

Advies van mensen met verstand van hun product voelt beter!

Al een tijdje terug ben ik gestopt met producten te kopen bij giganten die na mij over een tv geadviseerd te hebben, de volgende klant over een stofzuiger adviseren. Winkels zoals HiFI-Klubben en TheNextShop zijn vaak gelijk of niet veel duurder, maar je merkt in hun advies dat ze er zóveel meer verstand van hebben. En daardoor koop je een product dat echt past bij wat je wilt en nodig hebt, en bespaart je ook het lezen van honderden reviews. Op een of andere manier doet The Next SHop in 2 niet bij elkaar horende artikelen, wijnkoelkasten in beamers. TOen ik er voor de wijnkoeler was, zag ik de showroom van de beamers, en was verkocht. Erg blij nu met mijn resultaat.

• Showroom (indien bezocht)

Mooie presentatie online, goede prijs en snel geleverd

Na mini beamers enige tijd bekeken te hebben op internet en bij diverse reviess en diverse aanbieders, uiteindelijk mijn oog laten vallen op de viewsonic M1 plus. Prijsvergelijk deed me toevallig bij de beamershop belanden, en daar de beste prijs gevonden. Duidelijke site , goede details en makkelijk online kopen en zeer korte tijd geleverd. Prima basis want met hun fysieke winkel en test mogelijkheden altijd bereikbaar.

Snelle service fijn scherm

Mooi groot scherm voor een goede prijs. Fijne service. netjes en snel geleverd.

• Showroom (indien bezocht)

Wel een beetje jammer dat ik geen bericht kreeg als mijn bestelling eind november niet binnen kwam. Ik heb het zelf na moeten vragen, de oplossing is verder wel prima.

• Showroom (indien bezocht)

Uitstekend, goede service en fantastische apparatuur

Bij constatering van een issue stond de nextshop direct klaar om het op te lossen. Hele goede service. De geinstalleerde apparatuur werkte daarna zoals verwacht en bijzonder goed. Zeer tevreden!

• Showroom (indien bezocht)

Prima organisatie met vriendelijke mensen.

Er was iets kapot door eigen toedoen aan hetgeen mij recentelijk geleverd is. Ik vroeg of het onderdeel te vervangen is en dat kon. Direct, snel en vriendelijk geholpen zowel via website als telefonsch. De bestelling werd de volgende dag afgeleverd. Prima gedaan. Leuk bedrijf!

Prima, snelle levering.

In deze lastige coronatijden is de afhandeling van mijn bestelling via internet prima verlopen.