Door goed advies een goede aankoop kunnen doen.

Via mail goede communicatie met een goed advies en nadien een juiste aankoop kunnen doen. Prijs/kwaliteitsverhouding prima.

• (Product)kennis personeel

Snelle service en prima beamer

Positief en lekker vlotte service. Product in overeenstemming met omschrijving en reviews.

• (Product)kennis personeel

Gezien ik geen kennis had op het gebied van beamers ben ik opzoek gegaan naar een winkel gespecialiseerd in beamers. Middels een zoektocht op internet kwam ik uit bij TheNextShop. Daar ben ik dezelfde middag heengereden. Bij ontvangst werd ik verwelkomt met koffie waarna ik werd uitgenodigd in de showroom. Deze bestond uit twee ruimtes, een met omgevingslicht de ander verduistert. De verduisterde ruimte was voorzien van bioscoopstoelen gepositioneerd op verschillende afstanden van het scherm. Op deze manier kon ik ervaren hoe getoonde beelden eruit zagen op dezelfde afstand die ik thuis van het scherm zit. Vervolgens werden er verschillende beamers getoond welke overeenkwamen met de wensen/eisen die ik had gesteld. Deze werden opeenvolgend aangesloten en getoond, zodat ik de verschillende beamers goed met elkaar kon vergelijken. Op voorhand had ik met beperkte kennis een beamer op het oog, uiteindelijk ging ik met voldoende kennis met een totaal andere beamer de winkel uit. Wat mij betreft dus een goede keus geweest om deze winkel te bezoeken. Al met al een vriendelijk ontvangst, heldere uitleg, ruim assortiment en een showroom die bijdraagt aan het maken van een goede keuze.

Heel tevreden

Wij zijn heel goed geholpen; uitgebreide voorlichting over de apparatuur die het beste past in onze situatie. Service was perfect: er werd moeite genomen om toch eerst maar even langs te komen op onze locatie. Geen onnodige wachttijden. Apparatuur is geinstalleerd door TheNextShop. Perfect geregeld allemaal.

prima service en levertijden

Bellen en leveren. Verder als bedrijf op rekening bestellen is laagdrempelig en handig!

Uitstekende hulp bij uitzoeken

Na een mailtje over welke beamer voor mij geschikt zou zijn, werd mij aanbevolen om naar de showroom te komen. Dit gedaan en eenmaal daar liet de verkoper mij de diverse beamers zien, qua lichtopbrengst overdags en in donker. Het model wat ik wilde was helaas niet op voorraad, maar gelukkig zag ik ineens dat het showroom model te koop werd aangeboden voor een mooie prijs. Deze werd snel geleverd in de originele doos. Ben zeer tevreden.

• (Product)kennis personeel

Prima bedrijf met uitstekende AV producten

Heb het bedrijf gebeld i.v.m. de aankoop van een Denon AV receiver. Men had het product 1x in voorraad en stalde direct voor het te reserveren zodat ik het kon komen ophalen. De afhandeling verliep prima en tijdens het bezoek van de showroom bleek dat het bedrijf ook specialist was in presentatie Video apparatuur. Zeker een aanrader om hier nog eens terug te komen.

• (Product)kennis personeel

Veel keus in de showroom

Wij hebben vorige week een beamer uitgezocht in de showroom van thenextshop. Het was een stuk rijden, maar dat was het zeker waard. Erik nam alle tijd om de verschillende modellen te tonen. de beamer hangt inmiddels (mijn man had nog wel even beetje hulp nodig bij de beamer beugel instellen, projectiescherm was erg makkelijk) en we zijn erg blij met het resultaat, een echte thuisbioscoop is onze woonkamer geworden!

Vriendelijk en geduldig

Ik heb in oktober een nieuwe epson LS12000B beamer besteld[, en die is een paar dagen gelden geleverd: het heeft bijna 9 maanden geduurd. Niet de schuld van de webshop hoor, ze waren echt nergens te krijgen. Epson had hem wel aangekondigd maar leverde gewoon niet. Uiteraard zat ik erg uit te kijken naar mijn beamer dus ik heb best wel vaak om nieuws gevraagd over de levering. Die werden altijd snel en netjes beantwoord, en met black friday heb ik zelfs wat geld terug gekregen omdat ze een kortingsactie hadden. Dus afgezien van de levertijd (waar ze niets aan konden doen) ben ik heel erg tevreden over de shop. Over de beamer zelf kan ik nog niet teveel zeggen. Hij komt op een nieuwe plek en mijn hdmi kabel was niet lang genoeg, dus ik heb een nieuwe moeten bestellen. Die komt vandaag :-D

Zeer verzorgde levering

Beste, Alles is zeer goed bestelling tijdig geleverd,als u een vraag heb over de bestelling binnen de 20 minuten heb u een antwoord op de vraag.

• (Product)kennis personeel

Goed assortiment, een specialist, goede service

Fijn om een specialist te kunnen raadplegen die ook een showroom en montage service biedt. Ik heb mijn bestelling afgehaald en werd hierbij netjes te woord gestaan en van advies voorzien.

Alles volgens afspraak

Product goed verpakt. Weer een site om spullen te kopen gevonden die je kunt vertrouwen dat ze het echt leveren en je je niet bedonderd.

Amazing Service

When I purchase the product at first I got really disappointed because they promised one-day delivery, however, when I called the service was amazing, quilly they found out the problem and a solution. And the next day the package arrived. I have nothing wrong to say to this company I'm very thankful.

• (Product)kennis personeel

Ik ben goed geholpen. De deskundigen hebben mij goed geïnformeerd en tevens een live demo gegeven van de mogelijkheden op de showroom. Ik kon de artikelen direct meenemen.

Niks mis mee.

Prima verpakt,goede kwaliteit.

• (Product)kennis personeel

Snelle en zeer degelijke levering van de XGIMI beamer

De XGIMI Horizon FULL HD SMART beamer werd zoals beloofd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de beeldkwaliteit en het geluid. Alles werkt zoals in de specificatie is beschreven. Ik ben zeer tevreden over TheNextShop.nl

Goede service, goed product

De beamer net even snel uitgeprobeerd. Werkt naar behoren, ook te gebruiken zonder handleiding. Goed beeld, en geluid dat geschikt is voor grotere ruimtes (geen zalen).

• Showroom (indien bezocht)

Snelle levering en goed produkt

Snelle levering en een mooi produkt. Ook betaling op factuur was mogelijk, wat voor ons een belangrijk punt is. Top bedankt!

Klantvriendelijk

Ik werd heel klantvriendelijk geholpen in de showroom. Kwam spullen ophalen op afspraak. Deze werden door personeel in de auto gelegd.

• Showroom (indien bezocht)

Alles was snel geleverd en volledig. De doos was mooi in orde en de communicatie was duidelijk.

• Showroom (indien bezocht)

Super snelle en veilige levering

Zeer snelle levering in een uitzonderlijke transportbestendige verpakking. Nog des te interessanter omdat het door mij bestelde apparaat nagenoeg nergens leverbaar was. Super bedrijf. Voor herhaling en aanbeveling vatbaar.

• Showroom (indien bezocht)

Mooie artikelen en snel geleverd

Ruime keus aan artikelen. Deze worden snel en juist geleverd. Kwaliteit voldoet aan de verwachtingen.

Mooie goeie bril

Werkt goed mits je een 3D film hebt. Voor games van PS4 werkt het niet waarvoor ik hem gekocht hebt. Dus heb ik enkele 3D dvd's documentaires gekocht.

• Showroom (indien bezocht)

Hoi Patrick, De 3D Bril kan zeker ook werken icm de Playstation 4. Als dit niet werkt, ligt het aan de verbinding tussen de beamer en de PS4 - waarschijnlijk moet je de 3D instelling van de PS4 aanpassen. Neem even contact met ons op, we helpen je graag met het goed instellen!

prijs kwaliteit perfect naar wens

Duidelijke omschrijving veel keuze en zeer tevreden

Goede en snelle service.

Afgelopen maand een set gekocht (beamer + scherm + optisch hdmi kabel en ophang beugel) levering liep wat vertraging maar desalniettemin was de service uitstekend, alle vragen werden professioneel beantwoord en adviezen gegeven waar nodig. Al met al heel erg blij met mij aankoop.