Dat is nog eens services!

We hadden een projectiescherm besteld, deze kwam in beschadigde staat aan. Na 1 telefoontje met uiterst vriendelijke werknemer Is er een nieuwe opgestuurd. Topservice

Bijzonder klantgerichte benadering.

Te woord gestaan door een vriendelijke verkoper, die in alle rust mijn vragen over een andere beamer beantwoordde. Na zijn uitgebreide voorlichting en demonstratie in de showroom, volgde een dvd-vertoning in het kleine bioscoopzaaltje ernaast, Resultaat: zeer tevreden met de aankoop.

Professioneel en deskundig advies

Met enige voorkennis de showroom in Ijsselstein bezocht. Kleine showroom maar wel alles aanwezig om een goede keuze te maken. Demo gehad en uiteindelijk een mooie beamer en scherm gekocht.

Correcte shop

Zeer uitgebreid advies over projector gekregen van Tim voor in onze aula van de scholengemeenschap. Door het advies toch gekozen voor een duurder laser model, maar dat bleek zeker terecht door het daglicht daar. Zowel wij als de leerlingen zijn enthousiast!

Fijne winkel

Door grote verbouwing in ons huis waren we geïnteresseerd in een beamer in het hogere segment in te bouwen in onze Home Theater kamer. Door Google kwamen wij terecht bij TheNextShop en zijn we in de showroom langsgeweest. De verkoper heeft ons zeer uitgebreid geholpen, en we hebben 4 beamers uitgebreid kunnen bekijken in hun cinemazaal. De keuze was moeilijk, en daarom hebben we er een weekend overna gedacht en zijn we op maandag terug gekomen. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan, wat ons zeer beviel. Uiteindelijk bleek de DLP 4K beamer die we zelf hadden bedacht niet mogelijk te zijn door de vrij speciale plaatsing in onze nieuw te bouwen kamer. Daardoor uitgekomen op de Epson TW9400 beamer. Niet native 4K wat we eigenlijk wilden, maar in de showroom zagen wij eigenlijk geen verschil - een fantastisch mooi beeld geeft deze cinema projector. Wij zijn er dan ook zeer blij mee. 3m breed cinema 4K projectiescherm er bij genomen, deze werd de volgende dag bezorgd. Beamer hebben we direct meegenomen. Alles bij elkaar zeer tevreden.

Opgelicht

Pre-sales is technisch op de hoogte en assisteert correct, zijn behulpzaam bij het aanmaken van offerte met directe betalingslink. Correcte en snelle levering, tracking was echter niet accuraat. Na beoordeling van het product heb ik het product aangemeld ter retour binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd. retour had geen tracking. Het pakket werd correct opgehaald. Er worden retourkosten aangerekend (95€) na 7h test van een beamer onder het mom van excesief gebruik tijdens wettelijke bedenktijd/retour periode. Van de 7h brandtijd die de beamer heeft geregistreerd heb ik trouwens de 2h software update en algemene configuratietijd nog niet eens in mindering gebracht. Dit terwijl ze een gratis retourbeleid voeren. Ik ben specifiek naar een lokale verdeler van het product op zoek gegaan om dit soort zaken niet tegen te komen. Hierbij kwam ik uit bij thenextshop. Helaas stellen ze telleur. Mij zien ze allesinds niet meer terug en ik zal ook deze webshop niet aanraden.

• Showroom (indien bezocht)

Beste Kenneth, Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling en het retourproces. Echter laat u wel belangrijke informatie weg in uw review: - Op onze site staat zeer duidelijk omschreven wat de retourregels zijn, inclusief dat een beamer maar 1u gebruikt mag worden om voor volledige restitutie in aanmerking te komen. Er staat ook direct bovenaan dat "gratis retourneren" betekent dat wij de retour-verzendkosten betalen, wat bij uw bestelling ook gebeurd is. - U heeft een beamer aangeschaft van €3399, wij hebben u dus slechts 2,7% aan kosten gerekend. - U heeft vòòr uw aankoop via onze chat gevraagd hoe de retourregels zitten, waar onze medewerker u heeft geïnformeerd over de regel van max. 1u (kosteloos) gebruik. Hierop reageerde u dat "ook redelijk te vinden". Tevens heeft onze medewerker u geadviseerd langs onze showroom te komen indien u meer dan 1 uur nodig dacht te hebben om de beamer te beoordelen. - U heeft via Thuiswinkel.org een klacht ingediend omdat u meende "recht te hebben de beamer kosteloos te gebruiken totdat ik er een goed beeld van heb", maar uw klacht is door Thuiswinkel ongegrond verklaard. Dat u het woord "opgelicht" gebruikt vinden wij dan ook zeer ongepast. Wij denken dat onze retourregels fair zijn en zeker niet nadelig voor de klant. Tevens bieden we vele mogelijkheden om de juiste beamer te kiezen, zoals uitgebreid gratis advies en wij raden altijd aan om bij twijfel in onze showroom verschillende beamers te komen bekijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice TheNextShop

Prima levering

• Showroom (indien bezocht)

Vlotte bestelling, iets te late levering

Voldoende keuze, materialen goed omschreven zodat de juiste keuze kon gemaakt worden. De transporteur liet het helaas afweten tijdig te leveren.

• Showroom (indien bezocht)

Goed projectiescherm en een vlotte levering

Vandaag besteld en de volgende dag in huis, een fantastisch scherm helder en duidelijke projectie.

Vlotte levering, prima service

De medewerkers van de Beamerwinkel zorgen voor een persoonlijke service. De levering verliep vlot.

Absoluut goede service.

Zowel telefonisch als in de winkel te IJsselstein op een zeer nette manier te woord gestaan en geholpen met de keuze die we wilden en natuurlijk een goed kopje koffie erbij.

• Showroom (indien bezocht)

Mooi op tijd, en snel geleverd

Mooi op tijd binnen, en netjes verpakt. Mooi die regeling van after pay. Kun je het eerst nog fatsoenlijk beoordelen. Bedankt!

• Showroom (indien bezocht)

Zeer goed product! Alleen bezorging ging niet helemaal zoals gewenst.

Bij Projectie schermen een Cinema 4K tensioned elektrisch rolscherm aangeschaft. Zoals omschreven een prachtig product, wat zeer goed te integreren is met Homey om alles te automatiseren. Gewoon een top product! Alleen het bezorgen liep anders dan gepland, waar Projectieschermen.com niets aan kon doen. Er was beloofd om een dag na aanschaf te bezorgen, echter 5 dagen later. Dit lag aan Dynalogic transport omdat het pakket tussen een sorteerfout lag (die het later weer goed heeft aangepakt om mij netjes een half uurtje van te voren te bellen bij levering zodat ik gewoon naar mijn werk kon en niet een halve dag hoefde te wachten. kortom: ik zou zo weer een aanschaf bij projectieschermen.com doen! Kundige medewerkers die zeer goede producten leveren waarbij prijs/kwaliteit verhouding top is! Mvrgr, Huib

Gewoon geweldig

Wij wilden graag een beamer. Super geholpen in de winkel met keuze maken. Bij thuiskomst en aansluiting was er iets niet helemaal in orde. Na 1 telefoontje is dit super opgelost!!! Nogmaals bedankt!!

• Showroom (indien bezocht)

Ontzettend tevreden met mijn bestelling

De bestelling kwam later dan ik had verwacht, maar heel erg tevreden met mijn bestelling

Prima kwaliteit, perfecte levering

Prima kwaliteit, perfecte levering

Snel en wel

Snelle service, prachtige beamer.

• Showroom (indien bezocht)

Wegens late levering toch er alles aan doen om juiste informatie te verstrekken

Na afspraak van levering werd een deel van de levering later geleverd. Ze hebben er alles aan gedaan om ons zo vroeg mogelijk op de hoogte te stellen i.v.m. de late levering. Iets wat buiten hun om ging. Uit eindelijk is alles nog goed gekomen en hebben we alles kunnen plaatsen binnen ons tijdvak. Dank u wel voor de service.

uitstekende advies

ik belde voor advies , duidelijk uitleg en advies

• Showroom (indien bezocht)

Kompleet assortiment in de shop. Goed bereikbaar voor hulp en uitleg. En super snelle levering. Helemaal top.

• Showroom (indien bezocht)

Het is alweer even geleden, dat ik met zoveel beleefdheid en vakkennis als klant ben behandeld.

De medewerker begon met het stellen van de juiste vragen om te bepalen welk product het beste zou passen bij mijn wensen. Het eerste toestel bleek inderdaad de juiste. Desondanks werd de tijd genomen om mij ook een alternatief te tonen, bij zowel daglicht als verduisterde omstandigheden. Er is geen moment getracht om mij een duur en onnodig apparaat aan te smeren. Zelfs de koffie ontbrak niet, toen ik even moest wachten. Verbazingwekkend was ook de vakkennis van de medewerker, die op iedere vraag een correct antwoord wist te geven. Ik voelde me echt een gewaardeerde klant. Zo hoort het.

Snelle levering, goed product

Uitstekend !

Electro ProHD Series projectiescherm aangekocht. Snelle levering. Verzorgd verpakt. Heel wat toebehoren aanwezig waaronder allerlei bevestigingsmaterialen en zelfs een schroevendraaier. Ik had ook een extra lange snoerkabel besteld maar kreeg een hdmi-kabel geleverd. Werd meteen opgelost en twee dagen later had ik de juiste kabel én mocht ik de verkeerd geleverde hdmi-kabel behouden. Top-service dus. Ondertussen hangt het scherm netjes aan het plafond en werkt het prima. Heel goeie kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

• Showroom (indien bezocht)

Vriendelijk geholpen en goed advies.

Online beamers bekeken, maar in de showroom door goed advies van de medewerker gekozen voor een alternatieve beamer, die voor ons zelfs wat voordeliger uitpakte.

evren bal

goede service.