Goed aanbod, goede prijs, goede levering

Het bestelde produkt werd correct afgeleverd. De aflevering was te laat, maar dat werd goed opgevolgd door het personeel van de web-winkel.

kennis in huis

in tegenstelling tot andere zaken weten ze hier echt iets van beamers

hulpvaardige klantenservice

Besteld op woensdag na de max tijd, na belletje is het alsnog op donderdag geleverd. Hartstikke bedankt

Transport Firma is niet hoogstaand

Zoek een andere transportfirma. Klanten zijn niet alleen bezig met reviews. Zoek dan een andere manier van communiceren hierover. Ik krijg een mail om te beoordelen nog voor dat het product is aangekomen. Dit creëert dan dergelijke reacties. Dan 3x bellen om uiteindelijk als doel de beoordeling te veranderen komt ook als lastig vallen over. De kans dat ik ooit nog iets aankoop, wordt zeer klein.

• Showroom (indien bezocht)

Beste Michael, Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat de geplande bezorging door Dynalogic mislukt is op de ingeplande dag, dat is natuurlijk altijd jammer om te horen. Het was tijdens de feestdagen erg druk in de transportwereld, waardoor een hoger percentage aan bezorgingen verkeerd is gegaan.

Super service en product.

• Showroom (indien bezocht)

Goed uitgevoerde herstelling, maar duurde voor een kleine herstelling véél te lang.

Herstelling is goed uitgevoerd, maar terugzending duurde véél te lang.

• Showroom (indien bezocht)

Het aangekocht voldoet volledig naar mijn wensen, omdat de site het produkt totaal omschrijft.

Aan de aanbieder van projectieschermen geef ik een negen.

Goede communicatie, snelle levering

Na het uitpakken en opzetten van het scherm is er door mijn fout een onderdeel van het slot afgebroken, telefonisch contact gehad foto verzonden, enkele dagen later gratis het nieuwe onderdeel gekregen! Top serivice!

Snel geleverd, past perfect

De beamer staander past perfect achter de sofa, enkel spijtig dat de houder voor de laptop niet in hoogte herstelbaar is.

Snel levering van product

• Showroom (indien bezocht)

Gemakkelijk om een weloverwogen keuze te maken

Bijna alle beamers staan klaar om te vergelijken. Met vakkundige uitleg kom je snel tot de beamer die het beste bij je wensen aansluit

• Showroom (indien bezocht)

Goed geadviseerd in de showroom. Beamer was niet op voorraad maar werd snel geleverd.

• Showroom (indien bezocht)

Zeer correcte en vlugge levering.

Het order werd zoals besteld in zijn totaliteit compleet en juist binnen de beloofde termijn geleverd.

supersnelle levering, kwaliteitsproduct

4k scherm, zeer tevreden over de kwaliteit!

goed geholpen

in de showroom een scherm afgehaald. goed advies zonder gedoe, aardige mensen en goede koffie.

Zakelijke aankoop

Ik heb het BusinessLite scherm aangeschaft bij Projectieschermen.com. Onze leden zijn er erg tevreden mee, het werkt heel gemakkelijk en snel. Bezorging was heel snel.

• Showroom (indien bezocht)

Nooit iets ontvangen en geen reactie van klantendienst

Beamerwebwinkel.com maakt blijkbaar gebruik van een koerierdienst die doen alsof ze komen leveren maar er niet in slagen om het pakket effectief te leveren. Dus ik heb niets ontvangen. Ik heb onmiddellijk Beamerwebwinkel.com gecontacteerd door middel van e-mail maar ik krijg geen enkele reactie. Zelfs geen reactie naar meermaals te mailen. Waar is de beamer nu? geen idee, niet bij mij alleszins en heb dan ook maar een mail gestuurd om het hele order te annuleren en, u raadt het al, ook geen enkele reactie. Vreemd! Gelukkig de factuur nog niet betaald en dat zal ook niet gebeuren.

zeer trage levering !!

er is gebeld vorige week ! levering ging plaats hebben op 6 jan tussen 9 en 17 u ! ik heb ganse dag gewacht !! geen levering ! ik geraak ook telefonisch niet binnen om meer uitleg ! ik wil graag en snel duidelijkheid of snelle terugstorting van het ganse bedrag ! grt

• Showroom (indien bezocht)

Beste Danny, spijtig dat er iets is misgegaan. Zo te zien stond uw levering door Dynalogic op de zaterdag gepland, maar is de bezorging die dag niet gelukt. Volgens Dynalogic was u zelf niet thuis. Ik begrijp van onze klantenservice dat ze u proberen te bereiken om snel een nieuwe afleveringpoging (evt in een bepaald tijdslot) met u af te spreken. Uw bestelling annuleren kan natuurlijk altijd.

Als aanvulling van ons elektrisch Cinema 4K Series projectiescherm. De kers op de taart. Projector aanzetten en het doek gaat automatisch omlaag naar de correcte positie en bij uitschakelen rolt het netjes op. Dat is alweer een afstandsbediening minder en geen nood aan een schakelaar.

• Showroom (indien bezocht)

Na wat leveringshaperingen toch een mooi scherm

Rond de feestdagen besteld, logisch dat de levering dan wat langer duurt. Maar na nabellen bleek dat het bestelde scherm de komende maanden helemaal niet leverbaar was. Hier had de communicatie wat beter kunnen zijn. Maar telefonisch goed geadviseerd en zonder bijbetaling een groter scherm aangeboden gekregen. Deze werd netjes de volgende dag bezorgd. Ophangen van het scherm ging gemakkelijk, scherm hangt nu mooi aan het plafond.

Vriendelijke en vakkundige medewerkers

Prima bereikbaarheid van het bedrijfspand met eigen parkeerplaatsen

• Showroom (indien bezocht)

Ging zoals je positief zou verwachten

Het Allée coolste vind ik dat de bezorger mij belde om aan te geven dat hij er was en of hij het pakketje ergens anders kon neerleggen omdat we er niet waren.

Verkeerd product ontvangen.

Verkeerd product ontvangen. Meteen gebeld met klantenservice, ze beloofden dezelfde dag nog het juiste product te verzenden. Daarna niets meer gehoord of ontvangen.. Een medewerker van Beamerwinkel heeft inmiddels contact opgenomen en na overleg is het juiste product alsnog bezorgd, probleem is opgelost.

Persoonlijke uitleg

Goede uitleg en demonstratie. De voor mijn situatie perfecte beamer aldaar aangeschaft.

fijn driepoot scherm

tevreden met het beamer scherm, het was na 1 dag bezorgd. ik had zelf een fout adres ingevuld en daarvoor werd ik gebeld, dat was erg fijn.

Filter op locatie