Fantastisch service zelfs met een valse start

Normaal gezien zou wat ik heb meegemaakt tot een enorm slechte review leiden maar dat vind ik onterecht. Het probleem begon met het feit dat de verkeerde beamer in de doos stak. Contact opgenomen via telefoon (trouwens zeer goed bereikbaar) en email en de verkeerde beamer werd opgehaald. Maar nadien bleek dat de beamer die ik wou met leverproblemen kampte. Zeer goed contact telefonisch en via email met de beamerwebwinkel en uiteindelijk een goede oplossing gevonden en de beamer hangt nu uiteindelijk waar hij moest hangen en ben ik er superblij mee. Ik vond de service super ondanks de moeilijke omstandigheden vandaar mijn positieve service. Geen vijf sterren want daarvoor hadden ze even moeten checken dat ik van het begin de juiste beamer had. Maar de service na bestelling is super en je kan hun goed telefonisch bereiken. Met vriendelijke groeten, Pieter Van Heck

• Showroom (indien bezocht)

snelle levering en correcte prijs

De prijs is gelijk aan de grote webshops, maar je hebt een echte winkel.

Heel goed advies

Gebeld voor advies over beamer en erg goed geholpen. Uiteindelijk toch maar naar de showroom gegaan omdat ik twijfelde tussen een paar modellen, dat was het zeker waard! Nu een thuisbioscoop waar onze buren jaloers op zijn (en ook wel blij dat ze mee mogen kijken)!

aankoop beamer

Beste Levertijd gerespecteerd, en degelijk verpakt. Bedrijf is begaan met het leveren van goede service, stel ik op prijs. Tevreden klant Groeten Luc

• Showroom (indien bezocht)

Onze klantenservice neemt straks contact met u op!

Nadat ik heb aangegeven een hogere contrasteerde te willen was omruilen geen probleem! Nog even kunnen zien in de demonstratie ruimte en voorzien van goed advies over behoud van uhd signaal over grotere afstand Zeer tevreden met het resultaat!

Snelle levering, mooie kwaliteit

De beamer geeft een erg mooi beeld. In eco stand maakt die beamer weinig geluid. In normale stand is het vrij hard.

Superservice!!

Snel, zorgvuldig en vooraf goed geadviseerd

uitstekend

Heel goed en geduldig geholpen de de verkoper van Nextshop. niet opdringerig of gewoon willen verkopen. Alles laten zien voor en nadelen besproken. beamer die ik heb gekocht prachtig. Kortom erg blij mee. Was daar jaren geleden al geweest voor een scherm ook toen prima geholpen en goed product nog steeds blij mee.

Duidelijk

Na een telefonisch contact beamer besteld. Duidelijk antwoord op mijn vraag. Goede levering.

• Showroom (indien bezocht)

Hele goede service en snelle levering

Ik heb laatst een beamer bestelt en binnen een dag was hij bezorgt! Ik beveel Beamerbeugels.com sterk aan!

Goed product

Het stelpookje is handig om de beamer op je scherm te richten. Hangt top, fijn product!

ZWAK PRODUCT

De beugel die ik gekocht heb is van een zwakke kwaliteit. De Beamer hangt werkelijk een beetje te bengelen aan het plafond

• Showroom (indien bezocht)

Beste Peter, bedankt voor uw review! Geen enkele van onze beamer beugels hoort los te hangen bij correcte montage. Wij gebruiken deze modellen dagelijks in onze installatie afdeling, en wij laten beamers nooit losjes hangen ;) Kunt u contact opnemen met onze klantenservice (contact@thenextshop.nl) en een foto sturen van de hoe de beamer is gemonteerd aan de beugel? Dan helpen we u graag om de beamer correct te bevestigen.

Goede prijs/Kwaliteit en Snelle levering

Beamerwebwinkel doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Mijn bestelde beamer was binnen een werkdag geleverd en volledig volgens beschrijving. Ook een nette scherpe prijs, dus dik tevreden!

Top projectieschermen

Goede kwaliteit tegen redelijke prijzen.

Prima webwinkel

Ik heb bij de Beamerwebwinkel mijn beamer (Optoma HD146x) besteld en deze is netjes op tijd geleverd, de berichtgeving via mail rondom mijn aankoop was ook prima. Deze webwinkel kan ik zodoende zeker aanbevelen.

• Showroom (indien bezocht)

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Mooie en degelijke beamern beugel gekocht van i-Visions. Vlot en goed verpakt geleverd. De beamen hangt inmiddels en ik ben erg blij met mijn aankoop.

• Showroom (indien bezocht)

Super goed geholpen en perfecte service

Zeer vriendelijk geholpen en goed advies blij met de beamer die ik gekocht heb Super goede en sympathieke service

Topwinkel

In de showroom geweest vorige week en zaterdag bezorgd (was net uitverkocht toen ik in de winkel was) In de winkel heel goed geholpen, zelfs betaalbaarder model wegggegaaan dan ik zelf had uitgekozen. En die is inderdaad super in mijn huiskamer. Gister al NL-OOST gezien, hele familie is enthousiast

Beamertastisch

Er word goed de tijd genomen en duidelijk informatie gegeven ik ben zonder voor kennis van beamer naar de showroom gegaan en er goed geholpen

• Showroom (indien bezocht)

Levering op zaterdag aanbieding en dan pas maandag geleverd krijgen

Op donderdagavond bestellen om zeker de zaterdag levering te hebben voor de kindjes. Pas maandag geleverd krijgen is ZEER vervelend !

• Showroom (indien bezocht)

Beste Sven, bedankt voor uw review! Uw bestelling hebben wij op vrijdag verzonden zodat deze ingepland stond voor bezorging op zaterdag, maar helaas is uw pakket door een sorteerfout bij Dynalogic niet op zaterdag bezorgd. Onze zeerste excuses! Wij kunnen helaas nooit volledig garanderen dat een pakket ook op de goede dag aankomt, het gaat bij een paar procent van de zendingen fout.

Vlotte levering, goede service, goed product

Het product werd snel geleverd en het scherm is heel degelijk. Ook de service was heel goed, een vraag over een aanpassing van de factuur werd onmiddellijk beantwoord.

Geweldige klantvriendelijkheid

Nadat mijn tv ermee stopte ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe. Hier kwam ook het idee van een beamer tot stand. maar zonder kennis over beamers is er een kopen niet te doen. na een afspraak bij de showroom werd er een uur lang alles uitgelegd en kreeg ik de beamers die bij mij van toepassing waren in werking te zien. geen verkooppraatjes maar kundig advies.

• Showroom (indien bezocht)

Goed verpakt en snel bezorgd

Net bedrijf. Vraag via de mail op vrijdagochtend direct beantwoord, smiddags besteld, zaterdag beamer in huis. Beamer beugel en 4k HDMI kabel is ook goed

• Showroom (indien bezocht)

slordig maar super opgelost.

een deel van de bestelling was zoek bij transport maar werd meteen goed en snel opgelost, ook de ontbrekende kabels en probleem met de boxen werden zonder probleem heel snel opgelost en na gestuurd zonder enig probleem en vragen! super service zowel voor, als na de bestelling en levering!

Fijne winkel

Vriendelijk telefonisch geholpen om beamer te kiezen, werd zelfs er op gewezen dat ik met een goedkoper model ook goed uit kon. Volgende dag netjes bezorgd.