Absoluut goede service.

Zowel telefonisch als in de winkel te IJsselstein op een zeer nette manier te woord gestaan en geholpen met de keuze die we wilden en natuurlijk een goed kopje koffie erbij.

• Showroom (indien bezocht)

Mooi op tijd, en snel geleverd

Mooi op tijd binnen, en netjes verpakt. Mooi die regeling van after pay. Kun je het eerst nog fatsoenlijk beoordelen. Bedankt!

• Showroom (indien bezocht)

Zeer goed product! Alleen bezorging ging niet helemaal zoals gewenst.

Bij Projectie schermen een Cinema 4K tensioned elektrisch rolscherm aangeschaft. Zoals omschreven een prachtig product, wat zeer goed te integreren is met Homey om alles te automatiseren. Gewoon een top product! Alleen het bezorgen liep anders dan gepland, waar Projectieschermen.com niets aan kon doen. Er was beloofd om een dag na aanschaf te bezorgen, echter 5 dagen later. Dit lag aan Dynalogic transport omdat het pakket tussen een sorteerfout lag (die het later weer goed heeft aangepakt om mij netjes een half uurtje van te voren te bellen bij levering zodat ik gewoon naar mijn werk kon en niet een halve dag hoefde te wachten. kortom: ik zou zo weer een aanschaf bij projectieschermen.com doen! Kundige medewerkers die zeer goede producten leveren waarbij prijs/kwaliteit verhouding top is! Mvrgr, Huib

Gewoon geweldig

Wij wilden graag een beamer. Super geholpen in de winkel met keuze maken. Bij thuiskomst en aansluiting was er iets niet helemaal in orde. Na 1 telefoontje is dit super opgelost!!! Nogmaals bedankt!!

• Showroom (indien bezocht)

Ontzettend tevreden met mijn bestelling

De bestelling kwam later dan ik had verwacht, maar heel erg tevreden met mijn bestelling

Prima kwaliteit, perfecte levering

Prima kwaliteit, perfecte levering

Snel en wel

Snelle service, prachtige beamer.

• Showroom (indien bezocht)

Wegens late levering toch er alles aan doen om juiste informatie te verstrekken

Na afspraak van levering werd een deel van de levering later geleverd. Ze hebben er alles aan gedaan om ons zo vroeg mogelijk op de hoogte te stellen i.v.m. de late levering. Iets wat buiten hun om ging. Uit eindelijk is alles nog goed gekomen en hebben we alles kunnen plaatsen binnen ons tijdvak. Dank u wel voor de service.

uitstekende advies

ik belde voor advies , duidelijk uitleg en advies

• Showroom (indien bezocht)

Kompleet assortiment in de shop. Goed bereikbaar voor hulp en uitleg. En super snelle levering. Helemaal top.

• Showroom (indien bezocht)

Het is alweer even geleden, dat ik met zoveel beleefdheid en vakkennis als klant ben behandeld.

De medewerker begon met het stellen van de juiste vragen om te bepalen welk product het beste zou passen bij mijn wensen. Het eerste toestel bleek inderdaad de juiste. Desondanks werd de tijd genomen om mij ook een alternatief te tonen, bij zowel daglicht als verduisterde omstandigheden. Er is geen moment getracht om mij een duur en onnodig apparaat aan te smeren. Zelfs de koffie ontbrak niet, toen ik even moest wachten. Verbazingwekkend was ook de vakkennis van de medewerker, die op iedere vraag een correct antwoord wist te geven. Ik voelde me echt een gewaardeerde klant. Zo hoort het.

Snelle levering, goed product

Uitstekend !

Electro ProHD Series projectiescherm aangekocht. Snelle levering. Verzorgd verpakt. Heel wat toebehoren aanwezig waaronder allerlei bevestigingsmaterialen en zelfs een schroevendraaier. Ik had ook een extra lange snoerkabel besteld maar kreeg een hdmi-kabel geleverd. Werd meteen opgelost en twee dagen later had ik de juiste kabel én mocht ik de verkeerd geleverde hdmi-kabel behouden. Top-service dus. Ondertussen hangt het scherm netjes aan het plafond en werkt het prima. Heel goeie kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

• Showroom (indien bezocht)

Vriendelijk geholpen en goed advies.

Online beamers bekeken, maar in de showroom door goed advies van de medewerker gekozen voor een alternatieve beamer, die voor ons zelfs wat voordeliger uitpakte.

evren bal

goede service.

juiste adviezen

men neemt de tijd en het advies rond beamer en scherm was duidelijk. Prijzen markt conform

• Showroom (indien bezocht)

Keuze uit een overzichtelijk aanbod. Snelle levering. Prijs/kwaliteit is top.

• Showroom (indien bezocht)

Prima geholpen in de winkel en met de verzending alles netjes ontvangen.

Goede service in de shop. Nemen de tijd voor je om het juiste product te vinden. (Bestelling was door Covid-19 uitgesteld dat is onmacht maar door middel van mail contact werden we prima op de hoogte gehouden over de lever datum.)

Betrouwbaar. Vriendelijk. Top services

Ik ben daar gegaan om één thuis bioscoop beamer te kopen om movie and game te kunnen afspelen. En weet zelf niet echt veel van beamers maar ze naam alle tijden om mee te helpen en paar beamer getest in de showroom en mijn voorkeur ging naar de Optoma uhd 30 maar was niet op voorraad dus ging voor een tweede keus en dat was een Epson tw7000 en later zag ik dat die Optoma weer op voorraad is gekomen en belde hun en uitgelegd en alles en kan en zelfde dag omruilen. Alle ging super soepel en liep weg met een blije gezicht. Sowieso een winkel waar je thuis voelt. Top medewerkers

positief

scherm besteld van 2m30 en zonder probleem kunnen upgraden naar 2m60 zonder meerkost

• Showroom (indien bezocht)

Top levering en uitstekende kwaliteit

• Showroom (indien bezocht)

Zeer goede service en supersnel geleverd

Omdat de HDMI-router een verlengde levertijd had werd mij een betere met korting aangeboden. Er werd even over gebeld en afgestemd of het apparaat geschikt was voor het doel waarvoor ik het wilde gebruiken. Zeer correct en goed meegedacht. Het product was daarna supersnel verzonden.

Manual hd

Wij als genootschap waren op zoek naar een duurzaam beamerprojectiescherm voor onze vereniging. Na advies van de heren hebben wij een "manual hd" gekozen, welke zich automatisch kan inrollen na gebruik. Hartstikke handig voor onze oudere leden! Bedankt en we komen volgend jaar, als de collectebus weer rond is geweest, een vervanging voor onze oude projector uitzoeken in jullie showroom. Dan kunnen we natuurlijk pas echt gebruik maken van het beamerscherm.

• Showroom (indien bezocht)

Geen mail over levertijd + matige kwaliteit scherm

Er zou op de dag van levering 'normaal gesproken' een mailtje komen met de verwachte aflevertijd. Dan was het bij mij jammergenoeg niet normaal. Het scherm zelf is van matige, want veel plastic, kwaliteit. Het pinnetje om het scherm vast te zetten was bij het uitpakken al afgebroken. Als reactie op mijn slechte beoordeling kreeg ik gratis een beschermhoes aangeboden. Nu kan ik het scherm beter beschermen tegen breuk. Dank voor de vlotte en soepele afhandeling.

• Showroom (indien bezocht)

Uitnodiging voor wijziging review verzonden

Super geregeld

Gebeld en goed te woord gestaan supper service, konden het product gelijk ophallen en als extra nog gratis een tas erbij Top bedrijf