Snelle levering en goede spullen

Nadat ik ten koste aan het wachten was op 3D brillen van Epson (bij een andere leverancier) ben ik bij de beamerwebwinkel uitgekomen waar ze wel brillen op voorraad hadden (en die ook compatible waren met mijn epson beamer). Levering vond zeer snel plaats en de brillen zijn van goede kwaliteit! Fijn dat er in deze (Corona) tijd ook bedrijven zijn die zich niet achter leveringen hoeven te verschuilen. Top gedaan!

• Showroom (indien bezocht)

Vlotte en eerlijke handel.

Na de online bestelling werd ik gecontacteerd door winkelbediende dat een item niet meer beschikbaar was. Bedrag werd correct terug gestort. De rest van de spullen staken dag nadien in de brievenbus.

Kwaliteit en snelle levering

Prettig om via de Beamerwebwinkel artikelen te kopen, fijne ervaring

geweldige service!

de uitleg en demonstratie van de HC beamers is een uitkomst! ze nemen alle tijd voor vragen en leggen duidelijk uit.. Veel kennis van zaken. Aanrader!

vlot

de levering ok, de montage is goed verlopen. Door het slechts ophangen aan drie vijzen hangt de beamer iets onder spanning.

• Showroom (indien bezocht)

Uitstekende service en snelle terugbetaling na veranderde bestelling van mijn kant

Ik had vlot online contact met de verkoopsservice. Nadat bleek dat een verkeerde grootte van projectiescherm had besteld, is de vorige bestelling zeer efficient veranderd en het prijsverschil in mijn voordeel werd al na enkele dagen terugbetaald zonder noodzaak tot herinnering van mijn kant. Dit was een mooie ervaring van efficiëntie en vriendelijke hulp. Met dank hiervoor.

• Showroom (indien bezocht)

Snelle service, goede prijs, en een uitstekend product

De beamer functioneerd uitstekend. Hij was snel geleverd en de levering was goed te volgen. Verder was hij uveilig en goed verpakt. Geen aan- of opmerkingen verder

• Showroom (indien bezocht)

Op tijd geleverd en product zoals verwacht

Snel geleverd, eenvoudig te installeren. We zochten een beamerbeugel om op een muur te installeren. Dit product was net wat we zochten en niet te duur.

Vlotte levering, product ok

Bestellen en leveren ging vlot, kwaliteit van scherm goed, van Beugel ok

Prima service goede prijs

Deskundig advies en goede service

• Showroom (indien bezocht)

Prima service van bekwaam personeel

Ik ben al tijdens het bezoek aan de webwinkel enorm opweg geholpen tijdens de chatsessie. Het advies om naar de showroom te komen om te ‘zien’ heb ik opgevolgd en aldaar ben ik prima geholpen door personeel dat de tijd voor me heeft genomen. Zelfs koffie aangeboden gekregen.

• Showroom (indien bezocht)

TOP service snel en vakkundig

De eerste indruk was al meteen goed, zowel per mail als telefonisch, maar toen de monteur kwam voor de installatie was het echt af. De monteur heeft keurig gewerkt en de uitleg was ook uitstekend. Zeker een aanrader en ik zal dat ook delen met andere verenigingen of bedrijven als ze mij een goed adres vragen voor bijvoorbeeld een beamer.

• Showroom (indien bezocht)

Na eerdere goede ervaring heb ik weer bij hun besteld en dat bevalt mij goed

Een prima zaak

Eenvoudig te bestellen. Men ging de extra mijl om alles goed voor elkaar te krijgen - zelfs door mij telefonisch op de hoogte te stellen van de stand van zaken. Snel geleverd. Prima prijs. Heb goed advies gekregen. Ben enorm blij met mijn aankoop.

• Showroom (indien bezocht)

Goed assortiment, doen wat ze beloven

Ik had een HDMI-audio-splitter nodig. Beamerwebwinkel had een goed model voor een passende prijs. Snel geleverd volgens afspraak

• Showroom (indien bezocht)

Uistekende service en goede kennis

zeer pretttig en vakkundig geholpen en er zeker niet op uit om de duurste beamer of beamerscherm te verkopen. In mijn geval een scherm. Toen ik thuis was bleek een opgang haak kapot. Ik kan niet zeggen dat ik hem stuk had gemaakt tijdens het vervoer maar kon het ook niet uitsluiten. Gevraagd dus of dat onderdeel nog noeuw nagestuurd kon worden. En dat ikzelf de kosten wel wilde dragen. Maar daar was geen sprake van. En binnen twee dagen dat onderdeel gratis extra bezorgd. Zeer betrouwbaar adres voor alles dat met beamers te maken heeft.

• Showroom (indien bezocht)

Snelle levering van een goed product

Was op zoek naar een HDMI switch met optical out met Dolby digital digital 5.1 support. Kon geen goede vinden tot ik bij beamerwebwinkel.nl uitkwam.

Zoals verwacht

Zeer snel geleverd, alles toppie

• Showroom (indien bezocht)

De verkoper had veel kennis en heeft uitgebreid dde tijd genomen.

Ik wilde een Short throw beamer kopen Die ik van te voren al had uitgezocht op specificaties. Mijn laptop en programma opgestart en toen bleek het niet de juiste keus te zijn. De verkoper verdiepte zich in mijn probleem, haalde er andere beamers bij om te vergelijken en zocht steeds naar een oplossing! En die hebben we uiteindelijk gevonden. Dit was overigens de 2e beamer die ik er kocht Aanrader!

• Showroom (indien bezocht)

Top service en producten van kwaliteit

Ik ben heel tevreden. Ze hebben mij bij elke stap steeds goed ondersteund. Ik ben zeer tevreden over de projector! Een echte aanrader.

• Showroom (indien bezocht)

Telefonisch kreeg ik een goede instructie over het te kiezen scherm. We hebben al meerdere schermen hier aangeschaft en ben erg tevreden over o.a. de kwaliteit, de snelle levering en de goede service!

the place to be

TheNextShop is geweldig. Vriendelijk personeel dat je goede raad geeft. Snel en gemakkelijk reserveren via telefoon. Gemakkelijke betaling. Veel keuze uit verschillende merken. Je kan je projector ook zien afspelen in de cinemazaal met een lekkere koffie.

• Showroom (indien bezocht)

Wat een fijne winkel is dit!

Mijn eerste contact was via de chat optie, daar werd ik prima ingelicht over de mogelijkheden om een demo te krijgen in de showroom op de door mij gewenste apparatuur. Een paar dagen later naar IJsselstein gereden en ook in de showroom weer prime geholpen en te woord gestaan. Geen vraag was te gek, de demo was prima verzorgd. Personeel wat mij geholpen heeft was geduldig en goed geinformeerd! Niet lang over aankoop na hoeven denken en gelijk maar mee naar huis genomen ;-)

• Showroom (indien bezocht)

Prima bestelling op tijd en netjes geleverd

Goed beamer is op de afgesproken dag binnen gekomen

klantvriendelijheid ten top

Na telefonisch contact en goed advies over de keuze van een beamer . Werd 1 klasse hoger geadviseerd , dan wat ik had uitgezocht op de website . Een snelle levering en een prima resultaat . Wij zijn super tevreden