Goed, snel en eenvoudig

Aankoop van de beamer was na enig eigen vergelijk snel geregeld via de beamerwebwinkel. Informatie op de website is duidelijk, bestellen gaat eenvoudig en levering is top. Nu genieten van de aankoop

• Showroom (indien bezocht)

Super, voor herhaling vatbaar !

Ultra short throw projector gekocht, is direct geleverd en werkt verbluffend. Xgimi

Goede en snelle levering

Alles verliep zoals verwacht.

Super goede beamer!

Super goede 4K laser beamer. Snel geleverd en enorm eenvoudig om te installeren.

• Showroom (indien bezocht)

Correcte levering en degelijk materiaal. Hopelijk gaat het ook voor jaren mee.

prijs/kwaliteit

Alles correct geleverd en gekregen wat gevraagd werd. Goede prijs/kwaliteit.

exellent

zeer goed

• Showroom (indien bezocht)

je ziet pas hoe goed ze zijn als er iets fout gaat .........

Zonder meer fantastische service en follow-up tot alles naar tevredenheid werkte.

• Showroom (indien bezocht)

Ik heb de benq w2700i gekocht . Geweldige beamer super kwaliteit en snel geleverd.

• Showroom (indien bezocht)

Rommelig gesprek maar goede uitleg

Ik had een afspraak gemaakt in de showroom. Volgens corona protocol zoals in de bevestiging beschreven was ik netjes op tijd maar werd 15 min later geholpen. Doordat de vorige afspraak uitliep werd de showroom werd niet schoongemaakt zoals beschreven in de uitnodiging. In de showroom kwam ook nog een andere klant met adviseur dat vond ik best storend omdat er veel vragen aan mijn adviseur werden gesteld en die hier op inging. Toen hij dit had afgehandeld. Kreeg ik een goede uitleg van de beamer. Hier kwam ik overigens ook voor.

Snel en netjes geleverd

Beugeltje snel geleverd en keurig in orde. Erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer meedenkend personeel

Na ontvangst goed en bekwaam geholpen Zeer meedenkend met de financiële afhandeling Bezorging op de afgesproken tijd ruim in orde

• Showroom (indien bezocht)

Advies op maat gekregen bij aankoop.

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding bij de aankoop van de beamer. Het enige minpuntje is dat er op de site staat keveren binnen 4/5 werkdagen terwijl dat ca 10 dagen heeft geduurd. Dat de levering langer duurde is wellicht niet te voorkomen, echter zou de levertermijn die ervoor staat aangepast kunnen worden op de site. Ik zou voor de bezorging moeten tekenen, echter werd het pakket bij de buren afgegeven en had er niemand getekend.. Alles bij elkaar kan ik dit bedrijf aanbevelen voor de aanschaf en informatie omtrend een Beamer.

• Showroom (indien bezocht)

Beamer is Top (omschrijving klopt met de prestatie)

Duidelijke informatieve site met ruime keuze. Snelle levering ! Top.

bijzonder prettig

online goed geïnformeerd over mogelijkheden en opties. Bestelling ging makkelijk, beamer is snel bezorgd, goed verpakt, en de beamer voldoet aan de verwachtingen. Enige minpuntje, de beamer heeft geen tasje (voor vervoer en bescherming), en dat had ik graag geweten en indien mogelijk, bij besteld.

• Showroom (indien bezocht)

Verkoper heeft zoveel kennis en kon ons meteen de juist kant op wijzen. Heel tevreden met onze aankoop.

• Showroom (indien bezocht)

Snel geleverd en goed verpakt

Makkelijk bestellen en duidelijk wanneer er geleverd wordt. Alles via track en trace live te volgen.

Prima product

Snelle service en bezorging ondanks de feestdagen. Scherm voldoet aan de verwachting, mooie kwaliteit.

Correcte service

Door de drukke eindejaarsperiode loopt het verzenden van pakketjes al eens vertraging op, wanneer u hen hieromtrent een vraag stelt wordt deze snel en correct beantwoord. De medewerkers stellen alles in het werk om u als klant zo snel mogelijk verder te helpen.

Doet wat ze beloven.

In 1 woord super !

Geweldig tabtensioned cinema scherm

Gister ALR 4K cinema beamerscherm ontvangen. Netjes verpakt, sterke en makkelijke beugels om te bevestigen, mooie AB en super strak doek. Projectie ziet er super mooi uit met onze Epson TW9400, zwart is nu echt zwart. Superblij mee!

Goeie winkel

Jammer

Ik heb een scherm besteld dat 3 meter breed moest zijn Bij aankomst bleek 't scherm 3.19 te zijn Waardoor de verhouding op de muur niet klopt

• Showroom (indien bezocht)

Beste Wally, Ik ben bang dat u de projectiemaat als breedte heeft genomen, maar daar komt nog heel wat bij voor de lengte van de behuizing: bijvoorbeeld de zwarte contrast rand en voor het inrolsysteem is ook een paar cm nodig. De behuizing is altijd langer dan het doek zelf, dit is te vinden op de "Datasheet & afmetingen" PDF die bij op de projectieschermen productpagina's staan.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Goede service, goede kwaliteit

• Showroom (indien bezocht)

Beste Ronald, Leuk om te horen, bedankt voor uw review!

Perfect product en snel verzonden.

Mijn bestelling bevatte 2x iVisions 3D480 DLP Link 3D Brillen. In tegenstelling wat ik elders op internet had gelezen dat mijn BenQ TH671ST Beamer gemiddeld presteert qua 3D was ik zeer verrast hoe goed deze 3D brillen ermee werken. Gewoon perfect en ik heb nu mijn eigen 3D Thuis Bioscoop! De 3D brillen hebben een selectie knop waarbij je de linker en rechter kant voor de ogen kan roteren. Oftewel, je hebt altijd prima beeld. Bij elke bril zit een handig opbergzakje, schoonmaakdoekje, USB oplaadkabel en 2 extra neusstukjes voor verschillende maten neus, dus geschikt voor jong en oud. Deze brillen zijn het goedkoopste qua aanschafprijs en werken boven verwachting perfect! Het product lag op voorraad en ondanks de Black Friday periode was het product vrij snel en netjes verzonden door Beamerwebwinkel.com . Allemaal top dus!