Uitstekend advies

Er is eerst heel goed bevraagd wat onze exacte behoefte was waaraan het product moest voldoen. Daarna volgde 'n eenduidig advies met de perfecte oplossing. Schoolvoorbeeld van goed omgaan met klanten!

• (Product)kennis personeel

Zeer fijn contact en goede service

Ze zijn op locatie geweest voor advies en heel fijn contact gehad. Installatie is ook heel fijn verlopen.

snel en uitgebreid

Het is gemakkelijk kiezen in een uitgebreide maar overzichtelijke collectie. Snelle levering en goede ondersteuning van het logistieke proces

• (Product)kennis personeel

Zeer tevreden er wordt tijd voor de klant genomen

DIV projectoren gezien en zijn representeert je wordt niet opgejaagd wat zeer als klantvriendelijk wordt ervaren uiteindelijk een keuze kunnen maken.

• (Product)kennis personeel

Goede service, snelle reactie snelheid op vragen

Bij de verhuur van materiaal goed geholpen en geadviseerd, ook bij het halen een goede instructie gekregen.

• (Product)kennis personeel

Vriendelijke goede service met kennis van zaken

Super geholpen in de showroom in Ijselstein en zeer tevreden met mijn aankoop… deze zaak is wat bij betreft een dikke aanrader!

• (Product)kennis personeel

Vlotte levering en adequate after sales

Na aanschaf van materialen bleek de steun niet leverbaar. The Nextshop heeft echter dit netjes opgelost door alternatief te leveren.

Erg goed advies

Ik heb hier een beamer met scherm gekocht. De verkoper heeft echt alle tijd genomen om verschillende modellen aan te sluiten om te zien en horen en in alle rust de voor- en nadelen van elk model, in mijn situatie, uit te leggen. Er is zelfs een mini bioscoop voor een eerlijke ervaring. Er werden mij ook zeker geen dure opties e.d. opgedrongen. Al met al een goede zaak met prima service.

Goede en vriendelijke service

Afgelopen week ben ik bij TheNextShop.nl om de Epson beamer die ik op het oog had toch even in het echt te bekijken. Ondanks dat er van dit model geen exemplaar in de showroom aanwezig was, ben ik goed geholpen met de demonstratie van een vergelijkbare beamer. Uiteindelijk heb ik de gewenste beamer wel gelijk mee naar huis kunnen nemen om daar ook nog even uit te kunnen testen. Ideaal! Hier schrijft een tevreden klant!

Uitstekend geholpen

Ik ben telefonisch van zeer vakkundig advies voorzien, en degene die mij hielp heeft er persoonlijk voor gezorgd dat mijn bestelling op tijd verstuurd werd. Ontzettend goeie service.

Gewoon hele goede service

Perfecte uitleg bij aankoop, super telefonische support bij vragen, zou willen dat alle bedrijven zo zouden werken. Topi

Snelle en flexibele service

Zeer klantgericht en meedenkend en nog aardig ook!

Service en snelheid!

Plafondbeugel voor de beamer besteld maar kreeg twijfels over de maat. Snelle reactie op mijn vraag en service mocht deze niet passen…

Top bedrijf

TheNextShop gevonden via google, me ingelezen op hun website, en vrijblijvend naar IJsselstein gereden om daar nog meer informatie te verkrijgen, daar na een heerlijke bak koffie goed geholpen te zijn meteen mijn nieuwe Epson beamer en projectiescherm met toebehoren meegenomen , het meest staat op voorraad, zal hier zeker weer zaken doen, top medewerkers met kennis

• (Product)kennis personeel

Echte aanrader!!! Supersnelle service!!

Met wat twijfel hadden we besteld bij deze voor ons (toen) nog onbekende webshop, maar we hebben er geen spijt van. Het bestelde projectiescherm (3 mtr x 1m70) werd heel snel geleverd, heel makkelijk te installeren en voldoet volledig aan onze verwachtingen. Gisterenavond werd het al bij een eerste workshop in onze 4ADOGZ-Academy gebruikt met positieve reacties van de cursisten. Aanrader!!! Top!!! Heel goede service!!! Groetjes Niko 4ADOGZ

topbeamer

Op amper 2 dagen thuisgeleverd, zeer zorgvuldig en veilig verpakt. Vooraf gebeld met contactpersoon in verband met de keuze van de beamer en correcte uitleg gekregen

Aanrader

Epson Beamer online aangekocht. Het product werd correct en snel geleverd op de voorgestelde dag. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. De beamer is nog meer en beter als dat hij werd voorgesteld op de webpagina. Ik ben enthousiast!

Prima en professioneel

Netjes geïnstalleerd en prima contact bij opstellen offerte.

• (Product)kennis personeel

Uitstekende test mogelijkheden in zoektocht projector

In mijn zoektocht voor een nieuwe projector uitgekomen bij the Nextshop, die redelijk dicht bij waar ik woon en werk zit. Twijfelde enorm tussen duur model (Epson ls12000) en zeer duur model (JVC NZ7). Meerdere keren demo gehad in de shop en daarnaast ook twee vergelijkbare modellen projectoren thuis mogen testen. Zelfs langsgebracht op mijn werk.

• (Product)kennis personeel

niet duur, deed zn werk prima

Beamerbeugel gekocht. 5 euro meer uitgegeven dan goedkoopste model maar is echt een stuk beter. Prima service in de winkel, ook net voor sluitingstijd.

beamertas

30-9-2023 onlangs een beamertas aangeschat via ThenextShop.nl Overzichtelijke website, artikel snlegevonden en gemakkelijk besteld. Levering was er binnen drie werkdagen . dus gewoon top service te noemen. Fam.Broersen Nieuwegein

• (Product)kennis personeel

Na een prettige uitgebreide demo een mooie aankoop gedaan!

Wij zijn 2x keurig geholpen, in totaal hebben we ruim 2 uur demotijd gehad ( we moesten even wachten op het opladen van de 3d bril ) met goede adviezen, waarna we een complete set van beamer, scherm en 3d brillen voor een vooraf bekende nette prijs hebben gekocht. Na installatie thuis werden telefonische vragen ook goed behandeld. Onze volgende set kopen we ook hier!

• (Product)kennis personeel

Vaste klant inmiddels, fijn dat ze een ruime voorraad aan beamers die ook getest kunnen worden. Ze nemen uitgebreid de tijd voor en geven deskundig advies je waar vind je dat nog in deze tijd?

• (Product)kennis personeel

Geweldige service goede antwoorden via chat en gemakkelijke bestelling van twee grote zonnepanelen en perfect op tijd geleverd en heel goed verpakt en dan nog geleverd gekregen met mini vrachtwagen met vriendelijke chauffeur in plaats van die courierdiensten die geen respect tonen voor de goederen topbedrijf....... Ik raad het aan

• (Product)kennis personeel

Vriendelijk en super veel goede info

Ik overwoog verschillende beamers en we zijn uitgekomen op de beamer die het best bij mijn behoefte past, welke zeker niet de duurste was

• (Product)kennis personeel

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.