snel geleverd

De manual voor de beamerbeugel was er handig bij

Effectief hoog contrast scherm

vlot contact gemaakt telefonisch en daarna nog meerdere keren via whatsapp omdat ik er niet uit kwam welke beeldmaat ik moest hebben levering was de volgende dag al. Levertijd kiezen zou mooi zijn, maar het zijn flinke pakketten dus ik denk dat daarom niet kan. keuze was al gevallen op een Cinema 4K high contrast beamerscherm. in mijn woonkamer is bij het film kijken toch nog wel veel licht en nu heb ik met dit scherm alsnog bioscoopbeeld waarbi jzwart echt zwart is. Details die eerder wegvielen zijn nu weer te zien

• (Product)kennis personeel

Snel geholpen in de showroom

Aardige jongen die mij snel voorzag van een beamer, hele andere dan ik thuis uitzocht. Thuis gekomen meteen geinstalleerd met beugel aan plafond, en kwam perfect uit op het scherm die ik al jaren heb hangen

Edge 4K projectiescherm

Futuristisch product geleverd in supersterke houten verpakking

• (Product)kennis personeel

Winkel waar je nog echt geholpen wordt

Door mijn ingewikkelde woonkamer (huis uit 1872 met bijbehorende "unieke" vormen binnen, waarbij deels ook niks aangepast mag worden ivm monument) kwam ik met dito ingewikkelde wensen aan bij thenextshop. Duurde even voordat alles helemaal duidelijk was bij de verkoper, maar toen ging het ook snel en bleek het nóg moeilijker te zijn dan ik al dacht een set-up te maken naar mijn wensen. Uiteindelijk is de installatie afdeling langsgekomen en hebben ze het hele plan nogmaals omgegooid. Ik wilde alles zelf doen, maar dit werd te veel, en ik heb dan ze dan ook maar alles laten maken. Met 2 man stonden ze om 9:00 op de stoep en er werd ouderwets doorgewerkt. Na de lunch waren ze al klaar en was mijn home-cinema helemaal klaar en -naar wens- vrijwel onzichtbaar als deze niet gebruikt wordt. Kijken kan met 1 druk op de knop (scherm uit plafond, beamer/versterker/apple tv aan, kijken maar). Prachtig beeld. Indringend geluid (op een positieve manier). Natuurlijk was het niet zo goedkoop als ik gehoopt had, maar voor wat ik nu heb hangen is het zeer acceptabel. Helemaal tevreden!

Misleidende website & vage informatie

Op de website wordt een aantal beamers aanbevolen die ook in de “showroom -in werking- getoond kunnen worden. Dat blijkt bij bezoek, nà een telefoontje over wat ik wilde zien, en wat ik ook zou kunnen zien, niet waar: daar heb ik dan 290 km voor niks voor op en neer gereden; dure tijd en dito kosten! Over één ander apparaat, dat in NL niet op de testlijstjes staat, en dat ter plekke werd aanbevolen, wist de verkoper weinig te zeggen, en hij was maar tergend schoorvoetend bereid, dat apparaat ook in functie te laten zien, terwijl een gelijktijdig vergelijk al helemaal niet werd uitgevoerd: “kan niet”, aldus de verkoper. Ik moest het allemaal maar zelf uitzoeken dus, of blind varen op de verkoper. Thuis alsnog dingen uitgezocht via deskundige buitenlandse ICT-ers, waarbij het aanbevolen apparaat -gelukkig- alsnog goed uit de bus kwam voor mijn wensen en verwachtingen; alleen zijn de lampen erg duur, en moeten ze vaak worden vervangen, aldus zelfs ook de fabrikant: dat had de verkoper dus moeten weten en moeten kunnen zeggen. Om rekentechnische redenen alsnog voor het aanbevolen apparaat, geleverd door the next shop gekozen, maar als dat tegenvalt, dan kies ik meteen voor de next shop!

• (Product)kennis personeel

Beste Paul, Bedankt voor uw review! Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent. We zijn het echter niet eens dat je de informatie op onze site "misleidend" noemt. Beide beamers die je wilde bekijken heb je in de showroom ook kunnen bekijken. Ik begreep van de verkoper dat je ze graag naast elkaar wilde zien (in werking), echter is dat niet een goed idee: de helderheid van het ene model zal de zwartwaardes aantasten van het andere model, waardoor beide projecties niet zo mooi zijn als ze kunnen zijn en een vergelijking helemaal geen zin meer heeft. Daarom was onze medewerker hier ook geen voorstander van en ging deze "schoorvoetend akkoord". Wij hopen dat je veel plezier hebt van de beamer!

Fijne zaak

snel geholpen via whatsapp en vandaag al binnen

Prachtig scherm

Donderdag de Cinema 4K highcontrast besteld en vrijdag binnen gekregen. Afgelopen weekend opgehangen en direct 2 weekendfilmavonden gedaan. Het contrast is enorm verhoogd en het zwart is nu echt zwart. mooie verbetering van ons thuisbioscoop.

Teleurstellend

Artikel zou binnen 2 weken komen. Dit heeft 2 maanden geduurd zonder kennisgeving. Steeds er maar achteraan moeten bellen. Echt jammer.

• (Product)kennis personeel

Beste, bedankt voor je review! Zo te zien ging het hier om een speciale lamp van BenQ. Van het merk kregen wij een levertijd van 2 weken door, helaas bleek deze levertijd niet te kloppen... Normaal gesproken krijgt de klant dan van ons systeem een update over de levertijd, maar omdat het hier om een speciaal voor jullie besteld artikel ging werkte dit niet. Adv jullie feedback gaan wij voortaan bij speciaal bestelde artikelen handmatig de levertijd controleren en doorgeven. Onze excuses voor het ongemak! Wij hopen dat jullie beamer weer lang mee kan met de nieuwe lamp :)

Snelle levering, goede service!

• (Product)kennis personeel

Top product en fijne showroom

Next shop dacht goed met ons mee en in hun showroom kunnen ze vele artikelen laten zien en verschillende situaties nabootsen door te spelen met het licht en gordijnen. Namen uitgebreid de tijd en hebben goede koffie

Vlot en vriendelijk!

Projector online besteld voor afhaling. Enige tijd later lag deze al klaar voor mij. Bij afhaling super goed en vriendelijk ontvangen door het personeel. De projector zelf is, zoals het personeel ook aangaf, van topkwaliteit! Zeer tevreden!

top

Snel geschakeld door the next shop, een na dat we besteld hadden konden we het binnen een uur ophalen. Echt top.

• (Product)kennis personeel

Top product en Top service.

Duidelijke Website met goede omschrijving en duidelijke foto’s.

• (Product)kennis personeel

Mooi product en keurig geleverd

Scherm besteld. Mooi product van goede kwaliteit. Jammer dat transporteur een dag later dan afgesproken kwam. Ondanks lange lengte product in goede staat ontvangen.

Uitstekende service!

Ik kocht reeds 2 optima beamers bij thenextshop.nl. Alles wordt netjes en goed verpakt geleverd! Ook de leveringstermijn is correct, hoewel ze daarvoor toch afhankelijk zijn van derden, loopt dit uitstekend! Ik had ooit eens technisch vraagje en werd onmiddellijk en vakkundig geholpen! In 1 zin? De nextshop.nl is super en er werken er echte vaklui! Gewoonweg Top!

• (Product)kennis personeel

Goed en fijn geholpen met maken van juiste keuze!

Goede uitleg, snelle levering en alles afspraken perfect nagekomen! Hulde...

Deskundig advies

Op zoek naar een beamer en projectiescherm via internet bleek al snel dat ik door de bomen het bos niet meer kon vinden. Een zeer vriendelijke TheNextShop medewerker wist de juiste vragen te stellen en zo kwamen tot een oplossing die meer dan voldoet en tegelijk ook nog het budgetbedrag respecteerde. Well done guys. Ik zet jullie in mijn favorieten lijstje

Snel, flexibel en vriendelijk

Op het allerlaatste moment had ik voor mijn werk een beamer nodig. Eén belletje later hadden ze deze voor me gereserveerd en kon ik deze meteen ophalen. Daar werden we vriendelijk ontvangen. De huurprijs was erg aantrekkelijk en dat wordt gecompenseerd door wel een flinke borg te betalen. Maar dat is juist een goede regeling, want als je gewoon netjes met de spullen omgaat, ben je per saldo veel goedkoper uit!

Kennis

Na 17 jaar weigerde ineens mijn iVision projectiescherm zich op te rollen en mijn Epson draadloze beamer na 5 jaar om nog draadloos te werken. Dat laatste wist men bij NextShop met wat suggesties aan me uiteindelijk aan de praat te krijgen. Het scherm werd uiteindelijk in de showroom gekozen na uitgebreid voor- en nadelen getoond te hebben door een medewerker die alle tijd nam. De dag erna al geleverd (maar had ook 2 weken mogen duren...). Hopelijk kan ik weer 17 jaar vooruit.

super

bonjour je suis très comptant de la rapidité de la livraison et du suivis . le produit est vraiment éblouissant mon ancien produit était un JVC appareil de 10 ans donc j'était très comptant mais la il n'y a pas photo ces super

• (Product)kennis personeel

Goede service, komt afspraken na. Prettig om mee te werken. Adrie

• (Product)kennis personeel

Goed advies, showroom is pluspunt

Uitstekend advies gegeven en rekenwerk m.b.t. projectieafstanden verricht. Prettig dat er een showroom is waar je kunt sparren over je wensen en bestellingen ook kunt afhalen.

• (Product)kennis personeel

Geweldige hulp bij het installeren gekregen!

Ik hing mijn BenQ beamer aan het plafond en moest daarom het beeld omdraaien. Samen met een medewerker van thé next shop aan de lijn door het menu gegaan en prima opgelost! Eerder advies gekregen bij de keuze welke het zou worden. Fijn dat ikjet gevoel kreeg dat er tijd voor was.

Top ervaring

Eerste ervaring met The Next Shop.nl is gelijk een hele goede! Bestellen ging makkelijk, snel en goed geleverd. Product bleek niet geschikt waar ik het voor wilde gebruiken, direct gebeld met The Next Shop. Super goed geholpen en te woord gestaan, vervangend product gevonden en omgeruild in IJsselstein. Geld online verrekend, goed geregeld!