Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

prima, ik werd direct geholpen en heb de juiste onderdelen gekregen. niet eerst het hele verhaal doen en dan 3x doorverbonden worden etc en dan nog het verkeerde krijgen.

Réactivité et à l'écoute des demandes

Les échanges sont rapides et efficaces, On est à l'écoute de nos besoins et s'adapte pour trouver des solutions,

unkomplizierte schnelle Abwicklung

- Plug and Play mit dem Fornax / Aquarius System hat an einer Oehler Seilwinde bisher nicht funktioniert. Hier sind wir noch in Klärung - daher haben wir noch keine Praxiserfahrung mit dem System sammeln können - Rechnung mit MwSt ausweisbar wäre sehr gut

Snelle , juiste informatie, moest snel gaan en had direkt de informatie die ik nodig had

Heel snel de juiste informatie die ik nodig had, tof om met jullie samen te werken

oplossingsgericht en goede service

nvt

zeer correct

Goede informatie en begeleiding bij de keuze van het product

Persönliche angaschierte Betreuung

Sehr gute Beratung und Betreuung

Service und Beratung waren hervorragende

Zuerst gab es eine ausführliche Beratung am Telefon, dann würde eine Demo-version kostenlos zur Verfügung gestellt. Kauf,Preis und Versand waren ebenfalls empfehlenswert.

Einfach gut

Passt einfach, zuverlässiger Lieferant mit top Qualität. Bisher im Feld noch keine Probleme bekommen

Sehr gute Ware und zügige Lieferung.

Top Artikel. Sehr gute Ware und zügige Lieferung.

Zelfs als je problemen hebt met een nieuwe remote die niet functioneert en je aan de andere kant van de wereld staat. Denken jullie mee op dit zo snel mogelijk op te lossen. en proberen jullie asap een andere die kant op te krijgen.

snelle service en goed mee denkend

wij hebben van u een paar oplossingen in onze fabriek en deze werken super!!

Vriendelijk personeel, komt afspraken na

Prettige samenwerking, snelle leveringen/leveringen op tijd, bestellingen tot nu altijd goed uitgevoerd. producten van goede kwaliteit.

Prima service, snelle reactie

Binnen een uur na een offerte aanvraag de offerte mogen ontvangen. Precies zoals onze wens. Men denkt goed mee met de klant!

Betrouwbare kwaliteit en service.

Leveringstermijn van bestelling kunnen we steeds opvolgen. We kunnen rekenen op advies bij vragen. De online chat is zeer handig bij technische vragen.

Hele fijne samenwerking, goed contact en prima service!

De producten en service welke wij afnemen bij Tyro worden met de grootste zorg geleverd en behandeld. Fijne communicatie en goede samenwerking!

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Super snel en goed

Kwam om half 9 binnen lopen en werd gelijk geholpen kreeg een kop koffie aangeboden was binnen het uur weer weg met een goed werkend systeem Nogmaals bedankt!

Denken goed mee om tot de juiste oplossing te komen.

Meestal hebben wij niet-standaard situaties. Tyro denkt goed mee en kan tot nu toe altijd een (desnoods custom-made) oplossing bieden. Goede oplossingen die precies doen wat ze moeten doen. Dus robuust en niet over-engineered of te complex. Dus ook heel goed te gebruiken door ons zeer diverse personeel met verschillende nationaliteiten/achtergronden/opleidingsniveaus.

Pluspunten

Snelle service en goede reparatie adviezen. Fijn contact en zeer gewenste partner.

Pluspunten

perfecte communicatie.

word moeilijk, weet ik geen!!!

Pluspunten

Snelle service en direct contact met de verkopers/service. Snelle levering en duidelijke afspraken. Goede en overzichtelijke site.

Misschien iets meer foto's van voorbeelden waar het te gebruiken is.

Filtern Sie vor Ort

Nach Sprache filtern