valt tegen

we hebben nu al 4 x een afstandsbediening moeten opsturen en dat binnen een jaar valt mij tegen

Response from the business owner

Heel hartelijk bedankt voor uw waardevolle terugkoppeling op onze producten. We zijn er ontzettend bij gebaat om dit soort feedback terug te krijgen zodat niet alleen u, maar ook andere klanten een product krijgen die (meer dan) voldoet aan de verwachtingen. Een van onze collega's zal telefonisch contact met u opnemen om te onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe we dit kunnen verbeteren.

Netjes geholpen. Eerlijke prijzen

Een hoesje besteld voor de afstandsbediening en naar de hand nog een nieuwe afstandsbediening. Nette eerlijke prijs gekregen

Forstfunk für Seilwinde

Kurze informative Info am Telefon, schnelle Abwicklung und rascher Versand! Perfekt

Goed product met een uitstekende en snelle service

netjes geholpen en daarna een snelle levering. zelfs met ons logo op de afstandsbediening. top

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

tres bon contact avec service commercial

très bon produit , bonne qualité , prix correct , simple a installer ,

redelijk goed

redelijk goed

Goed geadviseerd en vlot geleverd

Goed en deskundig advies, en achteraf gezien ook echt de juiste keuze gemaakt. En vlot geleverd. Ook herhalingen altijd snel geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en een zeer veelzijdig product

Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

prima, ik werd direct geholpen en heb de juiste onderdelen gekregen. niet eerst het hele verhaal doen en dan 3x doorverbonden worden etc en dan nog het verkeerde krijgen.

Réactivité et à l'écoute des demandes

Les échanges sont rapides et efficaces, On est à l'écoute de nos besoins et s'adapte pour trouver des solutions,

unkomplizierte schnelle Abwicklung

- Plug and Play mit dem Fornax / Aquarius System hat an einer Oehler Seilwinde bisher nicht funktioniert. Hier sind wir noch in Klärung - daher haben wir noch keine Praxiserfahrung mit dem System sammeln können - Rechnung mit MwSt ausweisbar wäre sehr gut

Snelle , juiste informatie, moest snel gaan en had direkt de informatie die ik nodig had

Heel snel de juiste informatie die ik nodig had, tof om met jullie samen te werken

oplossingsgericht en goede service

nvt

zeer correct

Goede informatie en begeleiding bij de keuze van het product

Persönliche angaschierte Betreuung

Sehr gute Beratung und Betreuung

Service und Beratung waren hervorragende

Zuerst gab es eine ausführliche Beratung am Telefon, dann würde eine Demo-version kostenlos zur Verfügung gestellt. Kauf,Preis und Versand waren ebenfalls empfehlenswert.

Einfach gut

Passt einfach, zuverlässiger Lieferant mit top Qualität. Bisher im Feld noch keine Probleme bekommen

Sehr gute Ware und zügige Lieferung.

Top Artikel. Sehr gute Ware und zügige Lieferung.

Zelfs als je problemen hebt met een nieuwe remote die niet functioneert en je aan de andere kant van de wereld staat. Denken jullie mee op dit zo snel mogelijk op te lossen. en proberen jullie asap een andere die kant op te krijgen.

snelle service en goed mee denkend

wij hebben van u een paar oplossingen in onze fabriek en deze werken super!!

Vriendelijk personeel, komt afspraken na

Prettige samenwerking, snelle leveringen/leveringen op tijd, bestellingen tot nu altijd goed uitgevoerd. producten van goede kwaliteit.

Filter on location

Filter on Language

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted