Danke - an Malte Frensch

Sehr professionell und vertrauensvoll

Wir pflegen seit mehr als 2 Jahren eine enge Zusammenarbeit mit Tyro Remotes und sind mit den Leistungen sehr zufrieden. Ein sehr verlässlicher, engagierter Partner mit sehr gutem technischen Know How und freundlichen Mitarbeitern.

Exremely helpfull

I have been using Sedna/aquarius combinations for some time and been pleased with product the quick response of the company. I have recently embarked on an R&D project which needed 2 way radio communication. The Virgo CanOpen equipment was proposed and I have had a lot of help from the company with the implementation. While I still have some work to do to get the product to market, the Virgo communication system is functioning well.

Snelle reactie

Gute Produkt

Gute Service

Uitstekend geholpen

Product snel ontvangen , goede verkoop adviseur.

Sehr kompetent

gute Beratung schnelle Abwicklung.

sehr gute Erfahrungen

Sehr hilfsbereit , freundlich und kompetent. Ich wurde sehr gut bedient und beraten.

einfache Abwicklung

unkomplizierte Abwicklung mit schneller Reaktion auf E-Mail-Verkehr

ZEER GOEDE SERVICE

TEVREDEN MET GOEDE SERVICE

Tolles Produkt

Sie bieten ein sehr gutes Produkt zu einem vernünftigen Preis an. Ganz besonders zu erwähnen ist der technische Support.

Bon matériel mais service commercial et info technique beaucoup trop compliqué

Je vous invite à faire le test vous même. Faites vous passer pour Mr Dupond et essayez d'obtenir un prix et des info techniques avant de commander...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour vos précieux commentaires. Nous faisons tout pour rendre le processus aussi simple que possible. Notre force est de fournir des solutions spécifiques à nos clients et nous essayons de réfléchir avec le client autant que possible. Malheureusement, ce n'est pas toujours facile. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de nos produits et prendrons vos commentaires à cœur pour améliorer nos processus internes.

Sehr schnelle und kompetente Beratung und Verkauf

Gute Qualität bei annehmbaren Preis...

valt tegen

we hebben nu al 4 x een afstandsbediening moeten opsturen en dat binnen een jaar valt mij tegen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Heel hartelijk bedankt voor uw waardevolle terugkoppeling op onze producten. We zijn er ontzettend bij gebaat om dit soort feedback terug te krijgen zodat niet alleen u, maar ook andere klanten een product krijgen die (meer dan) voldoet aan de verwachtingen. Een van onze collega's zal telefonisch contact met u opnemen om te onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe we dit kunnen verbeteren.

Netjes geholpen. Eerlijke prijzen

Een hoesje besteld voor de afstandsbediening en naar de hand nog een nieuwe afstandsbediening. Nette eerlijke prijs gekregen

Forstfunk für Seilwinde

Kurze informative Info am Telefon, schnelle Abwicklung und rascher Versand! Perfekt

Goed product met een uitstekende en snelle service

netjes geholpen en daarna een snelle levering. zelfs met ons logo op de afstandsbediening. top

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

tres bon contact avec service commercial

très bon produit , bonne qualité , prix correct , simple a installer ,

redelijk goed

redelijk goed

Goed geadviseerd en vlot geleverd

Goed en deskundig advies, en achteraf gezien ook echt de juiste keuze gemaakt. En vlot geleverd. Ook herhalingen altijd snel geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en een zeer veelzijdig product

Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement