Bon matériel mais service commercial et info technique beaucoup trop compliqué

Je vous invite à faire le test vous même. Faites vous passer pour Mr Dupond et essayez d'obtenir un prix et des info techniques avant de commander...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour vos précieux commentaires. Nous faisons tout pour rendre le processus aussi simple que possible. Notre force est de fournir des solutions spécifiques à nos clients et nous essayons de réfléchir avec le client autant que possible. Malheureusement, ce n'est pas toujours facile. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de nos produits et prendrons vos commentaires à cœur pour améliorer nos processus internes.

Sehr schnelle und kompetente Beratung und Verkauf

Gute Qualität bei annehmbaren Preis...

valt tegen

we hebben nu al 4 x een afstandsbediening moeten opsturen en dat binnen een jaar valt mij tegen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Heel hartelijk bedankt voor uw waardevolle terugkoppeling op onze producten. We zijn er ontzettend bij gebaat om dit soort feedback terug te krijgen zodat niet alleen u, maar ook andere klanten een product krijgen die (meer dan) voldoet aan de verwachtingen. Een van onze collega's zal telefonisch contact met u opnemen om te onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe we dit kunnen verbeteren.

Netjes geholpen. Eerlijke prijzen

Een hoesje besteld voor de afstandsbediening en naar de hand nog een nieuwe afstandsbediening. Nette eerlijke prijs gekregen

Forstfunk für Seilwinde

Kurze informative Info am Telefon, schnelle Abwicklung und rascher Versand! Perfekt

Goed product met een uitstekende en snelle service

netjes geholpen en daarna een snelle levering. zelfs met ons logo op de afstandsbediening. top

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

tres bon contact avec service commercial

très bon produit , bonne qualité , prix correct , simple a installer ,

redelijk goed

redelijk goed

Goed geadviseerd en vlot geleverd

Goed en deskundig advies, en achteraf gezien ook echt de juiste keuze gemaakt. En vlot geleverd. Ook herhalingen altijd snel geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en een zeer veelzijdig product

Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

prima, ik werd direct geholpen en heb de juiste onderdelen gekregen. niet eerst het hele verhaal doen en dan 3x doorverbonden worden etc en dan nog het verkeerde krijgen.

Réactivité et à l'écoute des demandes

Les échanges sont rapides et efficaces, On est à l'écoute de nos besoins et s'adapte pour trouver des solutions,

unkomplizierte schnelle Abwicklung

- Plug and Play mit dem Fornax / Aquarius System hat an einer Oehler Seilwinde bisher nicht funktioniert. Hier sind wir noch in Klärung - daher haben wir noch keine Praxiserfahrung mit dem System sammeln können - Rechnung mit MwSt ausweisbar wäre sehr gut

Snelle , juiste informatie, moest snel gaan en had direkt de informatie die ik nodig had

Heel snel de juiste informatie die ik nodig had, tof om met jullie samen te werken

oplossingsgericht en goede service

nvt

zeer correct

Goede informatie en begeleiding bij de keuze van het product

Persönliche angaschierte Betreuung

Sehr gute Beratung und Betreuung

Service und Beratung waren hervorragende

Zuerst gab es eine ausführliche Beratung am Telefon, dann würde eine Demo-version kostenlos zur Verfügung gestellt. Kauf,Preis und Versand waren ebenfalls empfehlenswert.

Einfach gut

Passt einfach, zuverlässiger Lieferant mit top Qualität. Bisher im Feld noch keine Probleme bekommen

Sehr gute Ware und zügige Lieferung.

Top Artikel. Sehr gute Ware und zügige Lieferung.

Zelfs als je problemen hebt met een nieuwe remote die niet functioneert en je aan de andere kant van de wereld staat. Denken jullie mee op dit zo snel mogelijk op te lossen. en proberen jullie asap een andere die kant op te krijgen.

Filtrer sur place

Filtre sur la langue

Avis sur Kiyoh

• Tous les clients sont autorisés à consulter
• Les avis doivent respecter les conditions générales et la politique de confidentialité
• Contrôles pour éviter autant que possible les faux avis: En savoir plus
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumission