snelle support, dudelijk

Snel geholpen. duidelijk geoede service

manchmal zu kompliezierte Abläufe

Es dauert manchmal zu lange,man muss erinnern und die Abläufe im Unternehmen, wirken für den Kunden oft zu kompliziert.

Envoi en réparation

Aucun soucis en ce qui concerne: le devis les délais la réparation.

Wat ze repareren is goed , Maar voor onze bedrijf tak mag wel wat sneller.

Wat ze repareren is goed , Maar voor onze bedrijf tak mag wel wat sneller.

Das was wir bisher hatten war alles perfekt

alles bestens

Gute Produkte,fairer Preis, gute Mitarbeiter

Die Zusammenarbeit paßt

prima geregeld

goed geregeld

Firma is goed georganiseerd

Personeel is zeer vriendelijke en hulpvaardig. Elke vraag wordt correct beantwoord en/of behandeld.

Meedenkend goede producten

Wij komen door onze afnemers vaak te laat en hebben het dan weer snel nodig. Ondanks de lastige tijden in leveringen hlpt Tyro ons steeds weer door met oplossingen te komen

Schnell und problemlos

Die gelieferte Funksteuerung war einfach in Betrieb zu nehmen und erfüllt bis jetzt unsere Anforderungen zur vollen Zufriedenheit.

Service nutzlos

Wir haben um einen neuen Handsender gebeten. Obwohl die Seriennummer kommuniziert wurde, mussten Sender und Empfänger eingeschickt werden. Dabei kam heraus, dass es die 10 Jahre alten Sender gar nicht mehr gibt. Die Erkenntnis wurde teuer in Rechnung gestellt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für die konstruktive Kritik. Hier handelt es sich um ein Missverständnis, denn einen Sender hätten wir problemlos nachbauen können. Allerdings waren beim vorliegenden Set sowohl Sender als auch Empfänger defekt, weshalb wir anstelle eines Nachbaus veralteter Technik unser neuestes Modell angeboten haben. Wenn Sie sich für den Kauf eines neuen Sets entscheiden, ziehen wir die entstandenen Diagnosekosten vom Neupreis ab. Als Folge dieses Missverständnisses werden wir die Formulierung in unserer Diagnose überarbeiten um in Zukunft verständlicher zu kommunizieren, was defekt ist.

De kwaliteit, service en samenwerking is prima en duidelijk

De producten zijn van dusdanige kwaliteit dat we geen uitval hebben en wanneer dat gebeurt is de oplossing direct voorhanden. Bij nieuwe projecten is er altijd de mogelijkheid om samen te overleggen.

freundlich und kompetent

nichts zu meckern

goeie snelle levering

altijd een goeie service, snelle leveringen en speciale wensen(bijna) altijd mogelijk! ;-)

oke

reparatie en onderhoud is zeer goed, en de prijzen ook. alleen jammer dat wij als mixmaster geen nieuwe extra, afstandsbedieningen en ontvanger meer kunnen kopen kan ik op het moment zeer lastig uitleggen aan mijn klanten om om de tijd te verkorten dat deze zonder tyro spullen zitten.

Besteld, geleverd zoals besteld. Geen probleem dus

Goed apparaat, ruim voldoende bereik

I am very satisfied

Overall good cooperation

Excellent

Excellent

Produit trop lent, sans réponses du SAV

Notre produit est beaucoup trop lent au déclenchement, après avoir soulevé ça au support nous avons eu une réponse, et depuis plus rien.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Comme nous l'avons indiqué précédemment, il n'est pas possible d'apporter des modifications au système Indus 1S / Gemini. Étant donné que des exigences de sécurité strictes sont imposées au système, chaque changement doit également être recertifié. Une telle certification pose non seulement des exigences très élevées en matière de sécurité, mais est également extrêmement coûteuse. Nous comprenons que vous trouvez cela ennuyeux. Cependant nous vous prions de bien vouloir faire preuve de compréhension.

Very good Company to deal with

The staff are always very helpfull

duidelijk en correct omschreven offerte

Duidelijk beschreven offerte .

Problemlose Abwicklung

Gute Beratung, flotter Versand

Goeie snelle service

Goeie snelle service

Dik tevreden!

Goed te woord gestaan. Kennis van zaken. Neemt voldoende tijd voor uitleg. Gewoon kwaliteit.

Kennis is goed

Kennis is goed, overtuiging dat dit is wat ik nodig had kan beter. Uiteindelijk klopt alles dus ik ben tevreden.