Goede prijs en service

Goed product en als er een reparatie uitgevoerd moet worden gebeurt dit altijd snel en correct

Alles bestens gelaufen vom Angebot bis zur Zusendung TOP

Alles bestens

Er wordt snel gereageerd op een vraag. Een offerte had ik eveneens snel binnen en de spullen zijn mooi op tijd en wederom snel en netjes geleverd.

Fernbedienung mit Softwarefehler

Grundsätzlich bin ich sehr zufrieden mit der Serviceleistung. Der Fehler wurde schnell und unkompliziert behoben. Ärgerlich und darum nur 4 Sterne; warum wird eine neue Fernbedienung überhaupt mit Softwarefehler ausgeliefert

gewoon okeeee

Word altijd meegedacht....

duidelijke en goede service, ook bij problemen.

duidelijke en goede service, ook bij problemen

Slow repair

Slow repair

uniqx automation

Wir haben eine mehrjährige Kooperation mit Tyro Remotes und sind nach wie vor äußerst zufrieden. Sehr professionelles TEAM!

Snel, gemakkelijk, informeel maar toch professioneel

Snel, gemakkelijk, informeel maar toch professioneel

Sehr teuer

Das Gesamtpaket war preislich okay, Eine Fernsteuerung nachzukaufen war sehr teuer. Eigentlich wollte der Kunde zwei...

vlot geleverd zonder vragen

Goed contact en uitstekende service

Waarin bij ons wat vragen waren kon Tyro antwoord bieden. Problemen zijn goed opgepakt en opgelost.

Als het iets flexibeler kan, zou het perfect zijn

Technische storingen houden geen rekening met interne procedures van Tyro Remotes, lang niet altijd is er spoed maar als dit er wel is, is het van belang dat leveranciers bereid zijn ook een stapje extra te zetten, of op zn minst de indruk wekken de urgentie te begrijpen en niet de interne procedure altijd leidend laten zijn. In onze wereld bevestigd een uitzondering de regel, als nood aan de man is.

redelijk

we gebruiken ze in combinatie in de vriezer en daar buiten er toch wel redelijk vaak 1 stuk

correct

correct

Super, zelf in de vakantie heel snel geholpen

Probleem met afstandsbediening van een dierenverblijf.

Ik gebruik sinds 2001 in volle tevredenheid een Tyro remote control voor het op en af rijden van mijn sloep op een boot helling. Per jaar circa 250 keer. Het ontvanger gedeelte is ondergebracht in een kist die buiten in weer en wind staat. Op aanraden van Tyro heb ik indertijd een extra antennekabel geïnstalleerd. Dit geeft de vrijheid om de lierinstallatie varend van wel 100 meter afstand te kunnen bedienen. Wat echt erg goed is van Tyro, is dat nu 20 jaar later het betreffende product nog steeds ondersteund wordt, althans een nieuwe set batterijen kon worden geleverd. Tenslotte wat ook een compliment verdient is het feit, dat zowel zend-, als ontvangstunit nog steeds prima werken. Kortom een alleszins aanbevelenswaardig product ook voor privé gebruik.

Schnell, Kompetent, Geduldig

Trotz der erheblichen Verzögerungen seitens unseres Kunden eine gute kompetente Abarbeitung des Vorgangs

Danke - an Malte Frensch

Sehr professionell und vertrauensvoll

Wir pflegen seit mehr als 2 Jahren eine enge Zusammenarbeit mit Tyro Remotes und sind mit den Leistungen sehr zufrieden. Ein sehr verlässlicher, engagierter Partner mit sehr gutem technischen Know How und freundlichen Mitarbeitern.

Exremely helpfull

I have been using Sedna/aquarius combinations for some time and been pleased with product the quick response of the company. I have recently embarked on an R&D project which needed 2 way radio communication. The Virgo CanOpen equipment was proposed and I have had a lot of help from the company with the implementation. While I still have some work to do to get the product to market, the Virgo communication system is functioning well.

Snelle reactie

Gute Produkt

Gute Service

Uitstekend geholpen

Product snel ontvangen , goede verkoop adviseur.