Sehr kompetent

gute Beratung schnelle Abwicklung.

sehr gute Erfahrungen

Sehr hilfsbereit , freundlich und kompetent. Ich wurde sehr gut bedient und beraten.

einfache Abwicklung

unkomplizierte Abwicklung mit schneller Reaktion auf E-Mail-Verkehr

ZEER GOEDE SERVICE

TEVREDEN MET GOEDE SERVICE

Tolles Produkt

Sie bieten ein sehr gutes Produkt zu einem vernünftigen Preis an. Ganz besonders zu erwähnen ist der technische Support.

Bon matériel mais service commercial et info technique beaucoup trop compliqué

Je vous invite à faire le test vous même. Faites vous passer pour Mr Dupond et essayez d'obtenir un prix et des info techniques avant de commander...

Merci pour vos précieux commentaires. Nous faisons tout pour rendre le processus aussi simple que possible. Notre force est de fournir des solutions spécifiques à nos clients et nous essayons de réfléchir avec le client autant que possible. Malheureusement, ce n'est pas toujours facile. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de nos produits et prendrons vos commentaires à cœur pour améliorer nos processus internes.

Sehr schnelle und kompetente Beratung und Verkauf

Gute Qualität bei annehmbaren Preis...

valt tegen

we hebben nu al 4 x een afstandsbediening moeten opsturen en dat binnen een jaar valt mij tegen

Heel hartelijk bedankt voor uw waardevolle terugkoppeling op onze producten. We zijn er ontzettend bij gebaat om dit soort feedback terug te krijgen zodat niet alleen u, maar ook andere klanten een product krijgen die (meer dan) voldoet aan de verwachtingen. Een van onze collega's zal telefonisch contact met u opnemen om te onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe we dit kunnen verbeteren.

Netjes geholpen. Eerlijke prijzen

Een hoesje besteld voor de afstandsbediening en naar de hand nog een nieuwe afstandsbediening. Nette eerlijke prijs gekregen

Forstfunk für Seilwinde

Kurze informative Info am Telefon, schnelle Abwicklung und rascher Versand! Perfekt

Goed product met een uitstekende en snelle service

netjes geholpen en daarna een snelle levering. zelfs met ons logo op de afstandsbediening. top

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

zügige Bearbeitung unseres Garantiefalles

tres bon contact avec service commercial

très bon produit , bonne qualité , prix correct , simple a installer ,

redelijk goed

redelijk goed

Goed geadviseerd en vlot geleverd

Goed en deskundig advies, en achteraf gezien ook echt de juiste keuze gemaakt. En vlot geleverd. Ook herhalingen altijd snel geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en een zeer veelzijdig product

Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

prima, ik werd direct geholpen en heb de juiste onderdelen gekregen. niet eerst het hele verhaal doen en dan 3x doorverbonden worden etc en dan nog het verkeerde krijgen.

Réactivité et à l'écoute des demandes

Les échanges sont rapides et efficaces, On est à l'écoute de nos besoins et s'adapte pour trouver des solutions,

unkomplizierte schnelle Abwicklung

- Plug and Play mit dem Fornax / Aquarius System hat an einer Oehler Seilwinde bisher nicht funktioniert. Hier sind wir noch in Klärung - daher haben wir noch keine Praxiserfahrung mit dem System sammeln können - Rechnung mit MwSt ausweisbar wäre sehr gut

Snelle , juiste informatie, moest snel gaan en had direkt de informatie die ik nodig had

Heel snel de juiste informatie die ik nodig had, tof om met jullie samen te werken

oplossingsgericht en goede service

nvt

zeer correct

Goede informatie en begeleiding bij de keuze van het product