Snelle levering en prachtig Boeddha beeld

Beeld volgende dag in huis. Goed verpakt. Een prachtig beeld. Foto’s op website geven een juist beeld.

Werd netjes op de hoogte gebracht van de levering die wat langer zou duren ivm voorraad. Alleen jammer dat mijn beloofde kadootje er niet bij zat.

Snelle service!

Boeddhabeeld is onbeschadigd ontvangen door de meer dan zorgvuldige verpakking.

Kapotte beeld

Ik heb er 2 besteld waarvan 1 stuk was. Ik heb direct een mail gestuurd inclusief foto's maar tot op heden er geen reactie op gehad.

Hele mooie beelden en super snelle levering

Snelle levering en goes verpakt

Geen klachten

Zeer tevreden over de aankoop, mooi van kleur en afwerking, goed verpakt en vlug geleverd, zeer blij met de aankoop

prachtig beeld

Na een accidentje in de vitrine hier, zijn enige beelden gesneuveld. Uw beeldje maakt de vitrine weer mooi en voller. Hartelijk dank voor snelle levering.

Topkwaliteit

Zeer blij met mijn monikkenbeeldjes

Super service. Snelle levering. Mooie produkten

een grote verrassing

verpakking zeer goed

Top service!

Overzichtelijke website! Vlot te bestellen! Puike snelle levering! Mooi beeld! Thx

Mooie producten zeker aanrader om te kopen bij dit bedrijf.

++++

Kan niet beter!

Ik ben heel tevreden met mijn Boeddha-beeld: Precies zoals op de afbeelding staat aangegeven, zeer degelijk verpakt zodat de kans op schade heel klein is en snel bezorgd.

Snelle en fijne service

Snelle, fijne, klantgerichte service

Mijn product was slecht leverbaar. Na plaatsing bestelling was er snel contact om tot een passende oplossing te komen waardoor ik een dag later alsnog mijn pakket kon ontvangen.

Echt blij met de aanschaf!! :)

Blij met de aanschaf van de mooie wierookbrander waarvan de kwaliteit en prijsverhouding echt goed is te noemen. Leuk dat effect als de rook van de wierook naar beneden gaat. Geeft iets mystieks.. De bestelling heb ik binnen het aangegeven tijdvak in goede orde ontvangen. Hartelijk dank voor het mogelijk maken van de aankoop hiervan.

Klant is koning

Alle handelingen van beide zijden verliepen gladjes en het artikel is goed en verzorgd aangekomen.

Vertrouwd en snel

Na bestelling waren de 2 beelden snel in huis, netjes verpakt.

Super blij

Alles volgens verwachting

Een prachtig beeld, uitstekend afgewerkt. Keurig op tijd geleverd.

Goed contact en snel

Gewoon blij met het persoonlijke, aangename contact. Mijn sokkel voor mijn prachtig Boeddha beeld (dat ik vorig jaar bij jullie bestelde) was er al heel vlug. Hoewel er een weekend tussen zat. Een aanrader !

Ik belde ,voor een verkeerde zending en werd direct geholpen ,ook al was het weekend .