Geweldig bedrijf.

Ik vindt dit bedrijf geweldig. Top gewoon. Netjes en. Snel en zeer correct geholpen. Het pakje met zorg ingepakt en verzonden. Top dank jullie wel voor de snelle en goede service.

Snelle levering, makkelijk bestelproces

Leuke artikelen, bestellen ging simpel en snel. Levering snel en op tijd. Leuke prijs/kwaliteit

prima service

vlotte en correcte dienstverlening

Bijzonder mooi beeld

Beeld gekocht voor onze vrienden als huwelijkskado. Ze zijn er zo blij mee.

Mooie kwaliteit en origineel zoals afbeelding

Hele mooie afwerking. Snelle verzending.

geweldig

goede, snelle, correcte levering zonder beschadeging of teleurstelling van het geleverde!!! Waar voor me geld en nog beter, plezier!! Namaste!!

Super goeie service ! Alles op tijd geleverd , goed advies en keurig verpakt!! Top!!!

Mooi beeld

Mooi beeld, snel geleverd. Lever adres klopte niet, gaf even wat problemen maar is opgelost.

Alles snel afgehandeld.

Goede ervaringen en ook snel verstuurd ik ben tevreden. Gr Fred

Mooi!

Tis een prachtig beeld met sokkel.

Ik heb enkele beelden besteld en ik ben super tevreden. Levering is snel … alle beelden zijn netjes ingepakt en conform de afbeelding en maten!! Als ik een nieuw beeld wil zal ik die zeker weer hier bestellen!!

Prachtig beeld volledig intact

Goede levering en alles vlg verwachtingen

mooi beeld

zo jammer, vergeet je een spuitbus met lak te bestellen doe dat een paar dagen later en dan moet je verzendkosten betalen. Op vrijdag dus besteld en hopelijk wordt de bus maandag 5 juli a.s. bezorgd.

prachtig

zeer mooi boeddhabeeld zoals ik wou

Vlotte afhandeling

Snel verwerkt en verzonden

Goed. In het begin de bevestiging gemist , omdat deze in de spam zat. Na telefonisch contakt prima opgelost.

Snelle levering en erg stevig verpakt.

Mooi boeddha als cadeau besteld. Hij was er heel snel en hij was echt goed ingepakt in een stevige doos, beschermchips en piepschuimvorm. Erg blij mee!

Prima ziet er erg mooi uit

Goed levering kon niet op de afgesproken dag maar keurig gebeld en andere dag afgesproken en geleverd

Zoals omschreven snel geleverd en goede kwaliteit

Verrassend goed

Ongelofelijke kwaliteit voor de prijs !

Geen op of aanmerkingen.

Duidelijke website. Prima bestel formulier, prettig waren de keuze mogelijkheden aangaande de levering.

Vlotte levering en betaling

Staat prachtig in de tuin

Snelle levering, alles goed afgesproken, prima kwaliteit !

Duidelijke website en snel geleverd

Prima website, zeer snelle levering ondanks dat artikel niet op voorraad was, nog mooier dan op foto, direct behandeld met polyspray en dan nog mooier geworden en goed beschermt tegen weersinvloeden. Absoluut uitstekend verpakt.

Ik ben blij dat ik jullie site ontdekte! Heel mooie beelden en niet duur. Ik bestelde mijn beeldje op vrijdag en zaterdag stond mijn Boeddha hier al op het terras te pronken. Mensen die me vragen waar ik deze gekocht hebt verwijs ik met veel plezier naar jullie door.