spectaculaire service.

Boeddha-beelden.com gaat de extra mile voor je. Zeker aan te raden

Prachtig beeld, precies zoals afgebeeld en perfect verpakt en op tijd afgeleverd

Mooie Boeddha, is zijn geld dubbel en dwars waard. Perfect verpakt en netjes aangekomen..

Namasté John, bedankt voor de tijd nemen voor het schrijven van de review. We zijn blij dat je zo tevreden bent over de aanschaf.

Super snelle levering

Super snelle levering en heel mooi beeld! Aanrader

Bedankt voor de mooie woorden en bestelling Rosalie. Veel plezier met je aanschaf!

Een super leuke baas heeft het probleem met heel veel plezier en naar grote tevredenheid opgelost.

Ik bestel een Boeddha met bril en ontvang 2 houten dienbladen.

Bedankt voor je mooie woorden Jose. Veel plezier met je aanschaf!

Topservice

Ons Boeddha beeld werd na duidelijke communicatie op tijd geleverd. Helaas was het tijdens vervoer beschadigd. 1 mailtje later zat er al een verzendbevestiging in mijn mailbox met een vervangend exemplaar inclusief retourbon om de beschadigde kosteloos te retourneren. Het nieuwe exemplaar kwam goed binnen en ziet er heel mooi uit. Erg blij mee & superservice als het niet gaat zoals gebruikelijk, aanrader!

Bedankt voor je order en het vertrouwen. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service!

Reactie van mijn dochter; “wowie die is echt mooi”

Voor mijn dochter haar 38e verjaardag de Indische groot zittende Boeddha in de Abhaya mudra houding grijs 60 cm besteld. Goed verpakt en op tijd geleverd bij mijn dochter, ik was er zelf bij. Fijn ook de mail met betekenis en instructies van de Boeddha. Ik was blij verrast met de reactie van mijn dochter. De Boeddha heeft een mooie plek onder de overkapping, met het gezicht naar de tuindeur gekregen.

Bedankt voor de mooie recensie Hedwig. Zo zie je maar, een Boeddha geven als cadeau doet het altijd erg goed!

niets anders dan lof over mijn bestelling

ik ben zeer goed geholpen door jullie,en mijn beeldjes kwamen in perfecte staat aan,ik ben heel erg tevreden

Dag Ria, dank voor de mooie review en order. Veel plezier met de mooie beeldjes

Snelle levering, mooi product

Namasté Marte, dank voor je leuke reactie. Veel plezier ermee!

Snelle levering. Hoewel DHL het prachtige XL Boeddha Kwan Yin Tuinbeeld naar de verkeerde depot heeft gestuurd waardoor de levering 1 a 2 dagen vertraging zou oplopen. Is na telefonisch contact tussen mij en Boeddha-beelden het beeld alsnog in de avond geleverd door DHL. Tijdens het telefonisch contact zeer professioneel, klantgericht en vriendelijke geholpen.

Bedankt Jack voor de mooie review. Gelukkig hebben onze gezamenlijke inspanningen toch geholpen.

snelle levering, zeer goed verpakt.

precies zoals ik hierboven zeg. Alles prima.

Bedankt voor de tijd nemen van het geven van een review. Veel plezier ermee Tanja!

Vriendelijk en behulpzaam

We belden en konden direct langs komen. De stijl boeddha's waar we geïnteresseerd in waren werden direct klaar gezet. Herman had verstand van Boeddha's en zeer behulpzaam. Met een prachtige Boeddha en sokkel de deur uit gegaan.

Dank Mariëlle voor de mooie review. Veel plezier met deze prachtige aanwinst!

mooie beelden en een prima service

grote keuze uit mooie beelden en een prima retourservice

Bedankt voor het mooie cijfer, fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aanschaf

Tuinbeeld

Super mooie beelden , top kwaliteit en snelle levering

Bedankt Julius, veel plezier met je prachtige aanschaf

Beeld snel en correct geleverd.

Prima ervaring met bestellen en communicatie. Verpakking was behoorlijk beschadigd en dichtgeplakt door DHL. Had dus twijfels of het beeld er onbeschadigd uit zou komen. Gelukkig was dat wel het geval. Deze opmerking is dus meer aan het adres van de vervoerder en niet aan de leverancier.

Fijn om te lezen dat onze manier van verpakken helpt Theo. Veel plezier ermee!

Artikel is zoals verwacht en snelle levering

Dank voor het mooie cijfer Anita, veel plezier van de aanschaf

Precies op tijd, uitstekend verpakt

Heel tevreden

Bedankt voor de mooie recensie Peter. Veel plezier met de aanschaf!

Prachtige boedha

Snelle levering en prachtige boedha,goede kwaliteit

Albertha, wat een leuke beoordeling. Bedankt!

Prachtig beeld, snel geleverd!

Prachtig boeddha beeld!

Bedankt voor de order en beoordeling Wendy! Veel plezier ermee

Heel mooi en vlot geleverd

zeer verzorgd geleverd, en naar waarheid omschreven

Bedankt voor de mooie beoordeling Veronique! Veel plezier met je aanschaf.

Prachtig verfijnd beeld.

Prachtig beeld met mooie details. Gelukkig ook héél goed verpakt want met de doos was ruig omgegaan, de gaten zaten er in. Dankzij de stevige binnen bescherming staat het beeld ongeschonden op een prachtig plekje onder de bamboe.

Bedankt voor je review Go. Fijn om te lezen dat onze verpakking voldoet :) Veel plezier met je aanschaf!

Prachtige Boedha ,goed verpakt en snelle levering

Bedankt voor je mooie beoordeling Joke. Veel plezier met deze prachtige Boeddha!

Goed, leverancier informeerde naar leveringsdatum. Duurde slechts paar dagen.

Amazing

Het Buddabeeld geeft zo'n kracht en staat in de tuin op een plek waar ze overal te zien is. Ik ben er superblij mee.

Levering is nog niet gebeurd

Zit nog te wachten op mijn bestelling .

Beste Werner, dank voor de review. Gelukkig is deze een dag later op de 12de alsnog ontvangen. Helaas merkten wij deze week dat er een vertraging zat bij de vervoerder. Dit bij een aantal van onze pakketten naar België. Excuses voor dit ongemak!