Snelle levering, alles netjes en stevig verpakt. Goede service!

Snelle vriendelijke reactie en actie. Netjes afgeleverd.

Aanrader.

Geweldige ervaring met dit bedrijf. Prachtig produkt, goed ingepakt en goed verzonden. Snelle levering.

Ik heb al vaker hier gewinkeld. Goede spullen en hele snelle levering. En vriendelijke mensen

Snelle levering, zorgvuldig verpakt .ziet er prachtig uit.

Complimenten

Prima service ,snelle levering

Prima goede zaak ruime keuze

Super goed en vriendelijk als.je een vraag hent

Bestel vaker

super

Snelle levering en zeer goed verpakt

Prima ervaring mooie beelden volgens afspraak geleverd

Prima en snel geleverd

TOP

Vlotte levering, telefonisch vooraf of het past op een bepaalde dag, omdat het een palet-zending betrof. Heel vriendelijk en vlot geleverd, aanrader!!!! Mijn Boeddha is PRACHTIG!!!!!!

Afgelopen week het boeddha hoofd besteld en maandag al in huis gekregen. Wij zijn erg tevreden over het bestelde artikel en het staat schitterend op de oud zilver kleurige zuil.

Mooie Koi karper, hij staat mooi bij ons vissertje in de tuin!

Zeer tevreden, het is een mooi stenen Koi karper die je aandacht trekt in de tuin. Het beeld was perfect verpakt voor transport om beschadigingen te voorkomen.

goede verzend verpakking met zorg gedaan en snel daar houden wij van. de ontvanger was zeer content met het cadeau..

Supermooie kwaliteit en stevig verpakt

Zeer mooi Boeddha beeld. Heel goed verpakt. Meteen ingespoten met bijbestelde spray: glimt nu prachtig! Heeeeel blij mee!!

Echt top, graag tot een volgende keer!

Had een probleem, werd meteen telefonisch opgepakt en heb ik uiteindelijk op kunnen lossen!

Prettige onderneming om zaken mee te doen!

prettig om zaken mee te doen omdat men vriendelijk is, met de klant meedenkt en bovenal zijn afspraken nakomt

Helemaal perfect.

Goed verpakt. Levering heel vlug en door een uiterst vriendelijke chauffeur bezorgd. Deze meneer wilde mijn beeld zelfs achter in de tuin zetten. Menig bedrijf zet het maar over ene drempel. Zeer tevreden!

Prima afhandeling dmv phone en emails !

Zeer aan te bevelen !

Prachtige beelden, hele goede service

Ik heb een prachtig boeddha tuinbeeld besteld. Ik had een bepaalde bezorgdatum aangegeven bij het bestellen. Vervolgens werd ik keurig opgebeld door een medewerker met de vraag of ik het echt op deze datum wilde ontvangen, dit ivm de drukte bij de bezorgdiensten. Dan kon het beter eerder verzonden worden en zou ik het op tijd binnen hebben. Beeld heb ik iets later ontvangen, DHL heeft tot 2x toe de bezorgdag verschoven. Daar konden zij niks aan doen, lag echt aan DHL. Maar dit was ok. Beeld was echt zeer goed ingepakt. Rondom allemaal piepschuim, en zeer stevige doos. Aangezien er nogal eens gegooid wordt met pakketten, viel het mij mee dat het nog helemaal intact was. Beeld zelf is prachtig !! Na de vorst gaat hij na ingespoten te zijn met bijgeleverde beschermingsspray in de tuin een prachtige plek krijgen. Top website met zeer goede service, echt aan aanrader.

Fantastische producten

Ben zeer tevreden met mijn aankoop ondanks de breekbaarheid zijn ze toch goed aangekomen’ ondanks de feestdagen zijn de producten toch nog snel toegekomen ‘Erg bedankt

Volledig volgens verwachting

Sterker nog, heel snel geleverd, uitstekend verpakt en prima prijs kwaliteit verhouding.

Betrouwbaar

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering, fantastische producten en steeds zeer klantvriendelijk

Geen idee

Ik heb nog steeds niets ontvangen? Dus kan ook niets beoordelen, het beeld is nog niet op het juiste adres afgegeven?