Parfait

Beau site commande est arrivé a temps Conforme à la demande

snelle levering en tevreden over het bestelde product

goede service

Klasse

Handige website en vlotte levering waarvoor hulde!

Alles mooi geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed advies en snelle en goede service

Na problemen met een beperkte inbouwdiepte met maar 1 telefoontje direct geholpen met een juiste ventilator, die aan alle wensen voldoet.

Groot aanbod, overzichtelijk, snel, op tijd geleverd

Groot aanbod, overzichtelijk, snel, op tijd geleverd

Snel en goed geleverd.

Op de website artikel snel gevonden en bestelling geplaatst. Snel geleverd en ventilatoren voldoen aan verwachting.

Stipte levering

Timer had ik niet nodig maar hij moet wel aangesloten worden Dit vernam ik na telefonisch contact. Bedankt voor duidelijk advies.

Alles correct!

Snelle bezorging, goede prijzen!

Snel en compleet

De informatie op de site zorgt ervoor dat ik een goede beslissing kon nemen om het juiste product te bestellen. Vervolgens werd deze snel geleverd en verliep de installatie soepel door de bijgeleverde handleiding.

Snel en nauwkeurig

Zeer Positief over mijn order en levering!

Snelle leverring, duidelijke website.

robuust

Beetje wat digitale problemen gehad met mijn bestelling, wel 3 weken moeten wachten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een perfecte telefonische ondersteuning voor de aansluiting van de huisventilator

De aangeschafte ventilator met de bijgevoegde documentatie was erg onduidelijk., waarna ik telefonisch contact heb gezocht. Ik ben even later teruggebeld en kreeg een deskundige aan de lijn die mij gerust stelde door adequaat mij te helpen met de optimale aansluiting van de ventilator. Telefonisch kon ik direct aan de slag door de ventilator ideaal in te stellen met de dipswiches . Fijn dat ik direct de goede instelling kreeg die in de documentatie erg onduidelijk was . Superblij met de juiste ondersteuning die ik heb gekregen welke ik deelde bij kennissen. Wat een belletje niet kan doen !!

Hallo, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Super snelle levering

Oude woonhuisventilator maakte veel te veel geluid. Vervanging gevonden op de site en deze was binnen een dag in huis. Top!

Goed telefonisch van advies voorzien

Goed telefonisch van advies voorzien

Jullie zijn Traaaaaaaaaaaaaaaaggggggg

X

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Ventilatieshop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw opmerkingen serieus en willen graag helpen om dit recht te zetten. Neem alsjeblieft contact met ons op via +31 (0) 318 645538. Excuses voor het ongemak en we horen graag van u. Groeten, Kees Ventilatieshop

Product voldoet aan verwachtingen

Goede hulp via chat, snelle levering, product voldoet aan verwachtingen.

Eenvoudig geregeld, snelle levering

Na bestellen, andere dag in postvakje bij een pakket afhaalpunt vlakbij

Goed!

Goede producten. Snel geleverd,zoals het hoort.

Duidelijke site goed advies op tijd geleverd.

Alles was goed uit te zoeken. Kreeg nog tips wat handig was om mee te bestellen. En werd op de afgesproken tijd geleverd. En het voldeed aan de verwachting. Top.

Snelle goede levering

In grote sortering zonder moeite gewenst product gevonden. En zeer snel geleverd.

Duidelijke website, snelle levering in deugdelijke verpakking

Op de website kon ik snel vinden wat voor soort ventilator ik zocht en ruime keuze uit diverse types en uitvoeringen. Snelle orderafhandeling en geleverd in deugdelijke verpakking. De ventilator draait alweer een week.

Snelle levering en perfect verpakt verzonden

Correcte, vlugge service van product waarvan beschrijving online goed en juist realiteit weergeeft.

Goede producten, met exacte weergave van maten en afmetingen, met snelle levering na bestelling online.