Netjes op tijd, en het product zoals het zijn moet

Netjes op tijd, en het product zoals het zijn moet

Snel bezorgd

De ventilator was ietsje te beetje. Ik had het zelf verkeerd ingeschat. Met een beetje hard duwen was de ventilator slang er redelijk goed doorheen gekomen door de ventilator gat. Het ziet er weer fris uit.

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Alles was prima in orde.

Topproduct !

Mooi product, snelle levering!

Snelle service en scherpe prijzen

Altijd goede ervaring. Breed assortiment Gratis verzending en snel verstuurd.

Duidelijk en correcte prijs

Goede online winkel, maar het is moeilijk om de juiste keuze te maken voor aankoop. Het geven van aanbevelingen zou het nog perfecter maken."

• Zou u ons aanbevelen? Yes

mooi op tijd en product overeenkomstig met besteld

correcte afhandeling

Top product

Snel en goed geleverd

Snelle levering en uitstekende service

Als het fout gaat dan duren dingen lang.

Er was een verkeerd onderdeel verzonden: 1. De wachttijd aan de telefoon om dit te melden was erg lang, bijna 28 minuten. 2. De omgekeerde bewijslast. Ik dien een foto te maken en op te sturen om aan te tonen dat Ventilatieshop.com een fout heeft gemaakt. Da's een AliExpress methode. Ik bel niet zomaar. 3. Dan wordt het juiste artikel verzonden, maar het duurt nog twee dagen voordat het er is. ... maar als het goed gaat, dan ben ik best tevreden. De kwaliteit van de spullen is okay.

Deskundige medewerker. Hij heeft tips gegeven hoe de mv aan te sluiten en in te stellen hierdoor werkt alles veel beter. Ik had de mv box al 3 jaar maar die heeft blijkbaar nooit optimaal gewerkt.. door het advies van medewerker is alles nu in orde.

.zeersnelle levering

Hier staat de klant centraal

Grote bereikbaarheid en oplossingsgerichtheid met persoonlijke aanpak. Contact met de klantendienst was zeer aangenaam.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

super snel verzorgd, ingepakt, verzonden en geleverd

nu al meerdere ervaringen maar altijd goede levering

Prima artikelen voor een goede prijs

De artikelen zijn prima, alleen de webshop werkt niet altijd goed heb je besteld is de winkelwagen niet leeg Puntje van aandacht

Helemaal top

Duidelijk webshop. Snelle reactie. Snelle levering. Duidelijk communicatie bij retour of levering.

Super product maar niet de volgende dag geleverd

Netjes en in goede verpakking ontvangen terwijl wel eind van de middag besteld en helaas niet volgende dag ontvangen. Dit werd wel op de site aangegeven. Voor de rest wel alles netjes mogen ontvangen, en zal een volgende X zeker weer kopen . Zal dan wel rekening houden om het eerder te bestellen.

Alleen post.nl is hopeloos, komen niet aan de deur maar leveren naar afhaalpunt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De medewerker aan de telefoon beantwoordde zeer zorgvuldig.

Bij de aanschaf van de Vent-Alu Rotor keek of er in mijn situatie nog een plakplaat nodig was. Dat was niet het geval en dat bleek achteraf ook correct te zijn. Dat bespaarde mij extra onkosten. Top bedrijf.

Hallo Arjen, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Prima!!

Iets later bezorgd dan werd vermeld. Telefonisch contact hierover gehad, prima geholpen

Hallo Do, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Alles conform afspraak

Zoals aangegeven werd de bestelling de volgende dag geleverd. Keurige en snelle communicatie.

goede materialen en super snelle levering

Rechthoekige pvc afvoerkanalen gekocht. Zeer snel geleverd. Goede service. Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hallo Willy, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Snelle levering super goed product

Snelle levering en zeer goed en vriendelijk advies

Zeer goede ervaring. Had wat vragen hoe ik eea op moest lossen. Per mail en later telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Alle keren zeer vriendelijk en kundig geholpen. Een aanrader!

Hallo Gilbert, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Duidelijk besteltraject, prima levering. Tot nu toe prima product. Nu afwachten hoe het zich verder houdt