Gewoon goed en voor 1000 stuks goedkoper dan elders

Alles ok

Zu empfehlen

Prima kwaliteit en snelle en verzorgde levering.

Prima kwaliteit en snelle en verzorgde levering.

mooi materiaal en snelle levering

mooi materiaal en snelle levering

snel en makkelijk geregeld

Ontwerp heel leuk, snel en makkelijk geregeld. duidelijk contact

Super vriendelijk en correcte levering !!!

Super vriendelijk en correcte levering met goede kwaliteit!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Cyriel, Bedankt voor je leuke review! We horen graag volgend jaar weer van je, voor je volgende verjaardagsviering! :) Groetjes, Jill, Team Viltjes.nl

Correct geholpen voorbeeld gestuurd..top 2de keer dat wij viltjes besteld hebben.

Snelle service, leuke communicatie

In no time super kwaliteit viltjes besteld en ontvangen. Telefonisch gecommuniceerd met Jill, complimenten voor snelle handeling!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Dik, Bedankt voor deze toffe review! :) Wellicht tot in de toekomst. Groetjes, Jill & Viltjes.nl

Goede service, mooie viltjes, snel geleverd!

Fantastische kwalitatief goede snelle goedkope service!

Fantastische kwalitatief goede snelle goedkope service!

Vlot besteld en geleverd

Alles goed verlopen, alles heel duidelijk. Alles zoals het hoort te zijn.

Efficient service, good value

Having tried several UK custom beer mat suppliers, none could meet the deadline of our event. Dings provided the beer mats the week before the event, these are proper beer mats, well printed and at a much better price than anything comparable, we shall use them again.

Prima service viltjes naar verwachting

Alles tot in de puntjes geregeld.

Van orderopgave tot ontvangst, TOP!!!!

snel en goed

Fijn bedrijf, snelle afhandeling.

Top kwaliteit en snelle reactie.

Preis/Leistung sehr gut

Preis/Leistung sehr gut, schnelle Lieferzeit, Bestellprozess über Website einfach. Gerne wieder.

The say what they do, and they do what they say. Excellent !

The say what they do, and they do what they say. Excellent ! We are a real estate company in Spain

superb service first class

excellent communication and service would recommend

Mooi resultaat en mooie kleuren!.

Mooi resultaat.en snel geleverd.

Communicatie en service zijn super!

Wij zijn erg enthousiast over Viltjes.nl. De kwaliteit van de viltjes is goed en ze zijn goed bereikbaar voor vragen. Je krijgt altijd snel reactie. Ook helpen ze goed met het ontwerp, want het is soms best lastig om dit helemaal volgens de normen aan te leveren. Wij zijn heel tevreden, aanrader!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi, bedankt voor je leuke review! We staan altijd klaar voor je vragen of om je verder te helpen. Hopelijk tot een volgende keer :) groetjes, Team Viltjes.nl

geweldig

makkelijk te bestellen en super snel geleverd.

Alles perfekt gelaufen

Herstellung und Lieferung hat super geklappt, Preise auch o.k.

Geweldige service en snelle levering

Perfecte ervaring. Ook contact via telefoon verliep soepel na een vraag die ik nog had. Meteen iemand aan de lijn die antwoord kan geven. Levering was ook super snel. En kwaliteit ook niks over te klagen. Ofwel enorme aanbeveling!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Rolph! Bedankt voor je mooie review en fijn dat we je zo goed van dienst hebben kunnen zijn! Groetjes, Team Viltjes.nl

Top Produkt

Kiyoh Bewertungen