Fantastic service, great communication, fast delivery. I am impressed.

Super, snel, vlotte levering

Ik was op een donderdag bij jullie. Jos gaf mij uitleg over de site. Daarna thuis het ontwerp via de on line-generator gemaakt, maandag de proefdruk geaccordeerd en vrijdag erop had ik mijn bestelling al binnen. In 1 week tijd. Super!!

Snel besteld en vlug geleverd!

Prachtig product om je boodschap te ber’leggen’. Het bestellen was eenvoudig en de verzending was snel en de bezorger was ook snel. Bedankt

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima service en snelle en correcte levering. Ook na onze vraag om toch express te leveren werd adequaat gereageerd en de levering perfect op tijd. Natuurlijk ook een prima kwaliteit met dito druk.

Prettige service en prachtig resultaat

Gebruik gemaakt van de ontwerpservice, daarbij goed ontzorgd. Goed eerste ontwerp, een aanpassing laten doorvoeren en daarna in productie genomen. Snelle levering en erg tevreden met het resultaat!

prima service

snel contact, fijne website, volgens afspraak gemaakt en geleverd

Alles prima in orde

Vilten niet in dozen maar los. Voor ons groot nadeel.

Response from the business owner

Hoi Rico, Ik begrijp dat je niet blij was dat de viltjes niet in dozen zaten, maar per 100/1.000 in folie op een pallet. Dit is onze standaard methode van verpakken en verzenden vanaf 20.000 stuks bestellingen. Als je ze graag in dozen verpakt had gehad en had je dit tijdig aangegeven, dan hadden we dit met plezier voor je gedaan. Wellicht een tip voor in de toekomst ;) Groetjes, Team Viltjes.nl

Makkelijk besteld, snel bezorgd in Spanje en prima kwaliteit!!

Makkelijk besteld, snel geleverd en prima kwaliteit!!

Net zoals de vorige bestelling alles TOP !!!!!

Vanaf bestelling tot levering...alles super.

Goede, makkelijke en snelle service, mooi product!

Bij viltjes.nl is het makkelijk om tegen een heel vriendelijke prijs viltjes met eigen ontwerp te bestellen. Ook zijn ze heel hulpvaardig en denken goed mee. Een echte aanrader om hier je viltjes te bestellen!

Super geworden

Goed advies en nette levering, helemaal content mee.

Great quality mats and good communication

A great price, great quality items and regular info about the process of the order. Highly recommended

Goeie kwaliteit, goeie service

Niets aan toe te voegen. Goeie communicatie, 'value for money' en snelle leveringen.

Topproduct!

Mooi resultaat tegen een zeer scherpe prijs en met een snelle levering!

Super kwaliteit en service

Van viltjes.nl heb ik een positief gevoel na 3 aankopen. Prijzen zijn scherp, levertijden flexibel en kwaliteit uitmuntend. De communicatie is echt next level! Ben zeer tevreden met hun service en scherpe prijzen

Response from the business owner

Hi Roland, Bedankt voor je toffe review! Wij zijn zeer blij dat je onze service 'next-level' vindt, daar streven we dan ook naar! Tot de volgende keer! :) Groetjes, Team Viltjes.nl

Goed, snel en goedkoop!

Ontwerp was snel gemaakt op de website en daarna de bestelling gedaan. Prijs was scherp en pakket snel bezorgd. Zo hoort het!

Viltjes zijn geworden zoals ik het had bedacht!

Ik ben zeer positief over het snelle leveren en de kwaliteit van de viltjes op zich. De gedrukte afbeelding is een eigen ontwerp, gemaakt op de manier zoals een basisschool leerling van groep 4 het zou doen en een klein nadeel van de site is dat je het ontwerp niet ‘live’ kunt zien. De gegeven informatie over hoe een afbeelding aangeleverd dient te worden voor een goed resultaat is duidelijk en in zeer technische uitdrukkingen omschreven maar als leek heb je daar weinig aan, het was voor mij dus een gok hoe de afbeelding uiteindelijk op het viltje eruit komt te zien. Via andere sites (die én duurder zijn én niet op tijd konden leveren) heb ik een dergelijke configurator kunnen toepassen en er vandaar uit op goed geluk de afbeelding aangeleverd. Vooraf ontving ik wel netjes een digitale proefdruk maar dan wel je al wel een dag verder, iets wat vertragend werkt als je op tijd de levering wenst te ontvangen. In mijn geval was het een cadeau waarvan het idee vrij kort voor de happening is ontstaan dus als de proefdruk niet gewenst was en ik alles opnieuw had moeten doen dan was dat aan mij zelf te wijten. Al bij al zeer tevreden en zou hier de volgende keer zeker weer bestellen!

Mega Qualität

Sensationell

Heldere instructies, en goede kwaliteit

De website heeft heeft heldere instructies en het bestelproces verloopt soepel. Ik ben heel tevreden met de kwaliteit. Wij gebruiken ze als (promotie-)middel in verandertrajecten. Iets met goede ideeen en de achterkant van een bierviltje ;-)

Snelle levering, prettig contact

Bestellen en verdere afhandeling snel en vriendelijk. Denken goed mee en de levering veel sneller dan verwacht.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Snelle service; initiatief om ontwerp nog minimaal aan te passen ivm de snijrand: top!

Geweldige service, prachtige viltjes!

Viltjes.nl heeft een grote order viltjes geproduceerd voor onze campagne. De samenwerking rond ontwerp en levering ging reuze soepel en plezierig, en de viltjes waren prachtig en zijn goed gebruikt door het hele land.

Super service!

Ontzettend goede en snelle service. Erg mooie kwaliteit.

Goed geregeld en meteen oplossingsgericht meedenkend !

Super service en kwaliteit

Voor onze goede doelen promotie laten we jaarlijks onze viltjes drukken bij viltjes.nl. Het team van viltjes.nl is erg behulpzaam en betrokken bij onze ontwerpen. Top service en kwaliteit een echte aanrader!