Gutes Produkt, fairer Preis

Problemlose Bestellung, Zehlung und Abwicklung. Die bestellten Bierdeckel enstechen genau unseren Vorstellungen. Vielen Dank!

Prima en eerder al geleverd

I received excellent communication which is vital when using a supplier for the first time.

Seamless once we managed to arrange a payment method.

Vriendelijk, vlot en feilloos!

Heel hartelijk bedankt voor de gesponsorde viltjes om aandacht en onderzoeksgeld op te halen met mijn wandeling naar Santiago de Compostella t.b.v. PXE!

Fantastisch!

Hele snelle service, goed contact en prachtige viltjes. Voor de 3e keer besteld!

Betrouwbaar en snel

Ik heb online viltjes besteld voor een gelegenheid en een datum aangegeven waarop ik ze geleverd wilde hebben. Ik kreeg ze weliswaar een dag later maar dat was nog snel.

Correct en to the point

Alles liep vlotjes. Erg prettig was een waarschuwing dat de resolutie niet optimaal was. Zo kan ik zelf besluiten of ik daar iets mee zou willen doen. Wel jammer dat ik maandagochtend een mail kreeg waar ik vóór 12.00 op moest reageren. Daardoor schoof uiteindelijk alles een week op. Maar resultaat was prima.

Goedemorgen, bedankt voor je review! :) Je hebt je bestelling geplaatst op vrijdagmiddag, het kan voorkomen dat we dan geen tijd hebben om diezelfde middag nog een drukproef te sturen. In dat geval krijg je de drukproef op de eerstvolgende werkdag. In dit geval was dat inderdaad de maandag. Aangezien wij om maandag 12:00 uur standaard de deadline hebben voor het akkoord melden, kan dit inderdaad een krap tijdvak zijn. Helaas kunnen we hier niets aan veranderen, aangezien wij al onze klanten tijdig hun viltjes willen bezorgen, kunnen wij ook niet van die deadline afwijken. Wel hebben we je herinneringen gestuurd voor het tijdig akkoord melden, maar er moesten nog wat dingen aangepast worden, vandaar dat de datum van verzending hierdoor verschoven is. Uiteraard hebben we je op de hoogte willen stellen van eventuele issues met het aangeleverde artwork, zodat je het beste resultaat mogelijk krijgt. Met vriendelijke groet, Team Viltjes.nl

Snel, professioneel en topkwaliteit

De bestelling werd snel verwerkt, proefdruk en goedkeur binnen enkele dagen. Levering binnen 1 dag. Alles perfect geregeld. Volgende keer weer.

Gewoon goed en voor 1000 stuks goedkoper dan elders

Alles ok

Zu empfehlen

Prima kwaliteit en snelle en verzorgde levering.

Prima kwaliteit en snelle en verzorgde levering.

mooi materiaal en snelle levering

mooi materiaal en snelle levering

snel en makkelijk geregeld

Ontwerp heel leuk, snel en makkelijk geregeld. duidelijk contact

Super vriendelijk en correcte levering !!!

Super vriendelijk en correcte levering met goede kwaliteit!!

Hi Cyriel, Bedankt voor je leuke review! We horen graag volgend jaar weer van je, voor je volgende verjaardagsviering! :) Groetjes, Jill, Team Viltjes.nl

Correct geholpen voorbeeld gestuurd..top 2de keer dat wij viltjes besteld hebben.

Snelle service, leuke communicatie

In no time super kwaliteit viltjes besteld en ontvangen. Telefonisch gecommuniceerd met Jill, complimenten voor snelle handeling!

Hi Dik, Bedankt voor deze toffe review! :) Wellicht tot in de toekomst. Groetjes, Jill & Viltjes.nl

Goede service, mooie viltjes, snel geleverd!

Fantastische kwalitatief goede snelle goedkope service!

Fantastische kwalitatief goede snelle goedkope service!

Vlot besteld en geleverd

Alles goed verlopen, alles heel duidelijk. Alles zoals het hoort te zijn.

Efficient service, good value

Having tried several UK custom beer mat suppliers, none could meet the deadline of our event. Dings provided the beer mats the week before the event, these are proper beer mats, well printed and at a much better price than anything comparable, we shall use them again.

Prima service viltjes naar verwachting

Alles tot in de puntjes geregeld.

Van orderopgave tot ontvangst, TOP!!!!

snel en goed

Fijn bedrijf, snelle afhandeling.

Top kwaliteit en snelle reactie.

Preis/Leistung sehr gut

Preis/Leistung sehr gut, schnelle Lieferzeit, Bestellprozess über Website einfach. Gerne wieder.

Best beoordeeld uit 3 leden

- Dings Beermats | 9.9